Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    esprit en familie van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet er maar lekker van!

Zo kan naar huis...een storing in het systeem!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Miepie: Haha, da's lekker!

3. Elfya

Elfya Niet meer actief

Esprit, van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
    Geniet maar lekker van deze bijzondere periode.

Liefs,
    Claudia en Vera

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @sjorsje en miepie mooi jurken

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Miepie, heee wat naar hahaha

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Leuk die trouwfoto's.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat zijn wij trouwens slecht in raden.
    Nu heeft alweer niemand de naam goed, bij Maartje ook al niet. :(

Maar goed we hebben nog meer kansen hè.

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oh ik zou zo weer opnieuw willen trouwen. De hele dag zo'n mooie jurk aan en je echt bijzonder voelen.

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Esprit en man, gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet van deze mooie tijd.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey Vera en man! van harte gefeliciteerd met jullie kleine meissie Melissa! geniet van deze mooie tijd! Melanie, gefeliciteerd met je zusje!

Hihi, had ik toch gelijk dat het vandaag zou zijn.....

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Esprit/vera, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu van elkaar aan het genieten zijn.

gelukkig heeft ook zij niet onze meisjesnaam :), nog maar 1 zwangere voor mij geloof ik

@ Miranda, ik vond dat je wel akelig goed in de buurt zat met Marit/maartje bij Daisy

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @esprit en man; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter melissa

13. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Vera en man en Melanie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Melissa!

14. @ moniki; wij waren in Italie en het pleintje is in San Marino, dat is een land in Italie waar ze een berg hebt met taxfree shops

@ setteke; over het huis. het is een beetje afwachten. De huidige prijs zit op het randje van wat rene max kan nemen alleen. Hij verdient inmiddels wel meer, maar we hebben er ook een lening bij genomen voor een verbouwing aan ons huidige huis. Dus daar moeten we eigenlijk gewoon goed naar kijken. Daarnaast willen we eerst toch een lager bod doen die helemaal binnen mijn vriends limiet valt, omdat er echt veel aan moet gebeuren en blijkbaar kunen ze het niet kwijt... Dus we kijken wel even. Moeten het dan financieel gewoon goed wegzetten. Anders doe ik het ook niet hoor...

@ sjorsje; wat irri van je muis zeg. Toen wij de laptop kochten zeiden ze tegen ons ook dat je nog beter de xp kon hebben omdat er in vista nog veel bugs zaten

@ debby; dankjewel! Je bent nieuw hier begrijp ik?
    Nou gezellig, het worden er steeds meer!
    Ik lees net je verhaal, ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Ik krijg er rillingen van. Wat mooi dat jullie daarna toch nog een mooie meid hebben kunnen krijgen.

@ puck; Oohhhh, ik zie dat ik ook Ollies verjaardag heb gemist!!!
    Nog gefeliciteerd allebei!!!
    Hoe was het????

@ setteke; nog steeds last van je enkel??? Bah.... Je blijft wel een manke hoor, hahahaha!!!

@ linka; meisje hoe is het met je? Zie korte berichtjes. Ben je druk, voel je je goed? Ben je al met werk begonnen, ja toch?
    Hoe bevalt het en hoe is het met jeslyn?

@ miranda; ook van mij een dikke knuffel, ik denk aan je.

@ juud; wat super, gefeliciteerd!!!
    Ben benieuwd; idd wat zijn jullie van plan?
    Enne gabrielle cilmi is ook volgens mij nog niet zo bekend, heeft nu een hit met 'sweet about me'. Maar ze rockte ook stevig zeg, ze omschrijven haar als jazz muzikant, maar die is echt wel van alle markten thuis!

oh bruiloft klein lees ik al, ff je jurk kijken..... Wauw hahaha, gaaf Juud, echt iets voor jou, had niets minder verwacht!!!

Ok moet gaan, tot zover mijn reageeractie, ff eten ....

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Voor de liefhebbers...heb nieuwe filmpjes op hyves ;)

@ channie, oooo dat numemr ken ik wel!!!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal, lief dat je naar me vraagt, voel me klote op dit moment.....

En Esprit, gefeliciteerd.

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Dikke knuffel voor jou!

X

18. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Chantal Dan zag ik het toch goed, hahaha. Dan heb ik het pleintje ook vast nog wel ergens op de foto staan. Grapsig!

19. @ esprit, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    Hopelijk zien we snel fotos van de kleine meid!

Geniet ervan samen!!!

20. @ juud; ja, meiden die mee waren kenden haar ook niet, maar ik vond dat liedje in ieder geval leuk, heeft een uur gezongen, zat gewoon te springen en te doen, maar ondertussen bleef die stem gewoon solid, echt heel goed.

hoe is het met giulia?
    en je hormonen?

@ moniki; hahaha, ja we zijn er ook al vaker geweest, mijn vriend wilde heel graag nog een zwaard kopen en ik heb daar mijn zonnebril gekocht. Maar wat een gedoe daar die bergen op joh met een kinderwagen... Ik had de tong op de grond hangen....

--------------------------------------------
    Mooie jurken dames:
    Over trouwen gesproken.....

Ik werd voor de vakantie op een dag wakker en ik had gedroomd. We waren op vakantie in Italie in 1 of ander dorp, kan het niet helemaal uitleggen, maar René was ineens verdwenen en er dansen mannen om me heen, lokale om me af te leiden, folkore, zal ik er even bij zeggen, ineens komen vrienden van rene er aan om mij mee te slepen, bleek dat rene alles had geregeld en zijn vrienden waren er om mij mee te nemen omdat hij mij ten huwelijk ging vragen Dus ik vertelde dat die ochtend aan mijn vriend.... Hij zo, nou jij hebt rare dromen...

Vertelde hij me in italie doodleuk dat hij er idd over had na zitten denken, dat het wel erg leuk zou zijn geweest om mij ten huwelijk te vragen in Italie op mijn verjaardag, maar dat ik hem daarna vertelde over mijn droom en toen vond hij het niet leuk meer!!!!
    Hahaha, how weird is that?!
    Ik had ook zoiets van, waarom vertel je mij dit, is toch niet leuk dat ik weet dat ik ten huwelijk gevraagd had kunnen worden, maar dat het er nu niet meer inzit, maar aan de andere kant was ik ook wel blij dat hij zich daarmee bezig hield.

Zal zo is kijken of ik een plaatje kan vinden van de jurk die ik mooi vind... ik ben echt ouderwets....

Deel Deze Pagina