Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Gelukkig, was al bang, hihi. Alvast bedankt in ieder geval!

Ehm, waar is Setteke eigenlijk? Ik wacht op foto's.....

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik zou er maar niet te blij mee zijn. Je hebt geen retourrecht hoor, als het je niet bevalt ;)

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Geen eens retourrecht?? Dat valt me wel een beetje tegen; ik weet niet eens wat ik precies besteld heb, haha.

Maarre, voel je je nog steeds zo beroerd dan meis?

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik ga ervandoor, klets gezellig verder

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    moniki: heb dan de intake. Bij ons hebben ze geen echo apparaat dus moet gewoon wachten tot ik een afspraak kan maken in het ziekenhuis.

Duster: Tis natuurlijk ook niet leuk als je er zon last van hebt. voel je je al wel minder misselijk worden of blijft het hetzelfde? Klinkt misschien stom maar aan de ene kant mag je het echt wel naar mij sturen!
    Ik ben te zwaar en als ik daardoor een beetje afval is het beter voor me denk ik.
    zie er wel een beetje tegen op hoor vooral van sommige verhalen hier over hoe ze praten over mensen die te zwaar zijn bij de vk/ echoscopist/gynacoloog.

Noura: Doei!

Setteke: Waar blijf je meis??????

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Marieke, ik heb helemaal geen problemen gehad bij de vk/gyn mbt mijn overgewicht. Wel had ik daardoor een medische indicatie en wilden ze in het ziekenhuis het beter in de gaten houden.
    Ik heb al eerder gelezen dat je zo'n moeite hebt met afvallen, ik weet natuurlijk niet wat je bmi is, maar heb je weleens een gastric bypass overwogen?

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miepie; Ik hoef niet over te geven, maar daar is ook alles mee gezegd ;) Ik ben zo moe, benauwd, hoofdpijn, duizelig, etc. etc. Ga zo extra vitamines halen, hopen dat dat wat helpt

8. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Vorige keer was ik ook te zwaar maar volgens mn vk was er nog niets om zorgen over te maken omdat ik alles wel kon. Nu weeg ik wel 7 kilo zwaarder als de vorige keer (is nog van de zwangerschap van malou) en mn bmi is 39 dus best wel zorgwekkend.
    Tja een maagverkleining heb er wel eens over nagedacht maar hoor wel veel horror verhalen er over en daardoor heb ik ook mn vraagtekens er bij.
    Zoveel eet ik ook niet trouwens.Dit heb ik vandaag gehad

2 boterhammen met vruchtenhagel en glas melk
    1 festini ijsje
    3 boterhammen (kaas, vruchtenhagel en sandwichspread) en glas optimel
    1 appel
    (Avondeten is aardappelen/bonen en vlees met joghurt.
    bij de koffie neem ik 2 koekjes ( cafe noir))

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    duster: Vervelend zeg! Hopen voor je dat het snel beter gaat!

10. Dit bericht is alleen geschikt voor 18 jaar en ouder. Er kunnen fragmenten van gescheld en gevloek in voorkomen. Scroll verder om deze over te slaan.

godver de godver de godver!!! :x:x:x

Nu ff mn gal spuien!

Ik ben zojuist bijna met Tygo op de fiets op de motorkap beland van 1 of ander vies lelijk kutwijf, die de bocht niet fatsoenlijk kon nemen en hierdoor mij compleet afsneed!!!
    Ik op de rem! En zag die motorkap wel erg dichtbij komen, schrok me wild. En dat viese vuile rotwijf is niet gestopt en remde zelfs niet af! Scheurde gewoon door!!!

Ik zweer het je als ik iets in mn handen had gehad had ik het dat rotwijf nagegooid!!!

Thuis aangekomen ben ik eerst met Tygo achterthuis op een stoeltje gaan zitten bijkomen...
    Stond gewoon zwaar te shaken, was zwaar pissig.
    Kon zowat niet eens de trap op komen thuis, zo slap was ik in de beentjes van de schrik...
    Godver de godver de godver!!!!

Zo dat moest ik ff kwijt, aangezien ik moeillijk tegen Tygo kan gaan lopen vloeken....
    Excuses!

11. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    klopt! maar ik heb eerder gebeld hoor, kon me niet inhouden. Je krijgt dan waarschijnlijk je intake bij 8-9 weken.
    gek he dat je niks voelt van het wonder in je buik. Echt ik voel me zo anders dan bij britt, maar zal wel komen omdat ik zo druk ben met van alles en nog wat, dat ik geen tijd heb om te letten op mn lijf!!!
    Hopelijk blijf je je goed voelen....

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Doe maar even rustig aan! Leuk he sommige automobilisten...

ff: heb dus ook gelijk gebeld en mag dus met 7 wkn heen (28/8)

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zo Chantal, kan me voorstellen dat je je helemaal wild bent geschrokken. En dat ze dan niet eens even stoppen. Te gek voor woorden.

14. @ miepie; je eet idd niet echt overdreven veel als je er daarnaast verder ook geen pakken koekjes en zakken chips ofzo bij verslind.
    Wel vind ik dat je aardig wat boterhammen eet, en op zich is het niet 'teveel', maar als je aanleg hebt om snel zwaar te worden kan je misschien sochtends je brood beter inruilen voor een kom vanille yorghurt met 4 noten muesli ofzo
    En wat varieren meer met crackers.
    Ik ben ook echt een broodeter en zolang ik elke ochtend en middag brood eet, val ik gewoon niet af....
    Dus ik eet nu om de dag ofzo 1, soms 2 boterhammen en anders eet ik dus een kom yoghurt met muesli of 2 crackers... En ja in het begin heb je wel honger, maar ja... dat hoort er bij als je afvalt natuurlijk... Extra appeltje erbij ofzo...

Ik weeg nu 66 kil0, eind febr. was het nog 72. Ben zelfs deze vakantie niet aangekomen, terwijl ik toen ook echt vakantie had zeg maar...

15. ja idd, stop dan even om te vragen of het gaat of zeg sorry, ik had je niet gezien of whatever, maar nee.... gewoon doorscheuren... Hey zit een baby voorop, maar maak je niet druk, kan wel tegen een stootje... grgggrrrr...

Ok, wij gaan nu richting enschede... Tygo word ook vervelend, hij is moe... Heb alles al in de auto... Vanavond vast wat boodschappen doen voor de verjaardag... En dan lig ik vast uitgeteld op de bank naar gossip girl en 90210 te kijken!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

Ik ben naar de tandarts geweest!!! Applaus voor mij!!!:D (was vijf jaar niet geweest, veel te bang...:)) En alles was in orde, beetje tandsteen, maar dat hebben ze keurig weggehaald.

Verder heb de mega berg was weggewerkt, alles is weer opgevouwen en gestreken. En toen wilde ik met jullie komen kletsen, maar toen hoorde ik boven alweer iemand heel hard zingen hahaha...

@ Toby: Van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Een hele fijne dag gewenst met veel taart en cadeautjes!

@ Mama van Petra: Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag! Ook voor u een hele fijne dag gewenst!

@ Lauwie: Fijn dat alles weer gezellig is thuis en dat jij je ook weer beter voelt.

@ Arri: Leuk vakantie! Waar gaan jullie heen?

@ Miepie: Leuke kleertjes heb je gekocht!

@ Chantico: Ik zou je nog bellen, sorry het is er nog niet van gekomen. Ben zo megadruk en we gaan eind volgende week op vakantie...:)

Vraag: Over vakantie gesproken... we gaan 2 weken naar Belgie, hoeveel kleertjes moet ik meenemen. Ik dacht zelf 15 setjes en ik neem handwas-spul mee voor de ongelukjes, ik heb geen zin om heel de week te gaan wassen. Hoe doen jullie dat?

Ik ga mijn boefje vermaken, zit al een tijdje lief in de box te spelen...

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    thanx voor de advies chantal! Zal het eens gaan proberen!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    zwaaaaaaaaai! Druk hier :D
    Familie uit Italia :D

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    puck had toen voor 2 weken ook voor elke dag schone kleertjes mee. Wou liever niet teveel wassen. Nu dus in de vakantie een keer alle kleren gewassen voordat we naar huis gingen.

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ZWAAAII terug judith!

Deel Deze Pagina