Hoi, Ivy is 15 aug jarig... (dat mag van mij nog wel HEEEEEL lang duren) Helaas zijn een aantal mensen niet op de verjaardag! Mijn vader met zijn vriendin hebben ervoor gekozen om op vakantie te gaan. Mijn zus is met gezin op vakantie! De broer en zus van Bertram die gaan niet! Vriendinnen van mij zijn of op vakantie of aan het werk! Dus alleen mijn schoonouders en moeder komen! Ik ben liever het weekend met dr weg. @ Marleen gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder! Heel veel sterkte voor jou en jeroen en de rest van de familie! Iedereen een fijne dag vandaag... tot straks ik ga zo eerst Ticho naar kdv brengen
ise en hanne van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag. maak er een leuke dag van meisjes! marleen gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder . ik wens jullie heel heel veel sterkte toe! dikke knuffel
Goeiemorgen meiden, nou, gisteren wel met de traktaties begonnen, maar nog niet afgekregen omdat ik de halve dag heb liggen slapen, hihi. Straks maar weer verder ermee. @Chantico Van harte gefeliciteerd met Ise! En dat heb ik inderdaad ook dat ik me nu zo bewust ben van het kleine wondertje! @Alieke super reageer actie zeg! Wat fijn dat je kleine meisje van uitslapen houdt! Lijkt me ook wel wat @Sjorsje en Ard Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter met de supernaam Jorja! Hopelijk mag ze vandaag mee naar huis! @Linka update was toppie! @Marleen ik vroeg me ook al af of Thomas überhaupt zijn oma zo ziek heeft gezien... En tuurlijk krijgt ie wel gesprekken en zo mee, maar leek me niet zo voor de kleine vent om z'n oma zo te zien. Hoe gaat het nu? Dikke knuffel voor jullie en veel sterkte! Owww, lees nu net dat ze overleden is.... Gecondoleerd meid, wat is dat snel gegaan. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. @Petra fijn dat de naam van Sjorsje niet op die van jullie lijkt! En veel plezier bij de vlos en succes bij de gyn! Enne, ben ook erg blij met m'n banner, hihi @Arri, gefeliciteerd met je kleine/grote meid! @All onwijs lief al die felicitaties! Dank jullie wel!! Nu ga ik maar even proberen of ik er wat ontbijt in krijg (ben nogal misselijk...) en dan straks de vlos maar es bellen. Hopelijk mag ik naar de vlos en hoef ik niet meteen naar de gyn... Oh ja, en dan straks weer verder met de traktaties en hopelijk kan vanmiddag nog effe een tukkie doen
jeetje wat erg! ik heb er geen woorden voor... een hele dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte! liefs rebbel
@sjorsje en gezin, nogmaals van herte gefeliciteerd mer jullie dochter en zusje Jorja! ze is nog kleiner als milan, die woog 2600 gram! @hanne en ise: van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag! maak er een leuke dag van!
nou hier lekker klote hoor! de kramp was gister weg, maar nu toch weer regelmatig steken en gister ook bruinverlies... moet om 10.00 in het zkh zijn.
Marleen, oh wat is dit snel gegaan zeg. Gecondoleerd ook voor je familie. Heel veel sterkte de komende tijd. en een dikke knuffel van mij En wat erg dat je met een gerust hard naar huis ben gegaan en dat ze dan toch nog komt te overlijden.
Mogguh allemaal! Het zonnetje schijnt hier al heerlijk, straks maar ff de huishoudelijke verplichtingen doen en naar buiten! --- @Arri, heel veel plezier vandaag! En het is logisch hoor, dat je er emo van wordt... dat gaat ook eerst niet over.. Gisteravond was het 3 jaar geleden dat mijn vliezen braken van Jamie.. dus daar zat ik de hele tijd aan te denken, hihi! Hanne, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! @Toetie, wat super dat Bart ook al stapjes los loopt! Britt ook heel veel nu, maar net wat je zegt, dan wordt ze wat te enthousiast, en dan valt ze of voorover met haar armpjes uitgerekt naar ons of op haar billen! @Linka, ach Jeslyn.. sneu zeg. Kan me voorstellen dat dat zwaar voor je is als ze alleen maar huilt en krijst.. Knuff voor jou! En idd, erg bijzonder dat hij er toch maar was! Het leek er een paar maanden geleden niet op dat hij er uberhaupt bij zou zijn! En werkze vandaag! @Kimm1988, fijn dat je het zo druk hebt met je eigen zaakje! Super! Heb laatst wat foto's bekeken, ziet er allemaal leuk uit! Oh en ff anders wat, was jij dat nou gister bij 'baby te huur'? Eerst Ivy en toen Ticho? @Chantico, jij ook een hele fijne dag vandaag en natuurlijk van harte met jullie meiske! Ise, jij van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! @Marleen, jeetje! Ik schrik ervan! Dat is hard gegaan zeg! Gecondoleerd met dit verlies! Knuff! @Petra, goed bezig! Nesteldrang? @Chantal, ohja, foto's... hubbie heeft vorige week dik 300 foto's laten afdrukken.. of ik die even na wil kijken en wil inplakken... Wel erg leuk idd om alles weer terug te kijken! Is Tygo inmiddels al wat afgekoeld? @Duster, heel veel suc6 bij je sollicitatiegesprek! @Moniki, leuk man, de vlos bellen! Besef je het al een beetje? En veel plezier met de traktaties verder maken vandaag! @Rebbel, oh bah! Niet leuk die steken! Suc6 in het zkh straks! --- Zo, ff in de kleren schieten! Xx
@Hanna gefeliciteerd met je verjaardag. 1 jaar alweer. Een hele fijne dag hoor. Ook voor mama en papa natuurlijk. @Ise jij ook gefeliciteerd. OOk al 1 jaar. Leuk hoor. Geniet van alle aandacht. Papa en mama ook gefeliciteerd. @Rebbel, succes in het ziekenhuis. Hoop echt dat het allemaal goed is. @Monki, gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er van. @Chantico, volgens mij vroeg jij of er al kinderen waren die speelgoed echt aan je gaven? Janna doet dat ook. Die geeft mij echt speelgoed. Daarna wil ze het graag wel weer terug hebben. haha Verder weinig nieuws hier. Vandaag lekker een dagje vrij. Dan nog 3 werken en lekker een week vrij. Ben er wel aan toe na zoveel gewerkt te hebben de laatste weken. Met Janna gaat alles goed. Haar 5de tand is door. Ook kan ze nu een balletje door een gaatje heen gooien van haar "rollator" dan gaat er een liedje en dat vind ze prachtig. Ze doet ook vaak alleen haar hand er in zodat het liedje afgaat. Leuk hoor. Verder is ze gelukkig weer een stuk vrolijker.
