Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nee maar het kán wel! ;)
    en ik ben zo nieuwsgierig! :D

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hallo hallo
    petra meld zich met de baby IN de buik
    Ik had niet zoveel te melden vandaag dus heb af en toe eens bijgelezen en verder niet.
    Gisteren wel even overleg gehad met mijn moeder want eigenlijk wil ze niet weten als de bevalling begint, maar ik wil het hier wel heel graag melden. Ze zegt: anders kijk ik een maand niet, maar ze leeft altijd met iedereen mee dus dat is ook niet leuk. Voorlopig hebben we afgesproken dat ik post wat ik wil en ze het misschien dus zo te weten komt
    Gisteren dus voor het eerst een keer of 4 een oefenwee gehad, tjeempie wel weer een heel gek gevoel hoor, het maakt wel dat het echt dichtbij komt al blijf ik denken dat ik de uitgerekende datum ga halen

Roos loopt wel 10 passen
    Andy en ik gaan dan als bezetene juichen waardoor Roos ook maar mee gaat klappen, heel gaaf

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Rebbel ik hou je op de hoogte mocht het zover zijn. Fijne vakantie.

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Petra,applaus voor Roos,knap zeg!!
    Ja had ik ook dat idee dat ik over de 40 weken zou lopen,was misschien ook zo als ik geen ks had gehad????
    We horen het graag van je hoor....

@Rebbel,hele fijne vakantie meid,geniet ervan!!

@Alieke,knuff....
    Gaat het weer wat beter???
    -----------------
    Tis rustig hier zeg,Fenne en Linne zijn bij opa en oma en Maartje slaapt gewoon van voeding tot voeding.
    Net lekker gegeten met een glaasje Prosecco erbij,mmm,alleen heb m niet helemaal op want werd me toch een partij moe,hahahh.
    Dus ik wacht op Maartje en ga dan douchen en mn bedje in..

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Sjorsje,mooie foto's op hyves!
    Hoeveel woog Jorja eigenlijk?

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Silke nog van harte met je 1ste verjaardag!!
    heb je een leuke dag gehad?

ik heb niet veel tijd
    tot morgen doei...

7. Miepie; gefeliciteerd meid, hardstikke leuk!!!

Silke van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt met veel kadootjes en verwennerij!

Set; gefeliciteerd met je dochter!!!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo!!!
    Het gaat hier wel weer wat beter ja. Ben vanavond na het eten (wat manlief heeft gemaakt) een stuk gaan fietsen met Danique. Heb heerlijk genoten van mijn vrolijk brabbelende meisje voorop de fiets die me halverwege kusjes wou gaan geven. Schatje!
    Nu ligt Danique lekker te slapen en hang ik op de bank. Wilde eigenlijk nog de strijk doen, maar doe het lekker niet. Tijd voor mezelf vandaag!

Daisy, wat heerlijk zeg dat Maartje zo goed slaapt. Deden Fenne en Linne dat ook? Zeker wel fijn een beetje rust voor een avondje. Kan me voorstellen dat je heel moe werd. Straks lekker naar bed! Welterusten!!!

Petra, al 4 oefenweeen, het begin van alles he ;)
    Je weet nu wat je kunt verwachten. Alles geregeld rondom pijnbestrijding enzo? Beetje met een gerust gevoel de bealling in?

Ben benieuwd naar foto's en cadeautjes van Silke. Dus kom maar op.

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Dikke knuffel meis!

@ Rebbel: Fijne vakantie! En dan de 17e hopelijk een mooie echo en dan kunnen jullie hopelijk zien of Milan een broertje of een zusje krijgt, spannend!

@ Petra: Ach die Roos, da's genieten he?! En dan gaat strakjes allemaal nog een keer gebeuren met jullie 2e spruit!

Ik ga ook lekker vroeg naar bed. Jeroen gaat morgen weer aan het werk en gaat het "gewone" leven weer beginnen. De afgelopen week is toch als een soort roes voorbij gegaan.

