Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lieve Silke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Liefs en tot de 22e ;)

Ik ga werken en dat terwijl mijn schattie jarig is :'( heb geen vrij gekregen :(

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik zal een tipje van de sluier oplichten :D
    Mijn neefje heet Tim, 1 van mijn clienten heet Tim en er zijn in de vriendengroep dit jaar 2 Timmen geboren, echt wel een leuke naam maar Tim gaat ons kindje echt niet heten :p. Ik begin wel onwijs nieuwsgierig te worden naar wie en wat ons kindje is. Mijn moeder koopt gelukkig gelijk wat blauwe kleertjes als het een jongen is.
    Zelf merk ik dat ik de laatste weken vaak "zij" zeg maar dat komt misschien door Roos?

@ Setteke en Silke, van harte gefeliciteerd met deze bijzondere dag. Ik hoop dat jullie een leuke dag krijgen

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    #36863 Moniki, 9 aug 2009
    Laatst bewerkt: 9 aug 2009
    @Setteke, van harte gefeliciteerd met je grote meid! Hopelijk komt het zonnetje er nog lekker bij vandaag!

@Silke, geniet van deze mooie dag en laat je maar goed verwennen met een heleboel kadootjes! Geniet er lekker van met papa, mama en Thymen!

@Sjudith Gefeliciteerd met je schattie! Wel balen dat je geen vrij kon krijgen. Tot hoe laat moet je werken?

@Miepie Gefeliciteerd meid!

Vanmiddag doen we Sil z'n verjaardag nog effetjes dunnetjes over met de rest van de visite, hopelijk kunnen we weer lekker buiten zitten.

En vandaag zijn we 2 jaar getrouwd! Dus vanavond gaan we even lekker met z'n 2-tjes uit eten!

Fijne dag allemaal!

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

Thomas heeft een verjaardagskaart gehad van Mickey Mouse met muziek. Die kaarten hingen nog steeds op :)->;)), en nu heeft hij er even meegespeeld en stopt dat ding niet meer met dat muziekje wwwhhhaaaaaa!!!

@ Schatje: Wat een leuk kamertje en helemaal super dat je je kindje al gevoeld hebt, leuk!

@ Petra: Ik dacht in het begin een meisje en ging ineens twijfelen, maar nu je zelf zij zegt... Meestal kloppen zulke dingen wel. Oh, wat zou die enveloppe jeuken bij mij haha. Nee, da's niet waar... want neigenlijk denk ik dat ik had allang gekeken hahah! Je heb inderdaad een aardig buikkie meis, maar ik kan er over meeprfaten want dat had ik ook 2x ;). Hoe mensen een beschaafde buik weten te houden is me een raadsel want ik kan het niet :p.

@ Setteke: Wat lief dat ze meezingt. Je ziet toch dat ze sneller dingen oppakken als de eerste he? Tenminste dat zie ik wel bij Jasper.
    @ Silke: Hieper de piep hoera!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Jasper staat steeds eventjes los, maar als hij dat door krijgt dan gaat hij gauw zitten, watje! Hihi. Hij loopt nu erg makkelijk achter zijn loopauto, hij heeft m vast omdat hij het een veilig gevoel vind, maar ik denk dat zijn eerste losse stapjes eraan gaan komen, erg spannend! Maar ook zo dubbel... Oma Ria heeft van alle kleinkindjes deze ontwikkeling gevolgd en ook aangemoedigd en deze keer moet ze van een afstandje toekijken. Ze was zelf 14 aug jarig, dus vrijdag wordt een k*t dag. Jasper wordt 22 aug 1 jaar en ook dat zal best dubbel zijn. Ik heb vannacht voor het eerst niet zo verschrikkelijk veel liggen malen als ik wakker werd. En dat was maar goed ook want Jasper was vannacht een beetje aan het spoken, gelukkig viel ik telkens weer vrij snel in slaap.

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

LIJSTJE 8)
    Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is......:D

SJudith
    Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato
    Volgens Chieffie een jongen, Tim

Setteke
    Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke

Toetie
    Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas

Rebbel
    petra: 15 aug. meisje,Veerle

Binna
    Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick

Marleen
    Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tijn/ Daan/ Mees.

Lauwie
    Petra: 13 augustus Tim of Eva

Happy1980
    Petra: 25 augustus Max of Vera

Noura
    Petra: 24 augustus een jongen Sam en als het een toch een meisje zal zijn : Isa of Anne

Linka
    Petra: 17 aug meisje Iris

Marieke
    Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit

Debby
    petra van een jongen Thijmen

Miranda:
    Petra: op 28 aug. van Emma of Julian

Puck:
    Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn

Sjorsje:
    Petra: 17 augustus van Melinda

Alieke:
    Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Silke; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er samen met papa, mama, Tymen en de familie een leuke dag van

@Setteke; Het loopt idd niet zo lekker thuis. Ben ook nog zoooooo moe en dat breekt me gewoon op :x

@Chieffie; Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk zo'n vrouw die gewoon gaat werken ;):p

@Moniki; Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag

@Toetie; Ik had echt een schat van een coach, maar zij is langdurig ziek :x Denk niet dat ze nog terug komt......

