Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Roos in actie hahaha

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En wij met z'n 4tjes :)
    Alleen Roosje was afgeleid door een muisje :D

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    nog ff een ding:

BIJ WWW.HAPPYBEE HEBBEN ZE 25% KORTING OP DE NIEUWE WINTERCOLLECTIE! KODE: VM25

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    mooie fotos trouwens!!!!

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een leuke foto's zeg! Ben benieuwd naar die van je buik Petra, plaats je er daar ook nog van?

@ gewicht, dank jullie wel voor de opbeurende woorden. Eigenlijk weet ik het ook allemaal wel en moet ik me er ook niet druk over maken. Maar ja, als je dan weer bij cb bent geweest en het is weer zo overduidelijk dan van de week familiefeestje waar je iedereen er ook over hoort, dan ben je er wel een keertje klaar mee. Maar ik ben supertrots op mijn meisje! Ben heel blij dat ze goed eet en ook van eten kan genieten. Verder is ze superlief en makkelijk en geniet ik echt van haar. En die kilo meer die doet er dan ook niet toe. Het is gewoon een lekker vrolijk ding (spekkie ;) )

Dame,s ikga zo maar mijn bedje in. Morgenvroeg op pad voor deuren in onze woonkamer en wc. Hoop dat we nu gaan slagen.

Slaap lekker!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ alieke, niet nu meer want die gaat Angelo nog bewerken :D
    daar kom ik niet aan ;)
    Oja en over cb, ze vinden Giulia te licht...zo lang de kids gezond zijn is het goed toch :D

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ach Alieke, Silke is heel lang echt een spekkie geweest, nu wordt het iets minder doordat ze kruipt en loopt enzo. Ik trek me al niks meer aan van al die commentaren! Ze is en blijft mijn mooie en lieve meisje, wat anderen ook zeggen!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    nou ik heb er met mijn duffe hoofd kerrie ipv kaneel in gedaan. heb nog wel geprobeerd het eruit te scheppen. het beslag smaakte nog lekker dus hopelijk valt de schade mee..

morgen weer bekleden met fondant en als het lekker is maak ik m ook voor otjes verjaardag.

ik twijfel nog een beetje wat ik zal doen. volgende week zaterdag hebben we een feestje voor ons nieuwe huis en alle 3 onze verjaardagen. haar verjaardag zelf (1 week later) vieren we dan klein met alleen familie.
    zouden jullie dan al wel een kinderfeestje van maken met taart en slingers en ballonnen en zo? vind het ook wel speciaal als het op haar verjaardag voor het eerst is, maar verjaardagstaart voor haar verjaardag en cadeautjes ontkomen we niet echt aan.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey toetie, had nog niet gereageerd op de reactie van je schoonmoeder: niet te geloven!! echt knap hoe je zelfs zoiets negatief weet te maken.

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    noura, we hebben het armbandje van sassie voor haar verjaardag binnen. echt super lief! dank nog voor je tip (ongeveer een jaar geleden :))

sorry dat ik steeds berichtjes plaats maar ik bedenk me steeds weer iets

11. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Silvan, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. Papa en mama ook gefeliciteerd natuurlijk!

@Duster, ik ben 3x op gesprek geweest en dat was niks geworden. Ik mocht wel na mijn zwangerschap bij 2 bedrijven beginnen. Toen kreeg ik zwangerschapsverlof en hoefde gelukkig niet meer te solliciteren. 1 week voor het eind van mijn verlof kreeg ik mijn huidige baan aangeboden. Heb dus m'n hele zwangerschap (op 1week na) thuis gezeten. Kan je trouwens nog via de site van het uwv solliciteren? Kan je op een vacature klikken en dan op direct solliciteren. Stuurt de site automatisch je cv en alles mee, scheelt je een hoop werk.

@Alieke, Bart en Danique gaan wel een beetje gelijk op. Lekkere knuffelbeertjes zijn het :D Ik krijg ook altijd commetaar ;) We mogen blij zijn dat onze kindjes zo goed eten, niks frustrerender dan een kindje wat niet eet.

@Judith, fijn dat het een mooie dienst is geworden. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven.

@Marleen, wat knap van jeroen. Fijn dat het een mooie dienst was. Heel veel sterkte de komende tijd.

@Carmen, welkom terug van vakantie, leuke foto's!

@Petra en Judith, mooie foto's !!!!!

@Lauwie, ik zou Otjes verjaardag toch een beetje speciaal maken met slingers en balonnen enzo. Is denk ik ook wel leuk voor de foto's van haar 1e verjaardag.