Oja, ben benieuwd hoe Silke het gehad heeft vandaag!

Enne... Daisy doe je jenever in de fles? Haha! Fijn hoor dat ze zo lekker slaapt! Genieten maar van al die meiden van je zou ik zeggen!

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Silke van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Je bent vast al flink verwend! Papa, mama en grote broer natuurlijk ook gefeliciteerd.

@ Daisy, wij doen geen slotjes op de keukenkastjes. Ik heb de schoonmaakmiddelen op een plank in de kelder staan en verder zitten er geen schadelijke middelen in de keukenkastjes. Tess moet dus maar gewoon leren dat ze de kastjes dicht moet laten.

@ chantal, hey meis hoe is het met je?

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, zo leek het wel ff he? Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook ff snel deed, had eigenlijk geen tijd om op ZP te kijken, maar kon het niet laten... :p

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Alieke, fijn om te lezen dat het alweer wat beter gaat..knuffel!

Marleen, wil jou ook even een dikke knuffel geven..wat een nare periode moet jij (en je gezin) doormaken.

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, hier een relaxdagje achter de rug. Vanmorgen toen Britt op bed lag ben ik met Jamie een stuk gaan fietsen, eerst naar het dierenparkje met speeltuintje, en toen even naar mijn ouders, waar we halverwege bleven plakken bij hun buren die net ouders zijn geworden van een klein meiske, nu 2 weekjes oud. Zo lief en zo klein!

Vanmiddag zijn mijn ouders hier op visite geweest, en Jamie was de hele dag al zo vervelend, dat we al zeiden dat hij maar vroeg op bed moest, was gister ook wel heel laat geworden door een BBQ bij ons met vrienden van ons met ook kinderen. Dus lag meneertje al om half 7 op bed en om 7u hebben we Britt op bed gedaan en slaap Jamie al, hihi!

Nu ga ik ff wat digiscrappen, is alweer een tijdje geleden! Binna, dat deed jij toch ook altijd? Doe je dat ook niet meer zoveel? En Chantal, hoe staat het met jouw gescrap? ;) Ohja, Silke, ben je goed verwend vandaag?

Xx

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden,
    beetje terug gelezen en niks onthouden :x wat een waardeloos gevoel krijg je van die Clomid :(;):):(:x:D8):$

Ik wil even spammen hoor van Giulia bij Nana en Nani (Opa en Oma in Hindoestaans) en haar nichtjes Naomi en Kiran waren er ook :D Wat een gezellige boel was dat :p

Samen slapen....aaaaah

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Samen tv kijken":)

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    En kroelen met Nani :)

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    DAMES DAMES NOU NIET TEVEEL KLETSEN!!!! bEN OP PAGINA 3680 DUS NOG 20 TE GAAN....
    PROBEER ZOVER MOGELIJK DE UPDATE TE DOEN...MANLIEF NIET BLIJ HAHA MAAR HEB HET ER VOOR OVER! HAHA

18. haaallllooooo 8)

Ikke au en op de bank en moe... Ma moes nog ffies fotos bestellen.... ;)

@ QB; ook ff niet gescrapt maar wilde van de week weer ff kijken...

@ tess; ja alles bestens hier, hardstikke druk en erg veel zin in volgende week !!! :D

Gister ff naar Oldenzaal geweest, boeskool. Ook van de kids de kamers opgeruimd, afgestoft en gestofzogen...

Vandaag erg lang tot 3 uur ofzo achterthuis bezig geweest, maar ik ben er zooooo blij mee. wat een ruimte!!!

Nog een krijtbord achter op gehangen, kunnen ze lekker krijten...

Met stenen lopen sjouwen, van de voortuin, die moeten er nog in, maar wil ik niet achterthuis hebben liggen met de verjaardag... Bleh...

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Buikfoto 12wk 5dg

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik ga snel weer want gaan spelletje spelen me nichtje en me schoonzusje :D bye bye kus kus

Deel Deze Pagina