Daisy, anderen hebben al gezegd Hihi! En Queenbee, ja hemataart ga ik ook bestellen, natuurlijk via internet, handig
Thanks girls!!! Alles ligt weer op bed,ik ga ff in het zonnetje zitten. Ow en Kimm,grappig om jullie te zien op tv Wat een dramaqueen is dat zeg,jeminee,arme jongen(ben even namen kwijt)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah weer weg! zo blijf ik bezig!! ik ga t nog een keer (in gedeeltes) proberen
daisy, temperatuur en plasluiers in de gaten houden. en op tijd weer paracetamol geven. hoe gaat het met maartje? en knap jij al een beetje op van de keizersnede? lekker dat je met 3 ukkies ook nog in de tuin kan zitten! petra, DE envelop? met het geslacht of met alle info? die kreeg ik elke keer mee. fijn dat miranda het naar haar zin heeft! sjorsje, hoe gaat het met jorja? mag ze al naar huis? lukt het met alle kleintjes? en hoe vinden lianna en yosyp het? vooral lianna snapt het al echt denk ik, of niet?
binna en queenbee, thanx! queenbee, veel plezier met plantjes kopen. ik heb zaterdag planten voor de tuin gekocht. nu de hele tuin vol vlinders en bijtjes. echt super leuk! linka, leuk geshopt! leuke voorpret al he? wat krijgt jeslyn van myrna? puck, goeie deal! ik vind de etos luiers alleen niet zo fijn. da's jammer want die zit hier om de hoek en de kruidvat is een stuk verder.
jenny, ook al zo'n klevert. hmm dan staat het ons ook vast nog te wachten. gezellig! chantal, latjes? succes ermee in ieder geval! arri, leuk dat het leuk was! veel plezier vanmiddag! duster, mooi dat het een leuke baan was. weten ze al dat je zwanger bent? ik duim voor je! setteke, irri van je pc. een nieuwe kopen is wel weer leuk! linka, succes bij het cb! miepie, werk ze! ik hoop dat ik alles onthouden heb..
Lauwie, Myrna mag pop geven, liever knuffelpop, we zien het wel. En terug van CB, wat kan ze hele onderweg heleboel bij elkaar krijsen zeg! Iedereen kon haar horen, ik ben moe moe moe!!!! Ze krijgt pas op 17ste de prikken omdat ze nog niet de oude is en ze is 79 cm groot en 9280 gram, is best wel afgevallen afgelopen week, maar komt goed. Ik wil OUDE jeslyn teurg!!!!!! kan ik wel gaan janken...... ze huilt alsmaar door wat ze wilt en schreeuwen en boos en driftig zijn om niks!! Pffff.... valt niet mee hoor!
he wat vervelend linka. bedenk je maar dat jeslyn niet op een andere manier kan laten merken dat ze zich niet lekker voelt. nog even doorzetten, als ze straks weer beter is, is ze weer je rustige jeslyn! fijn dat ze de prikken nog even uitgesteld hebben. daar was otje ook minder lekker van. dat kan ze er nu niet bij hebben. wat is ze lang trouwens! dikke knuffel voor jou!
@daisy klopt op zich wel wat je zegt over wat je gezien hebt. Helaas zijn veel leuke dingen niet uitgezonden! Jammer dat chantal zo in het slechte licht is gezet
hoi meiden! echo foto in mn album! @dais: beterschap met je meisje! @linka: knuffel meid, komt weer goed, hopelijk is ze gauw weer beter! @kimm: zijn jullie de papa en mama van ivy in baby te huur????? helemaal gemist! ik vind haar ook erg vervelend overkomen, zoals we de beelden hebben gezien kan ze het niet hebben dat hij veel aandacht voor ivy heeft.
hey kim, ik zit het nu te kijken. wat leuk om jou te zien en wat is ivy een schatje!!! ik vind chantal niet zo erg hoor, een beetje emotioneel, maar niet onaardig. proshat, die vind ik wel erg!
ok, aan het einde wordt ze wel wat onaardiger. ze is er - zoals ze zelf al zegt - duidelijk nog niet aan toe. ik zou vanmiddag om half 4 bij een vriendin zijn, maar die smurf ligt nog steeds te slapen! gelukkig is het ook goed als we daar komen eten. hoop wel dat ze zo wakker wordt! echt een slaapkop vandaag! ze werd om 8.45 wakker. toen van 10.45 tot 12.45 geslapen en nu ligt ze er al weer vanaf 14.45 in!
Sorry meiden heb nog niet zoveel bijgelezen Maar kreeg wel wat dingen mee.. @marleen: gecondoleert wat is dat snel gegaan meid @sjorsje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Jorja! Kusjes
Ik eet vanavond zalm met prei paprika en courgette met bousiuorn light mag Jeslyn dat wel of niet? Ik heb wel potje voor haar, maar ze wil laatste tijd met ons mee eten... Omdat Boursiun light is en knoflook in zit.
boursin met knoflook zou ik gewoon geven. ik aarzel meer over de prei. maar over 3 weken mag ze dat ook...