Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaa voor Ayoub fijne dag lieve jongen! En dat je maar veel kadootjes mag krijgen en lekker taartjes mag eten
zo dat was eventjes vroeg vanmorgen !!!! dat is een tijd geleden dat we zo vroeg opgestaan zijn 6 uur !!! Kenny moet vandaag met 2 verschillende vrachtwagens rijden. 1 daar van heeft hij alleen op gelest 5 jaar geleden. en dat is zo heel grote met aanhangwagen achter de gewone vrachtwagen. dus eigenlijk even een test rit maken of hij het werk leuk vind en of hij op de vrachtwagen kan rijden. moet tie naar lanaken belgie volgens mij en naar heibergen of in die slinger in duitsland. als het aan die baas leg is hij zoiezo aangenomen. dus maar even kijken of het hem lukt he. en als hij daar klaar is met werken dan kan die door naar het andere bedrijf en daar heeft hij een gesprek dan. kijken wat hun hem te bieden hebben welk contract hoeveel uren en hoeveel ze hem gaan betalen. ze willen hem beide heel graag hebben. want heb ze nu al een paar keer aan de telefoon gehad. dus even duimen even een vraagje hebben jullie ook een joggingbroek of huispakje voor de kleintjes?? ik heb gister bij de zeeman 2 joggingbroekjes voor emy gehaald ik heb 3 weken geleden hele mooie leggins gehaald, met zo kantjes aan de onderkant. doordat wij bezig waren nog in de tuin. en vaak de deur open hadden kroop ze met haar nieuwe schone legging de deur uit hup de bagger in. nou krijg ik dat niet meer schoon heb nu al 3 keer die leggins in de was gedaan. en dan zo die vlek ingewreven met het wasmiddel eerst. maar het helpt niks. je ziet nog altijd waar ze gekropen heeft.... hoe krijgen jullie dat eruit? en nog een vraag over het wassen. slabbetjes en shirtjes hoe krijgen jullie die schoon? soms wrijft emy met der handjes over haar gezicht heen tijdens het eten. en vaak is dat dan net iets met tomaat of paprika erin. we hebben het daar al eens over gehad en ik heb volgens mij ook die vraag al eens gesteld maar ik weet t niet meer. ik ken moeilijk de kleertjes op 60 -95 graden gaan wassen he hihi. krijg ik poppe kleertjes van. Emy die heeft een ballenbaktent gekregen met 150 ballen erin. alle 150 ballen leggen nu hier door de kamer heen. is zo leuk als je nog moet stofzuigen gaat ze helemaal gillen dat ik aan die ballen kom met de stofzuiger. ze heeft ook een tafeltje en stoeltje gekregen nu had ik ze netjes tegen de muur aan gezet. nou ja de tafel staat nu voor de tv. en de ene stoel in de keuken andere midden in de kamer ze gaat er steeds mee aan de wandel ,. hihi . owh emy heeft trouwens het in zn achteruit kruipen uitgevonden. die dwijlt de hele vloer aan hier. ook gewoon midden in de kamer leggen en naar het plafon kijken vind ze leuk. wat ze nu dan op het plafon ziet weet ik ook niet. nou ik ga maar kijken of ik nog wat kan doen hier in huis..... de was ofzo.. pfff geeeeeeeeen zin in . heb weer 2 wasmachines vol leggen boven.
ayoub gefeliciteerd met je verjaardag !!!! maak er een leuke dag van ! lekker met je handen in die taart meppen , deze keer mag het nog hihi.
Goeiemorgen, Hier echt een waardeloze nacht achter de rug. Jasper werd vaak wakker en het duurde een eeuwigheid voordat ik dan weer in slaap kwam. M'n gedachten maakten overuren... @ Ayoub: Hieper de piep hoera!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!
@#Marleen; Dikke knuffel! @Ayoub; Van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag. Maak er samen met de familie een leuke dag van
@Ayoub, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. @Toetie, Yosyp = djosip. @Marleen, dikke knuffel. @Denice, succes voor je vriend straks.
@petra: ja weekend in winterberg was wel lekker. alleen mijn mannetje wilde alleen maar klussen en die muppet van ons hing de hele dag aan mijn been. dus was bekaf en een beetje sjaggie geworden. dus toen ben ik maar gaan winkelen haha goede remedie. we hebben er dus nu een slaapkamer bij, heerlijk. het word een bedstede voor mylan maar wel eentje van 1.40 bij 2.00 dus ook andere kunnen er logeren. ben jij nog van plan om een keer te gaan?
Goooooddd morrrning! ff gedag zeggen en nu ga ik maar verder met de wasjes en de vaatwasser uitpakken...! Mijn zoon besloot zich om 6.19 uur te melden, stond aan de bedrand (hij hangt er soms gevaarlijk over heen...) Dus ik hem weer neer leggen en instoppen... Brullen, dat wil je niet weten! En om kwart over 7 toen ik uit bed ging, lag hij weer te snurken dat wil je niet weten.... Uiteindelijk om kwart voor 8 wakker geworden, had ik ff tijd voor mezelf. Nu voor de baby tv terwijl mams de was gaat opvouwen enzo... Vandaag lekker van het weertje genieten dames!!! @ duster; is het nog gelukt met de vakantie? @ petra; wat goed nieuws van die collega, nou niet voor je collega maar wel voor jou, hahahaha!!! @ marleen; meid, ik weet helemaal niet wat ik tegen je moet zeggen. Misschien dat Jasper wel voelt dat er wat aan de hand is en daarom ook slecht slaapt. Deze dagen zijn gewoon ook 1 en al verdriet, iedereen is verdrietig en je bent bezig met de begrafenis, voorbereidingen, dan de dag zelf. Nogmaals veel sterkte en dikke knuff! @ juud; hoe gaat het bij jullie? En mooi hoor die hoed van giulia... Helemaal geweldig en mooie foto, maar ik heb ook nog geen foto gezien waar giulia niet mooi op staat Dat word later een italiaanse schone....!
