Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    In de auto

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Op het terras

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @tesske: leuke foto's!

@binna: wat zijn zemmen?:)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meis, nu genieten he! Dik knuff!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tesske, leuke foto's trouwens!

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik mail het wel even ;). veel plezier vanavond! het wordt vast superleuk! hier is het al behoorlijk afgekoeld.

alieke, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om steeds opmerkingen over haar gewicht te horen. hollands welvaren krijg ik trouwens ook vaak te horen. mensen weten ook vaak niet wat ze moeten zeggen en bedoelen het niet negatief. maar het zou leuk zijn als ze eens iets anders zouden zeggen. wat een lekker vrolijk snoetje ze heeft bijvoorbeeld!

tesske, leuke foto's! die laatste is ook lief zeg!

duster, ga je ook weg of ben je aan een uwv-vakantie toe :D

rebbel, balen zeg! ik hoop dat het iets anders is! binna bedoelt zemelen!

binna, wat bedoel je met dat je niet vrolijk wordt als je aan die van jou denkt? dat ze zo beweeglijk is?

ik ga vanavond eens een worteltaart proberen te bakken!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, voel je je al beter dan vanmiddag?

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tesske; Leuke foto's

@Linka; Thanks, knuffel terug!

@Lauwie; Mijn man heeft 3 weken vakantie. We gaan alleen de laatste week weg, maar de eerste 2 idd UWV-vakantie (leuk woord :p)

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik hou het voor gezien voor vandaag. Nog even de kamer stofzuigen en dan ga ik lekker m'n bed opzoeken. Dirk is lekker een weekendje vrij, dus zal hier niet zo veel rondhangen ;)

IEDEREEN EEN FIJN WEEKEND!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Alieke, moet je blij zijn dat je niet bij ons cb zit. Want bij jou reageren toch best normaal op haar gewicht. Toen Lianna 11 maanden was, zat ze volgens mij tegen de 10 kilo en ik kreeg toen al te horen dat ik 'r minder koekjes als tussendoor moest geven. En dat kreeg ze toen geeneens. Zoals de anderen zeggen: zodra ze meer gaat kruipen en lopen gaat het vanzelf goed komen (niet dat dat nu niet zo is hoor).

@Lauwie, worteltaart lijkt me zo smerig. Smaakt dat nou echt naar wortel?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel ik heb denk me wordtje niet af gemaakt ik bedoel zemelen
    ken je bij een drogist kopen moet je dan in een washandje met een elestiekje er om heen in een badje doen. helpt tegen de jeuk en ze drogen dan in

@lauwie mijn bevaling was een hel vandaar

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    ik ben weer terug van een supergave fotosessie bij juud en Angelo om mijn enorme buik voor eeuwig vast te leggen :p
    Het was echt hartstikke leuk en heel gezellig.
    Er is zelfs nog speciaal een foto gemaakt voor hier van de 2 meisjes al ging dat niet vanzelf, de meisjes gingen ieder een kant op.

@ Sjudith, Hierbij wil ik jullie nog even bedabken voor jullie tijd en moeite!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zo petra dat was snel . foto's? zien zien zien

hey daisy hoe gaat het meis?

14. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hee meiden
    ik heb een leuek dag gehad met m'n meisie
    ze is weer over het leed heen van haar tanden
    Vandaag stond ze opeens aan de tafel. Ik zag het eerst niet, amar dacht alleen maar. huh, hoe kan het nou dat ze voor dat aan dat glas kan komen??? Hoe bedoel je duf.....????sjemig
    Toen zag ik het pas.....
    Goede dag gehad vandaag, voor haar doen erg veel gedronken en gegeten. Ging super en ben helemaal blij.
    Thnx voor jullie meningen, ik ga het zeker bespreekbaar maken. Ze gaat er tenslotte iedere week heen. En ik wil haar daar met een gerust hart achter laten.
    Ik ga dus vragen hoe het komt dat ze bij haar niet datgene binnenkrijgt, wat ze bij mij dus wel krijgt. In de hoop dat ik haar niet teveel bekritiseer, en of beledig.

Petra:wat gaaf dat je shoot goed is gegaan
    marleen: fijn dat de dienst mooi was
    sjudith: wat sneu zeg dat je mannetje moest denkene aan z'n vader, erg logisch.
    alieke:meid, ik ken dat commentaar over het gewicht en uiterlijk ook hoor, maar al te goed. Alleen bij ons is het juist andersom.
    "oh wat een poppetje of wat een kleintje".....kan ze soms wel schieten. mensen weten idd gewoon niet wat ze moeten zeggen. Maar dan heb ik liever dat ze niks zeggen.
    Niks van aan trekken, maar dat is makkelijker gezegd, ik weet het!!!
    Je hebt idd zware en lichte kindjes nodig om op het gemiddelde gewicht van 9 kg uit te komen voor een 1jarige!!!!
    Duster: sterkte meid met je UWV, klote instantie, beh. Hoe voel je je verder?

