Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Leuk filmpje toetie.

Ik vraag me af he?
    Zijn ze dan om de tafel aan het lopen en lopen ze dan ineens een stuk door of zo?
    Hier wordt er wel volop achter de babywalker gelopen en soms even los staan.

Hoe lang duurde het bij de kindjes die lopen ?
    Van babywalker tot zelfstandig lopen?

bumba

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    toetie, wat een lief filmpje!! en wat super stoer dat ie met 11 maanden al zo goed los loopt. langs de tafel houdt hij zich eigenlijk ook niet vast! goed hoor!

linka, wat zielig! arme jeslyn! geef je haar paracetamol voor de pijn/koorts? ik heb voor de oorontsteking van ottilie otalgan gehaald. dat zijn pijnstillende oordruppels. ik hoop dat ze heel snel opknapt. dikke knuffel ook voor jou, want voor jou is dit ook niet leuk!

chantico, ottilie eet al heel lang het liefst zelf. eerst legden we eten op haar kinderstoelblad. maar sinds een week gaat het goed als we een bord met eten geven. aan het eind van de maaltijd is het goed opletten. soms gaat ie dan op zijn kop en soms wil ze m op tafel zetten en gaat dat niet helemaal goed. ik leg er soms een vorkje en lepeltje naast. ze lijkt het principe ervan te snappen maar mist de coordinatie om eten op de lepel te scheppen en dit onder de juiste hoek naar haar mond te brengen. ik vind het prima als ze met haar handen eet en ook in eten knijpt of het weer uit haar mond haalt.
    misschien is het gewoon een goede eter en misschien helpt het rapley principe (zelf kiezen wat en hoeveel je eet) ook wel om zo met smaak te eten.
    ik vind het nog lastig inschatten wanneer ze genoeg gehad heeft en weet daarom soms niet of ze genoeg gegeten heeft, maar dan krijgt ze nog bv en als het niet genoeg was wordt ze 's nachts nog wel een keer wakker voor bv.
    wij geven wel eens een potje als we later eten (te laat voor haar) of eten waar zij niet (genoeg) van mee kan eten. vaak eet ze daarna bij ons aan tafel nog wat hapjes mee.
    ik zou geen haast hebben met het afbouwen van de fles. waarschijnlijk gaat ze zelf steeds minder drinken. en anders is een fles/beker warme melk voor het slapen toch ook niet zo erg?

vanavond heerlijk en gezellig met mijn jarige vriendje uit eten geweest!

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    heb niets teruggelezen alleen van jeslyn
    meisje beterschap en knap maar snel op

goedemorgen (en gelijk doei)ga werken voor de laatste dag
    jippie

doei groetjes debby

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!!
    Zo na een korte nacht, nog 1 dagje werken! En dan druk druk druk vanavond! We moeten boodschappen etc voor morgen doen!!

@ Debby, wat ga jij op een onmenselijke tijd werken!!!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoera voor Emy!!!! Lieve Emy, nog vele vele jaren! Sterkte met je adhd-mamma :p;):Dsorry Denice moest ik ff kwijt :p

Lieve Stan, van harte met je verjaardag! En dat je maar veel kadootjes mag krijgen!!!

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ik kom alleen ff een ego bericht plaatsen;

Mijn schoonmoeder heeft kanker. Maandag krijgt ze een kijk-operatie om te kijken waar het allemaal zit. Het vocht in haar buik bevat in ieder geval kankercellen en waarschijnlijk komt dat vanuit die verwijde eierstok. Omdat ze ook zo'n last van d'r darmen heeft kan het best zijn dat het al uitgezaaid is, maar hopelijk zijn ze er op tijd bij en is het alleen d'r eierstok en eventueel baarmoeder. Ze heeft al borstkanker gehad en in plaats van haar borst besparen heeft ze m gelijk weg laten halen. Ze had jonge kinderen en was niet van plan om dood te gaan had ze gezegd en nu krijgt ze het verdorie weer!!!
    M'n tante is net aan kanker overleden.
    Mijn vader heeft ook kanker gehad en door het bestralen is de tumor weg, maar de rest van z'n luchtwegen zijn gewoon kapot. Nu mag ik weer toe gaan kijken hoe iemand zieker wordt van chemo of bestraling. Ik kan het ff geen plekje geven...pff!

