Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff *zwaaien* van mn werk! Kom straks ook ff kletsen maar eerst ff aan het werk!

Toby van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag maak er een superleuke dag van met je ouders en familie!

Mama van petra ook een hele fijne verjaardag vandaag! Petra gefeliciteerd met je moeder!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Ligt eraan wat haar temp was of is. En of jij het zelf wil of niet. Hierover heb je tenminste wat te zeggen op het cb haha. Met Jasper hou ik nog geen rekening met vlees, hij krijgt een stukje van mij of van Thomas.

@ Schatje & Duster: Jeetje meiden, 13 weken, wat gaat het snel!

@ Naat: Lastig dat ze zo slecht slaapt meis! Is er iets gebeurt waardoor ze van slag kan zijn? Ze doen zoveel indrukken op op deze leeftijd. Ze hebben allemaal wel even zo'n fase. Probeer haar wel in haar eigen bedje te laten slapen en neem haar niet bij je. Geruststellen en weer weg gaan uit haar kamertje. Misschien wordt ze wel ziek of krijgt ze een tandje of kiesje. Ik word een draak als ik te weinig nachtrust heb, echt niet gezellig voor m'n omgeving hoor... Maar ja...

Oja, Lauwie, volgens mij heb ik er helemaal overheen gelezen, maar ik las dat je ff bonje had met vriendlief, alles weer opgelost?

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, Jeslyn mocht geen prikken omdat ze ziek is geweest en dat 6e ziekte was en dat ze nog niet helemaal opgeknapt was, mocht ik wachten tot 17ste.

En Toby, gefeliciteerd met je 1e verjaardag en maak dan mooie dag van!

Oma van Roos, gefeliciteerd!

Schatje en Duster, gefeliciteerd!

Petra, oei nog 2 weekjes, gefeliciteerd :D !

Jeslyn viert gewoon op haar eigen verjaardag dat vind ik bijzonder, zo ben ik ook mee opgevoed op echte verjaardag vieren.....

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Happy, lief dat je vraagt, het gaat wel hoor, gelukkig hebben wij uitgeslapen tot 9 uur!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

Goeden morgen iedereen:)

hebben jullie lekker geslapen?

Ik ben druk bezig met het maken van een verjaardag's slinger voor ivy voor zaterdag:D (foto's volgen als die klaar is)

Voor de jarige(n) Van harte gefeliciteed :D Maar er een hele fijne dag van:D

En de dames die werken. werkse vandaag:D

En rest een hele fijne dag:D

Liefs

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    weet iemand hoe ik zichbaar een foot kan plaatsen?

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Als je plaats reachtie doet. en daar dan op de paperclib klikt kan je er een uplode

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

hier echt een rotnacht. Jorja kwam 2 keer om te eten, half twee en half vijf en vervolgens om kwart voor acht nog 'n keer. Maar ze heeft wel alle flessen netjes leeggedronken. Dadelijk eerst beneden stofzuigen en dweilen en dan weer even gaan rusten.

@Toby, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

@Verjaardag, wij hebben al niet zoveel mensen uit te nodigen, maar zelfs van die paar komen er 3 alvast niet (schoonouders en oma). En dan vieren het niet eens op de verjaardag zelf, want dan zou er helemaal niemand komen. Hopelijk neemt Ard vrij met Yosyp z'n verjaardag, dan gaan we lekker naar de Efteling.

Linka hoe doen ze dat bij jou dan? Vraagt iedereen dan speciaal vrij van z'n werk?

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
  10. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik geef het op haha

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sjorsje, ik neem altijd vrij op verjaardagen van mijn kids en eigen! Klinkt raar maar dat vind ik bijzonder....

Wij zitten al aan te denken dat wij volgende jaar gewoon op zaterdag gaan vieren, dat weten wij nog niet, ik vind raar om op andere dag te vieren... Raar he!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Oh ik vier het zelf wel op de eigen verjaardag. Alleen het feestje voor met anderen erbij verzet ik naar een andere dag.

13. JIp! thanks!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh!

Toby, van harte gefeliciteerd met allereerste verjaardag! Vandaag lekker taart en eten kadootjes uitpakken! Een hele fijne dag vandaag!

@Oma van Roos, ook gefeliciteerd met uw verjaardag!

@Schatje & Duster, van harte met jullie 13 weken alweer!

@Binna, gefeliciteerd met Silver's 11e vermaanddag! ;)

Xx

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    yw! ;)

16. Tygo is naar het CB geweest!

Hij is 9260 gram en 76,5cm lang....
    Hij heeft wel een groeispurt gehad. Z'n gewicht blijft achter, maar dat komt omdat ze nu meer bewegen.

Hij deed al dingen die kindjes van 15 mdn moeten kunnen, maar goed al onze augustuskindjes zijn erg vlug, dus daar zal het wel aan liggen ;)

De ontbijtpap en opvolgmelk hoeft niet meer, dus ik ga gewoon door tot het op is en haal geen nw meer...

