Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jeetje... verzendkosten zijn duurder dan het vestje zelf... btje jammer..

ja, veel he, moet je nagaan dat er nog meer komt omdat een aantal op vakantie waren, die nemen met Britt haar feestje kadootjes voor Jamie mee, dus dit is nog niet alles.. ik wacht nog maar ff met een schuurtje bouwen.. ;)

2. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha hier komen ook nog 4 stellen `na`.....dus wel handig eigenlijk....kan dan de dingen vragen die ik wel graag wou voor malou. Wou zo graag een tvtje van nijntje...Ze is er helemaal verzot op!

Vraagje: hebben jullie kids ook voorkeuren met figuren? Malou is helemaal gek van woezel en pip en dus nijntje.

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moniki, gefeliciteerd! leuk hoor!
    ik was ook benieuwd hoe het met zijn vingertjes is. fijn dat hij er weinig last van heeft!

queenbee en miepie, leuk foto's van de feestjes van jamie en malou

hoe zou het nu met sjorsje gaan... ik vind het spannend!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gelukkig maar!! :)
    succes met de traktaties!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja spannend hoor! ik hou mijn foon bij de hand! :D

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik wou gister nog een foto spame maar lukte niet nu wel dus bij deze

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Sjorsje suces vandaag.al ben je warschijlijk wel ergens mee bezig

@monkie gefeliciteerd

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, Silke kruipt nou ook op haar knietjes in plaats van buikschuiven!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moniki, gefeliciteerd!

Binna, scheetje toch!

Setteke, hoera voor Silke!

Maar goed, ik ga update hier neerzetten, afbeeldingen heb ik niet gedaan, ik ga niet weer terug, sorry meiden.....

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda: Lindy* 2 jaar geworden, maar moeilijke tijd heeft Miranda gehad, ze hebben hele mooie lampion ballon bestelt en gaat in lucht! En gaat vandaag op vakantie naar St Maartenzee. Fijne vakantie Miranda.
    Wij hebben een supernacht gehad.
    We hebben gisteren toch maar het bedje van Laureen op haar oude kamertje neergezet en mw heeft heerlijk geslapen.
    Ze is even wakker geweest en konden haar zonder problemen haar speentje weergeven en weglopen.
    Wij zijn BLIJ!!!
    We hebben het 4 weken geprobeerd maar Laureen was het gewoon niet eens met de verhuizing.

Miepie: Malou heeft paar stapjes los gelopen! Wat goed zeg.
    Chantal: Gaat goed met Tygo, alleen zichzelf nog niet helemaal, weet het niet goed over medicijnen, maar nu stoppen met medicijnen en zie over 3 maanden wel weer wat er gaat gebeuren en kijken hoe de bloeddruk is. Is bang dat familie over Renes vader gaat erover praten op verjaardag van Tygo!

Setteke: Silke heeft nu eindelijk een staartje, haha! Silke kruipt nou ook op haar knietjes in plaats van buikschuiven

Juudje: Angelos tante ligt op te sterven, het is moeilijk om Giulia verjaardag te vieren maar denk van wel en gefeliciteerd met Giulia!
    Update: Tante is overleden op Giulia’s verjaardag, dat is wel rot nieuws. Gecondoleerd!

Giulia is lekker verwend op haar verjaardag!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke: Terug van vakantie, heel leuk gehad! Da’s fijn om te horen!

Moniki: Silvan heeft ongelukje gehad met vingers en is gekneusd en heeft met KDV gesproken. Is zwanger, nog pril!

Marleen: Schoonmoeder ligt nog in het ziekenhuis en heeft kankercellen gevonden, maandag kijkoperatie en kijken hoe de verder sitatium is.

Duster: hele mooie echo gehad. Matthijs moeilijk met brood eten, een tips graag?

Schatje: Ook hele mooie echo gehad, is gelijk met Duster uitgerekend!

Mik: Terug van vakantie, heeft heel leuk gehad en Donique is altijd blij als ze zwembad ziet! Donique is gestoken door wesp, arme meid!

Jenny: is naar Winterbergen voor een weekje.

Aykietje: Stan is ook jarig geweest, ze zijn op vkaantie geweest, ook heel leuk gehad.

Denice: last van ZP om in te loggen nu gaat het nog wel. Emy jarig! Kenny nieuwe baan! Hoera! Ziet roosfleurig uit!

Lauwie: is lekker op terras geweest en schrok het wel dat iemand met sigarette zwaaide tegen haar hoofd, bijna, maar gelukkig niks aan de hand.

