Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Mik, joehoe!!! Wat leuk!! En wat snel zeg!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Tis je helemaal gegund. Ik hoop dat alles goed zal gaan!! Voel je je al zwanger?? ;)

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Puck, succes bij de ha. Ik ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft!!

3. @ Wesley van harte gefeliciteerd met je verjaardag, stoere vent. Mag je maar veel kados krijgen en verwend worden vandaag!!!

@ delilah, ook jij van harte gefeliciteerd met je mannetje

----------------------------------------------
    @ puck das niet zo lekker, succes ermee
    @ linka; wat zielig voor jesslyn... Als ze het echt dik heeft, zou ik ook voor even naar de ha om iets anders op te halen...

@ marleen, ik blijf je knuffelen meid, gooi het eruit!

@ Setteke; Binna en sjorsje; goh, hebben we allemaal dezelfde rekening?

@ mik; meid van harte gefeliciteerd, wat fijn dat het gelukt is, terwijl je gister nog zo over je cyclus zat. Super!!!

@ all; ik kom zo hier niet meer terug hoor, iedereen maar aan het aanzwangeren aan!!!

Sorry, ben de rest weer ff kwijt, maar op werk is zp wel normaal tempo, raar hoor...

4. Ohja
    @ chantico; thanks; ga het denk ik ook maar zo doen met de kados...
    En ik ben idd nu vaker bezig met op de grond er bij gaan zitten of liggen, of als ik iets aan het doen ben, dat ik hem even laten zien wat ik doe. Dat helpt wel, maar het is erg intensief en soms kan het gewoon ff niet, grrrr....

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    thanks meiden. ik heb ook geen flauw idee wanneer ik uitgerekend ben! eerst maar ff de huisarts bellen. want de laatste ongie was ook al zo vreemd!

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Chantico wat een reageeractie zeg! Super dat Ise zo'n fijne verjaardag heeft gehad. Wat kun je toch trots zijn op je meisje he als het allemaal zo leuk gaat. Ik heb dat ook, dat ik vol trots kan zitten kijken hoe lief mijn schatje doet ;)

Marleen, even ertussenuit, ja het zou het fijnste wezen meid. Maar het neemt niet het verdriet weg. Zorg dat het een afscheid wordt waar jullie laten met een goed gevoel op terug kunnen kijken. Een afscheid die jouw schoonmoeder zeker verdiend na alle fijne jaren! Heel veel sterkte, dikke knuffel voor jou!

Wesley, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! GENIET VAN ALLE AANDACHT EN CADEAUTJES!!!!!!!!

Mik, JOEHOE!!! ZWANGER!!!!!!! GEFELICITEERD

@centjes, hier liggen stapels rekening te wachten en ik durf niet zo goed in te loggen op de bank. Kan ze nog wel betalen, maar dan zal het toch echt afgelopen zijn. Moet nu dus echt zuinig gaan leven en oh dat vind ik zoooo moeilijk! Ben gewend om dat te kopen wat ik wil en ja dat zal er even niet in zitten de komende maanden.

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik hoop dat mijn testen morgen binnen komen anders ren ik morgen snel naar de kruidvat. kan me eigen bijna niet tegen houden.

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik zit dan nu wel met je te praten maar hier ook even zeggen natuurlijk !! hahaha GEFELICITEERD MIK!!!!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje Mik, wat een leuk nieuws!!! van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje. Ik hoop dat je een hele goede zwangerschap tegemoet gaat. gek idee hoor, jij gaat nu (weer) aan die hele bijzondere tijd beginnen terwijl ik hem weer afsluit.

Ik heb aanstaande vrijdagavond een date met 1 van onze medeaugustusmama's 2008 en ik heb er toch zo een zin in! Het heeft te maken met mn buik en dan mogen jullie raden :D

@ Puck, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen
    @ chantal, heb je airco op je werk? anders kom ik even langs ;)

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    alieke.

ik doe eigenlijk rekeningen die binnen komen meteen betalen. dan weet ik meteen waar ik aan toen ben. hoeveel ik over heb enzo.want als ik geld op me rekening heb en ik zie iets wat eigenlijk wel kan wachten met kopen maar wil het toch heel graag hebben. dan koop ik het ook. :D meestal gaat dat niet om een groot bedrag dan hoor hooguit 20 euro hahaha. maar dan toch 20 euro kan je best veel mee.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    petra huh? met wie?

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    petra ja die snap ik ookniet helemaal :D hahaha of ben ik nu helemaal dom. dat ik hem niet snap nu.

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hieperdepiep hoeraaaa voor Wesley! Delilah, een hele fijne eerste verjaardag gewenst voor je grote knul en ook voor de rest van de familie!

Mik, gefeliciteerd!!! Wow, wat mooi! Onduidelijk dus hoe lang je dus al zwanger bent. Heb je wel al een tijd met je voeding enzo rekening gehouden met een zwangerschap? En moet je nu koemelkvrij gaan leven? Gaaf joh, een hele voorspoedige zwangerschap gewenst!