Verjaardagslijst 27-06 Milan, Mama Rebbel 14-07 Laureen Cheryl Mama Miranda 16-07 Fenne en Linne Mama Daisy 21-07 Djayden Mama Schatje 22-07 Olivier Mama Puck 22-07 Anissa Mama Noura 25-07 Donique Alice Mama Mik 26-07 Roos Marielle Mama Petra 31-07 Emy Mama Denice 01-08 Giulia Christina Giovanna Mama sjudith 01-08 Malou Lotte Mama Mieppie 03-08 Ise Mama Chantico 03-08 Hanne Mama Arri 04-08 Djim Mama Lique 05-08 Wesley Mama Delilah 06-08 Melanie Mama Esprit 07-08 Silvan mama Moniki 09-08 Silke Fenna Mama Setteke 11-08 Toby Mama Vogeltje 13-08 Matthijs Mama Duster 14-08 Britt Mama Queenbee 14-08 Ivy Alucea Mama Kimm 16-08 Danique Aline Mama Alieke 16-08 Patrick Mama Pruts 17-08 Tygo Finn Mama Chantal 18-08 Daen Keano Mama Bumba 20-08 Vera Mama clauwtje 21-08 Mylan Mama Jenny 22-08 Ottilie Sophie Mama Lauwie 22-08 Jasper Jeroen Mama Marleen 25-08 Janna Mama Happy 26-08 Jeslyn Hanna Mama Linka 26-08 Britt Mama Foreverfriend 27-09 Bart Mama Toetie 29-08 Kyana Mama Debby 30-08 Tess Mama Teske 02-09 Josyp Mama Sjorsje 10-09 Silver Roxy Mama Binna
Djim van harte gefelciteerd met je 1e verjaardag geniet er maar van ayoub van harte met je 1 verjaardag geniet maar van alle gezelligheid
@Djim; Van Harte Gefelicteerd met je verjaardag! Geniet er maar lekker van. @Chantal; Ja, we hebben de vakantie geboekt . Lekker een week naar Belgisch-Limburg. Naar een vakantiepark met een subtropisch zwemparadijs. O, ik kan niet wachten tot het zo ver is........ Ik ga maar eens aan het werk. Tot vanmiddag!
djim gefeliciteerd met je eerste verjaardag !!! je hebt een mooie zonnige dag vandaag , lekker dat papier van de kado's afscheuren he. je word vast vandaag heel erg verwend.
Duster, lekker hoor, wanneer? Wij gaan in oktober naar Vennebos, heb onwijs zin in! En onrustige avond werd rustige nacht, gelukkig maar, Jeroen moest om 5 uur beginnen, half 5 weg en kwam Myrna naast me liggen, ze is zo moe en pijn door muggeninsecten. Jeslyn werd ook weer wakker door hardop praten van Myrna, fles maar gegeven en toen viel ze weer in slaap, pff! vanmiddag maar werken!
Djim van harte gefeliciteerd met je eerste jaar!!! Lique ook jij gefeliciteerd met je zoon! Ayoub van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Mama ayoub ook van harte!
Zoooo, vaatwasser uitgepakt, wat was opgevouwen, klompjes met lak afgespoten, alleen nu vrees ik dat de droger ook klaar is... hmmm...
Goedemorgen! Marleen, gecondoleerd met het verlies van jullie moeder, schoonmoeder en oma. Wat een vreselijk nieuws. Je gevoel heeft je dus niet in de steek gelaten dat het niet goed ging. Hoe reageert Thomas op het verlies? Die beseft het vast meer als Jasper, al zal die natuurlijk het verdriet ook voelen. Heel veel sterkte!!! AYOUB EN DJIM, GEFELICITEERD MET JULLIE 1e VERJAARDAG!!! Maak er maar een mooie dag van. Hanne en Ise, ook nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. Lekker verwend? Wij hebben vandaag feest van opa en oma. Zijn 65 jaar getrouwd. Raymond is er nu al naartoe. Ze vertrekken over een half uurtje met de koets naar de locatie waar we een feestje hebben vandaag. Ik ga straks met Danique tegen half 11 rechtstreeks naar de locatie en zie ze daar wel aankomen met de koets We gaan dan vervolgens om 12 uur in een huifkartocht (met tractor ervoor en niet met paarden) een uurtje rondrijden. En dan vervolgens tegen 5 uur bbq-en. Hoop dat Danique zich een beetje gedraagt Nu krijgen ze dus een cadeau van ons, mijn schoonzus en familie en mijn schoonouders en gaan we dus vrijdag met een zomp een eindje varen. Nou als ik dus ergens een hekel aan heb is het wel varen op een bootje. Maar ja ik moet maar doen alsof ik het leuk vind, maar eigenlijk vind ik het niets aan. Danique krijgt 's morgens ook nog de prikken op cb en we moeten al om 13.00 vertrekken (lekker tijdstip ook weer). Maar goed, moet je maar even een paar keer inschikken en dan is het zo weer voorbij! Nou ik ga even spullen pakken, want er moet weer genoeg mee voor zo'n dagje feest