Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Pff dat is idd schrikken!:$ En dan dat doorrijden... ja we worden steeds asocialer zeggen ze dan op tv, nou dat is ook zo! Bah wat vreselijk onbeschoft! Gelukkig hebben jullie niets!

Heb je het kenteken niet kunnen onthouden? Maar nu ik dit schrijf vraag ik me ook af wat je daar mee opgeschoten was....

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja zo had ik het dus ook bedacht... Heb nu alles schoon in de kast, mijn mannen mogen dus komende week niet veel vies maken hahahaha...

Over eten... ik denk hetzelfde als Chantal. Teveel boterhammen... Ik eet 's ochtends Finse Ronde's en tussen de middag brood. Ik at eerst ook alleen brood en viel niet af, nu dus wel... En 's avonds matig met vlees en aardappelen en veel groente. Ik ben al 7 kilo kwijt...

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ok er komt nu hevig protest vanuit de box....MAMA!!!:D

Doeg!

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    zomaar even iets tussendoor. Ik wilde lijst aanpassen voor de club augustusmama's. Alleen krijg ik telkens deze foutmelding:

BB code font is not allowed

Wat betekent dat? Ik wilde een mooie lijst maken!!

Chantal, tja... de vloeken wel gelezen... mmmmm Maarre, wat een enorme rotstreek zeg!! ongelooflijk hoe star sommige mensen dan kunnen zijn! echt asociaal. gelukkig mankeren jullie verder niets en is het goed afgelopen, maar kan me helemaal voorstellen dat je dan wel even staat te trillen!!

Hahahaha, wat leuk zeg om het gesprek te volgen over zp-kwaaltjes. Joh, ik zou zeggen: geniet ervan en wens dat het zo zonder kwaaltjes blijft!!

ik ga nog even lekker buiten spelen!!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik ben er al hoor! Vanmorgen naar het Speelbos geweest, een indoor speelparadijs voor kids. Zoiets als ballorig. Kids vonden het prachtig! vanmiddag met de foto's bezig geweest op de pc, duurde even, want ik moest er een aantal bewerken

Eerst even reageren.... Ik kan nu niet twee keer zp openen, dus even uit het blote hoofd.

Vlees: tymen en Silke delen meestal. Als we een hamburger eten krijgen ze elk de helft. Silke is gek op vlees!

@ Vogeltje, van harte gefeliciteerd met je mannetje! Ik hoop dat jullie vandaag een leuke dag hebben en dat hij lekker verwend wordt!

@ Mama van petra/ Oma van Roos, van harte gefeliciteerd met uw verjaardag en een fijne dag vandaag!

@ Binna, wat een leuk keukentje! Mooi gedaan!

@ Miepie, en..., al nieuws? is het hun eerste kindje?

@ Duster, gefeliciteerd met je 13 weken mijlpaal!

@ schatje, gefeliciteerd dat je het eerste trimester hebt gehad!

@ Chantal, soooooow hé, wat een asowijf zeg! Ze heeft toch wel gezien dat je een kindje op de fiets had? Echt niet te geloven!

nou, ik zal zo eens even wat foto's proberen te spammen!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@set: Leuke foto's!

@juud: Zwaai terug! :)

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wat leuke fotos zeg setteke! Vind silke er erg wijs uit zien!
    Mooie jurk ook!

Nee nog geen nieuws of ze al is bevallen.....wel erg spannend hoor. Dan duurt het wel lang....toen ik belde had ze erg last van haar weeen zei haar vriend.

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ben weer bijgelezen, maar heb een pesthumeur... Ik ben moe!

@ Chantal: Wat een aso! Ik heb er al zo'n verschrikkelijke hekel aan als mensen de bocht snijden! Maar in dit geval had die doos toch wel ff kunnen stoppen om te vragen of alles goed is???!!!

@ Setteke: Wat ziet ze er leuk uit en wat een leuke cadeau's!

17. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    #37240 Moniki, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
    @Miepie is nog even spannend dus wanneer je voor de eerste echo mag? Wel fijn dat je de 28ste al bij de vk terecht kan!

@Chantal meid, wat zul jij geschrokken zijn! Gelukkig dat het goed ging, maar voor hetzelfde geld....

@Setteke jah daar waren de foto's! Superleuk! Ze heeft zich wel vermaakt zo te zien!

Ik heb woorden met Maxi-Cosi. Ze noemen me nog net geen leugenaar... Onze rode autostoel geeft af en de kleertjes waar het rood in zit krijg ik niet meer schoon. Nu heb ik gevraagd wat ik hiermee aan moet en nu krijg ik het volgende antwoord:

'Uw bericht verbaast ons omdat al onze stoffen op kleurechtheid worden getest. Bij sommige mensen, ook kinderen, is transpiratie of kwijl wel wat agressiever.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.'

Ik viel bijna van m'n stoel, maar misschien ligt dat aan mij...?

Deel Deze Pagina