Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, ik zie het meestal als een fase. als ze het nodig heeft, dan geef ik haar gewoon wat extra aandacht. dan heeft zij weer de bevestiging waar ze blijkbaar behoefte aan heeft en dan hoop ik juist dat het daarna weer beter gaat. (en dat is hier ook zo want nu speelt ze weer heerlijk alleen)

2. @ lauwie; ja zo kan ik het ook bekijken natuurlijk.... Het is ook nog nooit zo erg geweest als nu moet ik zeggen...

Heb um nu een boterhammetje gegeven en ga zo op de fiets nog ff 2 kaartjes door de brievenbus gooien denk ik, ff wachten op mn vriend, hij komt zo ook thuis, misschien wil ie mee...
    Hij wil nu op zn gewicht letten, hahaha
    Hij moet dit jaar weer voor de medische keuring en ze vonden heb een paar jaar geleden iets van 3 kilo te zwaar en er is er nu dus ook 1 afgekeurd, dus hij voelt het branden onder zn voeten denk ik!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he rebbel blij te horen dat alles goed is.
    het zal er wat bij horen.
    ik had ook bij saf en anissa hele zwangerschap dagelijks bloedverlies zowat, en soms erg veel. maar zie prachtige kindjes.
    lekker gerust zijn nu en rustig aan doen

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    chantal ik denk dat hij wil dat je achter de pc weg gaat...;)

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@marleen jeetje meis. wat erg en wat is het snel gegaan.hele dikke knuffel gecondoleerd

@chantico van harte gefeliciteerd met Ilse hoop dat julie een leuke dag hebben

@arri van harte gefelciteerd en hoop dat het een gezellige dag is

@rebbel jeetje meis wat schriken wel fijn dat alles goed is

@my angel he meis hoe gaat het met jullie ??

@all over de snoep trataties ik wordt er gek van. allemaal snoep voor die kindjes en wat wij dan nog het ergste vinden is van die zakjes helemaal vol en wat voor de juffies neee hoor die zijn er toch niet. die horen bij het meubelair.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lieverd, gecondoleerd!:( heel veel sterkte de komende tijd, gelukkig heeft ze geen pijn meer!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    allemaal de groetjes van miranda!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    binna ik heb overlegd met de juffen, en die vonden alles prima.
    heb een heel klein minicakeje gemaakt. met bumba. de juffen hebben ook cakejes meegegeten.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    groetjes terug

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    namens miranda:

joyce manlief en kids van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje jorja! heel veel geluk samen!

ze hebben het super op vakantie.laureen slaapt super dus hun ook!

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantico, van harte gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben!

@ Arri, van harte gefeliciteerd met Hanne haar eerstje verjaardag! Hopelijk wordt het een prachtig feest!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hier was alles ook weer oke bij de verloskundige, heb wel DE envelop meegekregen omdat het nu dus gewoon mag hè, de bevalling. ik krijg er nog steeds een beetje de kriebels van brrrr

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Het zonnetje schijnt hier heerlijk! Net ff lekker buiten gebanjerd, Britt op de schommel, Jamie voor pampus in huis op de bank, was nog een beetje moe, en hubbie heeft achter de steiger opgezet, nu kan hij daar aan de slag.. Vanmiddag even naar het tuincentrum, leukleuk! Plantjes kopen en nog een beetje poten, heb nog 2 potten leeg.

---

@Miranda, groetjes terug! Fijn dat Laureen zo goed slaapt! (en daarmee jullie dus ook ;) )

@Noura, leuk zeg, bumbacakejes! Wou dat ik zo goed in de keuken was, ben bang dat ik dat ik er letterlijk en figuurlijk niks van bak, haha!

@Petra, fijn dat alles goed was bij de VK! Oeh, DE envelop... duurt niet lang meer!

@Chantal, Tygo weer rustig inmiddels? Tis vandaag wel een brombeertje he, hihi!

---

Xx

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Marleen & Jeroen: Gecondoleerd!:(

Ik schrik me rot, zit rustig te lezen en ineens dit bericht...

Meid wat is het snel gegaan, ongelofelijk! Heel veel sterkte voor jullie allemaal...* Knuffel*

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    bedankt voor alle felicitaties!!
    vanmorgen was het feest erg leuk!!
    nu even uitrusten en dan vanmiddag weer lekker verder!! :)

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Rebbel; Gelukkig zag alles er goed uit :)

Ik heb vanochtend dus m'n sollicitatie gehad en wat ik helemaal niet verwachtte................... het is een leuke baan :) Wel voor 30uur, dus dat vind ik wel erg veel. Ik hoor het deze week, dus moet nog even in spanning zitten :D

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, ik moet veel aan je denken vandaag. vind het zo klote voor je. misschien begreep ik het verkeerd, maar ik dacht dat jullie in de fase zaten van schouders onder de behandelingen zetten en dat dit echt heel onverwacht komt. moet ook vooral voor jeroen heel ongeloofwaardig zijn. je schreef laatst al dat hij niet in de gaten had hoe erg het was. hele dikke knuffel, ook voor hem. lukt het met alle geregel?

jenny en sjorsje, ik denk ook vaak nog aan hoe moeilijk het voor jullie moet zijn. zeker zo met de verjaardag van mylan en de verjaardagen van lianna en yosyp en de geboorte van jorja. ook een hele dikke knuffel voor jullie!

sjudith, hoe gaat het met jou en angelo nu? knuf!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Arri, rustze! Op naar deel 2! ;)

@Duster, gesprek viel dus mee! Zal voor je duimen meis!

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hanne & Ise: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Een hele fijne dag met lekkere taart, leuke cadeautjes en veel visite gewenst!

@ Rebbel: Fijn dat je weer gerustgesteld bent! En wat lief, een echo waarop jullie beebje je aankijkt!

@ Arri: Ik was de laatste week voor de verjaardag ook steeds aan het terugdenken aan vorig jaar. Toch raar dat je er ineens heel veel mee bezig bent dan...

@ Petra: Oei spannend! Jij bent de volgende:D Fijn dat alles goed was bij de VK...

Wat een leuke traktaties zag ik voorbij komen zeg! Ik heb daar natuurlijk iets mee van doen gehad omdat Olivier niet naar een KDV gaat, maar wat leuk!

@ Chantal: Hier ook zo'n handenbindertje:( Ineens i het allemaal "mama, mama, mama" en is verder niemand meer lief (streelt mijn ego natuurlijk wel:D) en dat is soms behoorlijk irritant. Vanmorgen was er dat wij weg waren niets an de hand, meneer heeft dan genoeg te bekijken, maar toen we thuis kwamen hing hij steeds aan mijn broek en mocht ik niet de kamer uit... Het is de leeftijd zeggen ze...

Ik heb trouwens vanmorgen al bij Etos Pampers gehaald, 4 pakken voor €35,- en een Nijntje muziekdoosje. Olivier is weer helemaal gelukkig:D

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Spannend, spannend, spannend!:D

Deel Deze Pagina