Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    spannend hoor miepie, ik heb gister mijn vriendin gebeld, haar dochter is nu 37 weken. word ook spannend.

oei lees wat over een bijtincident, wat zielig... enja het kan gebeuren, helaas doen sommige kinderen dit, maar het doet pijn als het je kindje overkomt..
    dikke knuffel, hoop dat het gauw over ismet de pijn en zwelling

wij krijgen een nieuwe badkamer, keuken en wc... binnenkort even uitzoeken. heb niet zo zin in het verbouwen, maar je meot er wat voor over hebben

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meisje

heb een druke ochtend gehad. eerst huis gepoets.
    en toen de bootschapen. Silver naar bed. en naar het keukentjes af gemaakt. eentje is bijna helemaal af op de binnen kant na die ga ik nog beplaken. en de ander staat te drogen met de verf. zal die ene zo even spamen

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Binna, dat ziet er leuk uit.

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    owowowow, wat slecht...
    heb van alles bij- en teruggelezen!! :( Echt niet goed van mij!!
    heb namelijk hier nog zoveel te doen!!!

Ga dus achter de laptop vandaan!!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Binna; Meestal snijden we met het avondeten een stukje van mijn vlees en een stukje van Dirk's vlees af. Daaraan heeft Matthijs wel genoeg

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Foei arri!!!! :D

Binna wat een ontzettend gaaf keukentje zeg! hoe heb je het gedaan dan? Of had je een keukentje van de markt. (kan me nog ergens vaag herinneren dat je er eerder over hebt gehad...:))

Queenbee: ben nog net niet zon wonder met de pc...dus zou het niet weten.

Tess: wat vervelend zeg dat ze is gebeten!

voor de rest blijft er niet zoveel hangen sorry.

heb net hele leuke kleertjes gekocht voor die vriendin van mij die nu aan het bevallen is:

Bekijk bijlage 9005

en er nog een beige kleurig broekje er onder. zag ook allemaal nieuwe dingetjes van ducky beay....zo gaaf..
    Hier in de omgeving zijn niet veel winkels die aparte dingen verkopen vind ik wel eens jammer...
    Zag bij feetje en van ducky beau dat ze ook een super collectie hadden voor de dreumessen....

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    binna: wij snijden ook altijd een stukje van onze vlees af. Een hele vind ik teveel hoewel ze laatst een hele frikandel heeft gegeten....(eerst haar bloemkool/aardappelen daarna dus die frikandel en nog wat patatjes....:$)

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ff: Het blijft inderdaad spannend. Hier dus net zo voel er echt haast niks van. Heel af en toe wat steken en een beetje misselijkheid.
    Week 6 is meestal normaal de vk te bellen toch?

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dankje voor de link Binna, zal zo ff kijken! En wat een snoezig keukentje!

11. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Binna wat leuk gedaan dat keukentje!

@Miepie ik merk ook amper dat ik zwanger ben, zou soms wel willen dat ik wat meer kwaaltjes had :p En ik heb gewoon (bijna) meteen de vk gebeld hoor! Leuke kleertjes trouwens!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Jullie mogen wel wat zwangerschapskwaaltjes van mij hebben hoor ;) Ik was blij dat ik over de 12weken grens heen was, maar ze zijn nog steeds niet over :x

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie ik heb deze ooit gekocht via mp. en gewoon alles er af gesloopt en opgeknapt. en die ander ook. alleen dat was eigelijk ook een kook forneusje maar ehb er een gat in gemaakt ter grote vaneen wasbak en een kraanje er op. als ie droog is en in me kaar zit zal ik hem wel showen.

@qb voor meer iedee zie www.silverpetra.babysite.nl

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    zo heb afspraak gemaakt mag 28 augustus heen! Vk vroeg me of dit mn eerste of tweede was en vroeg of ik toen ook door hun ben geholpen. Ze zei toen al je naam komt me bekend voor.
    Ik gezegd ik had een bankbevalling weet je het nu weer.. Wist ze het gelijk weer haha....

(ben toen op de bank bevallen want door mn rugweeen kon ik niet meer in de auto komen en mocht niet boven bevallen omdat ik te zwaar ben...)

15. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Duster ik geloof dat ik er wel wat geruster op zou zijn als ik wat meer kwaaltjes had, dus als je ze kwijt wil hou ik me aanbevolen!

@Miepie krijg je dan intake of echo? Of allebei?

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi een bankbevalling, ja dat vergeten ze vast niet meer.
    en pas op met wensen om kwaaltjes, ze beginnen best vaak rond 8 weken, en dan zou je willen dat je er niet om gewenst had hihi

wat een super leuk fornuisje.
    wil hier ook graag een houten maar dan ook om op te knappen. met een man die meubels spuit is dat supermakkelijk, alles word weer als nieuw en hoe je het wilt
    zo hebben we een perfect nagemaakte tripp trapp, nog steviger dan de originele

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    miepie wat een superleuk shirtje zeg, je vriendin zal er vast heel blij mee zijn.
    hier zitten wel een aantal leuke zaakjes. die ook de merken verkoopt die jij noemt
    en dan hebben we nog eentje die er uitknalt met prijzen, maar wel mooi. voor saf een jas die normaal... 139 kost!!!!! nu in de uitverkoop voor een stuk, heeeeel stuk minder. en scheelt dat de eigenaar erg goed bevriend is met mijn werkgever haha

owww ikzie ineens een grote vlek in saf zijn broek... beetje doorgelekt. gauw verschonen

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Moniki; Ik heb de kwaaltjes toegestuurd ;)

19. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Duster per expresse of met de postduif?? Dan weet ik wanneer ik ze ongeveer kan verwachten :D

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Per Expresse, dat gaat wat sneller hè :D

Deel Deze Pagina