ik moet nog een uurtje werken...en moet dit weekend echt gaan afkicken van zp... Wordt ons huis ook een keer superschoon!
Bleh poetsen. Een grotere hekel aan iets heb ik niet. Gelukkig heb ik nu even een kraamhulp die wat dingen doet. Vanaf volgende week zelf aan de slag. Lekker net even een middagdutje gedaan en daarna Jorja in bad gedaan. Wat is het dan toch weer wennen aan zo'n klein hummeltje.
zucht wil ook zo graag zon klein wondertje....maar morgen hoop ik meer te weten...nu nog steeds geen ongi wel een beetje krampen maar niet zo erg als anders.....maar goed kan ook niks zijn.
@ sjorsje en miepie; ik heb ook aan niets een grotere hekel, ben ook echt geen huisvrouw, zit er bij mij gewoon niet in. Maar ja... Gezondheid gaat voor he... Maar alleen kan ik het echt niet, niet terwijl ik 32 uur werk en dan ook nog voor tygo zorg.... Onze kraamhulp deed ook echt alles, super!!! Had zo'n lieve vrouw, was gewoon aan het janken toen ze wegging, hing nog net niet aan dr been, hahahaha!!!! Ohhh, sjorsje, als je zo over dat hummeltje praat, zo lief.... @ miepie, meid... Wanneer moet je ongesteld worden dan? of ben je al een paar dagen te laat? En ik zit al te bedenken hoe het anders kan. Ja als ik hier 1 keer per week kom, mis je zoveel en moet je zoveel teruglezen en moet je maar net geluk hebben dat er meiden zijn om mee te kletsen... Zal sowieso wel als ik tijd voor mezelf heb het af en toe mee lezen, maar... Ik moet echt proberen ergens de energie vandaan te halen in de tijd dat ik thuis ben om meer af te stoffen, dweilen etc. Zat al te denken of ik misschien energy drankjes moet proberen, hahaha, wie weet ben ik dan wat minder lui!
Ohwja aardappelpannekoeken @ QB; jij kon je er niets bij voorstellen toch? Dat is een mengsel van geraspte aardappelschilvers, melk, zout en peper en ui en dat bakken als een pannekoekje, lijkt op rosti, maar dan vele malen lekkerder!!!! Ok 5 uur, ik mag gaan! Mijn mannetjes thuis opzoeken, tjooooo!!!
@ Chantal: Ik stond ook op het punt om zp op een lager pitje te zetten, maar ik merkte toch dat het een soort gewoonte is geworden om op zp te kijken. Ik heb ook huisstofmijtallergie en moet echt vaak stofzuigen en dweilen, maar dan tijdens m'n bakkie koffie zit ik toch weer hier haha. Probeer het gewoon bij te houden op je eigen tijd. De ene dag ben je er niet en de andere dag lul je dan de pagina's weer vol joh. En dankzij de update ben je op zondag toch helemaal op de hoogte!
Hey meisje let maar op mijn worden van de winterl kletsen we weer me kaars oren van het hoofd. want dan zitten we meer binnen. ik heb nu ook wel eens moeite met bij lezen. maar vindt het toch wel weer heerlijk
joepiedepoepie!!! Zou het zo leuk vinden als het zwanger worden ineens soepel gaat! Ik ga in elk geval duimen Roos ligt in alleen een luier in bed, tis echt zo warm Andy en ik zitten in de tuin te yathzeeen (hebben nu pauze hihi)
Jups, that was me! Klinkt wel errug lekker idd... @Sjudith, super! @Binna, denk dat je daar gelijk in hebt ja. Met dit weer zit ik ook liever buiten met de kids! @Petra, wuif ik je ff koelte toe! *wuifwuifwuif* @Puck, zwaai terug! Oh, en @Chantal, niet weggaan hoor! Vind jouw stukjes tekst altijd leuk om te lezen, hihi! Xx @
OO ben zo trots op me meisje in een half uur tijd heeft ze geleerd hoe ze op het fietsje moet komen en er weer van af zie hier op me hyves Sabrina - Hyves.net - Always in touch with your friends