Stan en Emy, van harte met jullie 1ste verjaardag! maak er een mooie dag van! linka; leuke wagen meid, ik wil ook zo'n wagen voor Britt bestellen. het liefst een hele witte, maar die vind ik ook erg leuk. Waar heb je die besteld als ik vragen mag? marleen: wat een toestand met je schoonmoeder, hopelijk knapt ze toch snel op en vecht ze zich er doorheen! Debby:fijne vakantie _________ Britt eet weer iets beter en heeft net ontdekt dat ze heel hard kan schreeuwen...oef
www.poppenpret.nl Leuk he en er is zoveel verschillend! Ze hebben ook witte, maar ERG prijsig..... vind ik van wel eigenlijk En wij zijn bij huisarts geweest, ja hoor andere ha, wat is dat nou weer, me eigen dokter is er niet, maar goed, niks aan de hand en oren niet meer rood en longen klinkt goed, prima! En ze drinkt veel minder dan gisteren en om ong 1 uur temperatuur 36,6, ineens zo laag, kan ineens laag worden. Goed in gaten houden.
lieve marleen, wat een klotenieuws van je schoonmoeder. heel veel sterkte de komende tijd! hoop dat jij en jeroen en je schoonouders elkaar goed kunnen steunen! en dat je hier je verdriet en zorg kwijt kunt en wij je af en toe een beetje op kunnen vrolijken. hele dikke knuffel van mij! emy, gefeliciteerd met je verjaardag meisje! zo te horen maakt mama er een mooi feestje van voor jou. geniet er maar lekker van! stan, gefeliciteerd met je eerste verjaardag! ik hoop dat je ondanks de waterpokken een leuke dag hebt en dat je heel erg verwend wordt! linka, fijn dat het weer beter gaat met jeslyn! hou haar nog maar even goed in de gaten inderdaad! ff, super een goeie echo! mooi garnaaltje idd ik ga snel weer verder werken, dan kan ik mijn kleine verdrietige grietje op tijd halen van het kdv. die heeft er deze week duidelijk geen zin in..
Eh grappig, ik wilde net gaan zoeken waar mijn poppenwagen is gebleven om er een foto van te maken, maar ongeveer dezelfde staat ook op die site. Helemaal die onderste van riet. Heb ik vroeger zelf nog gebruikt.
Stan en Emy Gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag @ Marleen wat erg om te horen meid een knuffel voor jou van ons. @ FF gefeliciteerd met de goede echo. @ Linka jij ook een knuffel. @ Setteke wat een scheetig klein staartje, maar een staartje is een staartje. @ Puck alvast veel plezier vanavond. @ Daisy wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie maar wat zal het druk zijn zeg, petje af voor je. @ Toetie wat knap van Bart zeg. @ Petra wat een knappe meid is Roos toch zeg. Vanmorgen naar het cb geweest Toby was 9300 gram en 73 cm. Verder kreeg ik te horen dat hij wel heel veel gevoel heeft voor drama (wisten we al) en dat hij wel heel erg eenkennig is zo erg hadden ze al een lange tijd niet gezien nou ja ook dat wisten we al. Hij doet het verder super en ze vonden het geweldig dat hij helemaal geen flessen of opvolg/peuter melk drinkt. Nu ga ik er even snel een verschonen want aan het geluid te horen zit die luier bomvol
sjorsje, die poppenwagen heeft otje van sinterklaas gekregen! vogeltje, mooie gemiddelde cijfertjes van toby, toch?
ja, linka, lekker ouderwets is ie. ik vind die die jij besteld hebt ook superleuk! lijkt een beetje op die van laureen toch? ottilie heeft gister van mijn ouders ook speelgoed van mij van vroeger gekregen: een klein fornuisje, dat echt werkt. heel leuk! zal er wel eens een foto van plaatsen. ga zo lekker spijbelen en dan met otje fietsen en naar terras
Laureen heeft met purk van Sesamstraat het is ook heel leuk idd! Gaaf dat je nog oude fornuis hebt! Ik heb nog Little People boerderij van Myrna geweest toen ze 2 jaar werd! Vind ik ook heel leuk, zal dit jaar uit zolder halen! Nog eventjes dan kom Myrna eindelijk weer thuis maar daarna gaat ze bij mijn moeder logeren en weer een nachtje thuis en daarna bij mijn vader logeren want ik moet werken, er is geen oppas voor haar, alleen mijn vaders vrouw, nou dat wilt ze wel doen, maar makkelijk bij haar thuis! Als Myrna maar plezier heeft
Oja, me moeder en mijn oudste tante hadden poppenkleertjes nog bewaard die van ons zijn geweest dus heb ik aan myrna gegeven, heeft ze nog veel plezier mee
hey meisjes i'm back from my vacation in het heijderbos. (centerparcs) was super en donique heeft genoten. ze was helemaal blij als we ricting het zwembad gingen. hahahahaha onze waterrat! kus
Meiden, ik ga afsluiten. Hilbrand komt zo thuis en dan gaan we meteen in de auto naar mijn ouders. de kids slapen daar vannacht, wij hebben een bruiloftsfeest. Morgen gaan we dan vrij vroeg weer naa mijn moeder, want zij moet mijn oma die morgen 82 jaar wordt helpen met de verjaardagshapjes. Oma is een beetje dementerend namelijk. Hilbrand gaat morgen het fietszitje en de vriezer halen en dan gaan we morgenmiddag naar mijn oma. Dus tot morgenavond of zondagochtend denk ik! Fijne avond en dag morgen allemaal! @ Juud, jij alvast gefeliciteerd met Giulia! Ik hoop dat jullie een superdag hebben! @ Miepie, jij ook vast van harte gefeliciteerd met Malou haar eerste verjaardag. Hopelijk een fijne dag met veel kadootjes!
Hoi meiden! Hier drukke voorbereiding! Nog 1 x @ Petra....je reageert niet meer Wil je de shoot nog of niet
@FF; Gefeliciteerd met je goede echo. @Linka; Je berichtjes zien er weer wat opgewekter uit. Super! @Mik; Welkom terug! Fijn dat jullie zo hebben genoten
Ja voel wat beter, door paar meiden die me steunen! En Jeslyn is vrolijker, wat een verschil tussen vandaag en gisteren!!!!