@rebbel als het water pokken zijn zie je soms eerst 1 dingetje en dan in een keer 1 a 3 uur later zitten ze helemaal vol. dus kan best warmte zijn of mugen bultjes. @Juud en Petra mooi foto's hoor @alieke je moet maar zo denken niks is goed. ik krijg alleen maar jeetje wat heeft ze lang haar. doe je er pokon op of zo @duster oee dat is niet fijn dat Mathijs het niet erg vindt @linka lijkt me ook wel erg meoilijk dat Myrna er niet altijd is @happy o erg he die kleintjes weten gewoon waneer 1 ouder lang weg is dat ze dan erg vervelend gaan doen @toetie wat een piep schoon moeder toch. zou er denk toch eens mee praten @mieppie erg he zo verslaaft als we zijn. ik zit ook vaak bij me ouders even te spieke @carme mooi foto's en welkom terug @lauwie ben benieuwt hoe de taart smaakt. en mischien is het inderdaat leuk om met haar verjaardag de slingers en met een klein groepje echt haar verjaardag te vieren @marleen hebben jullie het een beetje getroken gisteren enzo
Ik ben gewoon blij dat Myrna weer thuis, ze heeft minder last van dan ik, haha! Maar goed, wij gaan zo zwemmen dan is minder druk dan vanmiddag. Ja Petra, ik heb nog steeds zwaar, ik kijk nog ff aan als de schooltijd weer begint of nog gaat of niet, anders 1 dagje minder, is ook niet zo erg. In toekomst kan ik altijd meer werken. Binna, volgende jaar ga ik anders aanpakken, 3 weken Myrna naar vader ga ik werken en 3 weken Myrna bij mij neem ik vakantie! Het was ook allemaal onverwacht, nu is goed gepland Gelukkig maar.
lieve silvan, gisteren helemaal vergeten je te feliciteren bij deze alsnog van harte gefeliciteerd!!!! hoop dat je een super leuke verjaardag gehad hebt en mooie cadeautjes!!
@petra: ik denk dat het van de warmte is, want het lijkt niet op muggenbultjes. @duster: ik vond het 1e trimester nu ook veel zwaarder.. misselijk, moe, hoofdpijn, slecht slapen... terwijl ik bij Milan alleen moe was. ik denk dat het ook wel komt omdat we nu veel drukker zijn met onze andere uk! @binna: ja dat dacht ik al idd! thanks! liefs rebbel
Goeiemorgen meiden, Vanmorgen hebben de kids ons laten slapen tot half 8 ipv rond 6u al te gaan liggen roepen, ff lekker hoor. Ik was ergens rond 21u al in slaap gevallen en werd rond 3u wakker en toen lag Jeroen niet naast me. Het gebeurt wel vaker dat hij op de bank in slaap valt, maar ik werd even overvallen door een vlaag van lichte paniek. Halverwege de trap hoor ik m al diep ademhalen en was ik eigenlijk een beetje geirriteerd . Ik had m nog zo gevraagd om niet op de bank in slaap te vallen, maar gewoon op tijd naar boven te komen... Eenmaal weer in bed gingen m'n gedachten als een wervelstorm en moest ik echt streng tegen mezelf zeggen dat ik moest stoppen en gaan slapen. @ Duster: Meis, na je vakantie moet je even tegen Meneer de Uitslover van het UWV vertellen dat ie te maken heeft met een zwangere vrouw en dat hij even bij zijn ervaren collega's moet vragen hoe hij daar mee om moet gaan! :x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ Sjorsje: Wat fijn dat Jorja het zo goed doet en dat terwijl ze haar eigenlijk nog niet mee naar huis wilde geven! Jeroen moest dit voor zijn moeder doen en falen dat kan op zo'n moment voor hem niet. Ik heb er ook erg veel respect voor! @ Tess: He bah bacterie in het water. Ik denk dat wij dan ook zo thuis hadden gezeten hoor. Leuke foto's en wat heeft ze een lief snoetje! @ Juud & Petra: Leuke foto's meiden! @ Alieke: Ik weet uit ervaring dat die opmerkingen op een gegeven moment niet meer leuk zijn en je zelfs kunnen kwetsen! Daarom schreef ik ookal dat Thomas het 1e jaar een spekkie is geweest en nu onder het gemiddelde zit. Ook Jasper is een spekkie en nu kan ik de opmerkingen veel beter verdragen, want weet je... mijn kindjes eten en ze eten bijna alles! Geen gezeur aan tafel, maar genieten! Dus laat je niet gek maken meis! @ Juud: Knap hoor van het CB, zeuren dat ze licht is, maar je geen advies kunnen geven hoe ze dan wel meer zou kunnen gaan eten... Uhm, ik ben een beetje fel vanmorgen... dat is wel te lezen denk ik . Gisteren was een moeilijke dag en nu is het de bedoeling dat we het