@Noura; We zijn naar Harry Potter geweest. Ik ben er eigenlijk niet zo weg van, maar het was de enige film die op een schappelijke tijd draaide (om 20u30 en de rest begon pas rond 22u) Anders houd ik het niet vol Wij duiken ook vaak lekker ons bed in met 'n dvd-tje, maar ik val altijd meteen in slaap........ Was jullie dvd goed? Verder weer niet terug gelezen, maar het is zo fijn dat Dirk eens een paar dagen vrij heeft, dat ik het zonde vind om de hele tijd achter de PC te zitten Liefs Silvia
hey meiden hebben vandaag een heerlijk dagje gehad. wel erg vroeg wakker.maar toen vanmorgen lekker in de tuin. na dat steve wakker was mocht uitslapen ik lekker in bad. toen Silver naar bed en toen ze wakker was. zijn we naar het zwaansmeer geweest. is een lekker meer waar in je kan zwemmen wij vandaag niet gedaan (hou ik niet van ) en was te kout daar voor. maar wel heerlijk een best stuk gefiets silver vondt het super als die koe schaapjes om ons heen en dan dat gras. Nog even met de zelf ont spaner een fam foto gemaakt
Leuke foto Binna! @ Schatje: Meis, wat heb je al een lekker buikkie! Leuk! Voel je je goed verder? Fijne avond allemaal! X
Haaai Wat een leuke foto's Mar...groot is ie al!!!! @ Bina, lief gezinnetje hoor Verder weet ik het niet meer! Vergeef me
@ Juudje: Het is een grote wijsneus aan het worden, maar dat zul je zaterdag wel merken haha! Ik ga lekker in bad, die vieze onweersbeestjes van me afspoelen, want ik heb overal jeuk van die dingen! Dus ben nu echt weg!
even kort want ik ben echt KAPOT, wat een drukte, maar ook wat een gezelligheid en niet normaal, wat een kado's Morgen zal ik wat meer schrijven en foto's laten zien, maar nu ga ik onderuit op de bank Over de namen, ik zeg natuurlijk niks, maar ik vind het echt onwijs leuk om te lezen . wel opvallend veel meisjesnamen fijne avond
ROOS van harte met je verjaardag nog net op tijd ik heb niet veel tijd, ben zo moe!!! sorry daarvoor, ik hoop van de week weer eens gezellig mee te kletsen Voel me prima verder, merk niks van de zwangerschap, dus mag niet klagen! Morgen werken en donderdag. Groetjes doei
Roos: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Heb je en leuke dag gehad en mooie cadeautjes gekregen? Wij hebben ook een erg drukke maar leuke middag gehad, Olivier is echt gruwelijk verwend, heeft zelfs zo'n hele luxe driewieler gehad, die Tygo ook heeft volgens mij... Wow, wat een verwennerij! Minder leuk nieuws is dat ons konijn vannacht overleden is We zijn vrijdag nog halsoverkop met hem naar de da gegaan, maar het heeft niet mogen baten... Nu zit onze cavia alleen en die zit al de hele dag te piepen, zo zielig... Verder kreeg ik nog telefoon van Chantico...het is helaas niet gelukt dat ze bij ons op visite kwamen, jammer. Morgen gaan ze weer naar huis. Maar ik bel je van de week nog hoor! Ik ga op de bank zitten, morgen lees ik alles... Wow Schatje wat een mooi buikje!
wat is het hier stil!!! petra, ik ben nu wel heel benieuwd of iemand het geraden heeft! sjorsje, nu word ik fanatiek hoor jasja, jasha, josuƫ, josse, jothe, jotta, ... schatje, flinke buik al! binna, leuke foto!
