dit is zo makkelijk kan niet verkeerd gaan. alleen ff dubbel koolzure soda halen. Ik heb het gekocht bij de drogist (ze moesten het bestellen) Koste 4,5 euro haha maar kan volgens mij er heel lang mee doen met zon pot!
Vlos is gebeld en ik mag 1 september voor de eerste echo! Dat duurt dus nog een eeuwigheid @Queenbee ik besef het nog niet echt hoor! Het is dat ik behoorlijk misselijk ben, maar anders...Zal wel komen na de eerste echo! @Happy lekker vooruitzicht straks een weekje vrij! Fijn dat Janna weer een stuk vrolijker is! @Rebbel hopelijk kunnen ze je gerust stellen meid! Sterkte! @Denice wat stuiter je weer lekker van m'n beeldscherm! @Chantal jij stuitert ook behoorlijk trouwens! Waar halen jullie de energie vandaan?! En kun je wat van die energie deze kant opsturen??? Ga weer verder knutselen, tot strakkies!
Ik had voor de juffen truffels meegenomen naar het KDV voor Roos haar verjaardag en voor de kindertjes gewoon doosjes met rozijnen, niet beplakt, geverfd, gekleurd of wat dan ook Als ze over 3 jaar naar school gaat ga ik heus wel mn best ervoor doen, maar nu nog niet al vind ik jullie recepten/ideeen hartstikke leuk hoor
Heeeyyy meiden!!!! Hoe gaat het hiero? Ik heb alleen gelezen dat Sjorsje bevallen is van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Geniet ervan!! @Moniki,zwanger!!!!!!!! Supernieuws,van harte gefeliciteerd!! @Petra,nog alles rustig?? Alvast heel erg veel succes met de allerlaatste loodjes en veel succes alvast!!!! Hier loopt alles op rolletjes,het gaat echt super!! We zijn zo trots op onze meiden!! Zal zo weer ff een nieuwe foto op hyves plaatsen!! Met de rest alles goed?? Heb weinig tijd zoals jullie wel begrijpen maar probeer zo af en toe ns mee te lezen/kletsen... Dikke kus van ons allemaal...
marleen allereerst voor jullie, heeel veel sterkte in deze moeilijke dagen, neem de tijd om het te verwerken, en vind steun bij mekaar!
lieve ise 3x hoera voor dit lieve meisje, alweer 1 jaar! geniet er van vandaag, en word maar flink verwend!
lieve hanne, het zonnetje schijnt, speciaal voor jou, de lucht is blauw, alle cadeautjes vandaag zijn voor jou, hiep hiep hoera, een hele fijne dag vandaag!
pff rebbel wat vervelend, hoop dat ze je gerust kunnen stellen. bruinverlies is oud bloed, mischien hebben jullie wat geraakt met vrijen, en daardoor ook die krampen. ik hoop dat we snel wat van je horen, knuffel over traktaties, je kan zoveel leuke dingetjes maken kleine appeltjes en daar 2 gaatjes in maken met een appelboor, daar dan 2 van die ronde lange spekjes in, oogjes erop en het lijken wormpjes in een appeltje spiesjes maken, en die ik een doorgesneden met zilverpapier beklede kool steken. dat kan met kaas en andere hartige dingetjes of poffertjes met aardbeitjes of kiwi, banaan, druif, meloen enz. enzo. ontbijtkoek kan er ook aan danoontje en dan met papier er een lieveheersbeestje of iets op maken wij hadden bumba cakejes je hebt ook zoete broodjes die je bakken kan. is ook geen snoep en wel lekker oh en wat ik hier las, soepstengels met een vingerpopje, superleuk bellenblazers... ook leuk om iets mee te doen
zo volgens mij is de man met redelijk goede zin wakker geworden.... Hij zit naar de fotomuur te kijken en te lachen en roept papaa, zal ie het herkennen?
