linka: lijst gevonden! En ik vind dat duster gelijk heeft dat je heel vrolijk klinkt in je krabbels! Linka 26 juli tot 2 augustus Chantal 2 augustus tot 9 augustus Delilah 9 augustus tot 16 augustus Miepie 16 augustus tot 23 augustus Binna 23 augustus tot 30 augustus Setteke 30 augustus tot 5 september
Buddy nieuws Bij Juud hebben ze slecht nieuws gehad. Angelo (chieffie) ze tante licht op sterven. ze had al kanker en van de week hoorde ze dat er niks meer aan te doen is. maar vandaag dat het al niet meer.gaat ze twijfeld of ze Giulia der verjardag morgen wel moet vieren
Pfff, nog even ingelogd en lees dat Marleen en Sjudith slecht nieuws hebben gekregen... Heel veel sterkte meiden, ook voor Jeroen en Chieffie natuurlijk. En Stan is ook jarig, gefeliciteerd! Heb je veel bezoek en cadeautjes gehad? Ik hoop dat het een leuke dag is geweest, ook voor papa en mama.
Lieve Emy en Stan, harlijk gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. @Linka, vervelend dat Jeslyn middenoorontsteking heeft. Hopelijk is ze snel weer beter. Dikke knuffel voor jullie. @Bumba, Bart loopt al sinds een maand of 8 rond de tafel en met 9 maanden achter een loopkarretje. Nu dus een paar stapjes los. Bart stak steeds over van de salontafel naar de bank. Toen ging ik elke dag de tafel een stukje verder bij de bank vandaan zetten. Dus de afstand word steeds groter. Of hij loopt aan mijn hand en dan stop ik en dan doet hij nog een paar stapjes. @Lauwie, nog gefeliciteerd met je man! @Marleen, wat een verschrikkelijk nieuws over je schoonmoeder. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. @Miranda, heel veel sterkte morgen. Maak er een speciale dag van met je man en meiden. Alvast een fijne vakantie. @Trotsemama1, welkom gezellig dat je meeschrijft. Mijn zoontje doet nog maar 1 slaapje. Meestal van 1 tot 3. @FF, wat goed dat je het hartje heb gehoord! En frummel heb gezien! @Setteke, leuke foto van silke met haart staartje @Vogeltje, mooie cijfertjes voor Toby! Super dat hij het zo goed doet. @Judith, wat een verscrikkelijk nieuws. Weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte deze moeilijke tijd. Dikke knuffel voor jullie. Bah het is alweer veel te laat. Ik ga lekker naar m'n bedje. Slaap lekker allemaal.
huh dit is toch geen tijd om wakker te zijn? mijn lijf is toch niet alvast aan het wennen aan voedinstijden? Ga zo maar weer een slaappoging maken @ Sjudith, waardeloos nieuws, gatverdegatver enne ik bedoelde idd de 9e
Guilia, gefeliciteerd, Hopelijk heb je toch nog een leuke dag, ondanks het slechte nieuws van gisteravond. Papa en mama ook gefeliciteerd. En heel veel sterkte met dit slechte nieuws. KNUFF Malou, gefeliciteerd, hele fijne dag vandaag. En laat je maar lekker verwennen, maar dat zal wel lukken met zoveel visite. Papa en mama ook gefeliciteerd. Miranda, ook al lees je het misschien niet meer. Heel veel sterkte vandaag, natuurlijk ook voor je man en kinderen. Ik ben in gedachten bij jullie. Hele dikke knuffel. Zo ik ga werken, heb wel geen bal zin, maar ja het moet he!
HIEPER DE PIEP HOERA VOOR GIULIA EN MALOU!!! Juud, Angelo en Giulia, ik hoop dat jullie vandaag alsnog een beetje een leuke dag kunnen hebben. Gecondoleerd. @ Linka: Leuke poppenwagen, Jes wordt lekker verwend! @ Setteke: Wat een schattig klein staartje haha, leuk! @ Chantal: Het klinkt allemaal erg vaag. Ik snap dat je niet zo goed weet wat je er mee moet. @ Esprit: Wat een gedoe met die ruggenprik! Belachelijk! Da's het nadeel van een KS he, je kunt de eerste dagen zo weinig. @ Miranda: Vandaag is het alweer 2 jaar geleden dat jullie lieve Lindy* een engeltje is geworden. Helaas mocht ze hier niet zijn, maar ik denk dat ze vol trots naar beneden kijkt naar haar ouders en lieve zusjes!
