Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
  2. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
  3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    voetenzak dus

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    @Noura: uitstekende smaak! Haha, heb zelf voor beide meiden ook de aubergine Bunker. Yinthe ligt er nu lekker in te dommelen.

@lauwie: je vroeg waarom het CB zich bemoeit met jullie veranderende relatie. CB (en ook de kraamhulp) hebben een signalerende functie mbt huiselijk geweld. Komt nl. het meest voor bij stellen tussen de 25 en 35. En wij vallen meestal in die doelgroep.

Ik ga me even met Jarissa bemoeien. Die verveelt zich. Heeft de hele dag heerlijk alleen gespeeld. Nu even tijd om wat met mama te gaan doen!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Oh wat een schattige foto :D
    Ziet er errug lekker warm uit...

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meide!

even snel een berichtje van deze kant.. vanmiddag met het naar de winkel gaan lag djayden heerlijk te slapen in maxicosi hij was zo moe.. toen we thuis kwamen sliep die nog dus ik denk laat maar even liggen.. en wat doet me vriend die haalt hem eruit! djayden helemaal overstuur omdat ie wakker is gemaakt.. en natuurlijk de hele middag huilen omdat ie niet meer in slaap kan komen.. :evil: was zo boos op me vriend! ik denk potverdomme hij gaat straks werken en dan zit ik de hele middag met een huilend kind! en die ik ook niet meer stil krijg.. :(
    En inderdaad djayden niet meer stil te krijgen! :(
    Heb hem nu in bed gelegd maar is nog niet aan het slapen!

Voor de rest ben ik gebeld door iemand van Felicitas en die komen 21 oktober hier.. ben benieuwd!

wij hebben alvast een leuk cadeau gehaald voor djayden voor sinterklaas.. het is een spel computer van v tech voor baby's
    het is vanaf negen maanden en dan kan die kleurtjes en geluidjes en vormen enzo leren.. echt heel leuk!
    En daar heeft ie straks ook wat aan :)

Groetjes

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Aaaaaaaaargh!
    Ik wilde foto's bestellen bij de Hema via het internet, had er wel 500 geselecteerd (véél Ise, maar ook nog van dingen daarvoor, eindelijk eens afdrukken). Duurt tergend langzaam om die foto's te uploaden, bijna een minuut per foto :confused: Zou in totaal zo'n 5 uur gaan duren... Nou ja, ik laat m'n computer toch aanstaan overdag, dus toch maar gedaan.
    Is ie net bij foto 215, floept internet eruit! Aaaaaaaaargh!
    Morgen een nieuwe poging, vandaag gaat dus niet meer lukken...

Oh, en ook nog een dappere poging gedaan hier bij te lezen, maar het gaat zó hard... Geen tijd meer voor een fatsoenlijke reactie. Die schuiven we ook door naar morgen ;)

8. schatje1

kan ook heel makkelijk via kruidvat.nl ;)

9. schatje1

ik heb jullie trouwens mijn hanger voor aan de ketting nog helemaal niet laten zien.. hij is heel mooi geworden! :) ben er echt super blij mee..

Buitenkant is witgoud met steentjes en binnenkant geel goud..
    Boven in staat de geboorte datum en onderin de naam..
    hoop dat de foto beetje duidelijk is want het spiegelt een beetje haha

10. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    RS-virus, ja bestaat al zo lang, ik werk er dagelijks mee. ik hoop dat ik zoveel antistoffen heb dat de kleine er geen last van heeft straks.

hier is de man een poetser, ik vind het vreselijk. als hij thuis komt zit hij ook echt te kijken of ik iets gedaan hebt haha

@sjudith: als wij thuis meten, meten we ook meer. misschien doen het anders ofzo. begrijp er niks van.

met de kleine gaat het lekker, mijn schoonmoeder is hem aan het vermaken. vandaag op visite geweest zij heeft ook 2 kleintjes, was even gezellig.
    en toch heerlijk weer vanmiddag, was niet verkeerd.

nu heb ik honger

doei

11. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

Jun 14, 2007
    2,015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo dan wat is er veel geschreven in een paar uur tijd zeg, niet normaal!

Moest vandaag naar de kaakchirurg dus oma heeft opgepast. Was wel even raar hoor. Maar ook wel lekker. Meteen even boodschappen gedaan. Heerlijk.

Janna doet het geweldig op 5 voedingen. Ze krijgt er nu nog 2. Ben trots op haar. Ga trouwens overstappen op comfort. Vind ik wel makkelijk.

