klinkt als een erg leuke verjaardag Setteke @ Miepie, complimenten hoor voor de update! Hier alles oke, de baby in de buik en redelijk geslapen
Goedemorgen dames! Het is alweer maandag en ga weer aan de slag en Myrna is bij haar oma en opa, wat zal ik dr missen en Jeslyn straks naar Gastouder. Werkse meiden! Fijne dag voor meiden die niet hoeven werken!
(goei) morgen pffff wat een K nacht. Silver moetst steeds huilen en hoesten. en op een gegeven moment heel erg. heb haar toen bij me genomen. en Toen heeft ze redelijk gelapen maar ik niet Vraagje worden jullie kindjes soms ook zo driftig. pfff als Silver iets niet mag of wil. nou dan is er geen land mee te zeilen (ze lijkt wel een peuter dan)
@Miepie; Super Update! @Petra; Wat goed van Roos @Settke; Wat sneu van Tymen z'n cadeautje. Silke is flink verwend @Petra; Hier ook een driftkikkertje. Maar als we nee zeggen gaat hij meestal héél hard huilen Vraagje; Zijn er kindjes die 's ochtend al een boterham krijgen ipv pap(fles)? En hoeveel geven jullie dan? Matthijs krijgt 's ochtends een papfles van 210, maar hij heeft er niet genoeg aan.
@Daisy, Jorja woog 2390 gram bij de geboorte. Nu zit ze op 2420 gram. Na een mindere dag gisteren was ze vanochtend 10 gram afgevallen. En nog wat minder: de hele dag slaapt ze goed zonder speen, maar net als wij naar bed gaan bedenkt mevrouw dat ze perse haar speentje moet hebben. Gevolg is dus dat we er zo'n 5 keer uitmoeten. @Duster, Yosyp krijgt 's morgens 200ml met brinta of groeipap en vaak daarachteraan nog 'n stuk brood. @Binna, zowel Lianna als Yosyp worden erg driftig als ze iets niet mogen of je pakt iets weg wat ze niet mogen hebben.
hier ook een driftig meisje. Ze laat zich achterover vallen als ze er geen zin meer in heeft. Malou krijgt sinds dit weekend geen papfles meer maar een flesje melk en broodje. (nog wel flesje....tis de bedoeling dat dat de tuitbeker wordt) linka: Werkse!
Goeiemorgen! Ik heb even alles gelezen, maar heb een waardeloze nacht achter de rug. Ik denk dat Jasper ziek gaat worden. hij is al 2 nachten aan het spoken en was vannacht erg warm. Telkens als ik zijn speen en kroeldoek gaf dan vielen z'n oogjes weer dicht, dus ik heb m er niet uitgehaald om de koorts te meten. Net uit bed was hij niet meer zo warm, maar ineens werd hij huilerig en voelde ik m weer warm worden. Hij had 38,1 dus valt reuze mee, maar ik ga het vandaag maar eens in de gaten houden. Hij heeft ook sinds zaterdag een ontstoken oogje. Ik had gelukkig nog oogzalf in huis, dus dat is al bijna over. @ Binna: Ik heb ook een driftkikker in huis. Eigenlijk liever gezegd wel 2... Ik negeer het en loop er gewoon voorbij, alleen Thomas breng ik weleens op zijn kamer om af te koelen, dan draaft hij echt even te ver door. @ Duster: Jasper drinkt ook een papfles van 180cc helemaal leeg en kijkt me dan aan van krijg ik niks meer??? Nu maak ik een bordje pap, dat vult wat meer, en dat bordje krijgt hij niet eens op. @ Miepie: Super update meis, erg goed gedaan! @ Juudje & Linka: Erg leuke en lieve foto's meiden! @ Setteke: Silke is lekker verwend en wat is zo'n dag dan enorm druk he voor die ukkies. Wel sneu voor Tymen trouwens, mannen... hahaha! Nu nog even een ego stukje... Ik geloof dat ik mijn eerste schoondochter ontmoet heb. Vorig jaar zijn er aan de andere kant van het plein nieuwe mensen komen wonen. Nu het lekker weer is en de kids op het plein spelen, kwamen we erachter dat ze een dochtertje van 4 hebben. Misa (zo spreek je het in ieder geval uit, hoe je het schrijft...?). En ik geloof dat Thomas een beetje verliefd is... Ze zaten naast elkaar en hij ging verlegen naar d'r zitten kijken. En het is Misa voor en Misa na, dat arme kind wordt helemaal overspoeld met aandacht door Thomas haha. Zaterdag was ze hier poffertjes blijven eten en gisteren ging Thomas bij haar macaroni eten. Echt geweldig om te zien!
