Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een lieffie is giulia toch!

en schatje wat heb je al een mooie buik, ik heb trouwens diezelfde buikband. volgens mij heb ik wel ergens een foto

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bekijk bijlage 8698

Nog meer foto's staan op mijn hyves, ik heb daar 3 albums in orde gemaakt.

Juudje wat is Giulia zo scheetje, mooie slaapfoto!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, mooie uitzicht!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hallo dames,
    Daar ben ik weer!
    Wat een pagina’s moet ik bijlezen, vanaf pagina 3520, dus excuses als ik af en toe de draad even kwijtraak, haha!!
    We zijn vandaag teruggekomen en hebben een heerlijke vakantie gehad. Alleen beetje veel ziek en zeer bij de kleintjes.
    Djim naar de dokter geweest voor zijn oren, want het brak weer 3 keer door in een week, dus aan de antibiotica. Zal blij zijn als de amandelen eruit zijn.
    Sam heeft nu een koortslip en ik hoop dat ze daar zo ziek van is, maar voor de zekerheid morgen maar even langs de dokter.
    Verder is de reis ons meegevallen, het was wel een eind rijden (1160 km), maar in 2 dagen best te doen. Het weer was er goed, soms te heet en soms onweer.
    Maar al met al was het heerlijk. Djim zijn verjaardag was ook gezellig, gewoon met een koppeltje een taartje gegeten. Met het zingen begon hij al te huilen, dus dit
    was meer dan genoeg voor hem, haha!! Hij houdt niet van druktes. Volgend jaar maar weer op vakantie.

Oja en ik heb van de week een kies bij Djim ontdekt, dit terwijl hij nog maar 7 tanden heeft, haha!

@Gezinslijstje. Hier nog twijfel. We twijfelen beide, maar zullen toch volgend jaar de knoop doorhakken, want anders vind ik mezelf te oud worden denk ik.

@Alle jarigejobjes van de afgelopen weken, VAN HARTE GEFELICITEERD!!

@Judith, gefeliciteerd met de geprikte trouwdatum. Mijn ouders trouwden op 29 december. Mooie tijd en je hoeft niet op mooi weer te rekenen!!

@Esprit, gefeliciteerd met jullie zusje en dochter!! Heel veel geluk!!

@Rebbel, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleine en dat je het al voelt, leuk hoor! Geniet ervan

@Duster en schatje, gefeliciteerd met jullie goede echo!!

Oh, dames ben nu alleen maar voor opvallende kleuren en grote letter aan het scrollen, veeeeel te veel pagina’s haha!!

@Marleen, heel veel sterkte de komende tijd!! KNUFFEL voor jou!

Ok ik geef het op na een uur lezen ben ik nog maar op 3600… Ik ga gewoon een paar pagina’s teruglezen!!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Juud, lieve foto's Juud! Moet jij niet aan de kaas en worst zitten met je jarige hubbie 2 be? ;)

@Petra, ook een mooie foto zeg, super!

@Schatje, jeetje, wat een buik al zeg, mooimooi!

@Chantal, leuk idee, krijtbord in de tuin. Heb net ff dat balletje naar hubbie gegooid! Jamie heeft in de tuin een eigen hoekje met zandbak, kan wel een krijtbord bij!

@Scrap, heb net ff 1tje gemaakt, wilde hem hier wel even showen;

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, Miepie, suc6 met de update.... ;)

En Linka, mooie foto's! idd die met die emmer is errug grappig!

Lique, veel leesplezier!

Xx

9. @ schatje; jeetje wat een buik al!

@ linka; leuke foto hahahahaha!!

@ Peet; hoe is het?

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hahahah Linka die foto is super!!!

11. @ qb; meid, voor goede ideeen zit je bij mij goed, :) hahahahaha!!!!

Mooie scrap!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja he :D !

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @All, nog bedankt voor alle felicitaties voor Djim, die heb ik natuurlijk nog even opgezocht.

