Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    MEIDEN BIJ DEZE ZIJN JULLIE ALLEMAAL UITGENODIGT VOOR EMY HAAR 1ste VERJAARDAG VRIJDAG !!! :D

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, wat lief van je! Je zal ze toch alle 30 op bezoek krijgen!:D helaas is Kerkrade vanuit Friesland wel een pokke-eind, zeker met het ov. Dus ik moet het helaas aan me voorbij laten gaan! Goed nieuws van kenny! Top!

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nou van mij mogen jullie allemaal komen hoor ben het wel gewend drukte te regelen in me eentje ( werk in de horeca en sta heel vaak helemaal alleen ) dus al kwamen er 50 ! maak het me nog niet uit plaats zat en zitplaatsen ook wel genoeg. en eten en drinken aanwezig :D genoeg taart, cake en kwartaart dus kom maar op !!!

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Ik ben hard aan het duimen voor jullie! Het is dat Kerkrade zo'n pokke einde rijden is... Heb wel trek in een stukje taart haha!

Ik ga eens lekker naar buiten, want er is eindelijk ZON!!! Alleen is het gelijk zo benauwd... Het is eigenlijk ook nooit goed whahah!

5. Hallo, ik waai weer ff aan, moet nog zoveeeeeeel doen!

Heb net het verjaardagskado van Tygo besteld en de uitnodigingskaartjes, dus dat is geregeld!

Het huis is nog steeds een puinhoop, kerels zijn achterthuis aan het werk om de beplanting en bomen er uit te halen, aangezien ik dat glad wil hebben voor Tygo's verjaardag.
    Tygo ligt op bed, dus ik ga maar is de stofzuiger er door halen en daarna een sopje maken....

We hebben vanochtend het huis nogmaals bezichtigd. Ja wat kan ik zeggen.... Echt veel aan doen, maar man o man wat kun je er een tophuis van maken... Dus we gaan maar is met wat financierders afspraken maken om te kijken wat de mogelijkheden zijn en als dat bekend is moeten we het ff uitkienen allemaal.

Meiden, fijne dag nog en hopenlijk heb ik binnenkort meer tijd!!!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

wat fijn! :)
    heb jij echt de angelsound? ik heb er een van alecta!
    waar kon je het hartje vinden? mij lukt het echt niet! :(

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

zo ik heb even het huis een grote schoonmaak gegeven! :)
    ik dacht ik laat de pc uit tot ik klaar ben, anders komt het er niet van! ;)

@schatje: wat fijn dat de echo goed was meid! :)

@all: ik weet niet of ik wel zo blij ben met mn apparaatje om het hartje te kunnen horen... :( ik kan hem namelijk niet vinden en beepje houd zich ook erg rustig vandaag al weet ik dat het normaal is dat ik hem/haar nog niet elke dag voel. ik denk dat ik het maar weg leg, ik word er nu alleen maar onzeker van!

volgende week mag ik weer naar het zkh om het hartje te luisteren! :) ze gaf aan dat ik ten alle tijde zelf een afspraak mocht maken, al kwam ik elke week, daar is het verpleegkundig spreekuur voor zei ze! dat is wel fijn! dus nog even voor we op vakantie gaan hartje luisteren!

liefs rebbel

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Goed zo rebbel, ik ben blij dat ze jouw onzekerheid serieus nemen!

@ Marleen, Roos heeft 2 dagen onwijs veel last gehad van die prikken, was echt hangerig en slaperig. Had ze voorheen bij de inentingen nooit.

@ ik heb vandaag al 2 tukkies gedaan en verder dus helemaal niks, o ja ik ben ook nog in bad geweest. de award voor goede huisvrouw gaat dus mooi aan mn neus voorbij, maar daar lig ik dus blijkbaar niet wakker van ;)

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    rebbel zou misschien zo kunnen zijn dat beebje verkeerde kant op leg of zodra jij denkt kom laten we gaan luisteren dat hij/zij denkt echt niet dat ik daar intrap ik ga wel ergens anders leggen. Toen ik zwanger was van emy ging emy constant de andere kant op leggen en hoorde je dus geen ene reet. of ze ging er tegenaan lopen schoppen dat je alleen een keiharde ploff hoorde in dat ding. maar als je je eigen zorgen maakt. kan je een afspraak maken natuurlijk. misschien vragen of je eerder langs kan komen? trouwens had thuis ook een apparaatje geleent van een vriendin een paar weken maar k kreeg er serieus constant de kriebels van. en werd bloed nerveus als ik het hartje niet hoorde. dus hup de deur uit met dat ding toen.
    kan het misschien ook zijn dat hij/ zij nog wat diep in de bekken leg?