allereerst roos nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag(je zal wel slapen van de drukte en hoop de vele kado's die je hebt gehad) ook mama en papa nog gefeliciteerd @setteke wat een leuke foto's van je kids en wat een geweldige update zeg echt helemaal top @sjudith hoop dat de medicijnen goed aanslaan en er snel een brusje voor guilia aankomt (wat een lekker bijdehand grietje lijkt het me(en ja mijn zoon vond ado geweldig) @marleen zo thomas is wel erg verwend zeg leuk hoor @daisy wat een heerlijk meisje hebben jullie weer op de wereld gezet zeg geniet ervan @miranda wow he die laureen was traag met kruipen maar zet iedereen verbaasd achterlatend(ze loopt gewoon al hele stukken zeg geweldig en echt knap) @schatje wat een mooi buikje al zeg (is heel wat voor 10 weken of niet) en de meiden die mij hierna welkom hebben geheten jullie zijn ook lief zeg voel me echt gelijk thuis ga nu proberen nog meer te reageren voor het lijstje ik denk sjorsje 17 augustus van een meisje laura ik denk petra van een jongen thijmen denk ik hoor haha maar kan iemand dat erbij zetten want ben niet zo goe din lijstjes nou tot zo' liefs debby
@puck heb ik iets gemist of is de kleine nog niet jarig en wat rot van je konijn zeg en nu is de cavia zijn maatje kwijt dikke knuffel liefs debby
@puck zie het al olivier is al jarig geweest maar jullie vierden het waarschijnlijk later alsnog gefeliciteerd met jullie nu grote dreumes olivier (wat gaat de tijd hard he) vraagje wil voor kyana uitnodigingen maken met verschillende foto's qua leeftijd maar vind het overal zo duur 2.50 euro per uitnodiging waar hebben jullie het laten doen of is er een programma voor ik ben een leek dus kan niet heel veel met mijn kunsten haha) groetjes debby
Hallo meiden! Hier een heerlijk tuindagje gehad. Hilbrand en Tymen hebben veel werk in de tuin verzet. Hilbrand was aan het snoeien met de heggenschaar en Tymen deed alle takken in de container. Prachtig vindt hij dat! Silke heeft alles vanuit haar box bekeken. Die was nog wel moe van gisteren. Hilbrand is nou vergif aan het spuiten zodat het er hier over twee weken spic en span uitziet! Hihi, we hadden gisteren niet eens naar de ballonfeesten hoeven gaan. Vanavond komen er hier allemaal ballonnen laag over! @ Debby, Binna is erg handig in het maken van mooie dingetjes. Ze heeft al voor meerdere meiden hier kaartjes gemaakt of banners. Vraag haar anders eens! @ Binna, ziet er gezellig uit! @ Puck, fijn dat het een leuk feest was. Foto's? Sneu van het konijn! Wat had 'ie? @ Petra, snap best dat je kapot bent na zo'n dag! Maar fijn dat het leuk was! @ Sjorsje, maar de naam staat er dus nog niet tussen? Ik herinner ma nog dat als het een jongen zou worden hij een naam zou krijgen die op Ard lijkt: Abe. En de meisjesnaam zou toch op die van jou lijken? @ Schatje, mooi buikje al, hoor! Voel je je een beetje goed?
Roos, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag? Heb je mooie cadeautjes gekregen? @Settek, gave foto's! Wat een hoop verschillende ballonen. wat een super update @Lauwie, mooie foto! Gaat het slapen nog steeds goed? @Linka, blauwe meer ben ik ook geweest is erg leuk! Vooral voor Myrna, je kan daar lekker zwemmen. @Rebbel, wees maar niet bang hoor. Je kleintje zit nog heel goed beschermd in jou buikie. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Fijn dat je morgen weer naar het hartje mag luisteren. @Binnabinna, fijn dat het goed ging met silver bij je ouders. Leuke foto, is dat je achtertuin? @Marleen, wat is thomas gruwelijk verwend zeg! Mooie foto's! @Duster, welke film ben je geweest? @Puck, ach wat zielig dat je konijn overleden is. Was hij ziek, of zomaar? Wat sneu voor je cavia. @Debby, je kan binnabinna vragen of een uitnodiging in elkaar wil knutselen. Die had het pas aangeboden. Anders wil ik het ook wel voor je doen. @Schatje, mooi buikie hoor! Vanochtend hebben we heerlijk gezwommen. Nadat Bart de kat even uit de boom had gekeken ging hij helemaal los. Hij was zo enthousiast dat zijn zwemband nu lek is Het valt mij op dat Bart oudere kindjes 3/4 jaar veel leuker vind dan kindjes van zijn eigen leeftijd. Hij ging van de week heel leuk spelen met een jongetje van een jaar of 4 en er was ook een meisje van 1 bij, die negeerde hij. Gek kind
OMG zit baby te huur op vakantie te kijken. Daar zit een kindje bij die jarig is (1e verjaardag). Daar wil je als ouder toch bij zijn?