@ linka gaat het al beter met Myrna nu? @ jenny hihi erg he heb op mijn werk op 't moment meer tijd om te reageren dan thuis!
Wat veel, heb niet alles opgelet, nou ja! Haha! Austin, met Myrna gaat het nog wel, maar ze krijgt wel elke keer terugval, jaloers of boos dat mag maar ik moet nog ritme vinden gaat niet zo makkelijk met niet luisterde kind ! Maar ik hou teveel van dr, soms doet mij zo pijn, maar wij moeten gewoon tijd voor elkaar hebben
@ linka vind dat echt erg voor je kan me voorstellen dat je dat er niet bij kan hebben! 't is rustig hier hahaha
Idd, ik moet gewoon veel geduld hebben al is erg moeilijk, gisteren is opvoedondersteuning hier geweest en veel gepraat, dat lucht me wel op Lekker joh dat het zo rustig is daar, haha! Ben ook benieuwd hoe het gaat met Eel met Amber!
nee maar dochterlief heeft weer een sprong dus het enigste wat ze wil is bij mij zijn. nou en als ik toch niets kan doen dan maar forummen. hihihih wij gaan nu naar de osteopaat. kus
Austin, wat voor werk doe jij? Heerlijk zeg even de tijd om lekker te reageren. Ik moet nu echt aan de schoonmaak. Want anders wordt Danique zo alweer wakker en heb ik nog niets gedaan
verkoop administratie en verkoop binnendienst en nu stop ik ff anders kunnen jullie het al helemaal niet meer bijhouden met mijn vele berichtjes!
Hey hoi, hier ben ik ook weer eens De doop was leuk maar ik had er meer van verwacht,was zo hectisch allemaal Plus het feit dat er 1 peetoom miste mijn kleine broertje was op stap geweest zaterdagaaf en niet thuis geslapen,we konden m dus ook nergend bereiken omdat zn foon uit stond,hij belde om 1.15u op,ow ik dacht dat het om half 2 was,ja duhhh!Half 1 en dat hadden we goed verteld een dag van te voren nog! Ze zijn weer lekker verwend met armbandjes,kokertjes voor geboorte akte in te doen en kleertjes Vannacht hebben ze doorgeslapen,WOWIE! Tot half 7,helemaal te gek! Over de lijst,Fenne 16-07 2785gr Linne 16-07 2850gr Fenne 22-09 5340gr 56,8cm Linne 22-09 5370gr 57cm Over het CB,ik ben er erg blij mee,we hebben ook zo'n leuke wijkverpleegster,ik hoef maar te bellen en we overleggen alles. @Linka,hieperdepieperdepiep HOERAAAAAAAAA! Gefeliciteerd meis! En een klein feessie vandaag? Waar moeten we zijn,hahahah... @Austin,jee wat gaat de tijd snel zeg,ik kan me nog zo goed herinneren dat je vanaf je werk schreef toen je net zwanger was en ook daarvoor trouwens,tijd vliegt! Hoe bevalt het? @Joy,fijn om te horen dat het wat beter met je meissiegaat! Hoe gaat het met jezelf? Sorry sorry,maar ik heb echt geen tijd om alles terug te lezen,ik moet ook nog gaan strijken,ze slapen nu lekker.. Heb vanochtend al heel de keuken gedaan Hoe is het verder met iedereen? Heb ik iets belangrijks gemist? Fijne dag met dit enorme k*t weer! xxx
kreeg net een telefoontje van mijn vriendin, haar kleintje heeft het kiss syndroom en is nu doorgestuurd naar osteopaat/fysio.ze was helemaal overstuur geholpen door het cb, ze zeiden daar dat ze het in hele erge vorm heeft en zich niet goed kan ontwikkelen haar hoofdje is helemaal plat aan een kant en dat het haar eigen schuld is omdat ze waarschijnlijk niet goed oplet hoe haar baby ligt en draait.nou ja hoezo je eigen schuld je kan toch niet meer doen dan haar om en om leggen en proberen te stimuleren om anders te draaien maar als het niet gaat dan gaat het niet,tegen mij zaten ze toen ook al te zeiken omdat amy niet op de buik haar hoofdje omhoog wilde doen. ik zie er gewoon al op tegen om weer naar cb te gaan, dat gezeur. begin nu me al zorgen te maken omdat amy moeite heeft met hoofdje optillen als ze op haar buik ligt,ze wilt het gewoon niet doen, straks gaan ze tegen mij ook zo tekeer.heo is het bij jullie babys tillen die hun hoofdje al goed op als ze op buik liggen? sorry voor egobericht, moest het even kwijt.
