Mijn kleine boa. ik zag je hier onder staan heb even op je profiel gespiekt hoor en zo te zien was ik niet de eerste , leuk dat je mee leest
Goedemorgen, Ik ben ook weer vd partij, maar m'n PC doet nog steeds vreemd........ Ga weer even opnieuw inloggen misschien kan ik dan reageren. Tot Zo!
Goedemorgen meiden!! Allemaal een goede nacht gehad?? Hier wel! Was er alleen redelijk vroeg uit: voor 7en stond ik naast mijn bed en dat is toch wel weer lang geleden. Straks ga ik heerlijk zwemmen met een vriendin en haar twee kindjes!! Zo leuk!! Hopelijk vindt Hanne het water niet al te koud; dat vond ze de vorige keer namelijk niet zo leuk!! Marleen, heel veel sterkte vandaag! Het lijkt me best moeilijk om zo'n rapport te moeten lezen. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid! Denice, spannend voor Kenny! Wens hem namens mij maar succes! En balen zeg dat je ongesteld bent geworden!! Dat is natuurlijk niet wat je wilde!! Petra, ja joh, je tijd komt er zeker aan!! Maar tja, het kan ook nog 5 weken duren... wil je dat liever?? Dit heb ik helemaal nog niet verteld: Op de dag na de verjaardag van Hanne, heb ik voor het laatst Hanne zelf gevoed! En nu is het over... Toch ineens dan wel definitief. maar wel goed zo! Morgen gaat Hanne naar mijn schoonmoeder, dan ga ik hard aan de studie... bleeeh!! maar het moet maar!! En nog ruim een week en dan gaan we lekker weg!! Heb er helemaal zin in!!! Groetjes, Arri
Melanie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier vandaag! Hoop dat je lekker verwend wordt!
@Melanie; Van Harte Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Maak er samen met jouw papa, mama en kleine zusje een mooie dag van @Toetie@Lauwie; Idd. een goede tip. Ik had er ook al wel aan gedacht maar die Pias van 't UWV is zo fanatiek dat hij mijn sollicitatiebrieven wil zien Ik heb nu maar besloten om het te melden als ik evt gebeld word om een afspraak te maken. Ik heb echt geen zin meer om er anders mijn tijd en geld in te stoppen...... De rest ben ik weer vergeten Wil alleen Marleen en Jeroen heel veel succes wensen. Hoe gaat het met Thomas en Jeroen? X
O ja!!! Melanie, Van harte gefeliciteerd joh!! Jij bent vandaag jarig en daar mag je lekker van genieten samen met papa, mama en je lieve kleine zusje Melissa!! Veel plezier vandaag!!
Melanie gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!! maak er een superleuke dag van met je ouders, zusje en familie! Wesley hoop dat je een leuke dag gehad hebt gehad gisteren! Veel kadootjes gehad? Marleen: Dikke knuffel voor jou! Denk aan je! Vind het behoorlijk kloten dat ik de update nu niet kan doen. Onze beeldscherm is kadoeki....en tja hebben nu ff geen centjes voor een nieuwe. Moeten nog ff een weekje volhouden want dan hebben we weer loon! wie o wie kan de update overnemen??? Las nog iets over verjaardagen: Bij mijn ouders/schoonouders blijft malou meestal dan slapen en voor de rest zorg ik voor oppas (onze buren doen vaak babyfoon oppassen) Neem malou nooit mee savonds vind dat zelf niet zo leuk. hier nog steeds geen ongi.......nog 1 dag te gaan..... Mik: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Geniet er van! Hier erg druk vandaag. Gaan in 2 ploegen volgende week moeten 8 mensen in de bakkerij hebben en 12 mensen extra in de productie Kom af en toe wel ff loeren hier als het me lukt!
melanie van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met je papa mama en zusje een leuke dag van! Esprit jij van harte gefeliciteerd met je kleine grote meis!