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze was er om kwart over vier grrrrrrrrrrrrrrr ze dacht dat ze pas kwart over 4 moest. gelukkig was donique nog niet zo hongerig . dus toen ze thuis was meteen verschoond en gedronken!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ohhhh dat is wel erg lang, maar gelukkig niet gehuild of zo, een uurtje later is niet zo erg, als het maar niet meer dan 5 uurtjes zit, maar snap ik wel dat je regelmaat wil hebben ;) Wel jammer.

Ga toch proberen voeding ophogen naar 140 a 150 cc.

Schatje, mooie ketting! Daar mag je trots op zijn ;)

Happy, ik heb mooie foto's gezien van Janna op hyves! Scheetje!

Da's balen Chantico!

En de rest nog nieuws?

En vandaag lekker kleren gekocht daar was ik erg aan toe en voor Myrna, heerlijk!

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique doet het opeens uitzonderlijk goed.
    Ze huilt nog wel in haar slaap, maar na vanmiddag verschonen en knuffelen heeft ze in de box lekker gelegen en gebrabbeld en gelachen. Toen begon ze te jengelen. Heb haar in bed gelegd en na 2 tellen huilen is ze gaan slapen. Om 6 uur lekker in bad en nu lekker bij papa de fles. Dus ze gaat zo het bed in en dan gaan wij lekker even eten.
    Ben benieuwd of ze weer lekker gaat slapen!

15. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    daisy die foto is van internet geplukt dus eenander kindje ;)

schatje wat een mooie hanger

happy alleen weg was heerlijk de kaakchirurg toch niet hoop ik

alieke fijn dat danique het zo goed doet

oh fijn mik, maar ja gelukkig dat ze nog niet hongerig was. maar wel vervelend als je ritme in de war is

balen als dat uploaden misgaat met fotos, hier ook al ervaring mee

schatje is djayden weer tot rust gekomen

nou mijn zoontje is ziek, ineens 40 graden koorts

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Sinds twee dagen lacht Toby met een echte big smile is zo leuk om te zien. En we zijn sinds vannacht van de nachtvoeding af geven nu 5 voedingen van 150 ml gaat echt snel die tijd. Gelukkig heb ik niet zo veel problemen met mijn man en het huishouden hij doet zeker net zo veel en soms wel meer als ik, heb ik echt mee getroffen.

17. Philly

Philly Bekend lid

Nov 15, 2007
    672
    0
    0
    Het is heel erg goed gegaan, om 9.50 kreeg ik een telefoontje dat ze honger had, dus ben ik haar daar gaan voeden.
    Om 13.15 wilden ze haar de fles geven, maar die wilde ze niet, toen even gewacht en nog een keer proberen, weer niet, toen andere collega, weer niet. Maar uiteindelijk een mannelijke collega en toen dronk ze wel ( of het nou aan die jongen lag of dat ze heel erg honger had inmiddels weet ik niet...)
    Om 17 uur hebben we ze weer opgehaald en nu is ze total loss, viel aan de borst in slaap.
    Jelle is vanaf vandaag naar de peutergroep gegaan, want die wordt morgen 2 (gaat echt snel hoor) en dat is ook goed gegaan.

Over schoonmoeders, ik vind het ook moeilijker als het mijn schoonmoeder is, terwijl het echt een schat van een mens is.
    Ze wil alleen altijd met Jelle knuffelen en op schoot zitten enzo, maar daar houdt hij helemaal niet van. Hij is niet zo knuffelig naar andere mensen toe en dan gaat ze hem soms toch optillen en dan stribbelt hij helemaal tegen en dan denk ik; waarom doe je dat dan als dat kind het toch niet leuk vindt....
    Maar goed verder is ze hartstikke lief hoor en helemaal gek op de kids, dus verder heb ik niks te klagen.

@degene die gaan internetshoppen: is de kinderbijslag er al doorheen? ;)

Verder ben ik het even kwijt

fijne avond allemaal

liefs

Philly

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Sjudith, hier moeten de baby's in een soort bak en dan worden ze daarin gemeten. Vraag me ook wel eens af hoe nauwkeurig dat is. Ik had het idee dat Silke langer was de vorige keer.

@ Noura, leuk ding! Stomme vraag misschien maar waar zijn al die lodgerdingen voor? Balen van je zoontje! Hoop dat hij gauw weer opknapt.

@ Queenbee, gelukkig dat Britt nu een rustiger dagje heeft!

@ Mik, he bah, ik zou doodongerust zijn als mijn schoonmoeder of wie ook zo lang weg blijft met mijn kleine.