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Pffff, ben al 1,5uur wakker :x

@Sjudith; Leuke foto's!

@Lauwie; Wij vieren het ook in 2x en maken er beide dagen iets speciaals van. Maar bij ons is zijn echte verjaardag ook de eerste vd twee

@FF; Ik ga me qua zwnagerschap betreft steeds beter voelen. Ik ben al iets minder moe en de hoofdpijn is ook een stuk minder. Al vond ik het met die hitte niet echt leuk. Hoe voel jij je?

@Toetie; Ik kijk nu al uit naar mijn verlof :);) Denk ook niet van te voren een baan te vinden, maar ik blijf gewoon proberen (zal wel moeten ;)) Ik solliciteer af en toe via de site van 't UWV, maar eigenlijk mag dat niet van mijn coach :( Want dan stuur je vaak alleen een motivatie en ik moet echt een volledige brief schrijven...
    X

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke dank je meid! dat onthou ik!
    want volgens mij is het nu niet nodig.
    vanmorgen zag ik niet echt iets, wel nog wat griezeltjes op zijn been, maar niet rood en lijkt nu niet op waterpokken, dus ik denk toch van de warmte! als het waterpokken zouden zijn, zou hij er nu toch al mee moeten hebben?

liefs rebbel

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik vergeet telkens te melden dat Matthijs een nieuw "spelletje" heeft ontdekt. Hij vindt het helemaal geweldig om naar de kat te slaan, zodat de kat terug slaat. Hij heeft al een aantal krassen op zijn armpjes, maar blijft het leuk vinden :(

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @alieke: weet je wat het is meis, het is altijd wel wat, als ze te licht zijn hebben ze daar weer commentaar over op het cb! toen Milan al die onderzoeken kreeg kwam er steeds naar voren dat hij zo goed at en ook goed aan komt, wat dus erg belangrijk was, want dat kan bijna niet bij een stofwisselingsziekte. vaak zie je dan dus afname van gewicht of slechte groei. dus ik ben alleen maar blij dat hij lekker aan komt.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    owjee! :D

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @juud en petra: leuke foto's meiden! :)

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ten eerste, mooie foto, ik vind dat Petra mooi uitstraalt! En roos is idd scheetje, maar Giulia en Juudje ook hartstikke mooi! Lekker bruin he! Hihi! Ben ook benieuwd naar resultaat van buikfoto's!

Myrna is weer thuis gekomen gisteraovnd en wat heb ik haar gemist, maandag weer bij oma en opa. Woensdag bij mijn oudste zus en haar vriend en 3 kids.

Duster, nu lekker genieten, hee, wat stom spelletje, nou ja! Haha! Jeslyn roept altijd poes poes poes. En ze heeft ook stom spelletje hoor, ze gaat steeds decoraties uit dienbladje met kaarsen halen die op salontafel ligt zeg ik elke keer nee maar ze gaat steeds weer doen, elke keer! Ook als ik haar weghaal!

Over gewicht, Jeslyn weegt maar 9280 gram en 79 cm groot! Ze is ook lang en dunnetje, op 17 aug ga ik haar ook maar wegen. CB vind haar prima niks mager of niks dik, nooit van gehoord. Lengte is wel boven gemiddeld, maar dat vind ik totaal niet erg!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Rebbel, zou het kunnen zijn dat Milan gestoken is door muggen? Roos heeft dat namelijk ook van de week gehad

@ duster, wat heerlijk dat je je langzaam maar zeker beter gaat voelen, heerlijk voor je. Het is ook echt loodzwaar hè dat eerste trimester. Ik vind dat echt het zwaarste stuk van de hele zwangerschap

@ Linka, ik kan me voorstellen dat je Myrna hebt gemist. Begin je al een beetje te wennen aan je werkende bestaan of vind je het nog erg zwaar? Ik vind het bijzonder knap van je dat terwijl je niet in de makkelijkste periode van je leven zit je jezelf toch motiveerd om er van alles aan te doen.

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Jeslyn is net zo'n volhoudertje als Matthijs, ha, ha. Fijn dat Myrna weer terug is :)

@Petra; Ik heb dit eerste trimester ook erg zwaar gevonden. Veel erger dan bij de zwangerschap van Matthijs :( Al vind ik het nu wel sneller gaan. Maar dat is waarschijnlijk omdat we zo vaak een echo hebben. Vorige keer alleen bij de 12 en 20 weken en nou heb ik er al 3 gehad en mag ik over 2 weekjes nog 'n keer baby-loeren :)

Deel Deze Pagina