@Miepie; Vervelend van je PC. Ik kan de Update helaas ook niet overnemen, want zoals je hebt kunnen lezen heeft onze PC ook kuren We hadden in juli al een nieuwe laptop besteld en betaald en na een heleboel gezeik hebben we gisteren gehoord dat deze niet meer geleverd kan worden.Het terugstorten van ons geld kan wel 2weken duren :x Ondertussen kunnen wij dus geen nieuwe bestellen, want zoveel geld hebben we nou ook weer niet........ Spannend zeg! Ik zal voor je duimen
Ojee overal laptop problemen dus. Wij hebben sinds 2 weken ook een nieuwe, omdat de oude er ineens mee stopte. @Melanie, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.
allemaal kuren met de laptop/pc. Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe gekocht. en die doet het wel goed. alleen nu werkt het internet en zp niet altijd mee. dus ja zou wel een keertje een update willen doen maar ben bang dat dan net me internet het niet gaat doen of dat ik niet kan aanmelden op zp. en vind het dan lullig om dan op de dag te zeggen van nee kan niet een update plaatsen.... dus dat risico neem ik dan weer liever niet.
melanie gefeliciteerd met je verjaardag. ook jij heb vandaag weer een super weertje. ik denk dat je vandaag wel heel erg verwent gaat worden !!!
owh mijn god. nou nou... ik hoor net familie gaat met 2 kinderen op vakantie naar egypte. ik ben daar 2 keer geweest 1 keer eind juli en 1 keer in oktober. en in juli ging ik half dood door de hitte. en nu gaanze daar met die 2 kinderen heen. en ze willen me niet geloven dat je dan niet normaal de tourist uit kan hangen..... we mochten niet eens piramides bekijken omdat het daar 50 graden was. en zelf egyptenaren last hadden van de warmte. pff wat moet ik hier nu mee.
@ Esprit, van harte meid met je grote dochter! Alweer 1 jaar! ik hoop dat jullie en leuk feest hebben! Ik wilde nog even vertellen dat ik Tymen bijna zindelijk heb. Ik had gistermiddag zoiets van je krijgt gewoon geen luier meer aan. En hij is de hele middag droog geweest en heeft keurig op de wc geplast. Net helaas een ongelukje, hij was even vergeten dat hij geen luier aan had toen hij moet poepen. Maar geeft niks, schoon broekje aan en gaan maar weer! @ denice, ik ben in maart in Egypte geweest en toen was het al bloedjeheet! maar goed, ze moeten het dan zelf maar weten, wie niet horen wil moet maar voelen.... Hoe zielig het ook is voor de kids! @ Arri, jeetje, een jaar bv! Goed hoor! zal wel raar zijn om er mee op te houden of niet? @ Petra, spannend! @ QB, leuke foto's! dat zwembad hebben wij ook! Nou, mijn dochter wordt wakker en ik heb nog wat te doen, dus tot later!
setteke precies.. wie niet luisteren wil moet maar voelen. die gaan zoiezo heel erg verbranden en als ze ziek worden gaan ze geen ors drinken of daar naar de apotheek. als je ziek word daarvan eten. dan helpen die medicijnen uit nederland niet alleen die van daar in egypte. maar ja ik denk dat ik me er maar niet meer druk over maakt . word er alleen maar gestresder van ..
Ik was 6 weken zwanger van Tymen toen wij naar Egypte geweest zijn en het was toen 35 graden. Ik was ziek, zwak en misselijk van de zwangerschap en het eten hielp ook bepaald niet mee. Brrrr! Ik ben naar Hurghada geweest trouwens.
setteke wij zijn in hurgada geland met vliegtuig en zijn toen naar elguna gegaan met de bus ( via reisbureau geregeld touringcar) 2 keer in elguna geweest en echt super mooi en goed eten en hotel. vriendelijke mensen enzo. maar goh het was me daar toch warm in juli. In oktober echt lekker warm. nog wel 25- 30 graden maar echt anders warm als hier. leuke tripjes ook met de bus gemaakt. naar hurgada zelf en naar stranden in de buurt. hotel had ook prive strand en meerdere zwembaden maar ja je wilt ook wat van de omgeving zien he. hele leuke terasjes ook in het dorpje/stadje. en leuke winkeltjes. hurgada was toen zelf een ramp geweest zo druk toen we daar een aantal keren waren geweest.