Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Linka: de schoentjes zijn een beetje donkerder dan op de foto, maar erg leuk.
    Super dat je weer vrolijker klinkt meid.

@ Miepie: spannend om het te vertellen hè.
    Wist ook nog niemand dat jullie voor een 2e kindje bezig waren??
    Ik was ook altijd erg snel met vertellen hoor, zoiets kan ik niet voor me houden. ha ha

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik kon alledrie de keren ook m'n mond niet dichthouden hoor. Heel ruim voor de 12 weken wist iedereen het ook al.

Miranda, mooie schoentjes.

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Idd gewoon doen wat je hart je ingeeft ;) Wij hebben het beide keren binnen een paar dagen tegen ouders en zussen verteld en 'n paar vriendinnen wisten 't zelfs meteen na de positest ;) Die vriendinnen wisten dat we bezig waren, maar voor de familie was het een hele verrassing :) Nadat de familie ingelicht was mocht van ons iedereen het weten. Mocht het dan fout gaan, dan kan je daar juist veel steun van hebben

@Linka; Wat lief van Jeroen!

@Miranda; Leuke schoentjes!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, veel plezier vanavond met vertellen! ik heb het ook snel verteld aan iedereen. dezelfde avond nog aan mijn ouders en zusje. en met 6,5 week al op mijn werk. mijn collega's wisten dat ik heel graag zwanger wilde worden en dat het nog niet lukte en we ervoor bij de gyn liepen. ik vond het niet leuk om hen lang in de waan te laten dat ik er nog verdrietig over was. gelukkig zat de kerstvakantie ertussen waardoor ik maar een week stiekem gedaan heb.

miranda, wat lief die schoentjes!!!

marleen, misschien is het ook meer voor mijn idee dan voor haar. ze is wel heel dol op ballonnen, dus ik ben wel benieuwd hoe ze reageert als het huis er vol mee is.

linka, lief hoor. is in ieder geval weer een stap in de goede richting!

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    heb uit verveling maar me aquarium schoongemaakt ,steentjes uit het zand gezeeft + het zand door een emmer water geslagen. dus aquarium ziet weer zo mooi uit !

emy is inmiddels ook weer wakker. en zit vrolijk te spelen.

Ik zag leuke schoentjes voorbij komen. wat lief..
    alleen hoe doen jullie die in godsnaam aan. heb hele leuke schoentjes gehaald nou die waren nog vrij duur ook. en ik ze aan doen nou binnen 2 seconde had ze ze al uit. k denk nou is misschien wennen. iedere dag dus aangedaan als ik weg ging. maar nee hoor mevrouw trok ze steeds uit en maar aan lopen te likken en bijten. ik heb nu andere schoentjes gekregen ...zelfde verhaal. heb ope schoentjes, dichte schoentjes, met veters, met klitteband. zo instappertjes met soepele achterkant. niks blijft zitten alleen maar willen lopen op blote voeten. ( zonder sokken want die trekt ze ook uit )
    emy is zo kindje waar bij je 2 sokjes aan doet in de ochtend en vervolgens dat je ergens weg gaat en dan foetsie weg sokjes of nog maar ene in de handen heeft. en nergens de ander te vinden is. waarbij je dus hele weg terug gaat lopen precies de route die je gelope ben en nog niet gevonden heb. ik baal dan als een stekker want zo heb je iets nieuws gehaald en zo is het nietmeer compleet en kan je het weg doen. ..... zonde !

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik heb met de kerst toen aan mn familie het gezegt.. dus toen was ik ehm 7 weken zwanger net. maarvrienden wisten t nog niet ! alleen me dichtst bij zijnde familie, zus, broertje, moeder en haar man. kenny zn vader, en die zn vriendin, en de vriendin haar 2 dochters met aanhang en kids en zoon met vriendin. dus ja heb het verteld toen maar niet aan iedereen.
    dus heb een paar weken volgehouden hahaha. vond het zoiezo leuk om dat zeg maar met de kerst als kado ook meteen van goh jullie worden opa en oma. en tante en oom. om dat zo te vertellen.... want ja ik drink nog wel eens een wijntje en champagne. en dan net vlak voor de feestdagen opeens dan niet.. ziet raar uit dan he.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Denice, Lianna hield met die leeftijd ook geen schoenen aan, sokken ook niet. En zelfs nu is het vaak dat ze de hele tijd roept: uit uit. Vooral in de auto als ze er zelf niet goed bij kan.