rebecca: wij zijn elke dag aan het oefenen met zijn hoofdje, moet je ook echt doen. anders hou je een achterstand en dat wil je ook niet. gewoon op buikje leggen en laat haar van je af kijken zodat ze wel om wil draaien. lukt het haar iet in een paar minuten til haar hoofdje ietsje op meestal lukt het haar dan beter. paar keer herhalen per dag. je zal zien dat ze na een aantal dagen/weken jou hulp niet meer nodig heeft. ook als ze op je borst ligt, til haar een beetje omhoog onder de oksels. meestal tillen ze dan ook hun hoofdje een beetje op zo train je de nekspier ook nog eens extra.
@Aliekeleppink - ik zag dat je problemen had met speentjes. Probeer eens de Dodie 1-2-3, of Avent heeft geloof ik ook een 1-2-3 speen. Ideaal: stand 1 is het kleinste gaatje, als ze het wat moeilijker krijgen, draai je naar stand 2, en stand 3 heeft het grootste gaatje. Ben verder bezig met bijlezen, heb me al een heeeele tijd niet gemeld hier, maar lees zo af en toe eens wat, dat vind ik wel leuk ! Inmiddels zijn mijn kids alweer ruim twee maanden... jeetje, wat gaat dat hard! Ze doen het prima, maar als ik hier de lijsten zie met gewichten en zo, zijn het nog steeds wel ukkiepukkies. Mag maandag weer naar het consultatiebureau, benieuwd hoeveel ze dan wegen en hoe lang ze zijn. Bij de geboorte Marte 1730 (!) gram, met ruim 5 weken 3080 gram en 51 cm, Luuk bij de geboorte 2385 gram, met ruim 5 weken 3380 gram en 52 cm. Hoop dat het met een ieder goed gaat! Bijlezen zal ik wel niet redden ! Fijne dag!
@rebecca: Jarissa vond er ook nooit wat aan. Ze had wel een enorme voorkeurshouding en dus ook een helmpje uiteindelijk. Yinthe doet het ook niet graag en tilt haar hoofd ook nog niet goed op. Komt vanzelf. CB hoeft mij echt niet op mn flikker te geven. Dan ben ik weg. Wij hebben gezellig CB maar ga alleen prikken halen. Als het vervelend CB zou zijn dan zou ik dat toch even heel duidelijk melden dat ik daar niet van gediend ben. Dat ze prikken mogen geven en verder hun mond houden.
jenny het punt is als ze op mijn buik ligt of als ik ze rechtop tegen me aan houd dan doet ze het prima, ze laat dan haar hoofdje niet meer rusten op mijn schouder zeg maar ,ze houd het hoofdje mooi recht en draait goed, het is alleen een probleem als ze op haar buik in de box of zo ligt dat vind ze n iks. pendrag: ik vind het gewoon zo zielig voor mijn vriendin, ze zitten haar daar een schuldcomplex aan te praten echt niet normaal, ondertussen maak je jezelf toch druk natuurlijk want het is wel je kindje waar ze het over hebben en je wilt toch het beste voor ze, toen ik de laatste keer daar was zei dat mens die de adm/wegen enz. daar doet , leuke pop om mee te knuffelen hé, ik vind je zo jong voor een kind. waar slaat dat nou op!
emy kan goed de hoofd optillen als ze op der buik leg en kijkt al echt van links naar rechts met het hoofdje. verders doet ze nu sinds 2 dagen met de beentje zo hard heen en weer naar de zijkant dat ze voor de helft kantelt dus bijna op de buik .... moet dat nu al? als ze op de rug leg in de box en ik pak haar handje probeert ze haar hoofd naar voren te doen maar dat lukt haar nog niet echt. kan er al een kindje hier staan? wel met hulp natuurlijk gewoon vasthouden en dan de voetjes op je benen houden.hier zet emy zich dan af en houd de beentjes zo helemaal stijf hihi lijkt net alsof ze al staat.