Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Silvan; Van Harte Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Maak er samen met papa en mama een leuke dag van :)

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    marleen, jeroen en kids, heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het een mooi afscheid zal worden. ik denk aan jullie!

@judith en angelo ook jullie heel veel sterkte, denk aan jullie!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    lieve Silvan, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! maak er een gezellige dag van met je papa en mama!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen en Jeroen heel veel sterkte vandaag.

@Judith en Angelo ook jullie veel sterkte.

@Silvan, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

@Chantal, misschien dat ze toch wilde testen omdat het vaak voorkomt dat de man toch een scheve schaats heeft gereden en op die manier z'n vrouw toch besmet heeft?

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

MILAN IS GISTER VOOR HET EERST ZELF GAAN ZITTEN!! HIJ DOET NU EIGENLIJK ALLES, BEHALVE LOPEN! :D

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik ga ff strijken, mannen liggen nog op 1 oor en straks is het te warm! ;)

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Moniki, van harte gefeliciteerd met je grote vent! 1 jaar alweer! Ik hoop dat jullie een fijne dag gaan hebben! Ongelooflijk toch dat we bijna een jaar geleden samen in het ziekenhuis lagen, in de kamers naast elkaar....

Pff, en nou is Silke de volgende.....

@ Angelo & Juud, heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat jullie deze dag ondanks het verdriet ook als een hele mooie mogen herinneren!

@ Jeroen en Marleen, ook jullie heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat jullie er door de mooie herinneringen aan een fantastisch mens er toch een beetje een goed gevoel aan over houden!

@ Chantal, wat een klotezooi!

Hier weinig bijzonders te melden! Hilbrand zijn laatste werkdag en dan heeft hij 2 weken vakantie! Lekker!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal oh das balen zeg, maar weet je sex is ook niet echt goed nu dus haal dat maar even uit je hoofd. heb je geen zalfje gekregen of iets dergelijks?? en straks weet je echt of je niks hebt ;) ik probeer er nog iets positiefs uit te halen hahaha
    jeukt zeker ???

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Klote zeg!

@Rebbel; Hoera voor Milan!

Ik ga maar eens afsluiten. Er moet hier nodig gepoetst worden :x

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik ga zo naar het CB, das lang geleden ben wel benieuwd eigenlijk. dus zal vandaag wel met cijfertjes komen

fijne dag allemaal

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn terug van het cb.
    Gewicht 12.180 gram en lengte 78 cm.
    Boven het lijntje dus. Hoefden verder niets eraan te doen (en dat was ik ook niet van plan)
    Verder een brief voor de huisarts, het was me opgevallen dat Danique loenst met haar linkeroog als ze moe is. Arts heeft even gekeken, maar wist het niet zeker. Nu naar huisarts en daarna dus eventueel naar oogarts. Afwachten maar weer.
    De prikken gehad en Danique vond de eerste nog wel goed. Bij de 2e moest ze even huilen, maar daarna was het ook snel weer goed. Ze is nu wel wat aan het mopperen moet ik zeggen. Dus even fruit eten en naar bed. En dan maar afwachten hoe het gaat en of ze vanmiddag mee kan. Ik heb zelf eigenlijk ook geen zin om te gaan ,maar ja ik heb geen goede smoes hihi.

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    HIEPER DE PIEP HOERA VOOR SILVAN!!!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG GROTE VENT!

Chantal, wat een gedoe zeg! Hopelijk wordt het toch snel beter. Het zit je niet echt mee he

JennyS, jij dus ook naar cb. Ben benieuwd!

Rebbel, Hoera voor Milan. Wat fijn dat hij nu zoveel dingen kan.

Binna, gaaf filmje van Silver. Een hele snelle meid hoor!

Duster, poetsen wat is dat? Ik moet ook wel weer denk ik. Maandag nog de keuken gedaan, maar heb de was nog in de kamer staan. Moet dus gestreken worden, maar heb echt geen zin. Andere keer maar ;)
    Enne in je sollicitatiebrief wat schrijven over je zwangerschap vind ik best kunnen hoor. Dat zou diegene van het UWV toch ook wel goedkeuren. Jij bent dan eerlijk, geeft aan dat je nu zwanger bent, maar je kunt toch ook vooruitzichten geven. Je blijft niet eeuwig zwanger dus...

