thanx toetie! ik zou het net zoals jij doen. Gewoon iedere keer terug en hetzelfde ritueel doen. Moeilijk is dat soms he..... Malou was vorige week mee op kraamvisite en ze gaf dat jongetje een kusje zo lief....(kan dan echt smelten van haar...)
ik ga ff bij mark zitten....hij begint te klagen dat het zo ongezellig is. haha ja hij heeft ook wat te stellen met mn verslaving aan zp...
06-08-08..ook ik ben bevallen van een prachtige dochter Ayla. was al die tijd vergeten om ons erbij te zetten. bij deze!
hey meisjes nou heb me hier van 2 tot 8 de benen uit mijn lijf gerend maar donique en manlief zijn erg verwend. ik laat jullie morgen meer weten! kus
Miepie: hier ook alles goed hoor. Ben gelukkig weer uit mijn dip gekropen. We hebben nu lekker vakantie. Onze box staat op marktplaats en er is 20,- op geboden. Nou dan laat ik hem nog wel even staan. En ons hemeltje+standaard staat er ook op. Nu hadden er mensen op geboden (50,-) maar ze wilden het ledikantje er ook bij hebben!!! Ha ha hoe kom je erbij die hebben we nog in gebruik.
Juud en Toetie: wat een super reageeracties weer!! Rebbel: bijzonder om je kleine ukkie te voelen hè. En zoals de meiden al schreven, je weet nu wat je kan voelen dus herken je het sneller.
Ja nu weet ik weer wat ik nog moest melden: @ Aykietje: leuk even weer iets van je te horen. Dus lekker vakantie gehad. Stan de waterpokken, dat is minder. Beterschap.
Super compliment voor Toetie en Juudje!! Mooie foto's! Miranda, fijn dat je uit dipje bent.... knuff voor je! Hoi Femke? Nieuw hier? Welkom. Ik ga nu lekker slapen, morgen naar Lommel in belgie! Weltersuten!
Hey meiden! De ballonfeesten waren super. Eerst natuurlijk die figuren van het Zandkasteel ontmoet. Tymen was een hele kerel op afstand. En maar roepen. Maar als het erop aan kwam, dan durfde hij niet.... We hebben ook een demonstratie gehad van de SAR helicopter, dat is spectaculair! Leek Airwolf wel, als er nou zo'n spectaculair muziekje was geweest was het helemaal echt geweest. het oplaten van de ballonnen vonden de kids zo'n feest! Prachtig om die glunderende snoetjes te zien! Ik zal nog wel even wat foto's plaatsen! @ Miranda, daar zeg je wat, Esprit. Moeten we haar hyves maar goed in de gaten houden! Jeetje wat loopt Laureen goed! Ik vind het er altijd zo mooi uitzien! mooie foto van laureen! @ Arri, gelukt? @ Aykietje, he meid, leuk dat je er bent! wat balen van Stan zijn waterpokjes! Hopelijk kunnen jullie gauw wel feestvieren! @ Linka, hoe was de hartige taart? Wat had je erin als ik vragen mag? Veel plezier in Lommel! @ Juud, ach meid! Angelo weet toch wel dat het de hormonen waren! Hihi, ook een Focus! Angelo is van zijn geloof gevallen! Welke kleur? Wij hebben een hatchback, een zwarte. Tja, Hilbrand kan wel jongens maken...... @ Miepie, leuke foto's van je mooie meisje! Ik vind dat ze zo'n wijs koppie heeft! @ Rebbel, het kan best hoor! Ik ben vrij stevig gebouwd, maar ik voelde Tymen met ruim 13 weken en Silke met 11 weken al! Kan dus best! @ Sjorsje, wat een binkie die Yosyp. Lianna wordt ook al groot! Ik weet nog wel welke jongenaam jullie hadden, maar voor een meisje? Kan ook niks bedenken wat niet heel veel voorkomt... @ Toetie, ik vind dat je het al heel goed opgelost had op deze manier! @ Femke, wij kennen elkaar niet geloof ik. Schreef je mee in het bevallingslijsttopic? Welkom hier!
LIJSTJE 8) Wanneer gaan Sjorsje en Petra bevallen en wat krijgen ze en de naam Petra: 27 juli, jongen, Lars Sjorsje: 1 augustus, meisje,Isolde
@ Femke, welkom! En de naam Ayla stond bij ons op nr 2 Giulia had bijna zo geheten aangezien ik tijdens de zwangerschap lijp was van de boeken van de Aardkinderen
Ik weet het, ik weet het! Sjorsje haar dochter gaat Josje heten! En ze wordt op 11 augustus geboren! Over Petra haar baby denk ik nog even na. Het wordt een meisje in ieder geval. Ben bezig met de foto's. Tot die tijd een fotootje van mijn meisje: Bekijk bijlage 6095 Hier was ze 7 weken....*zucht*
LIJSTJE 8) Wanneer gaan Sjorsje en Petra bevallen en wat krijgen ze en de naam SJudith Petra: 27 juli, jongen, Lars Sjorsje: 1 augustus, meisje,Isolde Setteke Petra, nog over nadenken Sjorsje: 11 aug, meisje, Josje Toetie Petra: 19 aug, meisje, Mara Sjorsje: 16 aug, meisje, Jacey