@ Daisy, ik ga denk ik als het mag gewoon de laatste fles stoppen. Heb ik met tymen ook gedaan. Dus in plaats van 7-11-15-19-23 naar 7-11-15-19 en dan de nacht in. Tymen kwam toen nog een weekje weer om 4 a 5 uur maar daarna was het klaar. Zo ga ik het nu weer aanpakken denk ik.

@ Schatje, arme Djayden! Papa's snappen er soms ook niks van he? Is hij nou uiteindelijk weer rustig geworden? Ik heb het "geluk" dat mijn mannetje altijd eerst met mij overlegt voordat hij Silke wakker maakt oid. Baal wel eens dat hij zelf nooit eens bedenken kan hoe het moet.... :( Mooie hanger. Er passen helaas geen twee kindjes op, anders had ik hem ook willen hebben.

@ Chantico, zoooo frustrerend die fotoservices! Kun je gerust een paar dagen voor uittrekken! :rolleyes:

@ happy, fijn dat het overgaan naar 5 voedingen zo goed gaat!

@ Alieke, en slaapt ze lekker?

@ Philly, mooi dat het zo goed ging op de opvang. Had ze al eerder een flesje gehad van iemand anders?

Hier liggen de kindjes weer in bed. Silke was rustig, maar begint nu weer wat geluid te maken. Speentje kwijt waarschijnlijk.

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ze heeft een tijdje gehuild, hebben haar even getroosts en nu slaapt ze dus wel weer.
    Dit ga ik dus echt even volhouden. Haar goed in de gaten houden en bij de eerste tekenen van vermoeidheid hup naar bed. Heb vandaag zelfs geen speen hoeven te gebruiken. Normaal als ze ging jengelen in de box deed ik haar een speentje, maar dat is dus stom. Danwordt ze moe en moet ze dus lekker rustig in bed gaan slapen.
    Nou we zullen zien hoe het verder zal gaan.

Morgenvroeg de eerste keer babymassage. Ik heb er echt wel veel zin in.

Mik, lekker zo met je schoonmoeder. Die laat je vast nog een keer vol vertrouwen oppassen, NOT!

Het meten in de bak doen ze hier ook! Het is nooit echt precies volgens mij

Chantico, wat balen van die foto's zeg!

Schatje, wat een mooie ketting zeg! En mannen, ja zoals ik ook al zei vanmorgen. Ze zijn erg lief, maar soms kun je ze wel achter het behang plakken.

Philly, mooi dat het goed ging op de opvang. En morgen alweer 2 zeg! Fijne dag alvast. Wat heb je gekocht voor hem?

Happy, heerlijk zeg 5 voedingen en gaan anchten meer. Vannacht is mijn mannetje aan de beurt. Die heeft op vrijdagmorgen vrij dus....

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey hey,

@Noura,oeps :oops:
    Enne beterschap met je zoon :pale:

@Schatje,bedankt voor je lieve berichtje op onze site,erg lief! :D
    Mooie hanger hoor!

@Chanti,GGGRR das echt balen zeg!
    Hopelijk lukt het morgen wel en idd via Kruidvat kan ook en is goedkoper!Succes!

@Happy,hoe was het bij de kaakchirurg?
    En wat geef je nu,half gewoon half comfort?
    Wij geven nu half/half,ik wil ns 4 comfort proberen lukt dat met dezelfde speen?

@Mik,oeps foutjuhh!
    Wat een geduldig kind zeg :D

@Linka,ja gewoon proberen joh als het teveel is laat ze het wel staan.
    En wat heb je allemaal gekocht?

@Alieke,en slaapt jullie meissie?

@Vogeltje,wat fijn dat je van de nachtvoeding af bent,heerlijk is dat heh!

@Philly,fijn dat het zo goed ging met de kids!
    En jij lekker rustig dagje gehad?
    Alvast een hele fijne dag morgen!
    Ow enne,heb 2 broekjes en 2 body warmers voor mn meiden,thanks voor de tip!Staan allemaal bij favorieten weet niet of dat goed is,hahaahha.. :)

@Setteke,is dat niet te lang dan vanaf 7u?
    Ik zou dan denken laatste fles om een uurtje of 9/10,,jij zal het beter weten,ik ben nog maar een leek :(

Heb zulke leuke body warmers besteld,heel fleurig,ik hou ervan :)
    Heb zin om nog meer te shoppen maar eigenlijk zonde heh voor dat ff dat ze het aankunnen...
    Vandaag een beetje een rarae dag,Linne is heel de dag al een beetje huilerig en net was Fenne wakker,normaal slapen ze s'avonds altijd goed door?
    We hebben ook een nieuwe mobiel boven het bed met licht op het plafond,vinden ze helemaal leuk :)

Nou ik ga ns boven kijken,ik hoor weer iets...

Share This Page