Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hoe was het bij jullie Juud?

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Marleen, wat heb je het mooi omschreven. Moest ook even slikken hoor!! Ik heb hier aan je gedacht! Wat fijn dat je het als mooi hebt ervaren. Ik hoop echt dat jullie het samen goed kunnen verwerken!!

Sjudith, hoe ging het bij jullie?

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    joehoe, ik heb 6 bladzijden getypt... is wel genoeg!!
    ik weet nu alles over analytische intelligentie en van alle quotiënten...

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Vandaag precies een jaar geleden begonnen om 7 uur 's ochtends mijn weeën. Tot een uur of tien en toen was het over. de hele dag, avond en nacht niks meer tot de volgende morgen 7 uur. Weer weeën. Ik ben uiteindelijk dus begonnen op 08-08-08. Heb het alleen niet helemaal gered op die dag...., Silke vond 09-08-08 om 17.25 uur mooier.... Ik tel af.....

5. HEt is vandaag 7 aug toch...?
    Heb je op 7 aug weeen gehad en toen op 8 aug weer van sochtends tot de dag erna 17.25 uur????

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ All, bij ons was de crematie erg mooi, mooie muziek om mee te 'starten'. O Foruna, wel erg zwaar maar mooi.
    Angelo en zijn broer hadden het erg zwaar, zij moesten ook meteen aan hun overleden vader denken :(

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Marleen en Sjudith; Dikke knuffel!

@Chantal;Onder andere omstandigeheden zou ik het er ook niet in zetten, maar het is nu echt frustrerend doordat ik 2x per week moet solliciteren. Ben de hele dag al van slag en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn ?

Ik moet nu dus eigenlijk solliciteren, maar heb het er helemaal mee gehad :x Zit hier de hele dag al te janken, door dat strebertje van een werkcoach....... Het is echt niet goed voor je zelfvertrouwen als je zo vaak achter elkaar afgewezen wordt

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Knuff voor meiden!

Zit hier ook doorheen, ik wil hier schoonmaken maar KAN niet meer...... bah!

En het is zo benauwd!

Ga nu maar melk halen bij AH is lekker koel!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

`

Ja klopt!

10. @ juud; fijn, dat het mooi was. dat geeft toch wel een goed gevoel om het zo af te kunnen sluiten...

@ duster; meid trek het je niet aan, de markt is gewoon zo slecht!!! Ik heb een vriendin, die al een paar maand nu werkloos is en ook gewoon niet meer weet waar ze het moet zoeken!
    Het ligt niet aan jullie, trust me...!
    En laat die streber lekker links liggen zeg, trek het je niet aan... Doe gewoon wat je 'moet' doen en verder lekker laten zeiken...!!

11. @ setteke; ohw my freakin' goooodddd... Wat lang!!!
    Wat en hel!!!
    Ik vond dat van mij alwel lang genoeg!!!
    Ik had van half 3 snachts tot smiddags half 3 ongeveer... Moest ook echt niet langer duren, anders had ik mezelf naar de operatiekamer gereden voor een keizersnee zeg!
    Jezus, ben je toch helemaal op...

Moest alleen zo lang wachten tot de placenta eruit was en ik gehecht was en ondertussen zit je daar onder de bloed, poep en derrie, jakkes...

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, dat klinkt mooi zeg! fijn dat jeroen zich zelf in staat voelde om iets te zeggen. en wat een mooi gebaar dat je haar nog dat briefje mee gegeven hebt! knuffel!

sjudith, fijn dat jullie dienst ook mooi was! ook een knuffel voor jou!

duster, laat je niet opnaaien hoor! ik zou in je brieven die zinnen van toetie opnemen en naar je werkcoach (of hoe die figuur ook heet) verdedigen dat je zo juist gesprekken hebt die ergens over gaan! het is niet alsof je het nog kunt verbergen en je neemt het zo heel positief in je brief op. kop op meis! nu netjes je brieven schrijven en genieten van je mannetje en als je ergens uitgenodigd wordt, weet je van te voren dat het niet op je zwangerschap af zal ketsen en kun je vol zelfvertrouwen het gesprek in. lukt het niet voor je bevalling, dan ga je na je verlof weer vol goeie moed aan het solliciteren! ook een knuffel voor jou!

arri, goed bezig!

alieke en jenny, fijn dat het goed ging bij het cb.

setteke, gewicht/lengte van je kindje zegt toch niet zoveel over hoe je het als ouder doet?

arri, goed bezig zeg!

chantal, vervelend die klachten zeg! hoop dat het snel overgaat.

chantico, is prima hoor! geen haast!

sorry voor wie ik vergeten ben. heb in etappes op mijn werk gelezen..

ik heb zin in weekend!!! en ik heb hele lieve haarelastiekjes voor otjes verjaardag gezien. met taartjes eraan!

13. @ lauwie, oh dat lijkt me ook wel schattig ja...

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lauwie, nee joh, dat bedoel ik ook niet! Als ik het verhaal van Alieke zo lees over het cb dan doet ze het gewoon goed. Dat blijkt niet alleen uit hoe je kindje groeit, maar in alles. Zoals ik het lees doet ze het goed als mama! Maar dat wil niet zeggen dat er hier mama's zijn die het niet goed doen hoor! Jullie doen het allemaal super! Misschien heb ik het een beetje onhandig verwoord....

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Setteke, Jorja doet het ontzettend goed. Ze drinkt al d'r flesjes goed leeg en slaapt erg veel. Vanochtend was ze al niet meer afgevallen en op weg terug naar d'r geboortegewicht.

@Arri, je spreekt het uit als Lieanna.

@Marleen, ik vind het ontzettend knap dat Jeroen iets heeft kunnen zeggen tijdens de dienst. Bij ons kon niemand het aan.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen, Jeetje ben even op zoek gegaan naar je bericht over het overlijden van je schoonmoeder en wat erg zeg! Het ene moment word je nog gerustgesteld door de arts en diezelfde nacht blijkt dat je bezorgde gevoelens nioet voor niets waren..
    Fijn om te lezen dat het zo'n mooie dienst was...hele dikke knuffel voor jeroen en jou

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal, we zijn eerder weggegaan omdat het echt bloedheet was en het zwembad sinds 2 dagen een of andere bacterie had waardoor we niet konden zwemmen. ;)

Chantal en Alieke: nu zijn we allemaal op vakantie geweest toch? Roept u maar een datum om de dames en heer te laten spelen!

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sjorsje nog gefeliciteerd met Jorja!! Ging de bevalling snel? Was ingeleid kreeg ik per sms door :D

Zoo alle vakantiepruttel is weer opgeruimd, de wasmachine draait overuren. En over 6 weken kunnen we alle rotzooi weer inpakken want dan gaan we naar 8 dagen turkije doen

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Sjudith en Marleen, wat fijn dat de dienst achter de rug is. Ik wil jullie nogmaals condoleren met het verlies

Hier alles redelijk. Verleden jaar bevallen in de bloedhitte en nou weer zo vreselijk warm. Ik hou helemaal niet van klagen maar ik vind het echt duizend maal niks

@ Alieke, jij zal wel helemaal gek worden van de opmerkingen over haar gewicht? niks van aantrekken hoor, ik vind dat je een heerlijk leuk en knap meisje hebt

Deel Deze Pagina