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    petra meid gewoon lekker rustig aan doen met dit rare weer. ( regen, wolken, zon, bloed heet, benauwd , onweer ) en al ging je 4 keer in bad. en bleef je de rest lekker op de bank leggen niemand die het je kwalijk neemt hoor :D
    doe nog maar even een tukkie :p

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Marleen: hier heeft Britt er dus ook veel last van. Gister pas gehad, hoop dat het snel weg is.
    Ze is zo lamlendig dat ze zelfs d'r hoofdje op mijn schouders legt, doet ze anders nooit! Als ze even iets gegeten heeft gaat het wel weer, maar ze is snel moe idd. Ze ligt alweer op bed nu...ben benieuwd voor hoe lang.

Net de prelogopediste hier gehad. Zij vertelde dat Britt waarschijnlijk een lastige eter blijft, ahummm, nou das lekkr dan.
    Ik moet zo door blijven gaan en langzaam de potjes vervangen door ander vast voedsel. Straks beginnen met een aardappeltje door het potje heen te doen en zo langzaam opbouwen naar meer dingen en grotere stukken.
    Bij Britt zal het nu eenmaal wat langer duren allemaal dan bij een ander kindje, maar dat heb ik nu al wel geaccpeteerd.
    Uit rietje drinken deed ze goed. Een grott rietje gekregen en die een paar keer achter elkaar ana haar mondje gezet en ze zoog er uiteindelijk zelf aan. Dit 2 à 3 keer per dag oefenen en ze zal vanzelf uit een rietje kunnen drinken, nou ben benieuwd hoe snel......

Al 2 keer gespuugd vandaag, nu even geen melk meer gegeven, dat van net zit er nog in, was fruit en wat water en van eerder nog 1 broodje. Hopelijk blijft het binnen..........en is het snel over

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    meiden die ook zwanger zijn of meiden die al eerder 2 kindjes kort op elkaar hebben gekregen:
    gaan/ hebben jullie een duowagen aanschaffen/aangeschaft??

Ik twijfel namelijk....wel of niet. heb nu een bugaboo, waar straks een plankje op kan...maar als alles goed gaat is Britt 19 maanden als de baby er is. Kan ze dan al zo lang staan, of zo lang op dat kleine ding zitten? Of is het toch beter dat ik voor een duowagen gan kijken? Ik vind het zo zonde van mn mooie bugaboo. Ik kan natuurlijk ook m'n boodschapjes doen en de baby in de draagzak doen, lekkr tegen me aan en Britt in de wagen....

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ben in het ziekenhuis geweest en de doppler was weer prima. Toen naar de gyn en ik heb verteld hoe ik me voelde en ze was blij dat ik zelf aangaf dat de baby wel mag komen. Ze had net overleg gehad met een andere gyn en ze vonden beiden dat het beter is als de baby eerdaags geboren gaat worden. Ze heeft nog even gevoeld en ik heb nu 2cm ontsluiting. Dus zondag word ik ingeleid. Het had zaterdag gekund, maar ja, dan vieren we de verjaardag van Lianna.

Lianna is trouwens wat ziekjes, ze had vanmiddag een temp van 39,2. En ze zit nu zo zielig langs me, ga d'r maar even naar bed brengen.

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wauw Sjorsje, je hebt een datum!!! Wat fijn voor je en nu eindelijk een augustus kindje.
    Wat een bofferd ben je met 2 cm ontsluiting, hoef je die alvast niet meer te doen.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Haaaa dames :D

@ Sjorsje, super die datum! En kan me voorstellen dat je het spuugzat bent!

@ Petra, had je je mail gehad??

Sorrrrryyyy verder niks gelezen!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    oja, met dank aan onze BINA...
    Het kaartje voor Giulia :)

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo sjit zie nu pas de spelfout :p naam verkeerd :p

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meisje

ik lees wel mee. maar Onze Silver is nog al druk. en stout dus heb geen tijd om te reageren. sorryyyy

19. Marleen2109

@ Petra en FF: Thanx voor de reactie meiden! Ik ben blij dat er meer zo'n last van hadden. Bij Thomas las ik net dat hij er ook zo'n last van had!

@ Sjorsje: JJAAA!!! Meis, wat fijn voor je!!!

@ FF: Meis, kies voor een duowagen en geen plankje! Thomas was al 2 toen Jasper geboren werd, dus ik heb voor een plankje gekozen, maar als ik het overnieuw mocht doen had ik echt een duowagen gekozen! De Bugaboo is een super wagen, maar met dat plankje is het niet makkelijk lopen. Het is echt ff wennen. En daarnaast stappen ze zo van het plankje af, en ze moeten altijd staan en soms zijn ze moe en willen ze liever zitten. Met een duowagen kunnen ze altijd even ernaast lopen als ze willen, maar als je haast hebt of lekker wilt kunnen winkelen of wandelen zou ik echt voor een duowagen kiezen! Volgens mij kom ik een beetje fel over haha, maar dit is natuurlijk maar mijn mening.

20. Marleen2109

Sjorsje: Gefeliciteerd met LIANNA!!! Ik zie net dat ze vandaag echt jarig is!!!

Deel Deze Pagina