Mooi gezegd Petra over gewicht van Danique, niks van aan te trekken idd Als ze nou eenmaal gaat lopen gaat vanzelf minder! Warm he, ik vind toch knap dat je nog ff volhoudt! Nou ben wat stuk rustiger pff!
setteke, ik dacht al dat je het niet zo bedoelde petra, konden we maar ruilen: jij met je dikke buik op mijn werk in de airco en ik in de hitte! alleen wel jammer dat je dan vanmiddag voor het weekend is nog een even een rapport van 109 pagina's moet beoordelen
@Tesske, het ging best snel. Om 9 uur was alles aangesloten aan het infuus en om 14.23 uur is ze geboren. Alles is goed gegaan. Wel balen dan dat je eerder naar huis bent gegaan. Waar zijn jullie geweest?
@Petra, ik had wat dat betreft geluk bij alledrie de bevallingen. Volgens mij is het op alledrie de dagen niet warmer geworden dan 20 graden.
Had je al eerder een ingeleide bevalling gehad? Bij mij ging het ook best snel, rond 11 uur aangesloten en om 16.25 was ze geboren. We zaten in de vogezen (frankrijk)
Petra ik heb zo met je te doen meis... Mocht ik toch ooit nog eens zwanger (willen) worden ga ik het zo proberen te plannen dat de uitgerekende datum ergens in de winter is
Bij alledrie eigenlijk. Bij Lianna had ik langdurig gebroken vliezen en uiteindelijk kwamen de weeen wel iets opgang, maar niet snel genoeg. Bij haar ben ik ingeleid om 8 uur en om 11.40 uur is ze toen geboren. En bij Yosyp liep ik al over de datum en bij hem ben ik ingeleid om 13.00 uur en hij is geboren om 20.03 uur. Alleen bij Lianna duurden de persweeen 40 minuten en bij Yosyp en Jorja ongeveer 1 minuut.
Ik zie al beetje op tegen het omkleedgedoe en een glimmend gezicht en Andy zweet nogal makkelijk, dus Angelo krijgt nog een zware dobber om ons er mooi op te krijgen hihi
Petra, ik word inderdaad wel eens gek over de opmerkingen over het gewicht van Danique. Ze is een zware meid inderdaad. Op het cb zeiden ze dat ze er nog niets over wilden zeggen aangezien ze nog niet heel lang echt kruipt en nu gaat staan en probeert te lopen. Maar ja dan nog, als ze niet magerder wordt kan ik er toch ook niets aan doen. Ik geef haar echt niet veel te eten. Fles 's morgens 180/6 +2 voedingslepeltjes bambix Tussendoor fruit (stukjes, halve banaan wat appel, pruim, peer) tussen de middag 1,5 tot 2 boterhammen met boter/smeerkaas/stroop en een drinkbekertje met optimel/melk 's middags bekertje water met rijstwafeltje/koekje Avondeten met de pot mee + toetje Voor het naar bed gaan fles ongeveer 100 ml drinkt ze dan Zou niet weten wat ik anders zou moeten doen met haar. Maar oke maar even afwachten en niet te druk over maken. Maar het is wel erg vervelend dat alle mensen die haar zien als eerste zeggen; oh hollands welvaren zeg. Ja ze ziet er goed uit. Heeft bolle wangen en spekkies op armen en benen. Marleen, wat goed dat Jeroen zijn toespraak heeft kunnen doen zeg! En wat fijn dat jij nog een briefje hebt kunnen geven. Hoop dat jullie het verdriet een plaatsje kunnen gaan geven in de komende tijd. Blijf vooral veel praten en koester de mooie moment. Dikke knuffel! Juud, fijn dat jullie ene mooie dienst hebben gehad. Veel sterkte ook voor Angelo. Duster, wat balen zeg dat je weer een afwijzing hebt gehad. Ze weten gewoon niet wat ze missen Tesske (en Chantal), ja daten, leuk leuk leuk. Maar wanneer haha. Ik kan in principe op vrijdag of zaterdag, maar weet natuurlijk niet wanneer jullie kunnen.
Alieke, danique eet toch goed, dus niet druk over te maken meis Gaat vanzelf minder worden als ze nou eenmaal kruipt en loopt, geniet maar lekker van je prachtmeid!
Alieke, niet druk om maken hoor meid! Er zijn altijd lichte en zwaardere kindjes nodig om een gemiddelde te krijgen he
Pfff als ik julie verhalen lees. da denk ik aan die van mij. en haaaaaaa dan wordt ik niet vrolijk en ben me toch even gevloerd pfff heb gefiets van en naar me werk. (jaa ben gek )
hey meiden, ik baal!! ik denk dat Milan waterpokken heeft! hij heeft op zijn benen 3 rode plekjes, lijkt een bultje of blaasje op te zitten... nou is het normaal, alleen gaan we op vakantie en willen daar graag zwemmen! weet niet of dat wel kan dan... liefs rebbel
@rebbel als je hem in een bad van Zemmen doet. drogen ze sneler uit. als ze gewoon op gedroogt zijn mag ie gewoon zwemmen. weet alleen niet of je gaat vliegen maar als het nog blaasjes zijn mag je niet vliegen
@Lauwie@Chantal@Alieke; Bedankt! Ik had het echt even nodig. Het gaat nu wel weer een stukje beter. Ik heb om te beginnen bij 't UWV doorgegeven dat ik 3weken met vakantie ga. 3weken geen sollicitatieplicht
@binna: nee we blijven in nederland! thanks voor de tip! ik heb net nog gekeken en nu zien ze niet rood, het zijn nu gewoon bultjes, dus ik hoop dat ik me vergis en het zweetbultjes zijn..