Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Setteke.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miepie, je hoeft niet elke dag zelfde eten, neem gewoon ene dag yoghurt met musilie liefst special van Kelloge of zoiets en andere dag smiddags of noem maar op, niet elke dag hetzelfde want dan val je niet snel af. En meer water drinken. Je mag maar 4 a 6 boterham per dag hoor. Maar probeer elke dag wat anders. Elke avond bij koffie met cafe noir is beetje saai hoor ;)

Leuke kleding, goed gekozen ;)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ohhh da's lullig Chantal, doe maar rustig aan, knuff! Ik weeg nu 76,5 kilo, jaja van 85,3 naar 76,5!!! Goed he!

*zwaai juudje* veel plezier

Binna, mooi gemaakt, daar mag je trots op zijn!

Setteke, prachtige foto's en hele mooie jurk!!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: sohee wat een takkenwijf, heb je nog kunnen zien wat voor auto enzo. misschien dat je haar tegenkomt en alsnog verhaal kan halen??

@setteke: ah leuke foto's en wat een hoop kadoos, maareh waar laat je het hè haha

kleertejs mee op vakantie: je neem altijd teveel mee, ik in iedergeval wel. voor elke dag ene nieuw setje is wat overdreven maar ja je weet maar nooit hè

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Moniki: Kun je niet beter terug gaan naar de winkel waar je m gekocht hebt of heb je dat al gedaan? Meestal maakt een winkel net even wat meer indruk als jijzelf. Ik vind het trouwens een rare reactie van zo'n groot bedrijf als maxi cosi!

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo na een leuke en gezellige middag ben ik er weer even.
    Mijn vriendin was er rond 10.30. Janna heeft een leuk voel en lees boek gekregen. Gezellig nog even wat boodschappen gedaan.
    Was bij de kruidvat, daar hebben ze nu een vtech ding met winnie de puh. Die kost normaak 29,99. Nu voor 19.99. Dacht misschien wel leuk voor de verjaardag.
    Kom ik bij de kassa, stond er 9,99 op de verpakking. Dus ik zeg alleen even dat dat er op staat en dat ik wel weet dat hij 19,99 kost en dat ik dat ook wel gewoon wil betalen. Maar dat ze er even naar moeten kijken. Krijg ik hem gewoon voor 9.99 mee. Nou dat was natuurlijk helemaal super. haha.

@Chantal wat een domme vrouw zeg. Sommige mensen zijn echt aso. Gelukkig is er verder niks gebeurd.

@Setteke, leuke foto's zeg.

@Monki, wat een belachelijke reactie van Maxi cosi zeg. Ik zou inderdaad ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Misschien dat die iets voor je kan doen.

Janna loopt sinds gisteren achter haar rollator. Alleen nu moet ik hem heel de tijd zo zetten dat ze weer verder kan lopen. Wel heel grappig natuurlijk, maar ze wordt echt boos als ze niet verder kan.
    Verder kan ze nu ook traplopen. Erg grappig. Ze heeft er zoveel plezier in haha.

7. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Marleen&Happy ik ben al naar de winkel geweest en daar zeiden ze dat ik de hoes een paar keer moet wassen en dat ik anders maar weer terug moest komen. De kleertjes deden ze verder niks mee omdat ik die niet bij hun gekocht had. Dus tja, daar schoot ik ook al niks op... Helaas zijn er dus wel een paar kleertjes gesneuveld, omdat ik er in eerste instantie niet aan gedacht had dat het van de autostoel kwam.

@Happy wat moet dat een leuk gezicht zijn om Janna achter de rollator en op de trap te zien lopen!

@Marleen Nog steeds zo moe meid? Kun je zo niet even een half uurtje liggen?

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Silke is goed verwend hoor, leuke foto's!

Chantal, wat een *piep* zeg! Tuurlijk ben je je helemaal lam geschrokken! Dikke knuff voor jou en Tygo!

Moniki, wat is dat nou voor een 'reactie' van maxicosi zeg? Ik zou ook terug gaan naar de winkel waar je de stoel vandaan hebt.

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    en en en en al nieuws van petra?? als ze vandaag bevalt komt mijn voorspelling uit !!!! jaaaaaaaaaaaaaah :D hahahah

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Keukentje 2 moet alleen nog een raampje in de oven.

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Leuk hoor Binna! Zag trouwens dat je je al aangemeld had bij pspmamas, heb je al ff welkom geheten, hihi!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    wouw echt super schattige keukentjes !!!
    ik zag in de winkel bij ehmmm ff denken kwantum of leenbakker een roze oven met gasfornuisje en een wasmachine zag zo leuk uit he !!! ik wilde die al gaan kopen maar ik denk eerlijk gezegt dat emy er in gaat zitten dan hahahahah

13. @ puck; ik had op vakantie iets van 12 setjes meegenomen, niet eens alles is gedragen omdat het vaak zo warm was dat ie in een romper zonder mouwen bij het huisje zat. Als we weggingen deed ik hem natuurlijk wel een broek en shirt aan.
    Had het kenteken niet gezien nee, had mn ogen met schok gericht op die motorkap... pfff.... Weet ook idd niet of de politie er wat mee gedaan had.

