Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooi gezegd Petra over gewicht van Danique, niks van aan te trekken idd ;) Als ze nou eenmaal gaat lopen gaat vanzelf minder!

Warm he, ik vind toch knap dat je nog ff volhoudt!

Nou ben wat stuk rustiger pff!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, ik dacht al dat je het niet zo bedoelde

petra, konden we maar ruilen: jij met je dikke buik op mijn werk in de airco en ik in de hitte! alleen wel jammer dat je dan vanmiddag voor het weekend is nog een even een rapport van 109 pagina's moet beoordelen :D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Tesske, het ging best snel. Om 9 uur was alles aangesloten aan het infuus en om 14.23 uur is ze geboren. Alles is goed gegaan.
    Wel balen dan dat je eerder naar huis bent gegaan. Waar zijn jullie geweest?

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Petra, ik had wat dat betreft geluk bij alledrie de bevallingen. Volgens mij is het op alledrie de dagen niet warmer geworden dan 20 graden.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wil met alle liefde een rapport voor je beoordelen al was het honderdduizend en 9 pagina's ;)

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Had je al eerder een ingeleide bevalling gehad?
    Bij mij ging het ook best snel, rond 11 uur aangesloten en om 16.25 was ze geboren.

We zaten in de vogezen (frankrijk)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra ik heb zo met je te doen meis... Mocht ik toch ooit nog eens zwanger (willen) worden ga ik het zo proberen te plannen dat de uitgerekende datum ergens in de winter is :p

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bij alledrie eigenlijk. Bij Lianna had ik langdurig gebroken vliezen en uiteindelijk kwamen de weeen wel iets opgang, maar niet snel genoeg. Bij haar ben ik ingeleid om 8 uur en om 11.40 uur is ze toen geboren. En bij Yosyp liep ik al over de datum en bij hem ben ik ingeleid om 13.00 uur en hij is geboren om 20.03 uur. Alleen bij Lianna duurden de persweeen 40 minuten en bij Yosyp en Jorja ongeveer 1 minuut.

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra ben je er wel klaar voor dan :p hahaha, is niet al te koud in de studio :D

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zie al beetje op tegen het omkleedgedoe en een glimmend gezicht en Andy zweet nogal makkelijk, dus Angelo krijgt nog een zware dobber om ons er mooi op te krijgen hihi

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra je hebt een pb :D

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra, ik word inderdaad wel eens gek over de opmerkingen over het gewicht van Danique. Ze is een zware meid inderdaad. Op het cb zeiden ze dat ze er nog niets over wilden zeggen aangezien ze nog niet heel lang echt kruipt en nu gaat staan en probeert te lopen. Maar ja dan nog, als ze niet magerder wordt kan ik er toch ook niets aan doen. Ik geef haar echt niet veel te eten. Fles 's morgens 180/6 +2 voedingslepeltjes bambix
    Tussendoor fruit (stukjes, halve banaan wat appel, pruim, peer)
    tussen de middag 1,5 tot 2 boterhammen met boter/smeerkaas/stroop en een drinkbekertje met optimel/melk
    's middags bekertje water met rijstwafeltje/koekje
    Avondeten met de pot mee + toetje
    Voor het naar bed gaan fles ongeveer 100 ml drinkt ze dan

Zou niet weten wat ik anders zou moeten doen met haar. Maar oke maar even afwachten en niet te druk over maken.
    Maar het is wel erg vervelend dat alle mensen die haar zien als eerste zeggen; oh hollands welvaren zeg. Ja ze ziet er goed uit. Heeft bolle wangen en spekkies op armen en benen.

Marleen, wat goed dat Jeroen zijn toespraak heeft kunnen doen zeg! En wat fijn dat jij nog een briefje hebt kunnen geven.
    Hoop dat jullie het verdriet een plaatsje kunnen gaan geven in de komende tijd. Blijf vooral veel praten en koester de mooie moment. Dikke knuffel!

Juud, fijn dat jullie ene mooie dienst hebben gehad. Veel sterkte ook voor Angelo.

Duster, wat balen zeg dat je weer een afwijzing hebt gehad. Ze weten gewoon niet wat ze missen ;)

Tesske (en Chantal), ja daten, leuk leuk leuk. Maar wanneer haha. Ik kan in principe op vrijdag of zaterdag, maar weet natuurlijk niet wanneer jullie kunnen.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, danique eet toch goed, dus niet druk over te maken meis ;) Gaat vanzelf minder worden als ze nou eenmaal kruipt en loopt, geniet maar lekker van je prachtmeid!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke, niet druk om maken hoor meid! Er zijn altijd lichte en zwaardere kindjes nodig om een gemiddelde te krijgen he ;)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Pfff als ik julie verhalen lees. da denk ik aan die van mij. en haaaaaaa dan wordt ik niet vrolijk

en ben me toch even gevloerd pfff heb gefiets van en naar me werk. (jaa ben gek :p)

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

ik baal!! :(
    ik denk dat Milan waterpokken heeft!
    hij heeft op zijn benen 3 rode plekjes, lijkt een bultje of blaasje op te zitten...

nou is het normaal, alleen gaan we op vakantie en willen daar graag zwemmen! weet niet of dat wel kan dan...

liefs rebbel

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel als je hem in een bad van Zemmen doet. drogen ze sneler uit. als ze gewoon op gedroogt zijn mag ie gewoon zwemmen.
    weet alleen niet of je gaat vliegen maar als het nog blaasjes zijn mag je niet vliegen

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie@Chantal@Alieke; Bedankt! Ik had het echt even nodig. Het gaat nu wel weer een stukje beter. Ik heb om te beginnen bij 't UWV doorgegeven dat ik 3weken met vakantie ga. 3weken geen sollicitatieplicht ;):)

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @binna: nee we blijven in nederland! thanks voor de tip! ik heb net nog gekeken en nu zien ze niet rood, het zijn nu gewoon bultjes, dus ik hoop dat ik me vergis en het zweetbultjes zijn..

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Even een paar vakantie foto's spammen

Deel Deze Pagina