Puck, fijn dat jullie allebei hetzelfde tegenover pleegzorg staan. Das toch heel belangrijk. Wat was er zo heftig, als ik vragen mag? De problematiek van de kinderen waar je mee te maken kan krijgen? De impact die het op je relatie kan hebben? Ik ga allemaal dingen verzinnen nu Petra, peuterdiaree die kan aanhouden tot ze 4 is??? Heftig! Is daar echt niets aan te doen? En heeft ze daar geen last van dan (afgezien van de rode billetjes), het is toch ook niet handig voor de voedselopnamen? Jee meis, vervelende diagnose Moniki, arme Silvan, gelukkig doet hij zn best om wel gewoon te spelen. Hoe gaat het nu met z'n handje? Wat voor gevoel kreeg je bij die vrouw van het kdv? Dat de excuses oprecht waren en je weer meer vertrouwen hebt?
Hihi, nog één berichtje dan (al m'n vijfde op deze pagina ), om nóg een keer m'n mooie nieuwe banner te zien. Van rupsje naar draakje, hoe toepasselijk Of eigenlijk (want het gaat natuurlijk om het plaatje dat door de banner loopt) van kruipende blote baby naar schattig meiske met jurkje en toverstafje Zo, en nu naar bed en jullie niet meer lastig vallen met m'n gespam!
Chantal, myrna heeft 3 dikke bultjes van allergie reactie van muggen! Vreselijk! Gisteren haar hand zo dik, is bij duin begonnen! Kan niks meer te doen hoor.... iedere avond deet insmeren en klamboe gebruiken. Goede nacht gehad en Jeslyn slaapt nog, zometeen wakker maken en weer aan de slag. Wie vroeg naar mij met werk hoe het ging, nou ik vind nog zwaar en ik ben nog steeds erg moe.
Voor de vacature van afgelopen week ben ik afgewezen, omdat................ ik zwanger ben. Ik zal de letterlijke tekst even kopiëren: Je leek ons een goede keuze maar eerlijk duurt het langst; je zwangerschap is voor ons de doorslag geweest het niet te doen. Ook al mogen ze het dus niet, ik kan het me dus wel voorstellen. Maar ben zo pissig op die lullo van 't UWV. Er gaat voor mij hardstikke veel tijd en geld in zitten en waarvoor :x? Ik heb zo weer een sollicitatie, maar jullie begrijpen wel dat ik er totaal geen zin in heb :x
@ Chantico: Jeetje meid wat een reageeractie! @ Linka: Het zal misschien wel even duren voordat je je draai vind nu je weer moet werken. Maar denk wel om jezelf meis, niet maar doorblijven gaan als je merkt dat het niet gaat lukken! @ Duster: Tja, da's wel duidelijk. Er is natuurlijk (bijna) geen enkel bedrijf wat je nu aan gaat nemen.En het kost trouwens niet alleen het uwv veel tijd en geld, maar wat denk je van jou tijd en energie? Elke keer een afwijzing krijgen omdat je zwanger bent is echt niet leuk, maar heel frustrerend. Succes vandaag weer bij de sollicitatie. Ik zou zeggen doe wat je moet doen om het uwv een beetje tevreden te houden en probeer het zelf een beetje los te laten meis. Je hebt er niks aan om over de zeik te gaan. Het is gewoon even niet anders, kop op! Ik heb vandaag echt een pestdag, nu al... Ik zou de tijd even stil willen zetten en er even tussentijd willen gaan en dan terug komen en dat dan blijkt dat ze er gewoon nog is! Nu leven we naar de begravenis toe en proberen we alles zo goed mogelijk te regelen, maar straks moeten we echt verder... zonder haar! Gatver, wat is dit k*t! Sorry, moest even!
