Nou moe, net bij de fles van 9.15u viel Britt halverwege alweer in slaap! Ze heeft ongeveer 40cc laten staan, kreeg er met geen mogelijkheid meer melk in, hihi! Hoezo knock-out? Enne, tandarts? Is dat niet zo'n meneer/mevrouw met een witte jas die in je mond moet zitten met allerlei rare apparaatjes? Brr... moet ook nodig weer heen, laatste keer was voor de zwangerschap, ik had in januari al heengemoeten voor de halfjaarlijkse controle, maar heb nog steeds geen afspraak gemaakt... ben er toch wel een beetje angstig voor hoor... Xx
Ik ga ook niet graag naar de tandarts, maar als ik aan de andere kant van de stoel zit is het wel leuk hoor. Het enige nadeel van tandartsassistente zijn is dat je zelf snel ziet dat er iets mis is.
ja ik heb het gezien gisteravond op sbs6 het is het rs virus , kan ernstiger verlopen voor te vroeg geboren 32 wkn of eerder (prematuur) babys, die krijgen nu een injectie tegen dat virus als ze geboren zijn,omdat hun longetjes enz nog niet voldoende gerijpt zijn. bij deze link kun je er vanalles over lezen http://kindergeneeskunde.kg.nl/folders/rs.htm
hm de tandarts jeetje ja ik was in februari geweest voor half jaarlijkse controle en ben netjes ook nog afgelopen maand geweest moet alleen nog een keer terug komen voor 2 gaatjes te vullen DE EERSTE 2 IN 10 jaar ! kan je nagaan. volgens mij komt dat toch wel door de zwangerschap hoor heb nooit geen last van me tanden gehad maar ze zijn EN gevoeliger ( met ijs eten of hete koffie drinken) EN er zitten dus twee gaatjes en ik heb heel erge last gehad van bloedend tandvlees. maar ja deze maand nog even langs de tandarts gaatjes vullen en we hoeven dan pas weer volgend jaar een afspraak te maken , doe ik altijd als ik net geweest ben gelijk nieuwe afspraak maken dan krijg ik kaartje opgestuurd als het zover is dat ik weer er heen moet voor k het vergeet is toch wel handig. had ik dat al verteld dat ik laatst van de tandarts afspraak moest maken voor verstandkies eruit te halen? ben ik daar in het ziekenhuis bij de kaakchirurg speciaal voor oppas gezorgt die dag dat ik beetje rustig aan kan doen. nou was ik daar foto's gemaakt in 1e kamertje 2e kamertje in kijken naar foto en kijken hoe die verstandskies zit , krijg ik te horen "nou dat is spannend er is geen verstandkies om er uit te halen "ben ik daar voor niks heen gegaan dus . die tandarts van mij had foto's gemaakt ook maar die had gezegt "ja die moet er uit mevrouw hier heb je en verwijs kaart " wat een sukkel ook he ! helemaal voor niks erheen.
huh dus de babytjes die nu geboren zijn ? op dit moment niet die van een maand geleden krijgen een prikje? kunnen de baby's van ons dat nu niet hebben dan? als ze te vroeg geboren zijn.
nee ,alleen de babys die nu geboren worden krijgen zo'n injectie het is gisteren beslist dat ze die gaan geven. dat vroeg ik me ook af hoe het zat met de babys die dus al geboren zijn bijv een maand of zo geleden maar het gaat om babys die dus nu geboren worden
gelukkig hoef ik me dan geen zorgen om te maken want de baby's zouden dan ook verkouden zijn ? emy is nu eigenlijk al aan een stuk door verkouden vanaf de geboorte eigenlijk al . dus was gelijk stress in huis hier :S
had toch op het internet de aflevering kunnen vinden voor de gene die toch even willen zien ofzo : http://www.hartvannederland.nl/item/137 ... t_RS-virus
hier als ik een flesje maak 180cc + 6 maar soms laat ze 30 cc staan. ik geef daarnaast nog borstvoeding als ik geen flesje maak.
Ik geef ook 5 x 180+6 en daar doet hij het heel goed op... Soms laat hij ook wel eens 30 staan idd en gister had hij grote trek voor de nacht maar meestal gaat het gewoon goed zo!
wat een hoop geschreven... Ik zag een foto voor bijkomen van Otillie met krullen, lief hoor Ik mag morgen naar de tandarts en vind het doooodeng, ik heb een gaatje denk ik, en dat is mijn 1e...ben nog nooit geboord ofzo
ik mag blij zijn als het maar zes voedingen zijn (slaapt nog niet door) en ze drinkt maximaal 120 per fles overdag en 's nachts de borst kus
Miranda, wat fijn dat Laureen gegroeid is! Wat een schatje is otillie met die krullen! Danique zit in haar sprongetje volgens mij. Ze wil alleen maar huilen, huilen huilen. Als ze in bed ligt wordt ze elke 10 min a kwartier wakker. Huilt een minuutje en slaapt weer verder. Ze is heel onrustig. Heeft veel honger. Slaapt liever niet, alleen 's nachts. Heeft rare poepluiers (heel klein beetje en dun) en ik kan zo n og wel even doorgaan. Hopelijk is het snel weer afgelopen Mijn kiespijn is wel wat bter geworden.Maar helemaal weg nog niet. Is natuurlijk ook niet gek na een uur lang gewrik in je mond. Ik heb nu geen zeurderige pijn meer, maar alleen nog pijn bij dichbijten, maar ook die pijn wordt al minder. Dus ik kijk hetnog maar even aan. Ik zal nog wel een fikse rekening krijgen van de tandarts.
Gelukkig ben ik niet de enige dus! Ze slaapt nu gelukkig nog eventjes. Even rust in de tent. Gisteren heeft ze de hele dag niet geslapen. Jij ook heel veel succes met Donique! Het is niet prettig!
hihihhihihihhi we overleven het wel he? hier net een jurkje besteld van simply colors mt 62/68 voor over een broekje en shirt heen met haar naam erop leuk leuk leuk kus
Giulia heeft ook 2 dagen gehad van alleen maar eten en wakker zijn en huilen Vandaag om 7.30 90 cc op en om 10.45 180 Dus ben benieuwd hoe laat ze weer komt?