Even snel reageren voordat ik weer naar het ziekenhuis ga. @Marleen en familie: gecondoleerd met jullie verlies. Wat is dat ontzettend snel gegaan.
@ rebbel; bah, wat rot... Succes in het zkh, ik hoop dat het onschuldig is en dat je met een gerust hart naar huis kan gaan meid... dikke knuffel @ duster; ben benieuwd hoe je soll. gaat en wat je er uiteindelijk van vind... @ moniki; hihihi, doe maar lekker rustig aan jij.... @ QB; meneer ligt je grommen in bed.... ahum... @ sjorsje; zo jij bent fit dat je nog snel ff komt binnenwippen... Mag je de hele dag bij de kleine? En vandaag mag ze mee naar huis?
@ happy; fijn dat het zo goed gaat met Janna en leuk dat ze zoveel plezier heeft aan dat balletje erdoor heen gooien, hahaha! Schattig he....
Ise en hanna van harte gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag, en uiteraard ook voor mama Chantico en Arri en de papa's!!! @Chantico: Ayoub doet het nog niet, met dat speelgoed. Marleen en Jeroen: gecondoleerd met het het verlies van jullie (schoon)moeder!! En alle zwangere dames van harte gefeliciteerd! Sjorsje en man: gefelicteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties. Er heerst nog pure ongeloof, gecombineerd met zeer veel verdriet. Het ene moment gaat het wel om vervolgens met alle hevigheid te beseffen dat ze er niet meer is. Mijn schoonvader kan het helemaal geen plekje geven, Jeroen stortte net ook even in en m'n schoonzussen hebben het erg zwaar. De begravenisondernemer komt om 10u dus we gaan weer terug naar m'n schoonvader.
Oja Rebbel, ik hoop dat je zometeen gerustgesteld word meis! En Sjorsje, hopelijk mag Jorja mee naar huis!
Hoi, Arri en familie gefeliciteerd met Hanna haar 1ste verjaardag!!!! maak er een leuke dag van! Chantico en familie gefeliciteerd met Ise haar 1ste verjaardag! Geniet er maar van!
Hey meid het is niet niks, heel veel sterkte en wees er voor elkaar!! Het lijkt alsof er alleen maar nare en vreselijke dingen gebeuren de laatste tijd...bah je word er gewoon naar van. nogmaals veel sterkte en hoop dat jullie de kracht bij elkaar kunnen vinden om het een plek te gaan geven!
Rebbel: Succes straks in het ziekenhuis! laat je het even weten? Marleen: Wat verschrikkelijk voor jullie zeg. Dat het zo snel is gegaan onbegrijpelijk. Ik wens jou, jeroen en je kids ontzettend veel sterkte toe de komende tijd! Heb een heel mooi gedicht deze heb ik voorgedragen toen mijn tante aan kanker is overleden: Een mengeling van pijn en tranen met af een toe een sprankje hoop Gedreven door een sterke wilskracht hoewel het onheil nader sloop Je gedachtenis zal altijd blijven te vroeg ben je van ons weggegaan We houden van je en zijn je dankbaar voor alles wat je hebt gedaan Waarom al dat vechten Waarom al die pijn Je wilde hier niet weg je wilde bij ons zijn De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht Je wilde nog graag verder maar verloor dit gevecht Langzaam ben je van ons weggegleden Elke dag een beetje meer Telkens werd je weer iets ontnomen Dat deed jou en ons zeer Het is een gemis, een stille pijn Dat je nooit meer bij ons zult zijn Geen woorden kunnen het beschrijven De pijn die wij voelen om jou te laten gaan De ongelijke strijd die jij moest strijden Al vanaf het begin aan Geen woorden om het uit te leggen Hoe graag jij nog bij ons wilde zijn Geen woorden kunnen het beschrijven Wat we voelen doet zo'n pijn