Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Arme Jeslyn! Jammer dat je zo botst met Jeroen, zeker nu je net een nieuwe baan hebt!:( Dikke knuffel voor jou!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik heb vakantie!!!!! :D

@sjorsje: ik heb je gesmst! :)

ik hoorde net op het nieuws dat er weer een jonge vrouw in belgie is overleden aan de mexicaanse griep. vervolgens zeiden ze op het nieuws dat zwangere vrouwen erg alert moeten zijn en 4x zoveel kans hebben op het krijgen van de griep en ze hier ook erg ziek van kunnen worden met zelfs overlijden als gevolg!! :$:$ pfff... vind het wel een beetje eng hoor!

liefs rebbel

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo, heb nog niet terug gelezen, druk, druk, druk. Vanochtend gewerkt en vanmiddag kwamen mijn schoonouders op visite. Ze hadden Matthijs al 4 wkn niet gezien (ivm vakantie), dus hij is helemaal gek geknuffeld ;) Hij heeft ook nog een schattig houten slak gehad, waarvan het huisje een soort van puzzel is. Helemaal goed :)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

#35864 Chantico, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
    Even een vraagje tussen douche en fles door (papa kleed Ise nu aan):

Voor de mama's wiens kindje zelf eet: hoe gaat dat? Eet hij/zij met de handjes of met een vorkje / lepeltje? Van een bordje of van tafel / kinderstoelblad? En vooral: krijgt hij of zij op die manier voldoende binnen of voeren jullie nog bij (tijdens het eten) of na (nog een potje ofzo).

Ise heeft net heerlijk met de handen gegeten (en gespeeld en geknoeid), maar ze leek nog heel veel honger te hebben maar geen zin meer in het eten op haar bord. Toen hebben we er nog een half Olvaritpotje ingelepeld en dat ging grif op. Doen jullie dat ook? Ik twijfel of dat niet dom is, omdat je kind dan leert dat als het het eten op het bord niet lekker vindt het alsnog ander eten krijgt.

En hoe doen jullie het met een fles voor het slapen gaan? Wij wilden die gaan minderen, maar nu ze zelf gaat eten en dus minder binnen krijgt, leek het juist weer handiger om wel gewoon een volle fles aan te bieden. Vragen vragen...

Oh, vader en kind staan nu mijn aandacht te trekken door gekke geluiden te maken en aan m'n haar te trekken... :) Duty calls!

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb Laureen eigenlijk nog niet zelf laten eten.
    Wel eens samen het lepeltje vasthouden enzo.
    Ik zou Ise toch gewoon die laatste keer een volle fles geven.

Makkelijk toch om hier je te kunnen stellen.

6. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    even gauw een reactie (jullie kletsen zoveel op een dag zeg nog 1 dag en dan kan ik het iedere dag bijhouden hoop ik:))

@miranda wat mooi zeg die ballon echt heel erg mooi (zit er gewoon bij te janken en hoop dat het droog is en weinig wind)
    meis hoe gaat het trouwens nu het dichterbij komt(het blijft moeilijk he meis maar laat je tranen maar lekker gaan doe ik ook geregeld en mij lucht het op)

@marleen ik was ook altijd zo'n anonieme meelezer:)maar ben blij dat ik me aangemeld heb want het is hier echt heel erg gezellig;)

@petra geniet lekker van het weekend met elkaar en heb je een gyn erbij besteld

@sjorsje nog gefeliciteerd met je dochter en alvast heel veel succes voor zondag (ik denk aan je)

@noura het is en blijft ook heel erg(maar ben blij dat ik hier af en toe iets kwijt kan en meiden heel erg meelevend zijn dank je wel hiervoor)

@linka jeetje zeg wat zielig voor jeslyn geef haar maar een dikke knuffel en hoop dat het gauw over is

@puck wel een duur jasje maar als die leuk is:$ maar nee ik doe het ook niet hoor(alleen wel moeilijk om dan nog een leuke te vinden want deze zit nu eenmaal in je hoofd he)

@marleen hier blijft de box nog wel even staan (lekker makkelijk af en toe)maar als jij hem nooit gebruikt zou ik ook dat sta in de weg ding weghalen haha

dit was een korte reactie maar ga nu slapen want moest vanmorgen 6 uur beginnen:$ en morgen weer:$ dus zoek nu maar gauw mijn bedje op
    de laatste dag en dan vakantie jehehe

tot morgen

7. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Rebbel die dame is inderdaad gestorven, maar die dame had ook nog een dubbele longonsteking! In combinatie met de Mexicaanse griep werd het haar fataal. Het is belangrijk dat je dikwijls je handen wast, dat is de beste remedie tegen de griep! Het is zowiezo gevaarlijker om de griep te krijgen wanneer je zwanger bent.

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @aykietje: oke, maar die longontsteking kwam toch door de mex. griep? ik hoorde dat er 34 zwangere ziek zijn geworden en daarvan 8 zijn overleden??! pfff... dat vind ik wel veel. maar idd meer dan gezond eten, vitamine en veel mn handen wassen kan ik toch niet doen.

