Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Bedankt Miranda! ;)
    Mijn man heeft trouwens helemaal vertederd naar het filmpje van Laureen gekeken (ik ook trouwens!). Ik heb hem 2x moeten afspelen, haha. Hij vraagt zich nu af wanneer Silvan gaat lopen!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Eeeeeen hoeraatje voor Thomas :D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Judith speciaal voor jou:

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé buddy,

Geniet van je vrije dag! Ga je nog iets leuks doen?

X

5. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    even gauw kom zo reageren als kyana slaapt(heeft net twee prikjes gehad)

@binna wat lief dat je dat wil doen wat heb je er voor nodig en moet ik dat per mail versturen ofzo (ik ben echt een leek)
    en stuur jij het dan terug en kan ik dat dan ergens af laten drukken ofzo alvast bedankt
    groetjes debby tot zo

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Moniki: ik vind het filmpje zelf ook super hoor.
    Mijn ouders hebben hem hier ook al een aantal keer bekeken. ha ha
    Ach voor je het weet lopen alle kindjes hier, kan ineens erg snel gaan hoor.

7. Een zomerse vakantie update van mij!

In het kort (probeer ik):
    - Tygo heeft genoten van het zwembad, wilde uit mn armen wegzwemmen, dipte zijn gezicht in het water en als ik hem op de kant zette, kneep hij zn oogjes dicht, spreidde zijn armen en sprong zo weer in mijn armen. En lachen dat ie deed!!! :D

- Tygo heeft erg last gehad van warmte eczeem
    - Tygo heeft op vakantie dan echt de zesde ziekte gehad, overduidelijk.
    - Tygo heeft het volgende geleerd:
    Mama zeggen!!!
    Vanuit liggen op de billen gaan zitten, op de knietjes zitten, op handen en voeten staan, tong uitsteken. Met zn vingers tegen zn lippen aan en dan brrrbrrrbrr.

We hebben het heerlijk gehad, superweer, genoten, relaxed. Ik ben enorm verwend op mn verjaardag, lag lekker aan het strand op mijn verjaardag ;), wat wil je nog meer!!!
    René is 2 dgn later 40 geworden, dus ook dat lekker gevierd...!

Terugreis was een hel, heeft erg lang geduurd..... Maar we zijn er! Nu nog een weekje thuis!

-----------------------------------------------------------

- Voor de vakantie belde de makelaar nog, dat het huis alsnog is vrij gekomen waar we zijn wezen kijken. Kopers konden het financieel niet rondkrijgen..... Vandaag worden we over de stand van zaken gebeld... Erg apart... Niet verwacht...

- Advocaat heeft tijdens vakantie gebeld, mijn ex is veroordeeld tot het betalen van het bedrag dat ik teveel heb betaald, de proces en gerechtskosten. Niet alle kosten helaas, daar was mijn advocaat het ook niet mee eens, maar het is grotendeels achter de rug en ook voornamelijk in mijn voordeel, dus ik ben happy!!!
    Hoe het verder gaat, weet ik nog niet. De advocaat zal hem sommeren om het binnen 2 wkn aan hun te betalen en anders wordt het bij een deurwaarder neergelegd, die het dus opeist en als hij daar niet op reageert of een regeling treft dan gaat de deurwaarder volgens mij bij de rechter loonbeslag aanvragen... Dus we zien wel!

----------------------------------------------------------------

@ Petra en Roos: Moeders en kleine Roos, alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag!!!
    Hopenlijk hebben jullie een fantastische dag gehad en is Roos lekker verwend!!
    Zag al wat fotos voorbij komen, hardstikke mooi, wat een popje!!!

--------------------------------------------------------------

Meiden, ik wilde terug lezen, maar ZP is bij mij op het moment erg traag, hebben jullie dat ook?
    Forgive me!

Heeft iemand paginanummers van de update voor me?

Dikke kus en de fotos komen eraaaaan....!

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    he chantal had al ff fotos bekeken op hyves mooi hoor!!!!

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! En gefeliciteerd dat je de zaak hebt gewonnen!!!!

Wanneer hoor je meer over het huis?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. En nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Leuke foto ook van jou en Tygo.

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ sjorsje, heeeel erg bedankt ;) :)

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Wat heeft Tygo toch veel bijgeleerd tijdens de vakantie! En allemaal goede berichten. Vanaf nu weer lekker genieten. Wat een heerlijke foto van jullie 2-tjes :)

X

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @debbie ik heb je een pb gestuurd

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    rebbel, dank voor de tip! het is 10.30, ik denk aan je! het is vast allemaal prima!

petra, gezellig feestje! en zo te zien is roos ook goed verwend!

sjudith, ot gaat dikkie dik uitdeelboekjes met een boekenleggertje trakteren. maar dat is ook meteen voor dat ze naar de dreumesen gaat.
    bij de ikea heb je volgens mij ook vingerpoppetjes.

binna, wat voor boek bedoel je dan? een leesboek? dat vind ik ook nog lastig kiezen voor iemand die je niet heel goed kent..

miepie, knap van malou! irritant van je struik ook al was het goed bedoeld.

moniki, fijn dat silvan weer goed gegeten heeft!

clautje, goeie reageeractie!veel plezier met foto's maken!

sjorsje, wat een nacht :$. fijn dat lianna en yosyp naar de opvang zijn. ik hoop dat je vandaag een beetje rustig kan bijkomen!

chantal, klinkt als een heerlijke vakantie! wat heeft tygo veel bijgeleerd! superleuke foto's! vooral die van jullie tweeen is echt super! nog gefeliciteerd!

chantico, ben je al weer thuis? leuk gehad ondanks af en toe slecht weer?

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal had je foto's ook op hyves al gezien maar super leuke foto's

@lauwie nee een voor lees boek voor op de groep. dus als ik zo lees deel je kleine dikkie dik boekjes uit. en dan een groot boek voor de juffen met een foto of tekst er in van otje en dan kan je als je wilt altij nog wat lekers doen

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Hoe zou het trouwens met daisy en haar meiden zijn??

Deel Deze Pagina