Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ rachel wat een lekkere bos haar ;)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mijne komt thuis, controleert alles enzovoort, dus ik heb hem aangegeven dat ik niet meer gelukkig ben....... dus!

Dat is nog niet zo goed verholpen, maar blij toe dat hij toch heeft geholpen gisteren, nou ja op makkelijke manier, maar toch fijn!

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    maar wel vaak volgens mij!
    hier ook een lachebekje. is echt gaaf! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een kanjer, Rachel!

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi ja maar zie altijd lachende fotos!
    die van mij is maar zuinig met haar lachjes

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    maar linka, controleert je vriend of het goed is schoongemaakt? of dat je je huishouden hebt gedaan? ik kan me dan voorstellen dat je daarvan zeer ongelukkig wordt! en ook wel onzeker, of niet?

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Linka, nee Chieffie controleert zeker niet, het boeit hem niet als het een puinzooi is. Dat vind ik dan weer beter dan controleren!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn probeert ook laatste tijd om te lachen, dus ben hartstikke benieuwd naar!

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    het lijkt hier wel msn zeg! het gaat razendsnel zo!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Rachel, wat een schatje zeg!

Giulia is een echt lachebekje volgens mij!

Daisy, fijn he, die gaten die weer gevuld zijn. Is dat weer geweest.

Mannen, ik heb het ook helemaal niet slecht hoor met de mijne, maar soms word ik wel zoooo moe van. Ik denk wel eens dat het aan mij ligt. Ben ik nu zo'n zeur dat ik niet wil dat hij die dag gaat werken en gewoon thuis is bij Danique. Ben ik zo kinderachtig dat ik niet wil dat ze naar zijn ouders gaat? Ach ja, we gooien het nog maar even op de hormonen denk ik.
    Danique heeft het flesje van vanmorgen net nog even leeggedronken en ligt nu weer te slapen.
    Ik ga haar de regelmaat geven. Lekker in bed, alleen even verschonen, voeden, knuffelen en spelen en dan het bed weer in. En tja dan maar even huilen, maar zoals de afgelopen dagen werkt ook niet. Dus probeer dit maar vandaag.

Ik ga nu strijken, want dat moet hoognodig. We hebben allemaal niets meer gestreken in de kasten volgens mij :D

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Geef ik je ook groot gelijk, ik ben wel netjes, maar hij kijkt liever naar krasjes enzovoort of ik licht aan had gelaten of zo en vraagt dan waarom ik aan heb gelaten, waarom waarom waarom.... :cry: ! Terwijl hij te makkelijk is in huis als ik hem wat vraagt vind hij al teveel :(

Dat is wel fijn van Chieffie hoor ;)

En ook op mijn verjaardag maar zeuren over goede vriend van me die niet hier mag komen enzovoort, mijn vriend mag hem niet omdat hij hem zwart had gemaakt, maar tsja, mijn goede vriend heeft wel excuus aangeboden, maar heb nog wel contact hoor via smsje, email en hyves maar veel minder dan nu want dan krijg ik elke keer ruzie met hem dan denkt hij dat ik vreemd ga terwijl ik van hem hou :cry: Dus ik heb kaart van hem gekregen, maar dat was mijn vriend niet blij mee....

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Strijken? Succes he ;) Haha!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Erg he alsof wij niks te doen hebben :) ! Neej hoor, Jeslyn slaapt zo heerlijk, geef ik haar groot gelijk want ze is gisteren veel wakker geweest ;)

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind je helemaal geen zeur, jij hebt een afspraak gemaakt zodat jij wat leuks kan doen en je ontspannen kan.
    hij kiest er nu voor om die afspraak te breken omdat een collega van hem wat leuks gaat doen. lief dat hij die collega dat gunt, maar hij had ook nee kunnen zeggen omdat die die dag wat leuks met zijn dochter gaat doen. dus ik snap je heel goed.

linka ik hoop dat je niet bedoeld dat jeman controleert wat jij hebt gedaan? maar dat zal wel niet toch

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Vandaag heb ik een niksdoendag :)

@ Linka, Chieffie is niet jaloers ofzo hoor, gelukkig!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Myrna mag dit en dat en dit en dat niet en let altijd goed op wat wij doen.... en jaloers is hij helaas wel :rolleyes: ! Ik heb hem duidelijk gezegd dat hij mij gewoon moet laten gaan en dat ik niet zo gelukkig ben als hij zo doorgaat....

Maar goed, genoeg over dat anders ben ik zo gezeur dat wil ik absoluut niet.

En Akiele, ik vind je niet gezeur hoor, je hebt gewoon gelijk, afspraak is afspraak.....

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ linka, je mag best even je hart luchten hoor :D

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja linka lekker even luchten hoor
    en mensen die jaloers zijn hebbenhet er vaak ook moeilijk mee, jaloersheid is een gevoel waar je je heel naar van kan voelen maar wat moeilijk uit te zetten is. mischien eens een goed gesprek?

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank jullie wel en ja blijf ook proberen ;)

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Volgens mij doe ik iets niet goed. Ik haal het net om flitsen met jullie mee te lezen maar verder ben ik CONTINUE in de weer. Oh ja en ziek geweest, ernstige borstontsteking gehad en geef nu geen bv meer, daar heb ik dagen vreselijk veel verdriet van gehad, maar knap nu wel weer op!

Ik geniet wel van alle mooie foto's en jullie leuke berichten, dat gezeur over die mannen, briljant! Ik sluit me dr bij aan, de mijne denkt ook dat ik in Walhalla leef met onze baby.

Heb nu sinds daaaagen tijd om even hier te spieken.

Nou ik ga maar weer verder in mijn werkhol.

xxxx

Klopt het trouwen sdat ik Austin hier niet meer zie?

Deel Deze Pagina