Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    uhm ik weet niet wie de lijst bij houd maar ik ben een zeur ik weet het ik weet ook niet of ik het heb gezegt welke datum maar het is 4 november dat ik naar het cb+ 2 inenting moet... sorry
    welterusten iedereen trouwens heb slaap

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wij hebben 2 huisjes! 114 115 volgens mij.. wel leuk! :)
    misschien komen we daar elkaar nog wel tegen meid! ;)

Voor de agenda: djayden krijgt 20-10-08 2e inenting

Groetjes

3. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

Jan 3, 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    ooh over kleertjes die je kadoo krijgt

mijn man kreeg van zijn vriend een hele tas vol kleding kado
    allemaal rose!

volgens hem maakte dat nog niets uit rayane zou het verschil toch niet zien
    ja haha maar wij wel we hebben een zoon en geen dochter

mijn man met de hele tas en zonder bon terug naar c en a en hij heeft toch mogen ruilen gelukkig

4. schatje1

daisy: jij zit ook dicht bij de plaza .. wij ook..!
    ik kan je bijna niet missen daar haha! als ik iemand met een kinderwagen meid twee meiden zie lopen weet ik dan haast zeker dat jij het bent :p

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    kunnen jullie lekker klessebessen aan de rand van het pierebadje

6. schatje1

ja haha wie weet ;)

Zag trouwens een foto van je staan daisy ergens op de zp dus weet nu zeker als jij het bent haha!

GRoetjes

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik heb ook een foto van jou langs zien komen met je nieuwe kapsel dus we als we elkaar tegenkomen dan zullen we elkaar zeker wel herkennen :)
    Jullie gaan met een grote groep?
    Wij gaan met zn viertjes,ff lekker niks doen en genieten!

@Philly,kom maar op met die sites :)
    Oei spannend idd morgen!
    Succes!

@Monique,dan heb je nog mazzel gehad zeg!
    Heb je gelijk leuke kleertjes meegenomen?

Hoeveel slapen baby's nu gemiddeld?
    Vandaag hebben ze echt veel geslapen zelfs met drinken vielen ze bijna in slaap :confused:
    Hopelijk slapen ze vannacht ook weer door,we'll see :D

Weet niet meer of ik het verteld had maar volgende week krijg ik de uitslag van mn uitstrijkje,ben benieuwd!
    Nu weer hele donkere afscheiding snap er niks van,en net een gevoel of ik ongesteld moet worden.
    Ik zou haast zeggen dat ik zwanger ben,erg mope,vlagen met misselijkheid maar we hebben het veilig gedaan dus kan niet! :p

Ga zo mn schatties maar ns wakker maken,worden ze bij jullie ook zo moeilijk wakker voor de laatste fles?
    Wanneer mag je overstappen op 4 voedingen?

Slaap lekker!
    xxx

8. schatje1

wij gaan met 12 man!
    en ook zeker genieten :)

Wel grappig echt wel toevallig dit haha

ik maak djayden nooit wakker als ie slaapt voor de laatste fles.. dan wacht ik wel totdat ie vannacht een keer komt.. want vaak als ik hem probeer wakker te maken dan drinkt ie bijna niks omdat ie te moe is..

Groetjes

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heej, die maxicosi hebben wij ook! Wat toevallig!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Inderdaad, dat bedoelde ik! :D

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    @ Daisy: Volgens mij mag je overgaan op 4 voedingen als je kindje 6 kilo weegt. Ik weet niet precies hoeveel Olivier weegt, volgende week weer meten en wegen en hij is vrijwel zeker over de 6 kilo heen, maar hij is van de week zelf overgegaan op 4 voedingen. Hij werd ineens 's avonds laat niet meer wakker voor zijn laatste voeding en dit doet hij nu al 3 nachten. We wachten rustig af... :)

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    O ja dat wilde ik ook nog zeggen....wij hebben hem ook! :)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wel grappig, want wij hebben hem in mei 2006 gekocht toen ik zwanger was van Tymen. Hij gaat dus al even mee!

14. schatje1

Daisy: heb net even op de site van merel* gekeken en wat is ie mooi geworden meis :) heb meteen een berichtje in het gastenboek gezet!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

ow oke en toen is Olivier niet wakker geworden s'nachts?
    Ik zei gister zullen we ns kijken wat ze doe als we ze niet wakker maken maarja ze drinken wel alles op...

@Schatje,en wij hebben dezelfde mc als jullie :)
    Nog een keer toeval,hihi... :)

We gaan ze wakker maken!
    Doeiii..

16. schatje1

haha ook toevallig ja ;)

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Ik bestel de meeste kleertjes via www.kleertjes.com Normale collecties zijn niet altijd even goedkoop tot soms erg duur. Maar je kunt ook selecteren op korting. En sommige dingen zijn maar liefst 70% afgeprijsd. Ik vind het een site waar je heel gericht kunt zoeken en ook met goede service en hele snelle levering.

Zou nog ergens op reageren maar ben het helemaal kwijt.

Vanmiddag met beide meiden naar mn ouders geweest. Mn moeder was jarig. Helaas had Yinthe vanmiddag toch weer wat last van krampjes. Het ging zo goed dat ik gisteren in 2 flessen geen sab simplex had gedaan en ook niet in de ochtendfles van vandaag. Sab simplex helpt dus echt! Ben daar lekker met Yinthe in bad geweest, daar ontspande ze heerlijk van. We zijn nu net thuis. Meiden slapen beiden. Vriendlief ook. Die heeft hard gewerkt afgelopen 2 dagen. Nieuwe schuur bouwen. Stond ie daar in de regen en harde wind. Goed nieuws: hij had gesolliciteerd op een baan die hij heel erg graag wilde. Gisteren gesprek en vandaag kreeg hij een contract aangeboden!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Nee, Olivier is niet wakker geworden 's nachts, mama wel hahaha! En de 2 andere nachten ook niet.

Slaap lekker voor straks!

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Ja, wij kregen hem ook bij onze kinderwagen cadeau. We konden kiezen uit deze kleur en met groen en lime groen. Waren 2 kleuren die uit de collectie gingen zeiden ze.

20. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    haha, wij hebben die maxi cosi ook!

ik denk ook over een cursus baby massage. ga t maar eens uitzoeken.

las dat er meer zijn die naar de tandarts moesten. ik moet morgenochtend. vulling afgebroken en heb vorige keer een noodvulling gehad, want er zat een gaatje onder dus morgen 3 kwartier! ben er nu al gestresst van. zie het net als jij, happy, liever bevallen dan naar de tandarts! bah! fijn dat jij het overleefd hebt, alieke! ik ga toch echt voor de verdoving! (haha en de bevalling zonder pijnbestrijding)

happy, mooi dat de osteopaat zo goed geholpen heeft!

bedankt voor de tips voor luieruitslag. heb zowel sudocreme als bepanthen. heb zelf wel eens sudocreme op huiduitslag gehad, maar dat prikte een beetje. heb er nu dus bepanthen op gesmeerd.

voor de lijst: ottilie gaat 23/10 naar het cb + 1e inentingen. hoorde van vrienden dat je dan ook een heel gesprek krijgt over hoe het gaat en bijv of je relatie veranderd is enzo. vind het maar apart. wat denken ze daarmee te bereiken?
    de 23e krijgen we ook de sleutel van ons nieuwe huis! spannend hoor! zijn nu vanalles aan het regelen ervoor. volgende week al opleveringscontrole.

nog ff een fototje van ottilie vanavond net uit de douche met krullen! en een lachje!
    lief he?

Share This Page