Daisy: is bevallen van Maartje, is weer thuis en gaat goed en wil goed opknappen.

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Debby: heeft nu vakantie, nou genieten maar meis!

Puck: Weinig nieuws maar, hihi! Infoavond gehad over pleegouders, vond heftig!

FF: ook goede echo gehad en hartje klopt! Ze is blij! Vraagt over Duowagen!

Vogeltje: Goed gegaan bij CB, begint het al eenkenning te zijn. Toby heeft prikken gehad, geen last van:
    Update: Toby heeft toch last van gehad, zetpil gegeven. Veel wakker in nacht, krijsen enzvoort.

Linka: Jeslyn 40,5 koorts en naar huisartsenpost, dokter zag dat oor rood en keel zag, volgnede dag smiddags naar de huisarts, niks te zien en ziet goed uit, koorts is weer gezakt en is meer alert geworden. Gelukkig maar. Voelt ook wat beter dan eerst.
    Update: Is weer niet lekker, zetpil gegeven…..

Petra: Roos heeft peuterdiarree, maar ontlasting gaat op kweek, verder kan je niks meer te doen, 3 dagen banaan als fruit gegeven en gaat beter.

Sjorsje: is nog niet bevallen, Lianne is jarig geweest, maar had ook koorts gekregen, is nu weer beter.

Update, Lianne lekker verwend en Sjorsje is vandaag ingeleid, wij wachten vol met spanning op nieuws.

Delilah: is nu minder op ZP, Wesley kan lopen, hoera voor Wesley!
    Rebbel: Is bezorgd over Mexiaanse Griep, over zwnageren, maar ze zijn bezig met vaccinatie en zwangeren krijgen voorrang, maar toch oppassen.

Binna: Silver kan klap eens in je handjes doen! Goed he! Is naar Gay Pirade geweest, heel leuk gehad!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ik heb met mijn best gedaan, eergisteren ben ik begonnen om bij te houden!

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Moniki, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik denk dat ik ook onzekerder zou zijn een tweede keer. Ik ben me nu nog véél meer bewust van wat een wonder er zich dan aan het voltrekken is.

Oh, spannend hoe het met Sjorsje is!

Linka, heb je updat nog niet gelezen, maar ziet er mooi uit met die kleurtjes, duidelijk hoor! Ik bewaar het bijlezen voor vanavond, als ik alleen thuis ben.

Ik ben net voor het eerst ('tweedst', was eerder deze week ook geweest) naar de sportschool geweest sinds de zwangerschap. Pffff, heb heel wat vet te verbranden en spierkracht weer op te bouwen... Maar ik ga het gewoon proiberen!

Wat een hoop cadeaus krijgen sommige kindjes, zeg! Ise mag blij zijn als ze één groot cadeau (van zo ongeveer de hele familie) en twee of drie kleintjes krijgt morgen ;) We pakken de balonnen ook maar in, heeft ze 's ochtends in het grote bed tenminste ook wat uit te pakken, want het grote cadeau gaat natuurlijk pas gegeven worden als de hele familie er is. Ben benieuwd hoe ze het morgen mee gaat maken. Gisteren en vandaag is ze wat jengelig, terwijl ze de weken daarvoor juist zo vrolijk was. Hoop dat het morgen leuk wordt.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey linka, thanx!

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Even een reageeractie op de update :D

Debby: Hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Puck: Willen jullie pleegouders worden? En dan als crisis of voor langere periode of weekend ofzo? Vind het heel interessant en zou het ook best willen, maar op dit moment nog niet.

FF: Fijn dat de echo goed is meid! Lekker genieten van het krummeltje in je buik!

Vogeltje: Oeh Toby eenkennig, dat lijkt me niet leuk. Gelukkig merk ik het bij Danique nog niet. Mooi dat verder alles goed is bij CB. En dus toch last van de prikken bah, wij moeten vrijdag :(

Linka: Wat schrikken zeg zo'n hoge koorts. Heeft ze een kuurtje gekregen?

Petra: BAh, hoelang heeft Roos al last van diarree? Vervelend zeg. En hoe is het met jou?

Sjorsje: Spannend vandaag. Heel veel succes! Waarom werd je ingeleid? Liep je al overtijd, of had je klachten?

Delilah: Wat goed zeg Wesley kan lopen! Gaaf!

Rebbel: Ik heb het idee dat er goede antibiotica is voor de mexicaanse griep, dus om eerlijk te zijn maak ik me er niet superdruk om. Maar inderdaad als zwangere ben je kwetsbaarder. Hoe is het met je zwangerschap??

