Gezin compleet/ Twijfel/ niet compleet Miranda Compleet Binna Compleet (qua zwangerschap veder met pleegzorg) Petra twijfel maar voorlopig even niet Duster Niet compleet (2 of 3) kim zeker nog twee! ( zeker weten niet compleet wil er wel 10!) Miepie zeker een 2e en wil zelf graag een 3e maar manlief (nog) niet Setteke twijfel (Wil nog best een derde, maar nu nog even niet. Mannetje vindt het prima zo) Linka Compleet (echt zekker Wil niet meer) Arri niet compleet Sjorsje Compleet FF Compleet ( als het met de kleine in de buik zo goed blijft gaan JennyS Niet compleet hoop er nog eentje bij te krijgen Sjudith & Chieffie Niet compleet. Nog 1 of 2 erbij! Toetie Compleet
hieperdepiep hoera voor roos! een hele fijne verjaardag vandaag! linka, wat leuk van die babygebaren. die site heb ik nog wel eens naar gekeken. wat gaat jeslyn dan precies doen? miepie, ik heb ook een wit vestje bij de h&m besteld. happy, wat vervelend dat het ff niet zo lekker gaat met janna. weet je waar ze pijn heeft? ben je met haar naar de dokter geweest. sterkte ermee, lijkt me voor jou ook zwaar. gefeliciteerd met haar 11 maanden! chantal, heb je het leuk gehad? foto's spammen? debby, gezellig dat je mee komt kletsen! noura, klinkt leuk wat jebij lief! geshopt hebt. arri, is het gelukt met de taart? nog tips voor mij sjorsje, hm het is een meisje toch? dan ga ik eens ff denken leuke foto's van yosyp en lianna! leuk ook dat je weer eens foto's geplaatst hebt! hey aykietje, arme stan met de waterpokken. heeft hij er last van? en hoe gaat het met zijn oortjes? badkamer af ? hoe was jullie vakantie8) puck, veel plezier met de high tea! is het ter ere van oliviers verjaardag? sjudith, ja billig als in goedkoop. weet niet meer waar ik het over zei.. stomme hormonen. het is dat het voor een goed doel is... wat een goeie reageeractie trouwens! ff, nog ff een weekje wachten, maar hoop dat de echo dan super is en je helemaal geruststelt. rebbel, wat leuk dat je die kleine al gevoeld hebt! setteke, leuk dat je kinders zo genoten hebben van de ballonnen! miranda, stoer filmpje van laureen! mooie ogen heeft ze zeg! hier vandaag een heerlijk dagje. huis weer schoon, met zijn drietjes gelunched en gewinkeld in een leuk winkelstraatje vlak bij ons huis, na het 2e slaapje naar het tuincentrum, de buren op bezoek en toen kwamen er vrienden gourmetten. morgenmiddag 2 verjaardagen. de buurman had hele mooie foto's van onze kindjes gemaakt. zal ff een mooie foto van otje spammen
hm jammer, hij is zo nog wel leuk maar ik moest m verkleinen. je ziet nu niet meer hoe mooi scherp ie is.
lauwie jammer is dat he, maar ik zie wel een heel lieve mooie foto en verder zag ik ook nog heel veel heerlijke fotos voorbij komen. hihi judith ik heb nooit in beverwaard gewoont hoor, dat is mijn familie. mijn moeder komt uit zuid olivier morgen heel veel plezier bij de high tea! volgens mij word het super weer! rebbel kan heel goed hoor, ik heb het altijd vroeg gevoeld. lekker genieten.