dagelijks leven gewoon weer oppakken en dat is raar. Vanmorgen zijn we boodschappen gaan doen en gaat alles gewoon verder, zo raar. Steeds als ik naar alle kaarten kijk die we ontvangen hebben, de foto en de rouwkaart van Ria, dan is er nog steeds niet het volledige besef dat ze er niet meer is. Soms dan ineens word ik door het verdriet overvallen en komen de tranen en het besef, maar dat is maar heel even en dan gaat de wereld gewoon weer verder. Dan zijn de kids er die ervoor zorgen dat je verder gaat. Op dit moment ben ik gewoon zo intens blij met m'n gezin en geniet ik enorm van de mannetjes. Op de begravenis hebben we het nummer "zij maakt het verschil" van de poema's gedraaid en steeds meer valt dat nummer op zijn plek. Nou sorry... nu overspoel ik jullie weer met m'n gevoelens en gedachten
geen sorry marleen! lekker van je af schrijven hier, daar zijn we voor. ik zit steeds met tranen in mn ogen als ik je stukjes lees en wil je nog een hele dikke knuffel geven! liefs rebbel
oooh sorry dames, ik probeer al een paar dagen bij te lezen, maar steeds valt de modem uit.... of de pc vind hem niet en kan geen verbinding krijgen. dus zit nu als een razende te tikken voor het weer gebeurd vergeef me dat ik niet alles reageer ben wel gaan speuren naar de fotos van juud en petra, geweldig zeg! las ook iets over waterpokken of muggebulten. anissa is ook gestoken, gezicht en armen, en ze vragen ook steeds of ze waterpokken heeft...... het is allebei vervelend overigens
lieve silvan, ik ben te laat met je feliciteren, maar alsnog van harte gefeliciteerd! hoop dat je verwend bent, en nog aan het nagenieten bent! knuffel van ons
Silvan sory sory nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ben je lekker verwend met kadootjes en aandacht? @ all, bedankt voor de leuke reacties op de foto's! Tess heeft vanmorgen heerlijk tot 10 voor 9 geslapen ( ze word normaal altijd om half 6 wakker haha) en ze is om 10 uur alweer naar bed gegaan omdat ze nog moe was. Ga haar zo even wakker maken want we hebben een zwemdate
bah... word ineens weer erg misselijk! heb er soms nog van die dagen bij... ik ga ff liggen. fijne dag allemaal!
owh mijn god !!! wat een emo dag vandaag !!! Pfff.... nou ik ben inmiddels bijna niet ongesteld meer. maar jeetje k zat net baby van de maand te kijken naar alle foto's en zag zo lief babytje in t ziekenhuis er tussen staan moest gewoon huilen. vervolgens kijk k naar animal planet zie daar een reclame over zielige puppy's en hup daar ga ik weer. Daarna stoot emy haar hoofd onder te tafel begint te huilen nou ik ook hoor. Kenny met grote ogen naar me kijken WAT HEB JIJ NOU !! Ik moet gewoon overal om huilen vandaag en t gaat gewoon 10 keer nergens over. We mogen weer verder voor een volgende ronde serieus klussen. jeeej! kenny die is vandaag wel heel erg lief hoor. word ik vanmorgen wakker leg tie naar me te kijken. gewoon alleen kijken ik zeg MAN schrik me eigen te pletter wat is er? hij zegt gewoon kijken hoe je slaapt je ziet er zo lief uit dan ! hihi. daarna zitten we aan de tafel zit tie me weer aan te staren. Ik zeg WAT IS ER!! zit er iets op me gezicht ofzo?? nee gewoon ik kijk naar je mooie ogen.. volgens mij moet tie iets van me hebben ofzo hahaha. halen we vanmorgen emy uit bed. met zijn tweeen.ik denk wat leg die nu raar. leg ze wakker op der buik met der ene been tussen de spijlen in tegen de muur aan plat. ( dus zo met der been in een rare kronkel.) schrik me eigen rot. ik denk niet dat ze even laat horen dat ze vast zit wie weet leg ze daar al een uur zo ! we hebben vanmorgen een uur een badje op gepompt van 1,75 m breed, 2,65 m lang en 50 cm hoog. mensen wat een klus. emy vind hem zonder water ook geweldig met alle ballen van de ballen bak erin. t is gelukkig nog droog dus we halen straks ff een deksel voor erop te doen en dan gaan we hem vullen. emy vind het super als er water in zit dan schuift ze door het hele zwembad heen op der buik en der benen schoppen en met der armen zwaaien en gillen en krijsen en lachen. hebben er meerdere kindjes zo'n plezier in het water of moeten ze even wennen eraan?
