@petra: oh mooie foto zeg @miepie: wow van harte meid, ben helemaal blij voor je @daisy: mylan krijgt nog steeds van mij warm eten met de lepel, vaak wel eens wat in zijn handen zoals groente of pasta maar meer voor de sier haha een heel brood hoe ik hem niet te geven want dan krijgen de hondjes het
@Judith, kwam een hele leuke link tegen. Echt wat voor jou en Giulia Kinderschoenen | Meisjes kinderschoenen voor de stoere kleuter en peuter=
@Miepie,van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Supernieuws,ben helemaal blij voor jullie!! @Petra en Andy,wowie,mooie foto(goed gedaan Angelo)en wat een mooie buik!! @Voor het lijstje,Petra bevalt 22-08 van een meisje Vera(denk ik) -------------- Hier zingen de meiden,hihihi hahaha van kzag 2 beren,te schattig.. Fenne brabbelt hele verhalen maar ik haal er weinig uit,Linne roept heel de dag kijkuh Maartje is vanavond niet wakker geworden met krampjes,ben benieuwd..... Ik ga lekker slapen,Lars doet (alweer) de laatste fles,wat een schatje is het toch heh Truste!!
Ow enne allemaal bedankt voor jullie reacties op het eten,idd is het een fase maar oh zo niet leuk,maar volhouden maar heh.... Doeiiiii..
MIEPIE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP! Daisy, wat leuk zeg dat de meiden zo leuk zingen. En dat kijkuh, dat ken ik. Danique doet dat ook veel. En verder zingt Danique graag het liedje van Nijntje (en dan alleen het woordje nijntje haha) en klap eens in de handjes is ook nog steeds erg favoriet @eten, Danique wil wel een eten uit haar mond vissen. Maar dat doet ze meestal als ze genoeg gegeten heeft. Dat is haar teken dat ze geen zin meer heeft schijnbaar. Verder gaat alles nog netjes in haar mondje moet ik zeggen. Of als ze inderdaad niet meer wil dan gooit ze het naast zich neer. Wij hebben onder de kinderstoel een stoelmat voor onder bureaustoelen (ikea 19,95) ideaal schoon te maken. Dus geen geplak meer op het laminaat
jah he? scheelt enorm veel geld en hij is in het echt echt helemaal geweldig! ben er echt super blij mee!
Setteke komt weer even met een weetje: wisten jullie dat een kindje iets 10 keer moet proeven voor hij/zij het lekker vindt? Dus blijven aanbieden! Nou, de slingers en ballonnen hangen binnen en buiten, de partytent staat, de taart staat in de koelkast, de kadootjes zijn ingepakt, kortom, wij zij er klaar voor! Wat een drukte is het toch altijd! @ Petra, nu ik jouw buik zo mooi op de foto zie denk ik ineens dat je een jongetje krijgt... Maar hoe gaat hij heten..... ?? @ Schatje, heerlijk he, dat gevoel. Ik moet er nog niet aan denken dat ik dat nooit meer ga meemaken..... @ Duster, toch geen ruzie hoop ik? Nog even over eten, ik ben het met Marleen eens. Het is toch echt een fase allemaal en boevndien gaan ze nu echt veel minder eten. In hun eerst levensjaar moeten baby's hun gewicht verdrievoudigen, een kilo of 6 aankomen. na het eerste jaar is dat nog maar 1 tot 2 kilo per jaar. Dus ze hebben veel minder nodig! Tymen heeft na zijn eerst verjaardag ook 10 maanden lang amper gegeten, en toch is hij gegroeid. Volkomen normaal dus. maar voor wie het wil weten, dit is Silke haar schema: 8.00 fles, 200 cc halfvolle melk met 3 lepels bambix (zoveel dat het een lekker drinkpapje wordt) 10.00 roosvicee en een koekje 12.00 1/2 tot 1 boterham met boter en beleg en zo'n 70 cc drinkyoghurt 15.00 1 stuk fruit (vers) met roosvicee 18.00 warm eten, ik gok zo'n 150 gram en een toetje na het eten nog wat drinken. Over de hele dag drinkt ze meestal 4 flesjes van 150 cc roosvicee weg. Over praten, Silke neemt steeds meer woordjes over. Leuk om te horen! En in de auto "zingt" ze mee met de muziek, hihi!