Hij heeft 2 prikjes gehad in zijn benen :$
    Huilen, huilen.... Boos....
    Maar moeders had de knuffel en speen meegenomen en dat maakte veel goed, maar toch vond Tygo het wel verstandiger om gewoon zo snel mogelijk weg te gaan uit die kamer met die rotmevrouw van de prikjes... :D
    -------------------------------------------------------------

Heb net foto's opgehaald die ik heb besteld. Zijn foto's die ik voor zijn verjaardag heb gemaakt om te geven aan mijn vriendinnen. Ze hebben nl. allemaal een fotolijstje met een gedicht erin gekregen om te laten weten dat ik zwanger was, hiering kondigt Tygo zijn aankomst aan en reserveert hij het plekje in de fotolijst :p
    Dus nu heb ik zwart/ wit foto's gemaakt van hem met die blauwe 1 in zijn hand, etc. En daar krijgen ze er 2 van op zijn verjaardag. Zijn erg gaaf geworden!
    Hoewel hij niet bepaald het fotomodelletje wilde spelen die avond, ggggrrrrr....

Ik zal Happy ff de gegevens pb-en!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn heeft vanmorgen voor het eerst gewone melk gedronken, ze dronk meteen in 1 keer helemaal op!!! Maar opvolgmelk is nog niet op hoor, om en om, ik dnek nog paar flessen dan is ie op en ze mag savonds avondpapje blijven drinken als ze behoefte aan heeft.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, tuurlijk ben ik ook benieuwd naar de verhalen hier voor een 3e, maar ik denk toch dat het iets makkelijker is dan de meeste dames hier. Die hebben namelijk binnen een jaar weer een kleintje en ik denk dat Djim zeker 2 zal zijn als er nog eentje komt. Of het moet heel gek lopen de komende maanden, haha. Heb vroeger altijd geroepen dat ik 4 kids zou willen en mijn vriend ook, dus wie weet.

@TOBY, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat je maar lekker verwend mag worden. Lekker dat alles weer opgeruimd is van binnen ;)

@Miranda, ja wat een onderneming al dat wassen. Moet ook gaan strijken, dat doe ik normaal op zolder naast de machine.. Maar denk dat ik hem nu maar voor de tv ga zetten vanavond!! Leuke schoentjes, Sam had ook deze in zilver alleen zonder bloemen.

@Miepie, ik kon het meestal ook niet goed voor me houden hoor. Familie wist het zeker voor de echo. De rest erna!

@Petra, wat goed bij de VK, lekker hoor. En wat goed maar 4 kilo aangekomen!

@Sjorsje, heftig nachtje meid, hopelijk kan je vandaag nog een beetje rusten. Is de kraamhulp alweer verdwenen? Beviel het?

Zo Sam is gelukkig weer koortsvrij. Het gaat dus de goede kant op denk ik. Weten jullie nog een leuke site voor babyschoentjes, of een ander geweldig kraamkado voor een jongentje voor ongeveer 25 euro?

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Toby,van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!
    Maak er een superdag avn met heel veel cadeautjes en taart!!

@Oma van Roos,van harte gefeliciteerd met uw verjaardag!
    Petra,Andy en Roos,van harte gefeliciteerd met mama/oma

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Ik heb de eerste 2 verjaardagen van Thomas ook op de echte dag gevierd, dit jaar voor het eerst niet en ik ben het wel met je eens dat het op een of andere manier toch specialer is om het op de echte dag te vieren. Jasper is dit jaar op zaterdag jarig dus da's mooi. Volgend jaar zien we het wel weer.

@ Sjorsje: Wat een hongerlapje vannacht! Ze heeft er zin in. Heb jullie het nu zwaar met 3 van die ukkies en die gebroken nachten of valt het nog mee?

@ Lique: Tussen Thomas en Jasper zit 2 jaar en dat vond ik best pittig maar nu wordt het makkelijker. Maar is denk dat als er nog een 3e mag komen dat Jasper minimaal 3 moet zijn voordat ik het zou willen proberen en misschien wil ik tegen die tijd niet meer. We zien wel!

Ik vergeet steeds over het autopsierapport te vertellen, een aantal van jullie hadden er naar gevraagd. Ik zit bij een andere HA dus ik kan niks opvragen, dat moet Jeroen doen. Jeroen is sinds gisteren weer aan het werk en was zo druk dat hij het vergeten was te vragen bij de HA. Op zich vond ik het wel fijn dat hij gewoon lekker bzig was geweest en eventjes niet met de dood van zijn moeder bezig was. Maar toch hoop ik dat hij vandaag nog belt naar zijn HA. Op 1 oktober is er een afspraak in het z'huis voor het officiele rapport en een gesprek met de arts.

Deel Deze Pagina