Binna: Leuke foto's zeg van Silver. Wat heeft ze toch lekker veel haar zeg! En klap eens in de handjes, ja superlief!!!

Moniki: Arme Silvan, hopelijk heeft hij er snel geen last meer van. Ging hij nog niet naar kdv? Enne GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!

Marleen: Wat een vreselijk nieuws zeg! En dat ze zoveel is afgevallen zeg. En nu dus ook nog eens haar lichaam wat protesteert op voeding. Hopelijk knapt ze toch snel op en valt de uitslag van de operatie mee.

Duster: Fijn dat de echo goed was meid! En brood eten, Danique heeft het vanaf het begin goed gedaan, maar ze doet het wel zelluf ;)
    Kleine stukjes of reepjes, bordje op tafel en eten maar. Vooral niet teveel naar kijken en hap hap hap... op!

Schatje: Ook een goede echo, super hoor! En nu lekker genieten hoor!

Mik: Arme Donique, gestoken door een wesp. Heeft ze er last van gehad??
    Danique is gestoken door muggen. Dikke bulten op armen en gezicht, vond dat al zielig.

Jenny: Fijne vakantie!

Aykietje: Hiep hier hoera voor Stan!

Denice: Wat een goed nieuws zeg! Super! Wanneer kan hij beginnen?

Lauwie: Oeh, gelukkig is het goed gegaan met die sigaret. Dat wil je niet tegen je aan hebben nee!

Daisy: Eindelijk is de kleine meid er! Kunnen jullie wennen aan het gezinsleven met Maartje erbij? Hoe reageren Fenne en Linne?

Miranda: Wat fijn zeg dat Laureen in haar oude kamertje wel goed slaapt. Konden Joelle en Dionne er wel mee akkoord gaan dat het werd terug gedraaid?
    Is het gisteren goed gegaan met de ballon?

Miepie: Malou ook al los gelopen, knappe meid!

Chantal: Wat vervelend zeg dat het nog niet goed gaat met je. Hopelijk komen er snel betere tijden aan!

Setteke: Dus Silke heeft ook uitgevonden dat de knieeen handiger kruipen. Danique ook en ze gaat nu ook veel sneller (helaas voor mama). En eindelijk een staartje, jippie! Staat zo stoer he ;)

Juudje: Aan het bijkomen van de verjaardag?

Volgens mij heb ik overal op gereageerd. Toch erg fijn zo'n update, dan ben je er toch een beetje bijgeweest, ookal was je weg haha.

Wij hebben een heerlijke nacht gehad tot vanmorgen 10 over 9.
    Onze kleine meid lijkt op haar mama, houdt van uitslapen haha.

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wie doet de update

Wie doet de update:
    Binna 12 juli tot 19 juli
    Setteke 19 juli tot 26 juli
    Linka 26 juli tot 2 augustus
    Chantal 2 augustus tot 9 augustus
    Delilah 9 augustus tot 16 augustus
    Miepie 16 augustus tot 23 augustus
    Binna 23 augustus tot 30 augustus
    Setteke 30 augustus tot 5 september

Dit was het lijstje heb maar een nieuw gemaakt

Mieppie 2 augustus tot 9 augustus
    Chantal 9 augustus tot 16 augustus
    Binna 16 augustus tot 23 augustus
    setteke 23 augustus tot 30 augustus
    linka 30 augustus tot 6 september
    Delilah 6 september tot 13 september
    mieppie 13 september tot 20 september
    chantal 20 september tot 27 september
    binna 27 september tot 4 oktober
    Setteke 4 oktober tot 11 oktober
    linka 11 oktober tot 18 oktober
    delilah 18 oktober tot 25 oktober

Als er iemand niet kan. probeer dan zelf te ruilen met de geen die de volgende op de lijst is

En als er nog iemand eens een update zou willen maken is die heel erg welkom pb me dan maar

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka vindt je update even goed topie hoor. je hebt het toppie gedaan met een ziek meisje en je net nieuw baan

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    linka: top update hoor!

chantico: wat krijgt ise dan voor kado? je maakt me nieuwsgierig....
    En wat toppie zeg dat je naar de sportschool bent geweest!!!!!
    Hmm moet volgens mij ook hoognodig weer heen...;)

binna: is goed ik doe volgende week wel de update. Niemand meer die de update wil doen? Zou wel prettig zijn want moet eerlijk zeggen dat het me niet altijd elke dag lukt om bij te houden...meestal houd het dus voor mij in het weekend bijwerken...:)

Deel Deze Pagina