@ binna en alieke; over de update, dat is goed, had ik niet meegekregen!! Kan ik me nog ff richten op Tygo's verjaardag! super! @ binna; tygo ook boze buien. Hij gaat eerst met de mond dicht grommen, wat dan langszaam gillen wordt en een rood hoofd erbij! @ Duster; Tygo krijgt 150cc ontbijtpap en een boterham met margarine, al heel lang. Nu begint hij juist aan te geven dat het niet meer voldoende is. Dus moet ff kijken wat ik ga doen. @ miepie; tygo is niet specifiek een vleeseter, maar hij eet ALLES echt ALLES, wat wij eten. Je kan niet eten zonder hem iets mee te geven, want hij pakt het of van je bord af, of staat voor je te dansen omdat ie iets wil hebben of gaat uiteraard krijsen als ie niets krijgt. Zelfs als hij alles heeft gehad en ik ga een boterham eten, kan ik er beter meteen 2 smeren, want anders eet hij mijn boterham op! @ Setteke; zo silke is idd lekker verwend zeg! Mooi dat het zo geslaagd was...! En wat voor hapjes had je gemaakt? Moet zelf nog ideeën op doen en wil het eigenlijk simpel houden.... @ marleen en Binna; hier ook een K nacht... Tygo werd wakker, volgens mij van zn snotneus. Moest gewoon 3 keer weer naar bedenen lopen om hem opnieuw in te stoppen.... En wat schattig van Thomas.... Hahaha, je eerste schoondochter, ze worden snel groot he
Marleen: Wat lief....Zo leuk als van die kleintjes verliefd zijn op een ander. haha een jongetje bij de oppas is verliefd op malou....Echt heel schattig geeft de hele tijd kusjes aan haar.
@ Miepie; krijg trouwens van de urine (soa's) deze week uitslag en het uitstrijkje duurde vnwege de vakantie langer, dus volgende week ofzo pas...
goeiemorgen! @petra: Dat is inderdaad die buikband..! @Miepie: Super update! @duster: Djayden krijgt elke ochtend een boterham en daarbij 100cc melk en daar heeft hij genoeg aan.. ik mocht hem geen pap geven.. Ben zo trots op mijn ventje! Hij slaapt al 5 dagen door in zijn eigen bedje.. af en toe schrikt hij wel wakker maar dan is het even friemelen en is het weer goed
@ Chantal: Fijn hoor dat ie alles eet! Het gaat zeker hard. Hij is drie en ik moet m al steeds meer loslaten... Hij mag nu buiten de tuin spelen en is helemaal in z'n element, maar ik vind m ineens zo wijs worden! @ Miepie: Ach, lief is dat he? Het is echt een vreemd gezicht om je eigen kind verliefd te zien hoor. Ik had echt zoiets van he??? @ Schatje: Dat is lekker zeg. Djayden heeft zeker door dat mama haar nachtrust hard nodig heeft haha! Pff, ik heb een berg strijk... ik moet eigenlijk stofzuigen en heeeeeeeel nodig dweilen, maar ik ben nog niet echt vooruit te branden. M'n gedachten maken overuren en ik word er eigenlijk gestoord van! We zijn al sinds woensdag aan het bellen voor dat autopsie rapport en vrijdag was het nog steeds niet bij de HA binnen. Als het er vandaag niet is dan ga ik geloof ik echt gevoel krijgen dat we aan het lijntje gehouden worden... Ik hoop dat ik na het lezen van het rapport wat meer rust krijg, want ik word er echt gek van!
@ marleen; ja vind ik ook wel fijn, de andere kids van rene zijn hele moeillijke eters, dus ben blij dat tygo dat dus in ieder geval niet heeft geerfd zeg maar... Wat vervelend dat je er zo lang op moet wachten.... Dan pas kun je het hoofdstuk echt afsluiten. Wanneer hadden ze gezegd dat het binnen zou zijn dan? Ik ben al ffies aan het werk, zo Tygo naar bed en dan nog even verder op uurtjes te maken. Hier moet de stofzuiger er daarna ook doorheen, vandaag nog even naar de multimate, oogjes halen, om in het plafond te boren voor de slingers... En vanmiddag even naar beide bakkers om te kijken voor een taart.... Moet nog wel wat dingen doen, maar moet ze echt gaan opschrijven, want ik vergeet het steeds...! @ marleen; trouwens, dat wat jij nu hebt met je schoonma, zo plotseling en wachtend op het autopsierapport, hebben wij met mijn opa gehad. Nou niet dat ze zeiden dat alles goed was door een arts, maar het onverwachtse. Hij was aan het werk, automonteur. Voelde zich even niet goed worden, dus even zitten. Nou stond weer op, liep om de auto heen en viel dood neer. Er kwam bloed uit zn oren, zn ogen, neus en mond. Zijn collega is zich rotgeschrokken. Na lang wachten en een autopsie en het uiteindelijke rapport wat bij ons weken heeft geduurd, bleek dat hij een hart-vaatziekte had. Het wandje van zijn slagader was erg dun, waardoor hij in feite een tikkende tijdbom was. Eerst gaf de arts aan dat het een aandoening was, die een generatie oversloeg en dan alleen voorkwam bij jongens. Mijn moeder heeft zich toen heel lang slecht gevoeld omdat ze het dus aan mijn broertje had doorgegeven. Uiteindelijk na 2 jaar is er een nicht naar haar toe gekomen, die vertelde haar dat ze onlangs ook dezelfde diagnose had gehad als mijn opa en werd ervoor behandeld. Dus toen is mijn moeder naar de HA gegaan en heeft dat aangegeven, daarop heeft hij al mijn tantes en mn moeder naar een cardioloog gestuurd met een verwijsbrief. Blijkt dat 2 tantes het ook hebben, 1 in het been, de ander ook bij het hart. Dit kan op zich nog prima behandeld worden middels operatie en medicijnen. Maar ja, als ze het niet wisten..... Mijn moeder moet dus ook elke 2 jr terug voor controle.