Marleen, ik wou dat ik de tijd voor jullie kon terugdraaien. Dat je op z’n minst nog echt afscheid van haar zou kunnen nemen, want dat is ook niet echt gebeurd toch? Kun je hulp van jouw familie of buren ofzo inroepen voor de alledaagse dingen (boodschappen doen, koken), zodat je meer tijd vrij hebt om je gevoel te volgen en stil te staan bij hoe erg jullie haar missen? Wat mij vaak helpt is alles wat er door m’n hoofd spookt opschrijven als ik erg overstroom van emoties of gedachten. Maar daar moet je wel de tijd en de rust voor hebben. Of misschien moet je wel gewoon de hele dag elkaar vasthouden en huilen. Pfff, we denken aan jullie, meis!

Geldzorgen sucks!

Chantal en andere meiden die ook zwanger proberen te raken of er mee bezig zijn of ze het nu al willen of nog even wachten: het is vast heel dubbel om hier de ene na de andere zwangerschapstikker te zien verschijnen. We zijn natuurlijk heel blij voor ieder nieuw kleintje-in-aantocht, maar het maakt ook vanalles los bij onszelf. Ik heb eigenlijk nu wel even rust op dat front, omdat ik sterker voel dat ik nog even wil wachten. Maar als ik ook bezig zou zijn, zou ik (hoe blij voor de zwangere mama’s ook) ook echt een beetje grhmpf worden van ‘ik wil ook!’.

Duster, eerlijk maar wel raar dat ze zo’n afwijzing opsturen. Misschien kun je het wel gebruiken om het UWV te overtuigen van dat het zonde van ieders energie is om zo vaak te moeten solliciteren in jouw situatie… Ik heb niet helemaal meegekregen of je deze baan wel graag zou hebben gehad. In dat geval kun je misschien inderdaad nog contact opnemen over dat je hun eerlijkheid waardeert, maar of er toch niet iets te bedenken valt voor dat je na je verlof daar dan aan de slag kan. En anders zou ik denk ik geen energie willen steken in bezwaar aantekenen ofzo, hoe fout het ook is dat ze je om zo’n reden afwijzen.

Petra, een fotoshoot bij Sjudith en Angelo?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @mik: van harte meid, wat leuk en spannend. geniet er maar van.

@duster: oh meid balen, maar wel super eerlijk van ze. ik bergijp hun hoor, want misschien zitten ze heel hoog en dan ben je 4 maanden weg en als ze daar mee in de problemen komen is dat ook klote
    volgende keer beter

15. @ Petra; wat leuk!!! Jah, ik hoef niet te raden hoor...! Zwangerschapsreportage of laat je je buik ook painten?
    We hebben geen airco, maar het is hier wel koel, door hoe het gebouw gebouwd is ofzo... Hahaha... lekker duidelijk...
    En ik ga straks nog ijsjes trakteren voor mn verjaardag!

@ denice; spannend hoor!!!

@ alieke en denice; nou er zitten er veel in hetzelfde schuitje hoor ik wel... Ik betaal alles zoveel mogelijk ook hoor, maar je moet toch eten, dus als het moet houdt ik reserves op, voor ik betaal en als ik het niet nodig heb, mooi, betaal ik vlak voor het salaris nog wel weer even wat en als het op is, ja dan is het op, kan geen nw bij maken ;)

@ chantico; ja vind het soms echt wel moeillijk hoor... Want ik vind het zo leuk, maar ik wil ook nog graag 2 jr wachten, maar als het dan overal zoemt van ik ben zwanger en de kindjes blijven maar geboren worden, dan is het wel moeillijk om die vlinders in je buik te vangen en in een potje te stoppen, hahaha!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wesley van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!!
    Maak er een geweldige leuke dag van vol met cadeautjes en taart!!!!
    Dikke kus van Fenne,Linne en Maartje!

Paps en Mams uiteraard ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    **Buddy!!!!!!!!**

Wowie!!
    Van harte gefeliciteerd meid!!
    Ben helemaal blij voor jullie!!
    Geniet ervan!

Liefs van ons allemaal...

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    #36498 denicepino, 5 aug 2009
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
    kenny komt net thuis. hij mag gewoon de maand augustus gaan proberen met werken. paar daagjes. hij wist het nog niet zo zeker omdat het ook steeds veel rijden is met gewone auto naar andere lokaties waar dan een vrachtwagen staat en je niet alle reiskosten vergoed krijg. hij krijgt wel meer loon maar dat rijd hij aan benzine weer op .

nu belde net ene op een andere bedrijf weer die bakkerij spullen vervoerd, meel, bakpoeder enzo die wil hem ook wel graag hebben. dat is dus de 3e al !!! ( typ fout wil niet weg grrrrrr) :confused: ik sta met een mond vol tanden hier !

19. Hey denice das goed nieuws meid!!
    Goed naar de voors en tegens kijken en de beslissing maken zou ik zeggen!

@ dais, meid hoe is het en met de kleine maartje?

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja hij gaat nu langs ieder bedrijf langs. en dan kijken hoeveel hij krijgt en welke contract hij krijgt. en dan gaat tie een beslising nemen. het is gewoon nu een beetje opbieden wat ze doen. omdat ze weten dat hij ook ergens anders gesprekken heeft. dus misschien komt hier wel een super loontje uit. nou ja alles beter als die 1280 euro die hij had bij zijn vorige baas...
    waar hij vandaag is langs geweest kreeg jij 1600 euro. dus datis al weer een stuk meer.

Deel Deze Pagina