Wij hebben ook het zwembadje opgezet, maar Matthijs vond het te koud en begon te huilen. Morgen nog een keer proberen....... Sorry, m'n PC doet weer raar, dus geen reactie van mijn kant
@ Queen: Leuke foto's! Die hebben allebei dolle pret zo te zien, of was jij de ergste? Haha! @ Duster: Ach, vond ie het niks? Gisteren heeft Thomas Jasper per ongeluk nat gespoten met de tuinslang en die zette het op een krijsen. Thomas schrok er van en begon ook te krijsen en ze wilde allebei niet meer in het water. Vandaag ging Thomas gewoon weer zwemmen bij m'n schoonzusje en ben ik met Jasper thuis in het badje gaan zitten. Eerst heel hard huilen en daarna pret voor 10, heerlijk! @ Chantico: Er waren zoveel dingen die ik veel leiever had gezegd, maar ja... Wat ik ook zo rot vind is dat ze alleen was! Het autoptie rapport komt morgen en dan gaan Jeroen & ik naar het z'huis om het in te kijken. Als de arts aanwezig is kan het best zijn dat we gelijk een gesprek aan gaan. Jeroen & ik hebben allebei geen rust. Hij heeft ons zo gerustgesteld en het is allemaal zo anders gelopen. We willen hem voor onze eigen gemoedsrust even spreken.
zo ben net thuis, kind op bed... pfff... Lekker aardappelpannekoeken gegeten, heerlijk.... Heb wel een fijne dag gehad.... @marleen; succes morgen... ik ga op de bank, good night ladies...
@Linka, was ook heerlijk om zo met ze bezig te zijn hoor. Op den duur ging hubbie Britt eten geven en zat ik even alleen met Jamie in het zwembad, ook wel even lekker. Wat quality time met Jamie alleen. En idd, je zag ze allebei zo genieten! @Duster, jammer dat Matthijs het niet zo geslaagd vond.. Morgen nieuwe poging! Enne, trusten alvast! @Marleen, dankje! Ja, allemaal dikke pret! Was heel gezellig met z'n allen! En suc6 voor morgen. Heb trouwens net op je hyves die foto gezien van je schoonouders samen... vind het echt heel erg voor jullie. Knuff. @Chantal, aardappelpannenkoeken? Kan ik me nou totaal geen voorstelling van maken... Als het maar gesmaakt heeft! Bankhangze!
NIEUWS!!!! Miepie smst net dat haar pc is gecrasht dus zij kan GEEN update doen! Wie kan hem deze week overnemen???
Sorry, gaat hier niet lukken met een pc die elk moment de geest kan gaan geven. Ik kan niet eens fatsoenlijk met jullie meepraten waardoor ik jullie wel moet verwaarlozen en daar baal ik van! Anyway, iemand op Hilbrand zijn werk die veel verstand heeft van computers die is voor ons aan het kijken naar een goede tweedehandse....
Wesley, gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je goed verwend? Papa en mama ook gefeliciteerd natuurlijk. @Duster, toen ik vorig jaar zwanger was had ik ook geen baan. Had dus ook een uitkering en sollicitatieplicht. Ik schreef toen al vaak in mijn sol.brief dat ik zwanger was. Scheeld je een hoop gesprekken waarvan je toch al weet dat het niks gaat worden. @Chantico, wat knap van ise dat ze is gaan staan! Fijn dat jullie zo leuke dag hebben gehad. @Mik, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Wat zijn er nu een hoop aug-mama's zwanger of net bevallen! Hoop dat er nog heel veel volgen (maar ik niet) @MArleen, dikke knuffel voor jou en jeroen. @Happy, wij nemen bart 's avonds niet mee naar een verjaardag. Hij ligt gewoom om 19 a 20 uur in bed. (streng he ) Ik zou dus de volgende dag langs gaan.
Heb niet zoveel te melden. Heb de hele dag gewerkt, was niet zo spannend Bart is gister helemaal lek geprikt door 1 mug :x Hij had 15 muggebulten. Heb de dader flink mishandeld met mijn electrische tennisracket Hoe beschermen jullie je kleintjes tegen muggen? Citronella werkt hier dus niet zo goed.