Balen Duster, toch heel veel succes bij je volgende sollicitatie. Ik moet eigenlijk ook al actief gaan beginnen met het zoeken naar werk. Voor ik het weet is het alweer november. Jorja doet het gelukkig heel goed. Alleen de fles van 7 uur wilde ze niet. Dadelijk nog eens proberen. Lianna is nog best verlegen naar Jorja toe, af en toe wil ze wel over het hoofdje aaien. En Yosyp wordt wild enthousiast en begint dan te meppen, dus die mag nog niet te dichtbij komen. @Wesley, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
@duster jeejte meis. ik zou hier mee naar het uwv gaan. want ik vindt het belachijlijk dat ze dat neer zetten @settke spaar centjes ik heb dan nog geld van me opa en oma maar voor de rest hebben we 000000 op de gewonen rekening om eten te kopen en 74 euro op de spaar
duster. vind het raar dat ze dat zo hebben geschreven. Natuurlijk zijn hun nu wel eerlijk tegen jou en hebben ze er geen smoesje van gemaakt dat je bevoorbeeld niet in het team past. maar echt dat het om de zwangerschap gaat en daarom niet aangenomen ben. Ik heb precies het zelfde gehad. solliciteren terwijl je zwanger ben is natuurlijk niet alles. Maar wat je natuurlijk wel kan melden is. Ik kan over een half jaar pas bij jullie komen werken. Ze redden het nu ook al zonder jou. en als jij een goeie keuze ben misschien zijn ze dan bereid om voor jou een plaatsje vrij te houden. Maar zeker weten even die brief aan uvw laten zien. ze zouden het in prenciepe niet mogen doen. je bent natuurlijk niet gehandicapt ofzo he je kan gewoon normaal je werk doen. t is gewoon alleen dat je het laatste stukje paar weken vrij ben. daar is toch ook wel over te komen. op het laatste zei het uwv tegen mij meld niet dat je zwanger ben. anders ben je meteen niet aangenomen. er werd mij dus zelfs aangeraden om niet het te melden. over kenny.. het is goed gegaan. hij reed goed op de vrachtwagen en vond het ook leuk werk met wat hij moest ophalen enzo. alleen het is wel een pokke end om te rijden. en niet een vaste staanplaats. dus iedere keer dat hij moet werken moet hij op een andere plaats in limburg beginnen. hij was gisteravond pas half 7 thuis hij heeft nu weer een gesprek daar voor te kijken welk contract hoeveel uur en hoeveel hij gaatverdienen dan. en daarna gaat hij door naar nog een ander bedrijf om te kijken wat hun te bieden hebben. dus ben benieuwd emy was vandaag al om4 uur wakker. kenny had haar tussen in gelegt daarna nou toen was het helemaal feest. ze viel zowat om van de slaap maar ons constant zitten trappen en duwen en slaan. ik zeg en nou is het afgelopen en ze liet zich zo voorover vallen en ze sliep ik moest zo hard lachen he. en toen dacht ik nou mag ze wel weer gaan slapen in der eigen bed. dus kenny haar weg gelegt in bed en heeft toen geslapen tot 7 uur. nou vind ik toch nog wel een mooie tijd.
haha petra heb je het zo warm meid. ik heb me vannacht en eigenlijk al de hele week. ook kapot gezweten en voor al in de nacht. en ochtenden. pffff. waar blijft die frisse lucht he.
binna sjorsje.. ik denk dat ik er over mee ken praten. heb nu wel wat op spaarrekening staan. en op gewone rekening ook nog iets van 58 na gisteren eten voor emy te hebben gehaald. is ff doorbijten. en bezuinigen. minder lekker dingen kopen maar we komen er wel weer he de tijd met de verhuizing was helemaal armoeddig. niks op spaar rekening en tot 2 keer toe 1000 in de min. omdat kenny ook zijn baan kwijt was en geen loon had gehad 2 maanden lang. en uwv nog moest beoordelen of hij wel recht had op uitkering. na die 2 maanden had ik nog geen rijstkorreltje of macaroni dingetje in de kast leggen. alles was op hahaha.
Wesley, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!! Je bent alweer 1 jaar oud!! Jij bent vandaag het feestvarkentje, geniet ervan en laat je maar lekker verwennen!!
Waaaaah! Mik, gefeliciteerd meid! En dat met jouw lastige cyclus! Wat ontzettend leuk! wanneer ben je uitegerekend?
@ Delilah, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon! Ik hoop dat jullie een superdag hebben! geniet ervan!
Goedemorgen, Wesley: Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Een hele fijne dag gewenst! @ Marleen: Dikke knuffel voor jou! @ Mik: Wow van harte gefeliciteerd! Een heel voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik moet om 11.30 uur even naar de ha. Mijn wespensteek wordt steeds dikker, roder en warmer en ik moet mijn hand omhoog houden anders gaat het kloppen. Misschien een allergische reactie op het After Bite spul....