MENSEN WAT DUURT T SOMS LANG VOOR IK HIER EEN BERICHT OP HEB GETYPT!!!! grrrrrrrr heb verdorrie 7 keer de pagina's terug moeten klikken en opnieuw moeten laden voor ikhet bericht kon plaatsen gelukkig heb ik het gekopieert met de knop anders kon ik 7 keer me verhaal overnieuw typen !!
Hallo meiden! ontzettend bedankt voor alle felicitaties voor Silvan, ontzettend lief! En wat lief dat sommige hem vandaag alsnog feliciteren! We hebben een onwijs geslaagde dag gehad! Dankzij het mooie weer hebben we er een mooi tuinfeessie van kunnen maken. 's Avonds hebben lekker met z'n allen ge-bbqd. Silvan was gisterochtend al om 06.00 uur wakker. Die had er duidelijk zin in! En ondanks dat hij 's middags niet geslapen heeft, is het een erg vrolijk mannetje geweest tot een uur of 20.00 en toen was het bedtijd. Oh ja, zou ik bijna vergeten, maar Silvan is gisteren zonder zich ergens aan op te trekken gaan staan! Je zag hem heel grappig z'n evenwicht bewaren en hij is een mooi tijdje zo blijven staan! Toen dacht ik echt van jee wat word je groot! Ik heb vandaag echt even nodig om bij te tanken. Ben kapot, dus verder nog even geen reageeractie van mij. Morgen komt de rest van de visite, dus dan is het ook weer (gezellig) druk! Nog wel even een megaknuffel voor Marleen en Judith! Ik ga nog effies een klein tukkie doen
@Mik,hier alles wel oke,ik probeer het bij te houden met lezen maar heb weinig tijd om te reageren HJoe istie met jou? Fijn dat je al zo vlug naar de vk mag joh,spannend!!! @Marleen,lekker je gevoelens uiten hoor meis,no sorry's!Heel begrijpelijk hoor! @Petra en Judd,wowie wat een mooie foto's zeg!! @Rebbel,vervelend dat je zo missleijk bent! ---------------- Met er vandoor,Maartje ligt in de box te huilen,HONGERR!!!!!! Straks ff terug want heb een vraagje...
zo nou ben weer thuis maar ben ongelooflijk moe en meot straks nog gaan werken ook........ 85 mensen en maar weer 1 in de bediening en wie is de lul ... IK! pff en t is zo benauwt he.
daisy geef je eigenlijk borstvoeding? ja het is heerlijk over anderhalve week naar de vk en die week erna de echo! heb weer verschrikkelijke krampen net zoals bij donique dus ik ga wel eerst even naar de vk bellen maandag wat het kan zijn?
@Mik,ik geef geen bv,na vorig jaar zag ik het even niet meer zitten en ook nog met 2 kleine kids,fles kan ik uit handen geven,ik heb lang getwijfeld maar dit leek me het makkelijkste... Owjee krampen,das niet zo prettig maar zoals je weet kan dit vanalles betekenen heh... ------------------ Vraag over eten: Fenne en Linne zij de laatste dagen zo ontzettend aan het knoeien met eten,gooien alles op de grond,we hebben al geprobeerd het te negeren maar ook dat helpt niet. Doen jullie kindjes dat ook,zo ja wat doen jullie eraan? Eten moet leuk blijven maar wat we ook doen,niks helpt.. Linne had waarschijnlijk wel de 6e ziekte Linka en Setteke,zat gister helemaal onder de vlekjes maar ook op haar gezicht???
ja daisy die krampen had ik bij donique ook dus niks aan de hand hoor! maar wel erg vervelend! dus ga ff vragen hoe en wat te doen? donique speelt met een speeltje als ze eet. dan geven wij gewoon haar eten in haar mond terwijl zij een speeltje heeft! dat doen we al heel vroeg omdat zij eten weigerde!
Druk, druk, druk met de voorbereidingen voor morgen dus even snel. daisy, Silke had ze ook in haar gezicht en jeslyn volgens mij ook! Is het wat te doen met drie meiskes? Wat eten betreft, Sile gooit er alleen mee als ze niet meer wil of het niet lust, dus daar heb ik geen bruikbare tips voor je!
@Mik,wij hebben dat nooit gedaan omdat ze altijd goed gegeten hebben maar de laatste tijd,pffff...Misschien toch ns proberen met een speeltje. @Setteke,ow toch wel,dan is het toch 6e ziekte geweest.. Het is op zich wel te doen alleen omdat Linne ziek is geweest is ze erg hangerig en huilerig en dat dat in combinatie met Fenne die dan weer te weinig aandacht krijgt en Maartje die last heeft van krampjes is het soms best druk. Hey maar groot feest morgen?? Succes met alle voorbereidingen!!