Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

@Lauwie; Dikke knuffel Bekijk bijlage 8941 Hoe gaat 't nou?

@Toetie; Werk ze!

Als ik jullie verhalen zo lees over de verjaardagen, ben ik toch blij dat wij het klein houden. We nodigen alleen naaste familie uit en een paar vrienden en that's is! En dan vieren we het nog in 2x ook, ha, ha

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

Wil hier even mijn moeder feliciteren met haar 59e verjaardag, van harte mam :)

Vandaag alweer 38 weken zwanger en langzaam maar zeker begint alles af te komen, dus dat is een heel fijn gevoel!
    Hebben jullie dat ook dat je kindje steeds meer een mensje (jongetje/meisje) begint te worden? Het echte baby is er nu wel af hè?
    Ik moet zeggen dat de babytijd me heel erg is meegevallen, ik ben altijd gek op kinderen geweest maar baby's leken me nooit zo leuk :), maar ik heb echt genoten van elk nieuw dingetje die ze kon
    (aaaaaah ze gaapt zeiden we dan of ooooh kijk ze heeft haar ogen open wauw!) maar ik moet ook zeggen dat ik het nog steeds elke dag NOG leuker vind worden

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Verjaardagslijst
    27-06 Milan, Mama Rebbel

14-07 Laureen Cheryl Mama Miranda
    16-07 Fenne en Linne Mama Daisy
    21-07 Djayden Mama Schatje
    22-07 Olivier Mama Puck
    22-07 Anissa Mama Noura
    25-07 Donique Alice Mama Mik
    26-07 Roos Marielle Mama Petra
    31-07 Emy Mama Denice
    01-08 Giulia Christina Giovanna Mama sjudith
    01-08 Malou Lotte Mama Mieppie
    03-08 Ise Mama Chantico
    03-08 Hanne Mama Arri
    04-08 Djim Mama Lique
    05-08 Wesley Mama Delilah
    06-08 Melanie Mama Esprit
    07-08 Silvan mama Moniki

09-08 Silke Fenna Mama Setteke
    11-08 Toby Mama Vogeltje
    13-08 Matthijs Mama Duster
    14-08 Britt Mama Queenbee
    15-08 Ivy Alucea Mama Kimm
    16-08 Danique Aline Mama Alieke
    16-08 Patrick Mama Pruts
    17-08 Tygo Finn Mama Chantal
    18-08 Daen Keano Mama Bumba
    20-08 Vera Mama clauwtje
    21-08 Mylan Mama Jenny
    22-08 Ottilie Sophie Mama Lauwie
    22-08 Jasper Jeroen Mama Marleen
    25-08 Janna Mama Happy
    26-08 Jeslyn Hanna Mama Linka
    26-08 Britt Mama Foreverfriend
    27-09 Bart Mama Toetie
    29-08 Kyana Mama Debby
    30-08 Tess Mama Teske
    02-09 Josyp Mama Sjorsje
    10-09 Silver Roxy Mama Binna

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoera voor de mamma van Petra :D

En alle kindjes die jarig zijn.....weet het ff niet :)

Hier is het straks 10 dagen druk, krijgen logees uit Italië :D :D Wel leuk natuurlijk!

@ Petra, Ik vind het ook zo meevallen en had nooit bij mezelf bedacht dat ik zo kneuterig zou worden :D:(
    Maar vind het ook superleuk elke dag! En momenteel is Giulia heel gul met kusjes, dus even van profiteren!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Toby; Van Harte Gefeliciteerd met jouw allereerste verjaardag. Maak er samen met jouw papa en mama een hele leuke dag van!

@Vogeltje; Van Harte Gefeliciteerd met Toby

@Mama van Petra; Van Harte Gefeliciteerd met uw 59e verjaardag

@Petra; Van Harte Gefeliciteerd met je moeder

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lieve Toby,
    Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Dat je maar een grote knul mag worden 8)! Enne...lekker veel taartjes eten :p

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Mogguh!

Pff, wat een rotnacht hebben we achter de rug zeg. Jasper werd om de haverklap wakker en heeft de hele nacht tussenin geslapen. Speen erin en weer slapen en dat zo'n 10 - 12x denk ik. Hij is nog steeds aan het gloeien, maar wel aan het spelen. Ik denk dat hij zometeen wel weer instort en naar bed kan, dan ga ik gelijk even de koorts meten. Thomas ligt nu ook als een dweil op de bank en Jeroen liep ook te mopperen over rommelende maag en darmen... Fijn!

Wat verjaardagen betreft is het hier vaak super druk omdat Jeroen mensen uitnodigd waarvan ik het niet weet... Doet ie niet expres hoor, maar bij hem is gewoon iedereen welkom. Vaak zijn er mensen die niet eens kunnen zitten omdat ik niet genoeg stoelen heb. Met Thomas zijn verjaardag waren er aardig wat op vakantie, maar alsnog was het druk. Op Jasper's verjaardag wordt het denk ik nog drukker. Ik heb op beide kaartjes gezet tot 18u, maar bij Thomas gingen de laatste om 20u weg en was ik kapot. Dus ik ben benieuwd hoe het de 22e gaat!
    Deze week ga ik maar alvast wat extra boodschappen meenemen, zodat het volgende week niet allemaal in 1x hoeft. De meeste mensen rekenen er tegenwoordig al op dat ze na een verjaardag bij ons thuis niet meer hoeven eten haha. Aan de ene kant zie ik er best tegenop, maar alle mensen die komen steunen ons op dit moment enorm, dus ergens is het wel fijn dat ze er zijn!