@Sjorsje, gefeliciteerd met Jorja!! Heel veel geluk! (volgens mij had ik ook op een meid gegokt..., haha)

@Miepie, wat zie ik nu, zwanger, wat onwijs goed wijfie!! Dat is allemaal nog best snel gegaan toch?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Chantal, altijd handig om te weten! Als ik inspiratie op moet doen voor Jamie, geef ik ff een gil! Een ideeënbus is altijd handig! ;) En dankje! Ben der zelf nog niet helemaal tevreden over, maargoed.

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mooie foto's meiden!

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Miranda: Is er weer van de vakantie en hebben een supervakantie gehad!

Denice: Heeft zwangerschapstesten besteld en vind het heel spannend of ze zwanger zou zijn of niet. Daarna toch ongesteld geworden. Heeft zelf het idee dat het haar niet gegunt is. Meid kom op hoor! Hier ook elke maand in spanning gezeten maar het enige wat je kan doen is geduld hebben en er niet teveel over nadenken! (weet dat dat niet altijd werkt maar tis wel zo!) Zit niet zo lekker in haar vel. Waardoor weet ze niet zo goed
    kenny mag een paar dagen in augustus gaan werken om te proberen! Hij krijgt op dit moment meerdere aanbiedingen voor werk!!!! Super!

Mik: Is zwanger!!!! Is waarschijnlijk rond 14 april uitgerekend maar de VK denkt dat ze langer zwanger is en ze krijgt daarom eerder een echo. Heeft nog weinig last van symptomen op een beetje misselijkheid na.

Sjorsje: Is bevallen van een dochter Jorja! Het gaat goed met ze! Ze drinkt haar flesjes leeg en slaapt veel. Ze was al niet meer afgevallen en ging alweer terug naar haar geboortegewicht.

Petra: had een date met judith en chieffie voor een fotoshoot! Hele mooie fotos geworden! Vind die warmte maar 10 x niks. Roos is verhuisd naar haar nieuwe kamertje en is gelijk gaan slapen! Ziet wel op tegen de bevalling en heeft ook nog niet echt het gevoel het gaat zo beginnen. Heeft voor het eerst oefenweeen gehad! Roos loopt 10 passen! Als andy en petra beginnen te juichen dan begint roos te klappen!

Chantico: begint wel een beetje te kriebelen al die zwangere dames hier! Maar het ze voelt toch nog sterker dat ze nog even wil wachtend

Marleen: haar schoonmoeder is overleden. Hebben de begrafenis gehad en hebben er het nu wel moeilijk mee. Dikke knuffel voor jullie! Gaan een gesprek aan met de arts van haar schoonmoeder. Ze hadden allebei al het idee dat het gebeurd was maar waarom de arts niks gedaan heeft is niet duidelijk. Ze vindt het wel superfijn dat ze hier terecht kan! En bedankt ook iedereen voor hun steun! Heeft het er moeilijk mee dat het dagelijks leven weer begint. Jasper begint met napraten van papa en mama! Jasper staat steeds eventjes los en gaat dan snel weer zitten. Ze ziet er wel een beetje tegenop omdat haar schoonmoeder er iedere keer zo mee bezig was als een kleinkind weer iets had geleerd.

Jennys: Mylan mag graag voeren aan de hond. Hier nog zo een jennys malou voert ook alles aan spookie vooral als ze niks meer wil eten.

Chantal: ook zij krijgt wel kriebels van iedereen die zwanger wordt maar wil eigenlijk toch wel nog 2 jaar wachten. Tygo heeft last van boze buien. Zit er over te denken om zp op een laag pitje te zetten omdat ze het heel druk heeft. Ze is zwaar allergisch voor huisstofmijt en moet het huis goed schoon houden. CHANTAL BLIJVEN HOOR!!!!!
    Heeft last van een infectie van onderen en er is een uitstrijkje gemaakt maar wanneer krijg je de uitslag?

Aykietje: Stan zijn waterpokken zijn bijna verdwenen!