Hallo! Vandaag heerlijk uitgeslapen.Danique werd wakker om half 10. Ik maakte me best ongerust natuurlijk en ben dus wel stiekem gaan kijken, daardoor werd ze volgens mij wakker maar oke. Ben zo'n muts daarin. Als ze lang slaapt moet ik even kijken of ze nog wel leeft. Stom he? Marleen, morgen dus het autopsie rapport. Misschien inderdaad wel fijn dat je de arts morgen al kan spreken. Geeft misschien een rustiger gevoel voor jullie beiden. Toetie, huppakee, mishandelen die mug die Bart mishandeld heeft! Heeft ie verdiend Duster, balen van die sollicitatie maar ook wel weer begrijpelijk en vooral heel eerlijk om het zo te schrijven. Hoop toch dat je snel een baan vindt waar je na je zwangerschap kunt beginnen ofzo. In elk geval zijn ze wel enthousiast over je dus binnenkort is er vast iets voor jou bij. QueenBee, super zeg wat een waterpret Linka, hoe is het met Jes? Arri, wij nemen Danique niet mee 's avonds. Meestal gaan we overdag op visite, 1 van beiden gaat als dat niet kan. En als we naar mijn ouders gaan blijft ze daar gewoon lekker slapen (hebben het bedje klaar staan) en komt ze de volgende dag naar huis (tenzij wij ook blijven slapen daar ) Danique heeft vandaag heerlijk inde zandbak gespeeld, het zand zat nog in haar luier haha. Daarna geslapen van kwart voor 2 tot bijna half 5. Toen lekker spelen en na het eten buiten in bad. En vervolgens lag ze pas om 8 uur in bed. Met een beetje geluk morgen dus weer uitslapen
wesley, gefeliciteerd!!! hoop dat je een superverjaardag hebt gehad! mik, gefeliciteerd met je zwangerschap. spannend hoe ver je bent dus! misschien al wel 8 weken?? marleen, ik kan me voorstellen dat je liever nog tegen je schoonmoeder gezegd had hoe veel ze voor jou betekent. wat je gezegd hebt, vind ik wel heel lief! veel sterkte voor het inzien van het autopsie rapport. en voor mogelijk het gesprek met de arts. ik hoop dat het een beetje een sociaal vaardige arts is, die begrip toont en niet een die jullie nog bozer maakt. ik kan me zo voorstellen dat hij zich ook behoorlijk klote voelt. chantico, wat knap van ise dat ze gaat staan! chantal/happy, wij hebben ook een easywalker. ik ga ook eens op zoek naar de zwarte dingetjes. al heeft ottilie er niet echt last van dat ze niet rechter op zit. happy, wij hebben niet zo'n goeie slaper. ergens anders slapen was meer frustratie dan handig. nu gaat het zo goed dat ik het ritme niet durf te doorbreken. als wij naar een feestje 's avonds gaan, gaan we of uiterlijk half 8 weg of gaan we als ze op bed ligt (en hebben we oppas). ophouden na 8 uur geeft waarschijnlijk niet een goeie indruk van hoe leuk en vrolijk onze dochter is. als ze moe is, is dat namelijk een stuk minder. ik zou dus pas de volgende dag gaan. queenbee, leuke badderfoto's! duster, goeie tip van toetie om al in je sollicitatiebrief te zetten dat je zwanger bent! scheelt een hoop gesprekken en frustraties. toetie, weet je schoonmoeder het al waren er niet meer kindjes jarig vandaag? ik vergeet het steeds..
toetie, ottilie heeft 2 echt gigantische muggenbulten in haar gezicht. we hebben een klamboe, maar die hangt nog niet. daarvoor moeten we in het betonnen plafond boren. ik heb bij de prenatal een muggenstekker gehaald. die maakt wel een rotgeluid.
sjudith, hoe gaat het met jou en angelo? en hoe gaat het met de zieke jeslyn en de zieke linne? en sjorsje vergat steeds te zeggen dat ik je banner zo lief vind! 1 dag oud! (inmiddels natuurlijk 'al' 3) nog alles goed met jorja?