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    :D:D ik vind het heerlijk! er gaat 1 zakje geraspte wortel doorheen.
    ik moet wel altijd aan dat mopje denken :D

petra, leuk dat het zo leuk was.

sjudith/chieffie, ik ben benieuwd!!

binna, je bedoelt terugdenken aan de bevalling. lijkt me ook niets als het zo zwaar was! misschien helpt het in de verwerking.

ff, fijn dat het vandaag zo goed ging!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    FF, geweldig hoor meis!

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    jaaaaaaaaaaaa meiden daar zijn we weer :D

Was super gezellig, die Petra is gek joh :D om over Andy maar te zwijgen ;)
    En wat is Roos een dotje!!!!

Zal zo die foto ff opsnorren!

18. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo nog even een reactie van mij vandaag.

Eerst maar even ego.
    Boris is vandaag rond 14.00 vertrokken richting drachten om te racen. Sinds dien was Janna bijna alleen maar aan het huilen, werd er echt niet goed van. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven, zonder resultaat. Ze heeft bijna 2 uur achter elkaar gehuild. Daarna was het gelukkig iets minder.

Verder hebben we haar toch mee genomen naar mijn schoonmoeder. En het is hartstikke goed gegaan. Ze heeft eerst nog wat geslapen en ze werd wakker van de hond die begon te blaffen toen ze binnenkwamen. (Boris heeft hun samen met zijn moeder opgehaald en ik was bij mijn schoonmoeder thuis. Janna in campingbedje.) En ze heeft nog heerlijk geknuffeld en gespeeld. Daarna naar huis en ze is wel even een keer wakker geworden, maar verder geslapen. Dus weinig last van gehad, gelukkig. haha

@Petra, leuk zo een fotosessie. Houd je het nog een beetje uit? En ben je er eigenlijk al klaar voor?

@Duster, lijkt me ook niet leuk elke keer een afwijzing te krijgen. Kost je toch veel energie. En inderdaad wat een kwal van een UWV man heb jij zeg!
    Maar nu lekker 3 weken vakantie! Geniet er lekker van.

@Over gewicht. Hier hoor ik ook vaak dat ze er gezond uit ziet. Moet wel zeggen dat ik er zelf ook wel veel mee bezig ben. Wil niet dat ze op mij gaat lijken. Maar ja wat doe je er aan. We geven ze allemaal ongeveer even veel.
    Maar kan me indenken dat je echt helemaal niet goed van wordt als ze er elke keer opmerkingen over maken.

@Lauwie, oh lekker worteltjes taart. En nee vind het niet echt naar wortels smaken.

Verder weet ik het even niet meer. Zag wel weer leuke foto's voorbij komen.

Vanaf vandaag heb ik lekker een week vakantie. Dan mag ik nog 1 week van 5 dagen werken en 1 week van 2 dagen en dan heb ik 3,5 weken vakantie. Daarna begin ik aan mijn nieuwe baan en opleiding.
    Heb er nu wel erg veel zin in. Moet er nog wel even het een en ander voor doen, maar dat vind ik alleen maar leuk.

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    zo kom ff spieken....zijn bij mn ouders dus kon het ff niet laten op ff te kijken hier!:D

carmen: welkom thuis! Mooie fotos!

marleen: Heel veel sterkte gewenst de komende periode. heel knap van jeroen dat hij wat heeft gezegd!

duster: geniet maar lekker van je vakantie! Stomme uwv!!!! anders kom je maar bij mij solliciteren haha ik geef wel een verklaring.

Sorry lees ff snel nu want kan natuurlijk niet te lang bij mn ouders achter de pc gaan zitten terwijl ik bij hun op bezoek ben, beetje raar....:D Krijgen morgen toch een nieuwe scherm (hebben 100 euries van mn schoonouders gehad!)dus probeer zaterdagavond toch een mini update te plaatsen!

over cb: hier zeggen ze helemaal niet zoveel. Ook niet of ze het goed doet ofzo. Malou is bijna 9400 gram en zelfs bij haar zeggen dat ze iel is....hoor het bijna dagelijks als ik naar de supermarkt/winkel enz. ga.....
    ERger me daar zo aan.....ze is wel vrij lang dat hadden ze dan wel gezegd bij het cb.

Volgens mij heb ik een verjaardag gemist? Silvan nog gefeliciteerd met je verjaardag!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nou komt ie dan he :p

De 2 dames, lief he :D

Deel Deze Pagina