Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Weer ff snel bijgelezen. Wij zijn in 2005 eind februari naar Egypte, Hurghada geweest. Rond de 28 graden alleen ijskoud zeewater. Dat zelfde jaar zijn we eins sept naar Tunesie geweest en dat was de perfecte periode! Niet druk, aangename temp en heerlijk zeewater.

Setteke, wat goed van Tymen! Mag ik Thomas ff brengen?
    Ik was van plan na de vakantie thuis verder te gaan, maar ben er nu niet mee bezig. Steeds meer kindjes van zijn leeftijd zijn zindelijk, maar Thomas heeft er helemaal geen zin in!

Ik heb net een boeket geregeld voor m'n schoonmoedertje. We hebben allemaal precies gekozen wat mijn schoonmoeder mooi vond, maar alle drie heel anders! De ene heeft rode roosjes, de andere wit met paarse bloemen en wij hebben zonnebloemen met veldbloemen er omheen.

Ben er weer vandoor...

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    egypte: ik ben ook naar hurghada geweest, nou nooit meer. stikkie heet 48 graden en bij de tempels 56 graden. voor de rest één zandbak en waar water was bv de Nijl mag je het water niet in vanwege ziektes. leuk joh haha we waren blij dat we maar 8 dagen geboekt hadden

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@juud: wat super meid! mijn duimen draaien hier op volle toeren! :D

@marleen: pfff... de tranen springen in mijn ogen bij het lezen van je stukje... 57 jaar pas. het is zo oneerlijk! ik begrijp heel goed dat Jeroen even alleen met haar wil zijn, maar het zal ook erg moeilijk zijn. ik heb dat ook bij mijn oma gedaan en dat voelt nu nog steeds erg goed! heel veel sterkte meid voor jullie allemaal!

lieve Wesley, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

@marleen: goed dat jullie een gesprek aangaan meid!

@happy: wij hebben vaak oppas als we naar een verjaardag moeten 's avonds. Milan ligt dan lekker op tijd in zijn eigen bedje.

lieve Melanie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ik hoop dat je een hele gezellige dag hebt!

@queenbee: wat een leuke foto's! :)

@miepie: spannend, ik duim voor je!

@kim
    ; heb je al gefeliciteerd, maar doe het hier gewoon nog een keer! ;) gefeliciteerd meis, helemaal super!!

@marleen: alvast heel veel sterkte voor morgen!

hier een rustig dagje vandaag!
    milan heeft wat last van 2 boventandjes die allebei net door zijn.
    we gaan lekker even in het badje of de jacuzzi plonzen.
    gister alweer 15 weken zwanger wat gaat het snel voor mij gevoel!

liefs rebbel

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Lieve Melanie,van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!
    Maak er en leuke dag van!

Paps en Mams ook van harte met jullie dochter!!!

Dikke kus van ons allemaal..

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Good Morning!!

@Marleen,dikke knuff van ons....
    En heel veel sterkte de komende tijd voor jullie!

@Mik,hoe voel je je??

@Setteke en Toetie,balen van jullie pc:(
    --------------

Linne is vanochtend koortsvrij,gelukkig!!
    Ze is nog wel wat sloompjes en eet nog niet goed maar dat komt wel weer.
    We gaan zo lekker het bad opzetten,kunnen ze lekker spelen...

Fijne dag allemaal!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    fijn daisy!! :)
    veel plezier!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daisy. ik voel me gewoon . voel niets. alleen vanncohtend een beetje misselijk maar voor de rest niets. ik mag gelukkig over 3 weken al voor een echo! en over twee weekjes naar de vk!

8. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik zwaai even snel vanaf m'n werk!

@Melanie Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

@Mik gefeliciteerd meid met je zwangerschap!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jenny zaten jullie helemaal aan de andere kant natuurlijk. waar ik zat in elguna was echt super mooi !!! heel mooi strand !!! hele leuke winkels enzo. ik had oo gedacht ene grote zand vlakte maar waar ik zat was dat helemaal niet.

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Wat een verschrikkelijk bericht :x

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Gadverdamme wat een naar nieuws! Arm kindje! En wat zal die moeder zich ontzettend klote voelen! Het was helemaal haar bedoeling niet natuurlijk, maar zo zie je maar dat zelfs het nemen van een foto en daardoor de wagen loslaten al grote gevolgen kan hebben! Ik vraag me af hoe je ooit over zoiets heen komt!:(

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Jemig, wat verschrikkelijk. Mijn eerste gedachten was eigenlijk hoe kom je toch zo stom... maar gelijk daarna dacht ik dat overkomt je en jemig hoe moet je hier mee omgaan?! Dit vergeeft ze zichzelf echt nooit meer! En dat arme kindje... Verschrikkelijk!!!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik snap ook niet zo goed dat je met een kindje van 7weken op vakantie gaat......

Wat is het rustig hier. Iedereen van het weertje aan het genieten????? 8) Wij hebben net ons warm eten voor vandaag al weer op :( Echt niet prettig met deze temperaturen

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    7 weken al op vakantie gaat me te ver eigenlijk, sorry.... maar erg voor ouders, ze zullen zichzelf nooit vergeven idd....

En Duster, eten jullie smiddags altijd warm?

Net even geslapen was helemaal kapot, ja gisteren al om half 9 op bed later ging ik slapen.

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Lekker dat je net even hebt kunnen slapen. Het ligt aan Dirk zijn rooster wanneer we warm eten. Hij heeft nou avonddienst. Dan moet hij rond 15u15 naar zijn werk, dus dan eten we warm rond 14uur. Als hij een andere dienst heeft eten we gewoon 's avonds warm :)

16. Hallo!
    Ik ben hard aan het werk ;)
    Net vakantie gehad en ik mag weer vol aan de bak, vandaar...

En het onderwerp wil ik ook ff niet over meekletsen. Sta ik liever niet bij stil.

Heb niks zinnigs te melden!

God wat ben ik saai...

17. @ petra; las dat je er nog niet aan toe bent om te bevallen?
    Meid, meid, meid, er is geen weg meer terug hoor ;)
    Laat je niet gek maken, de eerste keer is het toch ook prima gelukt...!
    You can do it!

@ setteke; ik heb ook dat verwaarloos gevoel en ook het niet erbij horen gevoel, gewoonweg omdat ik niet lekker mee kan kletsen en overal op in kan gaan, omdat het thuis zo traag gaat. Maar het moet wel aan de laptop liggen in combinatie met zp, want op werk gaat zp wel....
    Maar thuis heb ik alleen maar problemen met zp en niet met andere websites, dusssss

18. oh ik zit weer tegen mezelf te lullen....

Meiden zit toch zwaar er over na te denken om zp ff op een laag pitje te zetten...

Moet me echt ff op het huisleven concentreren...
    Moet meer een poetsvrouwtje worden...
    Vanochtend nog weer allergie en gevoeligheidstest voor de longen gehad...
    Ben echt zwaar allergisch voor huisstofmijt...
    Mannetje en ik gaan bespreken hoe we ervoor kunnen zorgen om het huis zo schoon mogelijk te houden...
    En volgend jaar maar een leren bank kopen... vink niks an...
    stom koud en plakkerig ding...

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    nee chantal je moet wel blijven hoor!!!! :$ Gaan we het kletsen van jou echt missen!

Deel Deze Pagina