Verjaardagslijst 27-06 Milan, Mama Rebbel 14-07 Laureen Cheryl Mama Miranda 16-07 Fenne en Linne Mama Daisy 21-07 Djayden Mama Schatje 22-07 Olivier Mama Puck 22-07 Anissa Mama Noura 25-07 Donique Alice Mama Mik 26-07 Roos Marielle Mama Petra 31-07 Emy Mama Denice 01-08 Giulia Christina Giovanna Mama sjudith 01-08 Malou Lotte Mama Mieppie 03-08 Ise Mama Chantico 03-08 Hanne Mama Arri 04-08 Djim Mama Lique 05-08 Wesley Mama Delilah 06-08 Melanie Mama Esprit 07-08 Silvan mama Moniki 09-08 Silke Fenna Mama Setteke 11-08 Toby Mama Vogeltje 13-08 Matthijs Mama Duster 14-08 Britt Mama Queenbee 14-08 Ivy Alucea Mama Kimm 16-08 Danique Aline Mama Alieke 16-08 Patrick Mama Pruts 17-08 Tygo Finn Mama Chantal 18-08 Daen Keano Mama Bumba 20-08 Vera Mama clauwtje 21-08 Mylan Mama Jenny 22-08 Ottilie Sophie Mama Lauwie 22-08 Jasper Jeroen Mama Marleen 25-08 Janna Mama Happy 26-08 Jeslyn Hanna Mama Linka 26-08 Britt Mama Foreverfriend 27-09 Bart Mama Toetie 29-08 Kyana Mama Debby 30-08 Tess Mama Teske 02-09 Josyp Mama Sjorsje 10-09 Silver Roxy Mama Binna
Melani heel fijne verjaardag en ook voor je papa, mama en zusje Ik ga de update ook niet meer reden. want ik moet vandaag en morgen werken. @marleen suces vandaag met de atoptie raport @toetie wij hebben ook zo'n steker en eigelijk zijn die PIEP beeste er niet bij ons @QB leuke foto's @duster balen dat Mathijs het niet zo vondt @setteke wel gezelig als je weer een goei pc heb. al schrijf ik ook minder door het weer. @happy wij nemen Silver wel eens mee. maar dan gaat ze daar slapen en nemen we haar slapend mee terug. (wordt ze een beetje waker) @alieke wat heerlijk dat uitslapen. en leuke he zo'n zand bak. wij hebben het ook pff waar het zand wel niet allemaal kan zitten
Goedemorgen dames! Lekker geslapen? Ik wel, lag al om half 9 in bed en was doodsmoe. Verder slaapt Jes nog steeds. Fijne dag en werkse!
Marleen, succes met rapport en ik heb aan je gedacht meis, ze is even oud als mijn moeder, dat is niet eerlijk !
goedemorgen ladies, Gisteren zijn we lekker uit eten geweest, was heerlijk! en vandaag heb ik weer bevallingstraining. Als ik een pijntje of dingetje voel aan mn buik schiet ik telkens een beetje in de stress, op de 1 of andere manier ben ik er nog (helemaal) niet klaar voor hmmmmmmm moet nou toch wel komen. Buik zit inderdaad nog heel hoog maar kindje is wel ingedaald.
zo nou daar ben ikd an maar weer moest eerst een heleboel pagina's bij lezen !! stelletje kletskouzen ! kenny is lekker weer aan het proefdraaien op het werk vandaag dit keer een NOG grotere vrachtwagen. Nu maar hopen dat het goed gaat er gaat namelijk niemand mee als bijrijder. DUSSSSSSSSSSSS ff duimen. Gister een badje gehaald . kenny moest en zou een badje hebben voor emy. Nou ja uiteindelijk eindigde hij zelf er ook in hij had het zo warm. nou ja het was niet zo grote zwembad. dus nu wilde hij eigenlijk vandaag ( vanavond als hij op tijd thuis is ) nog langs de intertoys voor een zwembad 2m bij 1,50 m die past dan nog netin de tuin en het tuinstel er naast. zodat we hem niet direct hoeven leeghalen. Maar meteen even een zeil ervoor halen bij debristol voor 6 euro. En dan zijn we ook weer zomer klaar. heb gister een leuk Bumba schilderij gemaakt. voor een vriendin haar kleine de verjaardag die 2 word. Hij is goed gelukt moet k zeggen ben ondertussenook meteen maar bezig met nieuwe schilderijtjes voor op emy haar kamer. had nog verf leggen en 1 doek. heb er maar 2 bijgehaald. anders ziet zo raar uit. 1 nieuw schilderijtje in haar kamer en 2 nog van het andere huis. die vind ik niet er bij passen aangezien die beide blauw met groen zijn en haar kamer roze met bloemetjes en ruitjes. emy word nu net wakker. gelukkig vanmorgen om 6 uur met de wekker niet wakker geworden. anders was ik gaan gillen hahaha. heb me rust vandaag echt nodig. PFFF ben namelijk ongesteld geworden...... Werdvanmorgen wakker alles rood .... kan ik meteen gaan wassen. Normaal voel ik het 2 dagen van te voren aan komen nu helemaal niks aangevoeld. geen kramp helemaal niks... en nu ineens ongesteld. en nog heftig ook heel erg krampen in me buik toen ik eenmaal opgestaan was en een rondje had gelopen en naar boven naar de wasmachine. blegh.. had zo gehoopt dat k zwanger zou zijn. maar volgens mij is het me niet gegunt.
echt leuk dat er mensen zijn die stilletjes mee lezen. viel me op dat van de week er 5 verschillende waren in de tijd dat ik online was. deed ik ook in het begin altijd toen ik me hier aanmelde. ik wist nog niet goed hoe alles werkte hoe er met elkaar werd omgegaan. en ik was op dat moment nog niet zwanger. maar toen ik eenmaal zwanger was oei oei toen kon je me niet meer hier weg slaan. misschien ook voor de stiekeme lezers ???