@ juud; leuk familie uit italie op bezoek!

@ miepie; graag gedaan! ;)

@ all; thanks voor jullie reacties op mijn motorkap incident, erg lief... Ben nu weer bijgekomen. bleh...

@ setteke; halloooo, daar ben je weer!!! Je hebt een leuke dag gehad zo te horen...
    - leuk taartje....
    - ze kan goed uitpakken!
    - oh mooi dat huis en dat armbandje, wat schattttig...
    - outfit te schattig...
    - foto met loopauto is gaaf en de loopauto zelf ooK!
    - wat een mooie kados en dat scootertje, super!

@ moniki; wat???? Beetje terugschuiftechniek of niet van die maxi cosi...
    Net zo gek...
    Ik zou zeggen, terug mail, noteer gegevens van de maxi cosi, eventueel serienummer, fotos maken, fotos maken van de kleren, wat nou zweet of kwijl is de oorzaak, net alsof je kwijlt op je rug en zweten doe je ook niet altijd en al doe je het wel, daarop zijn ze dan ook getest nietwaar???
    Laat ze minstens een bijpassende niet afgeefbare hoes gratis sturen zeg... Asses!
    Dat soort dingen kan ik ook niet tegen...
    Oh lees reactie van marleen, dat is ook een optie, het via de winkel proberen, die is natuurlijk een grote klant die dingen massaal inkoopt...
    Oh je bent al terug geweest, hahaha.... Nee snap wel dat ze je kleding niet willen vergoeden, dat verbaast me niets, laat ik het zo zeggen, maar ze moeten iets met die hoes doen!

@ linká; jij bent goed bezig!!!wauw!

@ jenny; nee, ik heb alleen gezien dat het een klein zwart autotje was, kwam totaal onverwachts, ze kwam van achter natuurlijk...en toen ze wegreed was ik nog vol bezig met het remmen en uitwijken...

@ happy; das een goeie koop!!!
    Janna schiet ook lekker op zeg, mooi hoor... Traplopen, hier begint er ook 1 te klimmen, pfff, hij vind het leuk ook nog...

@ binna; je hebt dat mooi opgeknapt dat keukentje, erg schattig!!!

@ denice; nou ik heb nog geen smsje ontvangen hoor en als het goed is, krijg ik die als ze gaat bevallen....

Jullie zijn eigenlijk ook wel erg zeg, arme meid moet nog 2 wk en jullie lopen hele tijd te zeuren of ze dat kind niet een keer wil gaan krijgen....!
    Geef haar een beetje ruimte dames, het komt wanneer het komt en dan horen jullie het vast heel erg snel, hahahaha!!!!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @chantal daar ben ik het helemaal mee eens. (kwa petra)

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wat is het rustig hier!

16. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Chantal adem in, adem uit....;)
    Snap ik ook hoor dat de winkel de kleding niet wil vergoeden!
    Snap alleen echt niet waar Maxi-Cosi mee bezig is. Afgeven van stof heeft volgens mij niks te maken met kleurechtheid, maar goed.
    En het zijn babystoeltjes, kom op nou! Had ik tegen Silvan moeten zeggen dat ie niet mag kwijlen of zweten als hij in de autostoel zit??
    Grrr, ik ben echt boos! Ik heb ze teruggemaild en daarin heb ik gezet dat het mailtje van hun op mij over kwam alsof het niet waar zou kunnen zijn dat de stoel afgeeft en dat ik van Maxi-Cosi wel wat meer service en klantvriendelijkheid had verwacht. Misschien dat ik er inderdaad morgen nog wel wat foto's achteraan stuur.

Fijn dat je weer een beetje bent bijgekomen! En sluit me helemaal aan bij je opmerking over Petra. Ze kon wel gek van ons worden!

17. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Nou Miepie, vertel es wat! Of lok een discussie uit of zo! ;):D

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hier vanavond alleen want mark is uit eten met een klant. Heb zon zin in lekkere dingen :) maar gelukkig hebben we niks lekkers in huis!

Ff een vraagje wat jullie zouden doen in de volgende situatie:

Mijn moeder past op de hond van een vriendin van haar. Die is met haar kids op vakantie voor het eerst sinds het overlijden van haar man vorig jaar. Het zijn nogal van die `drama` mensen.
    Nu het volgende de hond is weggelopen! Postbode is langs geweest en wou achter het huis het pakketje neer leggen (doen ze wel vaker bij mn ouders thuis). De schuttingdeur is altijd dicht en nu was hij dus open.

Zouden jullie de familie op vakantie opbellen of wachten tot ze thuis zijn?

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ben er mee bezig...

20. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Jee Miepie, je komt nu wel meteen met een vraag waar ik even heel hard over moet nadenken. Aan de ene kant zou ik zeggen wachten tot ze thuis zijn. Je verpest hun vakantie ermee en wie weet komt de hond in de tussentijd weer terug. Aan de andere kant zou ik het wel willen weten als er iets met mijn beesten gebeurd terwijl ik op vakantie ben......Hmm, aan mij heb je dus niks. Ik denk er nog even over na.....

Deel Deze Pagina