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Duster: heeft veel gedoe met het uwv. Ze moet solliciteren terwijl het uwv zelf ook wel zegt dat niemand haar nu zal aannemen???? Is weer afgewezen voor werk. Ziet het op dit moment een beetje somber in. Wordt een beetje depri van elke te worden afgewezen. Is het misschien iets om daarover met je werkcoach te hebben? Je bent ook zwanger meid en ze moeten daar ook aan denken! Je hormonen gieren door het lijf dus kan me goed voorstellen dat je dit niet fijn vindt! Heeft 3 weken vakantie! Dus ff geen solicitaties!

Arri: wacht het zwangerschap wel af. Het kriebelt al wel een beetje maar wil wel graag nog wachten maar ziet het wel. Heeft op de dag na hanna haar verjaardag voor het laatst gevoed! Knap hoor! Is met haar scriptie bezig.

Judith: wordt maar niet ongi, maar toch donderdag geworden! Nu mag ze met clomid gaan starten! Hebben vrijdag de begrafenis gehad van angelo zijn tante. Was erg emotioneel vooral voor angelo en zn broer alles deed zich terug denken aan hun overleden vader. Dikke knuffel voor de komende tijden! Giulia zegt ook haar eigen naam en zegt joejoeja Judith krijgt wel een rotgevoel van het clomid. Ff volhouden meid tis voor een goed doel! (denk een drieling….)

Puck: heeft een ontsteking aan de wespensteek overgehouden. Ze moet het gaan smeren en koelen. Volgende dag nog rood dan AB kuur beginnen.

Queenbee: Hebben een nieuw zwembad gekocht en de kids vonden het super!

Toetie:schoonmoeder had bart zien lopen maar ze vond het nogal onhandig want hij luister ja nog zo slecht…..heerlijk zon SCHOONMONSTER!

Aliekelepink: Danique heeft van de week heerlijk in de zandbak gespeeld! Ze wordt een beetje gek van het gezeur over danique haar gewicht. Ze is wat zwaarder maar eet normale hoeveelheden. (alieke: malou krijgt zoals ik het zie precies hetzelfde eten maar is een echte klimaap dus echt niet druk maken hoor! Komt goed zodra ze veel kruipt en loopt)

Lauwie: Gaat een worteltaart proberen te bakken! Ottilie kliedert ook veel met het eten en ze hebben daarvoor ook een mat onder de kinderstoel liggen. Ottilie zegt haar eigen naam ook al en noemt zichzelf tutte!

Linka:Myrna is weer thuis!!!! Linka heeft haar heel erg gemist! Vind het werken wel erg zwaar maar ziet het nog even aan tot de schooltijd weer begint. Anders een dagje minder werken. Het gaat nog steeds niet zo tussen haar en jeroen. Hij vindt haar de laatste tijd erg chaggo. Is volgens haar ook wel doordat ze erg moe is en het allemaal ff niet meer trekt. Dikke knuffel voor jou!

Petrabr: heerlijk uit eten geweest van de week. Is er zelf nog niet helemaal klaar voor de bevalling…..Buik zit hoog maar het kindje is al wel ingedaald.

Setteke: Ze heeft thymen bijna zindelijk!!!!! You go thijmen!!!! Silke heeft 2 bovenkiezen door! Setteke heeft haar bevalling weer helemaal meegemaakt. (gelukkig niet in het echt….) Denkt echt terug aan jaar geleden. Kan me goed voorstellen had ik ook heel erg.
    Silke is vandaag 1 jaar!!!!!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Rebbel: Is alweer 15 weken zwanger en vind dat het snel gaat! Milan heeft wat last van 2 boventandjes die net zijn doorgekomen. Milan kan uit zichzelf gaan zitten! Dacht dat milan waterpokken had maar waarschijnlijk waren het warmte bultjes. Gaat ons voor een weekje verlaten want gaan op vakantie! Fijne vakantie gewenst!

Daisy: Linne was wat koortsig maar is weer koortsvrij! Fenne en linne zingen kzag 2 beren, fenne brabbelt hele verhalen en linne roept de hele dag kijkuh.