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik was net ook even in het ballingstopic van ons aan het lezen, leuk om weer te lezen zeg!

het valt me wel op dat we veel dames niet meer zien, zoals austin? iemand enig idee hoe het met haar is? en philly?

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Silvan van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een hele fijne dag gewenst!

Marleen en Jeroen: Sterkte vandaag!

Judith en Angelo: Sterkte vandaag!

Olivier stond net te dansen op het liedje "I know you want me" van Pitbull. Hij kroop speciaal naar de tv en ging ervoor staan, zo schattig!

Ga er weer vandoor, druk, druk...

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Silvan van harte met je 1ste verjaardag!
    Hopelijk heb je een hele leuke dag vol kado's en mooie dingen!
    Liefs Britt

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hieperdiepiep hoeraaaaa voor Silvan! Een hele leuke dag gewenst, ook voor Moniki en de rest van de familie!

Rebbel, wat heerlijk dat Milan zo goed gaat!

Chantal, wat een gedoe allemaal. Vervelend dat je van die klachten hebt en niet weet wat het is. Hoop dat er toch iets uit komt wat alles verklaart en wat gemakkelijk op te lossen is.

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Marleen en Jeroen, ik wil jullie heel veel sterkte wensen vandaag. Ik hoop dat het afscheid past bij jullie (schoon)moeder en voor de familie troostend is. Een dikke knuffel, vooral ook voor Thomas en Jasper die hun lieve oma moeten missen.

Sjudith, Angelo en Giuliu, jullie ook sterkte en een mooi afscheid gewenst.

18. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    marleen: meid sterkte vandaag

sjudith: ook voor jullie veel sterkte vandaag

________
    ik heb wel bijgelezen maar niet heel veel puf lang te reageren.
    Alles gaat goed hier, gelukkig vrij vandaag.
    Gister is britt bij oma geweest en heeft daar niet zoveel gehad aan vocht, dus maakte me gelijk weer druk toen ik thuiskwam. Niet echt leuk en dat terwijl ik nog had gezegd dat ze moest letten op het vocht. Normaal thuis bij mij, eet ze zo ene halve bak kwark leeg. Maar bij haar wilde ze niet?????
    Ik snap er niks van, want toen we thuiskwamen ging er zo achter elkaar 200cc kwark naar binnen???

Ik vind het zo moeilijk, leg ik het helemaal uit van te voren, heb een heel schema liggen voor haar. En dan nog krijgt ze niet wat ze nodig heeft.
    Wat meot ik nou?
    De goede lieve vrede bewaren of het toch nog een keertje bespreekbaar maken....ik vind het lastig hoor. Want ik ben ondertussen ook dankbaar dat ze het wil doen, maar op deze manier heb ik er geen goed gevoel bij...........

sorry voor mn ego bericht, moest ik ff kwijt
    verder een mooie dag voor iedereen, vol zonneschijn!
    doei liefs

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    FF moeilijk is dat. Gaat Britt elke week ernaarto, als vast oppas adres zeg maar. Dan zou ik het toch echt bespreekbaar gaan maken. Maar aan de andere kant is dat lastig bij familie inderdaad. Veel plezier vandaag bij de vk.

Danique is weer uit bed, is erg jengelig moet ik zeggen. Zal wel last hebben van de prikken. Vind het altijd wel zielig hoor. Zal blij zijn dat ze over 3 maanden de laatste prikken krijgt.
    Zijn we er even vanaf. Ik ga even eten voor ons kopen en dan om kwart voor 1 gaan we weg om met de zomp te gaan.

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    FF, ik vind het ook erg moeilijk en ik weet niet wat je het beste kunt doen. Heb je voor de rest wel 'n goede relatie met ze, want dan zou het eerder bespreekbaar zijn. Ik weet in ieder geval wel dat ik het met mijn schoonouders niet zou hoeven te bespreken, want zij doen het toch op hun manier. En ook dat is niet de mijne, maar ze passen dan ook niet zo vaak op, dus laat ik het makkelijker gaan.

Yosyp heeft vorige week eigenlijk helemaal geen last gehad van de inentingen.

Deel Deze Pagina