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey,

@ Miepie: Veel plezier met vertellen vanavond! Leuk is dat he om dat nieuws te brengen:) Wij hebben het ook gelijk aan ouders, broer en zus verteld, zo leuk! En verder vond ik het ook erg moeilijk om mijn mond te houden, dus hier wist iedereen het ook al voor de 12 weken...

@ Miranda: Wat een leuke schoentjes! Wij hebben voor Olivier vorige week ook schoentjes gekocht, we liepen er tegenaan. Ook met een soepel zooltje. Toevallig iemand gehad van de week die bij een goede schoenenzaak werkt en die heeft ze ook goedgekeurd :DAl vind ik zijn slofjes ook nog erg leuk, ik wissel het dus af...

@ Lauwie: Wij zijn op Oliviers verjaardag naar de dierentuin gegaan. Zo hadden wij een lekker uitje met zijn 3-tjes op die speciale dag en was het echt een dag voor onszelf. Olivier vond alle aandacht op het feest zelf erg overweldigend en heeft heerlijk rustig in een hoekje met een neefje gespeeld...

@ Linka: Wat fijn dat Jeroen weer wat liever doet en zelfs een cadeautje voor je had!:)

Zo, ik heb mijn autootje gewassen, 2 wassen gedraaid en opgehangen, gestofzuigd, de kamer van Olivier opgeruimd en een afspraak kunnen maken met een nagelstyliste. Strijken schuif ik door naar morgen, dan kan ik alles in 1 keer doen.

Joepie, heb ik eind van de week eindelijk weer mooie nagels! Ik word er gek van hoe die dingen steeds splijten en kapot gaan...

Ik ga mijn was van de lijn halen...

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Miepie: vorige zwangerschap tegen de ouders bij 8 weken, lust namelijk graag een wijntje dus dat zou rond de kerst veels te veel opvallen haha
    ik kan het ook niet voor me houden
    op werk alleen tegen mijn baas bij 8 weken verteld ivm infectieziekte waar ik mee werk en andere om mij heen, griep bof mazelen enzovoort

schoentjes: wow mooie schoentjes allemaal, die van mij heeft bijna nooit wat aan. ja soms van die zachte leren slofjes. hij loopt liever zonder vind ook wel schattig zonder.
    ken iemand die hun baby van 6 maanden alleen maar dure spullen aantrektmaar dan heb ik het niet over 50 euro per iets maar 100 of meer, dat doe ik echt niet hoor

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Kom ff binnenvallen. Jenny, ben je zwanger van de tweede? Even met de deur in huis hahaha!

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    #37071 Vogeltje, 10 aug 2009
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
    We moesten het wel snel vertellen omdat ik bij 7 weken een erge bloeding kreeg en bij 8 weken in het ziekenhuis lag.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, dat dacht ik ook meteen.

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik en de baby zijn weer goedgekeurd bij de verloskundige. Baby ligt er helemaal goed voor, bloeddruk prima, in totaal 4 kilo aangekomen.
    helemaal goed dus.
    waar koop je leuke/goede schoenen?

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Fijn dat alles goed is met jou en de baby! Wanneer zal hij /zij zich nou toch laten zien, spannend allemaal!:)

Wij zijn goed geslaagd bij Ziengs. Verder hebben wij hier in het dorp een schoenenwinkel zitten, denk dat ik daar de volgende keer ook ga kijken...

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    :D Maar ik denk het ook als ik het zo lees...

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, daar ben ik weer! Ik heb de foto's nog niet op de computer staan, dus die houden jullie tegoed. Ik moet ook nog een foto maken van al Silke haar kadootjes.