@miranda: wat een ontzettend mooi idee die ballon! knuffel!

liefs rebbel

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eerst maar reageren voor ik verder ga lezen.

linka wat een hoge koorts zeg, mij is in het ziekenhuis gezegd bij de koortstuipen van saf, dat je zo min mogelijk aan moet doen, de koorts moet weg kunnen. gewoon shirtje of in romper (ik weet met dit weer...)
    en onder een lakentje laten slapen.
    beterschap en knuffel voor haar

puck hihi vingino is ook super gaaf.
    heb er ook eentje voor saf voor de winter
    maar als ik je advies mag geven. koop nog niet, wacht tot de herfst, want dan worden ze flink afgeprijsd. enop marktplaats staan ze ook met fikse kortingen soms wel 60%. en ze prijzen vaak al af voor het echt koud is
    als ze niet meer passen zet ik het vaak te koop op marktplaats en ben het dan zo kwijt, en dan heb ik er eigenlijk maar weinig voor betaald.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ooh zie nu in de berichtjes wat over sjorsje en ben gelijk gaan zoeken, spannend zeg, en zaterdag een verjaardag. nou meid ik denk aan jullie

moniki wat erg, ik dacht altijd dat kdv erg streng gecontroleerd werden op dit soort zaken
    knuffel voor hem

zag een vraag over duowagens. ik heb er ook eentje, en ben er verschrikkelijk blij mee, heb er ook veel plezier van.
    we hebben wel een heel wagenpark hier, dat wel. een gewone wagen, duowagen, en 2 buggys

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die mex griep is heel eng. zeker ook met alle berichtgeving, die aan de ene kant soms weinig laat horen en dan ineens weer met beangstigende nieuwtjes komt.
    maar in nl verloopt het allemaal mild, en straks krijgen zwangeren waarschijnlijk als eerste een inenting. jezelf stress bezorgen is ook niet goed. gewoon goed voor jezelf zorgen.

oh er schieten me steeds weer dingen binnen waar ik op wou reageren. ik lijk echt wel een vergiet zeg
    maar juud die fotos van giulia, prachtig hoor

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden :D
    Even snel :p
    Angelo zijn oom uit Italie (vrachtwagenchauffeur) is onverwachts in NL! Zo leuk, is maar voor 1 nachtje maar we zijn blij :D

Verder niks gelezen ;)

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi veel plezier dan! altijd leuk toch onverwachts bezoek

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

@miran: Leuk die lampion! heb ze vanmiddag ook gezien een meisje kwam er bij ons mee in de winkel.. Dikke knuffel voor jullie

@juud: leuk zo onverwachts bezoek :)

@rebbel: Ik moet heel eerlijk zeggen ik maak me nog niet zo druk om de mexicaanse griep..
    Misschien komt het nog :(

Voor de rest gaat het hier wel.. heb weer een lange dag gehad.. nu morgen nog werken van 9-18 en dan VAKANTIE!

kusjes

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Erg leuk om te lezen dat jullie zo'n ballon ook een mooi idee vinden.

@ Debby: ik denk dat je precies weet hoe ik me de laatste dagen voel. :(

16. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

@Moniki, jeetje meis dat is schrikken! Hoe is het n u met Silvan? Groot gelijk dat je gaat praten, je moet je kind wel met een veilig gevoel achter kunnen laten. OP z'n kop in de wc:$

@Delilah, wat superknap van wesley!!!!! Gave foto's op je hyves.

@Linka, beterschap voor Jeslyn. Hoe was je het op je werk? Tip van grootmoeder, azijnsokjes tegen koorts. Gewoon sokjes in azijn dompelen en bij Jeslyn aantrekken. Helpt echt!

@Mieppie, wat knap dat Malou de 1e stapjes los heeft gezet!

@Marleen, ik zit er ook aan te denken om de box weg te halen. Bart zit er nooit meer in. Maar net wat je zegt, eenmaal weg zet je hem niet zo snel weer terug.

@Miranda, wat mooi dat je een ballon gaat oplaten voor Lindy*

@Setteke, misschien vlekkentovernaar voor inkt? Kan je bij de drogist kopen. Ik had een balpenvlek in een overhemd en kreeg hem daarmee etuit.

@Chantico, ik durf Bart echt nog niet zelf te laten eten. Soms schep ik een paar happen op het kinderstoelblad zodat hij daarmee kan knoeien en in zijn mond proppen. Maar zelf eten zie ik nog niet zo snel gebeuren. Met brood eten prik ik een broodje op een vorkje en leg hem dan voor Bart neer. Bart doet hem dan zelf in zijn mond.
    De laatste fles afbouwen, dit ging bij onz vanzelf. Bart liet steeds meer staan en op een gegeven moment dronk hij nog maar 30cc. Toen ben ik ermee gestopt.

Pfffffffffffff hier zo druk. Werk deze week 6 :$ dagen (normaal 1,5) Zal blij zijn als iedereen weer beter is of terug van vakantie is.

Bart doet steeds vaker stapjes los! Hij vind het helemaal geweldig.
    Heb er een leuk filmpje van gemaakt.

YouTube - Barts 1e stapjes los

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Linka smst me net. Ze gaan toch naar HA-post omdat Jeslyn nog steeds 40.5 heeft!
    Als er meer nieuws is horen jullie het!

18. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

19. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hier ook een berichtje van een "meelezer". hahaha.

Marleen ik heb mijn box al weggehaald sinds dat hij 8,5 maand was.
    Hij lag er nooit in en mijn woonkamer is niet zo heel groot.
    Met inderdaad het idee als het niks is weer terug te zetten (maar dat doe je niet snel).
    Ik moet zeggen dat ik het wel goed vind zo.
    Het enige is als je even naar de wc moet ofzo.
    Dan laat ik de deur open..en dan weet hij niet hoe snel hij naar de wc moet komen.;)
    Dat is erg interessant.
    Hopelijk ook nog tegen de tijd dat hij zindelijk moet worden:D.

Linka sterkte bij de hap.

bumba.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Linka is terug uit het ziekenhuis en Jes heeft een licht ontstoken middenoor en amandel.
    Gewoon goed in de gaten houden! Gelukkig niks ernstigs ;)

@ Toetie, jeeeeeej wat knap! En hij loopt best soepel :$

Deel Deze Pagina