Goedemorgen dames, ook ik ben wakker, toch maar even ingelogd. Beetje afleiding zo op de vroege ochtend... Zit helemaal in de stress... Gister financiën gedaan, vakantie is nogal wat duurder uitgevallen ( is toch altijd zo he) en nu kan ik dus gewoon echt met geen mogelijkheid de laatste rekeningen van mijn advocaat betalen.... Kan de hele tijd wel janken... Maar goed dat hij al zo goed als klaar is met zijn werk ---------------------------------------------------- @ juud; wat een vervelend nieuws, ik wens jullie veel sterkte de komende tijd en hoop toch ook voor jullie en giulia dat jullie vandaag toch een fijne verjaardag kunnen vieren, mochten jullie besluiten dit te doen. Erg jammer, dat je haar eerste verjaardag niet zonder verdriet kunt vieren. ----------------------------------------------------- Ik ben soms ook een beetje bang dat ze het op Tygo's verjaardag over René's vader gaan hebben, als de dag VOOR het sterven van ..... Dat wil ik gewoon niet hebben. Wil gewoon zijn verjaardag kunnen vieren als speciale dag voor hem en niet dat mensen gaan stil staan bij het sterven van... Misschien ego maar... Ik wil ook niet dat als Tygo ouder wordt, dat hij echt weet dat zijn opa een dag na zijn geboorte is gestorven. Zal ik wel een beetje proberen in het midden te laten. Anyway, ik draaf weer door... Ga de krant door pluizen en een bakkie leut maken....
Hallo allemaal! Nou we gaan zo afscheid nemen...wat een gek begin van zo'n mooie dag! (@ Mar...ze leeft nog...) En we gaan rond 12 uur toch beginnen met het feestje! @ Miranda, sterkte op deze moeilijke dag!!!!
@Judith en Chieffie, heel veel sterkte de komende tijd! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie prachtige meidje die alweer een jaar wordt! Gefeliciteerd Giulia! Hopelijk heb je toch nog een leuke dag! @Marleen en Jeroen, jullie ook heel veel sterkte gewenst voor deze moeilijke tijd. @Miepie, gefeliciteerd met je dochter die vanaf vandaag baby-af is! Malou, gefeliciteerd en maak er een mooie dag van met papa en mama! @Petra Heb je nog een beetje kunnen slapen?? @Miranda veel sterkte voor jou, je man en je andere meiden op deze moeilijke dag.
goeimorgen meiden @miranda heel veel sterke vandaag. hoop dat het een mooi dag wordt met de lampion daar bij Giulia hele fijne verjaardag vandaag. en geniet van al je mooi cadeuatjes Malou hele fijne verjaardag en geniet van al je cadeautjes en aandacht.
lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoeraaaaaaaa. Lieve, mooie Giulia, nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb al gezien dat je goed verwend bent. Geniet nog maar lekker van alle verpakkingen die je vandaag open mag scheuren Een hele fijne dag gewenst. Angelo en Juud ook van harte gefeliciteerd, maak er een mooie dag van. Liefs Dirk en Silvia en een hele dikke knuffel van Matthijs
Lieve Malou, Ook jij bent al weer 1 jaar vandaag. Van harte gefeliciteerd! Laat je maar lekker verwennen met een heleboel mooie cadeautjes. Je mama heeft iig goed haar best gedaan om er een leuke dag van te gaan maken, dus dat moet lukken Papa en mama ook van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag. EEn hele fijne, zonnige dag gewenst Liefs Silvia en Matthijs
Hiep Hiep Hoera, Giulia is 1 jaar geworden, hele fijne verjaardag ondanks dat! Malou, gefeliciteerd met je 1e verjaardag, hele fijne dag! Lindy*, gefeliciteerd met je 2e verjaardag en dat je zussen en mamma en pappa de mooie ballon in de lucht gaat doen! Waak maar over de gezin!
@Juud & Chieffie: Gefeliciteerd met giulia! En wat een rot begin voor deze mooie dag maar het is wel fijn dat je toch nog afscheid kan nemen.. Malou: Ook jij van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! @miranda: Wat moet dit een moeilijke dag voor jullie zijn.. ik weet zeker dat jullie kleine engeltje hartstikke trots op jullie zal zijn dat jullie het zo goed doen! Zal aan jullie allemaal denken vandaag..
@ Juud: Oh shit helemaal verkeerd gelezen...sorry, da's wel lullig. Ik heb wel gelezen, maar m'n hoofd was er niet helemaal bij. X
Malou, van harte gefeliciteerd met jouw eerste verjaardag!! Geniet van vandaag en laat je maar lekker verwennen door papa en mama en door alle visite!! Giulia, van harte proficiat met jouw verjaardag, de eerste keer!! Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt met veel gezelligheid en cadeautjes!! Papa's en mama's ook gefeliciteerd!! Sjudith en Chieffie, wat een dubbele dag dan zeg!! Heel veel sterkte, maar geniet ook van jullie grote meid!! Miranda, ook ik denk aan jou vandaag! Maak er een mooie dag van samen met je gezinnetje!!
Buddynieuws: Juudje en Angelo waren op punt te vertrekken naar tante, maar ze kregen een telefoontje, tante is overleden..... Juudje en Angelo, gecondoleerd! Hopelijk mogen jullie wel mooie dag van maken voor Giulia's verjaardag!
@Giulia, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. @Malou, van harte gefeliciteerdi met je 1e verjaardag. @Miranda, heel veel sterkte vandaag en toch een hele fijne vakantie. @Judith en Angelo, heel veel sterkte de komende dagen en hopelijk kunnen jullie toch genieten van de verjaardag van jullie kleine meisje. @Alieke, welkom terug.