Bedankt voor de antwoorden over het ontbijt. Veel kindjes krijgen dus een boterham erbij. Zal het morgen ook eens gaan proberen
Ik kom even hallo zeggen... Misschien heb ik vanmiddag nog even tijd om hier bij te kletsen, maar ook hier ligt een beste berg was te wachten om gestreken te worden. Blegh, zo geen zin in! En ik moet mijn auto wassen en een pakje wegbrengen en brood halen en ik wil weer kunstnagels maar geen nagelstudio hier in de buurt kan etc. Volgende week zaterdag gaan we op vakantie, kan niet wachten!!! @ Miepie: Fijn dat je de update hebt gedaan, ziet er super uit! @ Marleen: Wat lief die peuter-verliefdheid...*smelt*
@Silke, sorry lief vriendinnetje ik ben je helemaal vergeten te feliciteren, was nog een beetje in de war van de terugreis van vakantie. Een kusje voor je verjaardag!!! ps. ook de felicitaties voor je moeder van mijn moeder @Duster, hier al maanden geen ontbijtfles/pap meer. Djim eet 2 bruine broodjes en een beker karnemelk. Succes ermee! Ik ga weer wassen (denk nog wel 8 draaien voor ik klaar ben), en dan weer eens wat boodschappen inslaan. Niks waard terugkomen van vakantie, haha
Goedemorgen! Nou de update weer bijgewerkt hah. Heb nu al 1 pagina vol. Dat zal wat worden deze week. Dus opgepast, niet teveel kletsen Binna, Danique wordt ook zo driftig. Eerst begint ze te lachen en kijkt ze heel lief (hoofd schuin, ogen dichtknijpen, grijnzen) Als ze het dan echt niet mag en er begint niemand te lachen begint ze te gillen en te (nep)huilen. Op dat moment leid ik haar af en is het weer over. Duster, Danique krijgt gewoon nog een fles van 180 met bambix. Vanmorgen voor het eerst halfvolle melk gehad i.p.v opvolgmelk. Ik heb het idee dat ze al een uur lang telkens aan het boeren is. Even aankijken dus hoe het gaat. Hebben jullie kindjes last gehad van het overstappen van opvolgmelk op gewone melk? Marleen, superlief zeg dat Thomas verliefd is. Hij vindt het zelf vast ook wel stoer haha. Bah Jasper dus een beetje ziek. Hopelijk knapt hij snel op. Belachelijk dat jullie nog geen bericht hebbenv an de autopsie. Laat je niet aan het lijntje houden hoor! Schatje, wat goed van Djayden zeg! En wat een mooie buik heb jij al zeg!!! Chantal, dat heeft dus flink angst gegeven in jullie familie. Gelukkig dat er nu goede controle is. Setteke, wat leuk zeg wat Silke allemaal heeft gekregen. Alles wat je had gevraagd? Of ook nog dingen waarvan je denkt; wat moet ik hiermee haha. Sneu voor Tymen zeg. Ik wilde gisteren weer eens wat speelgoed wisselen, dus dacht ik neem de nijntje geluidenkubus mee naar beneden. Nou helaas doet dat ding het niet meer. Maar ja heb ook geen bonnetjes meer van al dat speelgoed wat Danique ooit heeft gekregen. Dus ik tiamo gemaild hebben ze dat ding niet meer. Kan ik hem wel opsturen, maar krijg ik een ander nijntje artikel ervoor terug van dezelfde waarde. Nou daar baal ik dus van, want vind die kubus zo leuk. Plus dat ik de verzendkosten moet betalen om dat ding op te sturen, dus ja ben je ook 6 euro kwijt. Kan ik beter een nieuwe kubus kopen, je weet ook nog niet wat je terug krijgt. Nog maar even denken wat ik ga doen. Denk dat ik manlief of mijn vader het ding maar laat slopen en laat proberen te repareren hihi.