Wij hebben "slotjes" gehaald bij de Praxis. In de kast van Lianna heeft Ard ze bevestigd zonder te boren, maar wel met een schroefje (ging zo door het hout heen).
LIJSTJE 8) Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato Volgens Chieffie een jongen, Tim Setteke Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke Toetie Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas Rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Binna Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick Marleen Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tijn/ Daan/ Mees. Lauwie Petra: 23 augustus Bram of Eva Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Noura Petra: 24 augustus een jongen Sam en als het een toch een meisje zal zijn : Isa of Anne Linka Petra: 17 aug meisje Iris Marieke Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit Debby petra van een jongen Thijmen Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: Petra: 17 augustus van Melinda Alieke: Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan
LIJSTJE 8) Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato Volgens Chieffie een jongen, Tim Setteke Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke Toetie Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas Rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Binna Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick Marleen Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tijn/ Daan/ Mees. Lauwie Petra: 23 augustus Bram of Eva Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Noura Petra: 24 augustus een jongen Sam en als het een toch een meisje zal zijn : Isa of Anne Linka Petra: 17 aug meisje Iris Marieke Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit Debby petra van een jongen Thijmen Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: Petra: 17 augustus van Melinda Alieke: Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan QueenBee: Petra: 20 augustus van Lieke
LIJSTJE 8) Wanneer gaat Petra bevallen, wat krijgen ze en de naam is...... SJudith Petra: 9 augustus, jongen, Emiel en als het toch een meisje is dan Kato Volgens Chieffie een jongen, Tim Setteke Petra 14 augustus, jongen, Stijn, Luuk, Bas en als ze toch een meisje krijgt, Anna of Femke Toetie Petra: 19 aug, meisje Mara of Nova. Jongentje Mees of Cas Rebbel petra: 15 aug. meisje,Veerle Binna Petra 10 aug een meisje sanne/ puck een jongen max/ rick Marleen Petra: 21 augustus meisje: Emma/Sophie, jongen: Tijn/ Daan/ Mees. Lauwie Petra: 23 augustus Bram of Eva Happy1980 Petra: 25 augustus Max of Vera Noura Petra: 24 augustus een jongen Sam en als het een toch een meisje zal zijn : Isa of Anne Linka Petra: 17 aug meisje Iris Marieke Petra: meisje 22 augustus Aniek of Marit Debby petra van een jongen Thijmen Miranda: Petra: op 28 aug. van Emma of Julian Puck: Petra: 10 augustus van Myrthe of Stijn Sjorsje: Petra: 17 augustus van Melinda Alieke: Petra: 16 augustus (op Danique's verjaardag) een meisje Tess of een jongen Tim/Daan QueenBee: Petra: 20 augustus van Lieke Daisy: Petra: 22 augustus van Vera
BEDANKT VOOR DE KNUFFELS! Ik heb vanochtend nog een half uurtje geslapen en net nog een uurtje Voel me dus wel iets beter. Nou gaan we naar de verjaardag van mijn nschoonvader. Tot later!
petra gaat denk ik 11e bevallen van een meid Nena / Floor maar als t een jongen is heet hij Mick /Bas
Hallo!!! Ik heb helemaal nergens zin in. Heb zo'n slome dag. Heb al 2x moeten stofzuigen doordat er vanalles op de grond lag. Danique is ook aan het jengelen, dus ben het een beetje zat. Manlief is aan het klussen en bemoeit zich nergens mee, grrrr. Hang dus de halve dag al hier, ben achter Danique aan het aanvangen of ben met de was bezig. HEB GEEN ZIN!!! Zo even genoeg geklaagd haha Wanneer is Petra precies uitgerekend???
lieve silke, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! ook papa, mama en grote broer gefeliciteerd! @petra: wauw!! wat een mooie buik en jullie stralen helemaal, geweldig! @duster: doe je het rustig aan meid? en anders op tijd aan de bel trekken hoor! knuffel! liefs rebbel
ik ga jullie voor een week verlaten, we gaan op vakantie! tot over een weekje, we komen de 17e thuis en dan ook een echo die dag, dus dan hopen we het geslacht te weten! @sjorsje of mik: als petra bevallen is, laten jullie me dan wat weten?? liefs rebbel
Rebbel: fijne vakantie!! Petra is nog geen 38weken zwanger dus dat bevallen kan nog wel 4 weken duren. ha ha Heb net even op haar hyves gekeken en is uitgerekend op 25 aug. Alieke: soms heb je van die baaldagen hè.