Goedemorgen, Silke van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Maak er een superleuke dag van met veel kadootjes en lekkere taart! Linka/duster: Jullie een hele dikke knuffel!!!!!! Judith/chieffie: Gefeliciteerd met je/zijn verjaardag! Vanavond komt de update pas hoor gaan vanmiddag eerst barbequen bij mn ouders en probeer hem zondagavond te plaatsen anders wordt het maandagochtend. Gaan het ook mn ouders vertellen vandaag.....Malou heeft een slab met hiep hiep hoera ik wordt grote zus! dus ben benieuwd of het hun gaat opvallen.... Maandagavond komen zijn ouders te eten dan doe ik precies hetzelfde. Vanochtend nog een clear blu test gedaan en die geeft ook aan zwanger. Die gaf aan 4 weken zwanger en dat kan aardig kloppen ben volgens mij nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Dus mik we gaan gelijk op!
Miepie, wat superleuk zeg! Ben benieuwd hoe de reactie is. Heel veel plezier!!! Marleen, al die mijlpalen en dan je schoonmoeder er niet bij. Bah, wat een naar gevoel zeg. Maar ze zal er altijd een beetje bij zijn. Ik wil een fotoboek maken van Danique's eerste jaar. Waar bestellen jullie altijd fotoboeken? Moet natuurlijk wel mooie kwaliteit zijn
Hiep Hiep hoeraaaa voor Silke!!!!! Van harte gefeliciteerd meissie met je 1ste verjaardag en maak er een leuke dag van!! Paps,Mams en grote broer,ook van harte gefeliciteerd!!
kan je ook plaatjes bij invoegen met achtergronden en zelf hebben ze ook standaard plaatjes van bijvoorbeeld een speentje of blokken.
goedemorgen allemaal ! allemaal zwangere hier... pfff. nou juud ik hoop dat we samen weer zwanger mogen zijn binnenkort. lijk me gezellig HIHI. kunnen we weer lopen zeiken op t einde hahaha. hier niet zo geweldige nacht gehad constant wakker. niet lekker in me vel, weet niet wat t is. al paar weken gewoon chagerijnig en dan bedoel ik ook ECHT mega chagerijnig dat ik bijna kenny zn hoofd er af bijt. als hij me iets vraagt. gelukkig nu niet meer ongesteld . 3 dagen mega erg dat ik echt boos was afentoe. blegh heb zin om me bedweer in te duiken maar kenny blijkt energie voor 10 te hebben die is de bbq helemaal aan het poetsen alsof t een auto is die je in de wax zet.
@Angelo,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog plannen voor vandaag zonder Juud??? @Moniki,van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag!! Veel plezier vanavond! @Miepie,ow wat leuk zeg,ben benieuwd naar de reacties! Alvast veel plezier!! @Linka en Duster,knuff voor jullie! Erg vervelend hoor. ---------------------- Al het spul ligt weer in bed,zo ff opruimen samen met Lars en straks gaan Fenne en Linne naar opa en oma en blijven daar logeren,kunnen we morgen nog eea doen. Wie heeft er al een slot oid op de keukenkastjes zitten??? We gaan morgen even bij de thuiszorgwinkel kijken,iemand nog een goede tip?Moet je die altijd op de kastjes boren???? @Miranda,hey jij er ook weer,hoe was jullie vakantie???
alieke ik maak me fotoboeken met een gratis programma van de aldi. www.aldi.com en dan kan je gratis software downloaden kan je op je eigen tempo leuke boeken maken. kan je dan met ring band, schrift kaft ( dus zacht ) of boek kaft ( harde kaft) bestellen. Ken je zo lang maken als je wil dat boek, zoveel foto's in plakken als je wil zoveel teksten en kleuren gebruiken als je wil en knippen en plakken foto's verkleine , vergrote of ze als achtergrond gebruiken met foto's op de voorgrond. dus echt de gekste dingen kan je er mee doen. erg leuk ! heb er al 1 gemaakt van mijn buik, geboorte, visite , eerste vakantie's centreparcs 2 keer, sinterklaas , kerst en nieuwjaar. en ben nu dus bezig vanaf nieuwjaar tot einde dit jaar. eerste boek was 30 euro met verzendkosten is dat erbij.50 pagina's en harde kaft. meer als 300 foto's erin en heeeel veeeel tekst. echt de moeite waard om te kijken. kost toch niks het programma zelf.
Silke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Angelo, van harte gefeliciteerd. Moniki, gefeliciteerd met jullie 2e trouwdag. Miranda, hoe was de vakantie?
@Aliek,goede tip btw om iets onder de kinderstoelen te leggen,heb er wel over nagedacht maar nog niks meegedaan,scheelt een hoop poetswerk!
miepie leuk meis dat we gelijk opgaan. dat betekend 14 april uitgerekend toch? de vk denk dat ik al twee weken verder ben dus ik krijg over ruim twee weken mijn eerste echo! silke gefeliciteerd met je verjaardag. maak er samen met papa en mama een leuke dag van!
Hallo lieve meiden, wij zijn weer terug van de vakantie. We hebben het erg leuk gehad, lekker weer ook natuurlijk. Ben al weer druk bezig geweest om alle "rommel" weer op te ruimen. ha ha Ik heb snel een beetje gescrolld over de afgelopen week en heb een aantal dingen onthouden: @ Marleen en Juud: nog veel sterkte gewenst met het verlies van jullie dierbaren. Dikke knuffel voor jullie. @ Alle kindjes die iets nieuws kunnen: super goed van jullie!!!! @ MIK, MONIKI en MIEPIE: GEFELICITEERD met jullie zwangerschappen!!!! 2 nieuwe zwangeren erbij is wel héél veel hoor. Geniet ervan meiden. Verder weer ik het niet meer hoor.
@ Chieffie: Gefeliciteerd!!! @ Moniki: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!! @ Alieke: Ik bestel ze altijd via Henzo. Mooie kwaliteit. Aldi schijnt ook erg goed te zijn al snapte ik geen bal van dat programma dus heb ze weer gewoon bij Henzo bestelt haha. Hey Miranda, leuk dat je er weer bent! Succes met de troep opruimen hihi!
En die van de supermarkt? OOk boren?? Ikea is weer zo'n gedoe voor ons,dichtsbijzijnde is Eindhoven...
Ik weet niet wat je gewoon bij de bouwmarkt maar daar hebben ze ook meerder soorten maar volgens mijn moet je altijd boren Die van de ikea wel weet niet of iemand intresen heeft maar heb de wagen te koop de titium http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/157770-titanium-snooze.html