Noura: leuke ideeen zeg voor de traktaties! Ik heb lekker simpel gedaan met mn muffins. Heb van die suikerdiertjes er op geplakt. Volgend jaar wil ik wel wat anders gaan doen. Moet van de week ongesteld worden....vind het wel erg spannend. Maar ja weet niet wanneer....mn cyclus is nu zo 28-40-28-26-25- dus tja kan morgen zijn of wo,do, vrij....heb mn eisprong gevoeld dus er moet wat gebeuren! 10 juli start ongi, 22 juli duidelijk mn eisprong gevoeld en 27 juli had ik last van krampen dat ik wel zoiets had van zou het? maar ja kan zoveel zijn. Wacht gewoon af. Als ik zaterdag nog niet ongi ben haal ik wel een test eerder niet!
@ miepie; wat spannendddd!!!!! Zat me gister te bedenken dat ik 1 van de weinigen ben die niet zwanger is of het aan het proberen is, naast de dames die niet meer willen. Of niet? Ik heb René ook wel weer ff laten schrikken vorige week... hihihi... Was ook ongesteld geworden maar maar 1 dag echt en de rest erg weinig. Dus ik zo, nou ik weet niet meer, ik ben maar erg weinig ongesteld, de dag ernaa begon het alsnog weer wat meer. Dus rustig ademhalen. Alleen nu had ik van de week al 2 avonden dat ik gewoon zere billen, benen en voeten had, dat had ik tijdens het begin van mijn zwangerschap ook... Ik heb maar gezegd dat het volgens mij van de warmte en door het vocht vasthouden komt.... Ik denk dat mijn lichaam spelletjes met me speelt omdat ik het aan de ene kant wel heel graag zou willen, maar aan de andere kant wil ik eigenlijk echt nog wel een jaar of 2 wachten!!! Tot Tygo een beetje kan lopen, praten, zelfstandiger is. René denkt dat ik dat niet ga redden, hahaha!!! Ach, wat is nou 2 jaar, afgelopen jaar is ook voorbij gevlogen!
@ noura; ja, lijkt wel in ieder geval zo, hij zet het helemaal uitgebreid te bekijken... Leuk! Hoe is het met anissa en met safs oortjes, helemaal goed nu?
hey meiden, super lief dat jullie zo meeleven! ik heb ons kindje gezien die heerlijk lag te spartelen in mijn buik! bruinverlies hoort er bij mij toch een beetje bij waarschijnlijk en wat de krampen betreft zal ik het toch op tijd rustig aan moeten doen. ik heb een mooie foto meegekregen waarbij het kindje ons aankeek! erg mooi! ze houden me verder goed in de gaten zei hij. ik heb wel op mn donder gekregen wbt het apparaatje om het hartje te luisteren.. die mag ik niet meer gebruiken, is echt veel te moeilijk met dit termijn zei hij. ik heb nog gevraagd of hij al iets van het geslacht kon zien, maar daar was het nog te klein voor zei hij, bij min. 16 weken kan je het soms zien, dus dat vragen we bij de volgende echo! maar daar gingen we ook niet voor, het belangrijkste is dat alles goed is met ons kindje en ik weer gerust gesteld ben! @dais: wat fijn dat het zo goed gaat meid! geniet er maar lekker van! @marleen: nog een hele dikke knuffel voor jou en je familie. @miepie: spannend! ik duim! liefs rebbel
@ rebbel; super nieuws!!! pfff... kind zit weer de hele tijd bij mn stoel te hangen en janken tot ik hem oppak... Wil hem niet verwend maken en wordt gestoord van dat gejengel... wat moet ik er toch mee???
rebbel, wat fijn dat je weer gerustgesteld bent! en superleuk dat je er zo'n mooie foto aan over gehouden hebt! miepie, spannend! ik duim voor je! chantal, hier ook nog niet aan het proberen voor de 2e hoor! terwijl het vorige keer lang duurde (1 jaar) voor ik zwanger was en ik al 36,5 ben. ik ben nog zo intensief aan het genieten van ottilie dat ik er nog niet aan toe ben. van mij hoeft snoep trakteren ook niet hoor! gelukkig gebeurt dat bij ons kdv (in de babygroep) nog niet. ot gaat dikkie dik boekjes met een boekenleggertje trakteren.