Silke moet echt bijkomen van gisteren. Vanmorgen heb ik haar om kwart voor 9 wakker moeten maken voor de fles. ze was nog heel ver weg. daarna terug in bed, ze was nog zo moe! ze heeft geslapen tot 11.45 uur!:$ En nou ligt ze sinds een drie kwartier weer in bedje. Hele ritme wag, maar ach, we hebben toch vakantie!

We zijn nog even naar Leuwarden geweest. Zo'n skippy-koe konden we niet vinden dus Tymen mocht wat anders uitzoeken en hij heeft een graafmachine gekozen en is er helemaal blij mee. Silke had ook nog wat centjes, voor haar hebben we een poppenhuis van Abrick gekocht. Kostte maar 13 euro. Ze is er nog wel wat te klein voor, dus we zetten hem eerst op haar kamer, maar hij is zo leuk. daarna nog even verder rondgekeken en nog wat kleine dingetjes gekocht. Tymen is de hele tijd droog geweest. Ik had hem ook gen luier aan. We zijn weer thuis en ja hoor! meneer plast in zijn broek.

Ik heb net het 4 in 1 poppenwagentje van Winnie de Poe in elkaar gezet, wat een leuk ding! Ik ben benieuwd wat Silke ervan vindt....

Over vertellen dat we zwanger waren, bij beiden hebben we alleen onze naaste families ingelicht, de rest na 13 weken.

Over schoentjes, Ziengs heeft goede eerste schoentjes. Bij Van Haren hebben ze ook ze ook eerste schoentjes van Elefanten en die zijn ook heel goed en te betalen. Miranda, leuke schoentjes!

Heb ik verder nog wat belangrijks gemist?

Jullie allemaal nog bedankt voor de feleicitaties voor mijn meiske!

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Petra: Fijn dat het goed gaat! Nu maar afwachten wanneer je spruit eruit wil!

@ Jenny: Hmm, je vorige zwangerschap... En aangezien je alleen Mylan hebt... En nu ineens niks meer zegt....

@ Schoentjes; elefanten zijn idd goed en vooral betaalbaar. Alleen hebben ze niet altijd even leuke modellen, voor jongens dan.

Ik ben net met Jasper bij de HA geweest. Hij heeft al een dag of 5 a 6 dunne, soms waterige luiers, Thomas ook. Maar Jasper zijn temp zakte vandaag maar niet. Na 3 zetpillen zit hij op een temp van 39,5, en werd een lappenpopje, dus de HA wilde m even zien. Hij drinkt goed en heeft vandaag gewoon gegeten, behalve groente. Hij slaapt nu en mag vanavond nog een zetpil. Waarschijnlijk is het een virus, dus het is nog even aankijken.

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi is jenny misschien ook zwanger !!!! WAHOOOOOOEEEEEEEEEEEEH hihi. jeeej :D:p

durf je het nog niet helemaal zeker te zeggen??

19. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Marleen, oh wat vervelend dat je mannetjes allebei ziek zijn. Je was bij de HA las ik. Wist hij je ook al iets te vertellen over het autopsie rapport?

@Jenny, ik lees het ook alsof je zwanger bent. Is dat zo?

@Petra, fijn dat jij en de baby weer goed gekeurd zijn.

@Miranda, welkom thuis. Fijn dat jullie vakantie leuk is geweest. Wanneer moeten de kinderen weer naar school?

Verder weet ik het even niet meer sorry.

Oh ja over normale melk. Janna wilt dit dus echt niet, ben wel aan het oefenen, maar na een paar slokjes wilt ze niet meer. De opvolg melk gaat er in als pap.

Schema van Janna
    's ochtends pap (180 cc) en water
    tussendoor drinken met soms koekje, rijstwafel
    's middags 1 boterham met 150cc opvolgmelk
    tussendoor drinken en fruit
    's avonds avondeten en nog drinken

Waar drinken jullie kindjes uit. Op het cb werd gezegd dat Janna uit een beker moet drinken. Nu drinkt ze bijna alles uit een beker, maar haar melk niet.
    En als we een dag weg zijn dan krijgt ze of de fles of een tuitbeker, voor een keer kan dat toch geen kwaad?

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    proest haha jullie zijn echt heel erg, maar weet nog van niks hoor ;)

Deel Deze Pagina