7. Marleen2109

Kan natuurlijk de jarige en zieke niet vergeten:

Beterschap voor Jeslyn!

Stan gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Emy gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, ik kon niet op ZP plaatsen, ik wou nu doen als er nog niet is gedaan...... maar door Jeslyn is niet van gekomen... nogmaals heel veel sterkte en knuff.

Vanmiddag voor zekerheid toch naar ha.

Jeslyn slaapt nog, me zusje komt straks.

Schoonzoontje Stan, gefelcitieerd met je 1e verjaardag! Hele fyne dag!

Emy, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hele fyne dag!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen jeetje meis wat een naar nieuws ik snap wel dat je het geen plekje kan geven. hele dikke knuffffffffffff

@linka ach chosie arme Jeslyn hoop dat ze snel op knapt dike knuf en van van Silver eentje voor Jeslyn

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Amy van harte met je eerst verjaardag geniet van je mooi dag met vast veel cadeautjes en veel lekker eten.

Stan van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooi dag van

nou meisje ik gaat straks werken. Silver gaat naar me oudes en als het mooi weer blijft gaan ze naar de camping waar we 17 jaar gestaan hebben. En dan ga ik haar daar vanaf op halen met steve. ben erg benieuwt lijkt me wel gezellig

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Halloe meiden!!!

Hier alles oke,alleen razens druk met al die meiden,maar wel super!
    Met mij gaat het ook stukken beter.

Alle jarige jobjes Van Harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van met veel taart en cadeautjs!!

Wilde ook Miranda sterkte wensen voor morgen en maak er toch een mooie dag van met zn allen!!!

Voor de rest:Zwaai Zwaai!!

Liefs van ons allemaal..

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Emy van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!! Maak er een leuke dag van!

Stan van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Veel plezier vandaag!

Marleen: Dikke knuffel voor jou meid. kan me goed voorstellen dat het moeilijk is voor je is.

daisy: fijn dat het zo goed gaat bij jullie! Geniet er maar lekker van!

13. Marleen2109

Linka, meis, dat geeft niet hoor. Je had wel ff wat anders aan je hoofd!

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff een tip. Bij nestle.nl krijg je nu als je je lid maakt een leuk voorleesboekje!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, ik was er eigenlijk al bang voor. Hoe je het omschreef met de pijn leek het heel erg op wat mijn moeder gehad heeft. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik doe dit toch maar even een apart berichtje:

Stan van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Emy van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Jeslyn, veel beterschap en dat je je maar gauw beter mag voelen.

17. Marleen2109

@ Sjorsje: Het eerste wat Jeroen tegen me zei: Je had het al tegen me gezegd... Hij dacht dat het misschien wel mee zou vallen en ik zei gelijk al het is foute boel. Ik heb een beeld van haar op m'n netvlies en als ik dat weer voor me zie dan denk ik er dat er een hele grote kans is dat het al uitgezaaid is. Jeroen denkt wederom dat het verder wel mee zal vallen en ik heb m weer gewaarschuwd dat het veel erger kan zijn dan hij denkt. Het is afwachten tot maandag! Ze wilde de kijkoperatie vandaag doen, maar er was geen plek!

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Marleen, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Zeker ook voor Jeroen.
    Weet verder even niet wat ik moet zeggen, maar wil jullie wel een hele dikke knuffel geven.

Dus bij deze **KNUFF**

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Emy gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je maar lekker verwent mag worden. Denice, jij ook gefeliciteerd met je dochter.

Stan, gefeliciteerd met je verjaardag he! Maak er een leuke dag van Aykietje, jij ook gefeliciteerd met je zoon.

@Linka, hopelijk knapt Jeslyn snel weer op. Beterschap voor haar.

@daisy, leuk even iets van je te horen. Geniet van deze tijd.

@Sjorsje, spannende week voor jullie zeg. Veel plezier alvast voor morgen en succes voor zondag. Oh ja en nog gefeliciteerd met Lianna.

Verder weet ik het even niet meer sorry!

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet verder niet zo goed wat te zeggen, maar in gedachte ben ik bij je. Bekijk bijlage 6963

@Linka; Beterschap voor Jeslyn

Deel Deze Pagina