Setteke, had voordat Jeslyn naar bed ging ging ik ff haar temperaturen, ja hoor 39 graden, dus is wel wat minder dan gisteravond, ze was gloeiheet. Oja recepten was ik bijna vergeten, ik ga nu zetten voordat ik ga douchen, hahaha, anders vergeet ik het weer. Plus, ik ben ook gek op pasta's! Vanavond pasta spinazie met kaas in en Carbonada saus, lekker! (die pasta is trotillie of zoiets, bij AH 2 voor 3 euro, gelijk meegenomen antuurlijk) Jeslyn vindt bij Gastouder heel leuk, ze voelt daar thuis en ik ook, nou dat is mooi ja. Binna, Jeslyn ligt nog te slapen, ze had wel onwijs koud, truitje aangedaan en sokken en slapen in dunne slaapzak, ga zo kijken.
Oja over jasjes, bij H&M hebben ze leuke roze jas voor Jeslyn en bij Hans Textiel hebben ze ook leuke jas, dus moet ik maar goed kijken wat ik wil, haha! En voor Myrna leuke zwarte nepleren jas bij H&M vind ik zo stoer, maar of Myrna leuk vind is een vraag, haha! (voor vanaf 86 hebben ze ook, maar vind ik niet zo leuk bij kleintjes)
ola, Wij zijn naar de huisarts geweest en die vermoed dat Roos peuterdiarree heeft, aangezien er ook bijna altijd onverteerde stukken eten in haar ontlasting zit. het goede nieuws: we weten waarschijnlijk wat ze heeft het slechte nieuws: het gaat pas over rond haar vierde wel gaat er nu een beetje ontlasting op kweek om te kijken of het niet misschien toch een bacterie is. geen goed nieuws dus voor Roos haar bipsje in elk geval. Ze krijgt nu 3 dagen banaan als fruithap en water als drinken en ze is nu 2 nachten niet wakker egworden van een vieze luier dus dan geneest het tenminste een klein beetje. Roos is nu lekker bij opa en oma en blijft daar slapen, want Andy en ik gaan uit eten vanavond. Zaterdag op zondag gaan we lekker nog even naar een mooi hotel. Ik zit met een patatje oorlog even gauw bij te lezen en ga dan een tukkie doen Petra leeft in het land waar het leven goed is
Ik heb het lijstje nog even opgezocht: Wanneer gaan Sjorsje en Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Lars Sjorsje: 1 augustus, meisje,Joella Setteke Petra 14 augustus, meisje, Anna of Femke Sjorsje: 11 aug, meisje, Josje, Josja/Josha, Joska/Josca, Jonna Toetie Petra: 19 aug, meisje, Mara Sjorsje: 16 aug, meisje, Jacey rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Sjorsje: 3 aug. meisje, Jinte Binna Petra 10 aug een meisje sanne een jongen max Sjorsje 17 aug een meisje Jalilo, Jilly, Jindy, Joani Marleen Petra: 14 augustus Eva, Mare, Sophie of Tim, Niels Sjorsje: 2 of 3 augustus D ) Julya, Jaisy, Jayla, Jilke, Jayna. Lauwie Petra: 13 augustus Tim of Eva Sjorsje: 12 augustus Jaela Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Sjorsje: 15 augustus denk ook Jaela Noura Petra: 24 augustus Isa of Anne Sjorsje: 14 augustus eerste wat ik ook dacht was Jaeda of Jayda(e) Linka Petra: meisje Iris, 17 aug. Sjorsje: meisje Jaydee, Joske, Joska, Jayree. (is maar gokje, haha) 19 aug. Marieke Petra: meisje 22 augustus aniek of marit Sjorsje: meisje 13 augustus jolijn Debby petra van een jongen thijmen sjorsje 17 augustus van een meisje laura Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Sjorsje: 18 aug. van Julia Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: 20 augustus Jayda/ Julia
oooh ben veel te lang niet geweest en nu heftig aan het terug lezen.... maar ik moet even reageren... voor ik verder lees lieve esprit en familie, gefeliciteerd met jullie dochter melissa, geniet van de roze wolk
@ Marleen/ Setteke: Die ik nu heb gezien is van Vingino 99,95 Is toch wel een beetje te gek denk ik, maar zo leuk! Ik weet de maat ook nog niet precies, Olivier heeft nu 74/80, ik dacht zelf aan maat 86... Of is de kans groot dat hij de komende periode ineens een groeispurt krijgt? @ Petra: Arme Roos! Hopelijk valt het toch allemaal nog mee! Dikke knuffel voor haar! En wat jou tijdverdrijf betreft...Bah wat naar toch allemaal en vooral dat patatje oorlog bleef mij bij hahaha Lekker genieten nog even van alles hoor! @ Setteke: Wat raar dat je gebruikte boeken krijgt! Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
@ Marleen: wij hebben iedere keer de box de deur uit gedaan toen ze konden lopen. Nu hebben we de box er nog wel staan maar staat te koop op marktplaats. @ Setteke: ik had ook een mailtje getuurd over de boeken. Is niet erg als ze gebruikt zijn maar laat het even weten. Ben beinieuwd wat ze zeggen. @ Petra: geniet er lekker van meid. Ach die arme Toos, kan ze nog wel een tijd last van hebben dus. Beterschap voor je kleine meid. @ Linka: super dat Jeslyn het leuk vind bij de gastouder. Ik ben blij. Heb net een herdenkingsballon voor Lindy* besteld. Hij is roze en je kan met stift er iets opschrijven. Denk dat we hem morgenavond of zaterdagavond oplaten. Zal zo even een foto plaatsen.
Puck, ben je goed in je hoofd? Wat een prijs zeg voor kleine binkeltje! Hihi! Ach, het is jouw keuze en het is ook mooie merk Als je zo graag wilt hebben prima toch
De meiden hebben alweer tekeningen gemaakt voor Lindy*. Straks nog even lamineren dan blijven ze mooi. Morgen nog even een klein bloemetje/knuffeltje kopen voor op het grafje.
nou ik moet zo anissa pakkendie heeft er genoeg van dus helaas bijlezen lukt niet. maar wou nog wel even judith met de datum feliciteren en linka meid een knuffel miranda wat mooi, een ballon, vind het echt heel mooi... ik heb alle verhalen ook gelezen en word er zo verdrietig van. ik weet niet wie het zei maar ook ik zou niet weten hoe er mee om te gaan. het is ook niet voor te stellen, en het zou iedereen ook bespaard moeten blijven. hoorde van de week van iemand die voor een ctg moest, ze had wat eiwit in de urine, 2 weken voor de uitg. datum. en in het ziekenhuis konden ze met de ctg het hartje niet vinden. het kindje was overleden. wat verschrikkelijk en oneerlijk is het toch ook
Erg he?! Ik zag eerst de jas en toen de prijs...Hopelijk zie ik nog iets anders. @ Miranda: Wat een leuk idee die ballon! En wat lief dat de meiden al een tekening hebben gemaakt! Alvast heel veel sterkte overmorgen, dikke knuff! @ Noura: Wat een naar verhaal!
Die arme Toos ja Wat fijn dat jullie zo een mooie ballon hebben gevonden en met zn allen stil gaan staan bij de verjaardag van Lindy*.
Kut kut kut, 40,2 graden, maar is omdat ze net wakker is? Voordat ze naar bed ging had ze zo koud en truitje aangedaan en sokken, maar toen ik haar pakte, beetje slap zo heet, ze kruipte wel maar ze wil niet en alleen bij mama.