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hieper de piep hoera voor Toby!!! Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!!

Hieper de piep hoera voor de oma van Roos!!!

9. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Toby, van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag! Geniet lekker met je papa en mama vandaag!

@Vogeltje, van harte gefeliciteerd met je zoon!

@Oma van Roos, van harte gefeliciteerd met uw verjaardag (zou wat zijn als uw dochter vandaag zou bevallen :D)

@Petra gefeliciteerd met je moeder!

10. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Toby gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet er van. Laat je maar lekker verwennen hoor.
    Vogeltje en man, jullie ook gefeliciteerd. hele fijne dag vandaag.

@Oma van Roos, U ook gefeliciteerd. Alvast een fijne dag gewenst vandaag.
    Petra, Andy en Roos, jullie gefeliciteerd met jullie (schoon)moeder en oma.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Oma van roos: Van harte Gefeliciteerd met uw verjaardag!

Toby: Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag mannetje! maak er een leuke dag van

12. schatje1

Vandaag 13 wk zwanger :) het gaat best snel..

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé schatje, 't is dat jij het zegt. 13 weken zwanger zijn we al weer. Ik vind 't ook erg snel gaan. Gefeliciteerd met je 13 weken :)

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Mijn banner loopt nog niet goed :x, maar ik ben toch ook echt 13 weken vandaag :)

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Nou ga ik maar eens aan het werk. Baal er van, want voel me weer een partij beroerd vandaag :x

Tot vanmiddag/vanavond :)

16. schatje1

@duster: jij ook gefeli met je 13 weken haha

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ toby van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooi dag van.

@oma van roos van harte gefeliciteerd met u verjaardag

Over de verjaardag wij doen op haar echt dag wat met ze drie

en op de zondag daarna doen we smorgens met de opa en oma's de ouder opa en oma's en een paar 2 oom's en 2 tant's de taart. en smidag's komen er vrienden met kinderen en fam met kindern

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @schatje gefeliciteerd met je 13 weken

@petra gefeliciteerd met je 38 weken

@duster gefeliciteerd met je 13 weken

echt leuk maar vandaag over minder dan een maand zijn alle kindjes 1 jaar

Moeten van midag naar et cb voor prikjes maar gisteren had ze wat verhoging. zal ze dan geen prikken mogen ??

vr geven jullie je kindje eenheel stukje vlees of gewoon van jullie ??

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen dames,

ik kom even snel zwaaien.
    Lees nog steeds mee hoor ;)

X Claudia

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @aykietje Leuk iets van je te horen. En fijn dat alles goed gaat. Heeft je man inmiddels al weer wat meer werk?
    Nee ik heb geen facebook.

@Lauwie, oh wat vervelend dat Ottilie zo slecht is gaan slapen. Is de rust nu weer een beetje weder gekeerd? En de ruzie weer uitgepraat?

@Naat, leuk iets van je te horen?lezen. Ik kan je helaas niet helpen. Janna is een echte slaapkop. Wil je er wel sterkte mee wensen.

@Linka, slaapt Jeslyn ook al zo slecht? Hoe gaat het verder met je? Trek je het nog een beetje?

@Alieke, hoe was het bij de huisarts?

@Petra, gefeliciteerd met je 38 weken. Ik vind het tot nu toe nog steeds super die kinderen. Alles wat ze leren enz. En inderdaad het lijken nu echt net kleine volwassen mensjes.

@Sjudith, veel plezier met de logees uit Italie

@Marleen, dikke knuffel voor jou, Jij het het nu ook niet makkelijk. En beterschap voor iedereen daar.

@Schatje, gefeliciteerd met je 13 weken

@Duster ook gefeliciteerd met je 13 weken. En succes op je werk.

@Binna, gefeliciteerd met Silver haar 11 maanden en 1 dag. haha.
    Weet niet of ze prikjes mag hebben vandaag. Bij mij hebben ze niks gevraagd.
    En over vlees, Janna krijgt nu gewoon een stukje vlees van ons. Ze eet toch niet zo heel veel, dus zou ik veel overhouden. Nu gaat het zo goed.

Zo dat was weer een reageer actie van mij. Hoop dat ik niemand overgeslagen heb, zo ja sorry!

Als het goed is komt vandaag mijn Macbookpro binnen. Oh ben zo benieuwd he. Heb hem gekocht voor school, zodat ik ook lekker verslagen op de bak kan typen en er dus toch een beetje bij ben.
    Ga de deur denk ik niet uit tot dat ie er is.

Vandaag krijgt Janna al visite voor haar verjaardag. Een vriendin van mij komt langs, ze kan de 29ste (dan vieren we haar verjaardag) niet.

Deel Deze Pagina