@Setteke, wat leuk dat Silke meezingt. Lijkt me zo grappig Alvast een hele fijne dag morgen! Hopelijk hebben jullie lekker weer voor het tuinfeest. Zal ons eetschema ook nog even plaatsen 08:00 1 boterham + karnemelk 10:00 1 stuk vers fruit + sap 12:00 1 boterham + karnemelk 16:00 soepstengel/rozijntjes oid + sap 18:00 warm eten + toetje + sap
LIJSTJE 8) Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato Volgens Chieffie een jongen, Tim Setteke Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke Toetie Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas Rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Binna Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick Marleen Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tim/ Tijn. Lauwie Petra: 13 augustus Tim of Eva Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Noura Petra: 24 augustus Isa of Anne Linka Petra: 17 aug meisje Iris Marieke Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit Debby petra van een jongen Thijmen Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: Petra: 17 augustus van Melinda Alieke: Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan
Is ook schattig. We zingen altijd met zijn allen in de auto, op dit moment is de nieuwste cd van Guus meeuwis favoriet. Tymen zingt letterlijk de liedjes mee en Silke maakt dan ook van die klanken en zo zitten we met zijn viertjes in de auto te galmen. Zo schattig als je een mannetje van nog geen drie dit hoort zingen: "en deze stilte is de mooiste, maar komeens even zitten bij mij. Je weet het, ik vergeet het vaak te zeggen maar de liefste ben jij. Ik ook van jou, ik ook van jou!"
even heeeeel gauw!! Petra, de eerste datum om te bevallen is morgen he?? Spannend!! wie gaat er gelijk krijgen!! Miepie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! echt helemaal super!! Ik hoop dat je er heerlijk van kan gaan genieten!! Wij doen het met je mee!! Setteke, alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Silke. Ook jouw meisje is nu zo groot. waarschijnlijk ligt ze heerlijk te slapen zonder het besef dat er morgen toch wel een hele grote mijlpaal aanbreekt!! geniet van het feest en maak er een mooie dag van met z'n allen!! Welterusten allemaal!! Groetjes, Arri
hiep hier hoera, silke is nu 1 jaar! een hele leeftijd al, die maar flink gevierd moet worden. slaap nog maar lekker, en als je straks wakker word, een hele fijne dag!!!!
LIJSTJE 8) Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato Volgens Chieffie een jongen, Tim Setteke Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke Toetie Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas Rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Binna Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick Marleen Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tim/ Tijn. Lauwie Petra: 13 augustus Tim of Eva Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Noura Petra: 24 augustus een jongen Sam en als het een toch een meisje zal zijn : Isa of Anne Linka Petra: 17 aug meisje Iris Marieke Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit Debby petra van een jongen Thijmen Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: Petra: 17 augustus van Melinda Alieke: Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan
ook maar even de lijst aangepast, want had net als setteke het gevoel na het zien van de buik en foto, van het word een jongen. zie dat er meer zijn geweest die lekker in de uitverkoop zijn geweest, heerlijk toch. ik moet alleen niet te vaak zo doen, hihi ik koop nu groter, maar de kast raakt aardig vol. schatje wat heerlijk zeg, die eerste bewegingen zijn zo bijzonder vanavond gezellig film gekeken met mijn dochter, 17 again, heb erg gelachen. en over het eten, ik voer anissa altijd met een vork of lepel, maar ze heeft nu ook de fase van alles uit de mond halen en dan lekker knijpen en proberen zelf terug te doen dit doet ze vooral aan het eind van de maaltijd als de ergste honger gestild is. wie weet er een lekker recept voor een pasta salade??? echt heel lekker??? slaap lekker iedereen
miepie, gefeliciteerd!!! super hoor! je dacht het ook al he? silke, van harte gefeliciteerd kleine grote meid! hele fijne dag vandaag met papa, mama, tymen en alle bezoek! ff, britt eet toch best veel? ik vind ottilie een goeie eter en die eet niet meer dan britt hoor! otjes schema: 8.00 bv + beschuitje of halve boterham 9.00 fruit (te vroeg maar is kdv tijd) 11.30 1 a 2 boterhammen + water 12.00 bv 15.30 yoghurt + fruit, soepstengel en water 18.00 met de pot mee of potje 19.30 bv ze knoeit weer wat meer met eten. keert haar bord ook wel eens om. wij hebben ook zo'n ikea mat onder de kinderstoel en eten lekker vaak buiten. ottilie noemt zichzelf 'tutte'. verder zegt ze huib, hap, papa, mama, die, bah, hajo zo te zien zijn veel mensen het met mijn naam tim voor de zoon van petra eens noura, ik doe pastasalade vaak met cottage cheese, pijnboompitjes, spekjes, tomaat, komkommer, sla en dan met van die zakjes dressing waar je nog water en olie bij moet doen. petra, mooie foto!! en mooie buik!! schatje, wat fijn dat je de baby gevoeld hebt! marleen, raar lijkt me idd dat het leven dan weer verder gaat.. vanavond naar de film geweest. the proposal. erg leuk! en vandaag weer in de tuin gewerkt. planten geplant. het wordt echt supermooi! nu snel tukken!
de naam stijn schoot ook n mijn hoofd, zag dat die er al stond... dus even verder gedacht. anissa probeert mooi, bal, pop te zeggen. en hai, mama, bebe (marok. voor papa) en allemaal verhaaltjes brabbelt ze oh en hoejaaa en ze is gek op dansen.. naja, als ze muziek hoort gaat ze swingen. soms lijkt het verdacht veel op headbangen