@Linka; Hoe gaat het vandaag?

@Marleen; Wat een dubbele gevoelens moet jij hebben. Bij alle mijlpalen, verjaardagen e.d. voel je dat gemis extra. Een hele dikke knuffel Bekijk bijlage 8536

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silke Van harte gefeliciteerd met je eerst verjaardag. geniet maar van al het lekkers en de cadeautjes

chiefie van harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet er maar van met je kleine meisje

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Silke: Gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een hele fijne dag met lekkere taart, leuke cadeautjes en veel visite gewenst!

@ Miepie: Gefeliciteerd!!! Wat super, een heel voorspoedige zwangerschap gewenst!:)

Wij hebben eindelijk eens een weekend zonder afspraken, heerlijk! Gisteren lekker boodschappen gedaan en bij verschillende winkels gekeken. Eindelijk een videocamera gekocht, joepie!

Vandaag ook een lekker rommeldagje...

Fijne dag allemaal!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @schatje jee wat gaaf dat je je kleintje hebt gevoeld en gaaf kamertje

@petra ok dus geen tim. ben wel benieuwt of de naam er tussen staat

@qb erg he geen inet

@daisy ik vindt het ook niet zo als Silver slecht eet

@noura ik maak wel eens een pasta salade met honing zalm snipers en bruceta kruiden (zijn van de xenos)

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Als Jeslyn slecht eet ga ik ook niet me druk over te maken ;) Er zijn ook fase's, dus!

En Duster, ja het gaat, heb hoofdpijn maar gaat wel weer over en de rest kan nog beter, ben nog steeds moe. en met jou meis?

Angelo, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag met Giulia! Juudje ook gefeliciteerd!

Silke, gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Knuff! Bekijk bijlage 8541 Hier gaat 't niet zo best :x Stress van het solliciteren en komende week 2 verjaardagen (van Matthijs en van mij). Heb er absoluut geen zin in. Ben ook zo moe dat ik het gewoon niet meer trek. De dag is net begonnen en voel me nu al weer depri. Kruip het liefste de hele dag in bed, maar m'n schoonvader viert z'n verjaardag

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Komt de hoofdpijn niet vd vermoeidheid? Ik heb er ook last van..... Kan je vandaag nog even lekker rusten?

Liefs Silvia

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zou kunnen die oververmoeiendheid klopt! En ik moet ook nog ongi worden en mijn lichaam trekt ook niet meer! ik ga ook niet veel doen vandaag dat wil ik ook niet doen.... alleen even naar buiten eendjes voeren enzovoort.....

En hier gaat ook niet zo lekker tussen Jeroen en mij, ja nog steeds hij vind dat ik meer chaggo ben, ja dat kan zijn omdat ik sneller moe ben en dat ik alles niet meer trekt.... Maar goed!

Jij ook dik knuff en doe aub rustig aan he meis, kom op! Denk aan leuks voor verjaardag van Matthijs!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

oeps ja sorry broodje ongeveer drie kwart eet ze daarvan!

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@Angelo: Gefeliciteerd! Jammer dat je vrouwtje geen vrij kreeg maar dan hebben jullie vanavnd weer een goedmakertje ;) :D

@Setteke En Silke! Gefeliciteerd! maak er een leuke dag van!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    marieke gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan meis!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

@Silke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Dat je maar goed verwend mag worden en een knalfeest hebt! Xx Bianca & Britt! Ook van Jamie natuurlijk! ;)

Juud & Chieffie, ook van harte met je (mannetjes) verjaardag! Veel plezier vandaag!

Xx

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor de felicitaties hier en op hyves. Ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Silke krijgt de eerste fles altijd bij ons in bed en gaat daarna nog even terug naar bed, dus die heeft nog geen weet van slingers en kadootjes. Tymen vindt het prachtig. Ik heb vannacht niet echt goed geslapen, de kinderen waren veel wakker, maar ik was ook de hele nacht van vorig jaar aan het herbeleven. Gek hoe je daarmee bezig kunt zijn....

@ Duster, balen zeg! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt en dat het thuis wat beter loopt. *knuf*

@ Linka, voor jou ook een knuffel, meis!

@ Schatje, ga zo je topic even lezen!

@ Marleen, ja dat idee heb ik ook. Silke pikt de dingen sneller op door haar grote voorbeeld Tymen. Best wel mooi eigenlijk! Tsjee, wat zal het allemaal idd dubbel zijn! maar met de tijd krijgt het een plekje. Mijn schoonmoeder heeft ook veel gemist, ze heeft onze kindjes niet meegemaakt. maar ik weet zeker dat ze vanaf haar wolkje alles volgt!

@ Chieffie, gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie dag om jarig te zijn.....;)

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    HIEPER DE PIEP HOERA!! VAN HARTE GEFELICITEERD SILKE MET JE 1E VERJAARDAG! MAAK ER MAAR EEN LEUK FEESTJE VAN!!!

Linka en Duster, wat balen zeg dat het niet zo lekker gaat. Hoop dat voor jullie snel het zonnetje weer volop straalt!!

Chieffie, gefeliciteerd met je verjaardag!

Deel Deze Pagina