Moniki: Hebben superfijne verjaardag gehad met silvan! Silvan is zonder zich ergens aan op te trekken gaan staan!!!! Super hoor!!!! Zijn vandaag 2 jaar getrouwd! Gefeliciteerd!!!

Binna: Silver is uit haar zelf op een fietsje geklommen en daarna er weer af!!!! Jee wat gaat ze snel zeg! (filmpje staat op hyves)

Schatje: Zijn bezig om djayden in zijn eigen bedje te laten slapen. Eerste 2 nachten kwam hij om half 2 snachts maar de laatste 2 nachten sliep hij door!!! Ze heeft haar kleintje in de buik gevoeld!! Voelde het niet trappelen ofzo maar het drukte tegen haar baarmoederwand aan.

Foreverfriend: britt was bij oma geweest en heeft weinig gedronken terwijl ze nog zo had gezegd om daar op te letten. Ook wou ze haar kwark niet hebben en toen ze thuis was at ze wel 200 cc kwark! Weet niet zo goed wat ze er mee moet. Bespreekbaar maken of de goede vrede bewaren? Ze is wel heel dankbaar dat ze het wil doen, maar heeft zo er geen goed gevoel bij. Britt heeft zich opgetrokken aan de tafel! Knap hoor! Eten gaat al een stuk beter! Bedankt iedereen voor de adviezen en gaat met haar schoonmoeder er over praten!

Tess: zijn weer van de vakantie! Zijn 3 dagen eerder teruggegaan omdat in het zwembad een bacterie was en ze dus met het warme weer niet konden zwemmen. Tess zegt haar eigen naam!!!!! Ze zegt iedere keer te te

Delilah: hebben het heel druk met het verhuizen! Daarom reageert ze ook niet zoveel op dit moment.

Happy1980: Janna had vrijdag niet helemaal haar dag. Heeft veel gehuild maar later ging het wel wat beter. Heeft een week vakantie! Dan nog 2 weken werken en dan 3,5 week vakantie en dan gaat ze beginnen met haar nieuwe baan en opleiding!

Noura: Probeert al een paar dagen bij te lezen maar de modem valt iedere keer uit. Ze is aan het shoppen geweest en heeft veel korting gehad….(waar waar noura????)

Daisy: met maartje gaat het goed! Maar heeft niet zoveel tijd om te reageren….(echt onbegrijpelijk hoor daisy…)

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Vragen:

Happy1980: Hoe doen jullie dat met jullie kinderen als je savonds een verjaardag hebt? Meenemen en daar laten slapen? Of gaat er maar een van jullie heen dan?

Toetie: hoe beschermen jullie je kindjes tegen muggen?

Arri: hebben jullie tips voor het afstuderen? Of hebben jullie nog leuke deelvragen of deelonderwerpen bij hoogbegaafdheid?

Lauwie: ik twijfel nog een beetje wat ik zal doen. volgende week zaterdag hebben we een feestje voor ons nieuwe huis en alle 3 onze verjaardagen. haar verjaardag zelf (1 week later) vieren we dan klein met alleen familie.
    zouden jullie dan al wel een kinderfeestje van maken met taart en slingers en ballonnen en zo? vind het ook wel speciaal als het op haar verjaardag voor het eerst is, maar verjaardagstaart voor haar verjaardag en cadeautjes ontkomen we niet echt aan.

Daisy: Fenne en Linne zij de laatste dagen zo ontzettend aan het knoeien met eten,gooien alles op de grond,we hebben al geprobeerd het te negeren maar ook dat helpt niet.
    Doen jullie kindjes dat ook,zo ja wat doen jullie eraan?

Wie heeft er al een slot oid op de keukenkastjes zitten???
    We gaan morgen even bij de thuiszorgwinkel kijken,iemand nog een goede tip?Moet je die altijd op de kastjes boren????

Noura: Wie weet een lekker recept met pastasalade???

Alieke: waar kan je een mooie fotoboek maken

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, super update! Ondanks alles is je toch gelukt meis!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina