Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zo was me het dagje wel hadden echte plannen om iets leuks te gaan doen zijn we geeindigd bij de ikea. Toby heeft zijn bedje in elkaar gebonkt:$. Nu dus een nieuw geen ledikant meer maar een peuterbedje, hij ligt wel in iets zodat hij niet uit bed kan vallen.

Hier begint hij net aan zijn taart.

2. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik heb je trouwens ook welkom geheten bij de april-mama's hoor! Vond het wel heel grappig om jou daar op te zien duiken; had ik niet meer zo bij stil gestaan...

Waar is de familie van de hond naartoe met vakantie?

@Vogeltje haha, de Ikea! Hoe heeft hij het voor mekaar gekregen z'n bedje te slopen?? Lieve foto!

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    haha ja schelen een week en een paar dagen.
    Heb je al last van kwaaltjes?

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Vind ik dit nu echt wel leuk?

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Eigenlijk is dit toch wel heel erg lekker.:D

6. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Miepie hier geen kwaaltjes te bekennen, misschien wat eerder moe en af en toe een opgeblazen gevoel, maar verder niks. Als het goed is krijg ik binnenkort wat kwaaltjes van Duster. Hoe is het met jou dan? Jij hebt toch ook niet zoveel kwaaltjes of wel?

@Vogeltje Toby eet tenminste van de taart! Silvan moest er niks van weten, die wilde liever een rijstwafeltje :p Die laatste is ook leuk!

7. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    vogeltje: leuke foto! en ja hoe sloopt een kind zn bedje daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!

moniki: Ze zijn in spanje op vakantie en komen vrijdag terug met het vliegtuig. en leuk dat je me verwelkomde bij de april mama`s!
    Moet nog ff kijken of ik wel 2 forums bij kan houden....

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Moniki door de hele tijd met zijn hoofdje tegen de spijltjes te bonken.

9. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    nee voel nog niet zoveel. Ja soms een beetje ongesteldheidkrampen en heb nu koppijn maar heb ik wel vaker last van dus durf niet te zeggen of het van de zwangerschap komt.

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Mijn zusje heeft door te bonken op die manier 3 bedjes kapot gekregen dus mijn moeder zei al meteen koop maar een gewoon als het hem 1 keer lukt dan moet je niet meer aan een ledikant beginnen want dan doet hij het gewoon weer.

11. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Vogeltje Jemig, je hebt nu al een headbanger in huis! haha, arme Toby, maar daar heeft ie gelukkig nu geen kans meer voor! Ben benieuwd hoe hij slaapt in z'n peuterbedje!

@Miepie ik heb al moeite met 1 forum en ik moet ook nog erg inkomen bij de april-mama's...ach, ik zie het wel. Hoofdpijn heb ik ook, maar ook vaker last van idd. Wel genoeg drinken he! Zo'n 3 liter per dag....

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    doe mn best met zoveel water drinken!

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hehe, ik ben een dagje weg en jullie kletsen zoveel. Moet ik ook nog de update bijhouden, dus ben nu alles kwijt. Maar de update is geupdate haha.

Moeder van Petra (OMA VAN ROOS) gefeliciteerd!!!

TOBY GEFELICITEERD!!!!

Verder weet ik het echt even niet meer. Dus even ego.

Vanmorgen naar de huisarts. Die zag direct dat Danique's linker oog niet rechtuit keek. Zakte naar binnen. Dus binnen 3 minuten doorverwijzing naar Orthoptist. Kunnen 14 september terecht.
    Ben benieuwd wat die allemaal gaan doen.
    Voor mezelf een brief om te gaan bloedprikken. Ben al heel lang erg moe, nu toch maar eens bloedprikken.

Vanmiddag met mijn zwangere zus en moeder op jacht naar een leuke betaalbare kinderwagen. Was erg gezellig, maar nog niet met kinderwagen thuisgekomen. Volgende week maar weer op pad.

Ik ga zo even douchen. Morgen een heerlijke beautydagje met een vriendin. Heb er zo zin in. Lekker een hele dag relaxen en lekker bijkletsen.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vogeltje wat eens super foto's

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Mooie foto's zag ik voorbij komen!

Chantal,schrikken zeg,pfff wat en aso's heb je tegenwoordig zeg,bah!

Verder ben ik het kwijt!
    Ik ga naar mn bedje toe,Lars doet de laatste fles en vannacht,lief he....

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga mn bedje opzoeken! Denk dat mark lekker laat thuis zal zijn.
    Welterusten allemaal!

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zo daar ben ik weer even..

Vanmiddag met djayden naar Ziekenhuis geweest voor controle of hij wel helemaal gezond was voor de narcose die hij binnenkort gaat krijgen.. en het was allemaal goed
    dus nu krijgen we binnenkort de oproep voor de operatie..
    Kijken er wel heel erg tegen op hoor :(

Gister hebben we de voortuin helemaal vernieuwd hier! is super mooi geworden..

Voor de rest niet zo heel veel nieuws

kusjes

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, wat voor operatie moet Djayden ondergaan? Ben het even kwijt, sorry.
    @Vogeltje, wat een leuke foto's!!

Volgende week woensdag moet Djim zijn amandelen laten weghalen. We worden om 8.30 uur verwacht. Moet eigenlijk volgende week woensdag weer beginnen met werken, maar wordt een weekje later ben ik bang.

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Toby, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Papa en mama ook gefeliciteerd.

Oma van Roos, ook gefeliciteerd met uw verjaardag!

@schatje en duster, gefeliciteerd met jullie 13 weken :)

@Binna, bart krijgt altijd een een klien stukje vlees van mij. Ik eet toch nooit zoveel vlees, dus deel met hem. Mooi keukentje, knap dat je dat allemaal kan!

@Chantal, mooie cijfertjes! Wat kan tygo dan allemaal al? Jeetje wat een snertwijf! Dat is wel schrikken, gelukkig is het goed afgelopen. Aso dat ze niet eens even stopte :x

@Carmen, had er gister helemaal overheen gelezen dat tess gebeten is. Wat sneu :( Hopelijk trekt de zwelling snel weer weg. Tess krijgt een dikke kus van Bart.

@Settke, wat een leuke foto's! Silke lijkt echt heel veel op jou :)

@Moniki, wat een idioot antwoord! Dit is een klusje voor de rijdende rechter :D

@Happy, goeie deal met kruidvat :D Wat knap van Janna dat ze zo goed achter haar rolator loopt! En ook traplopen, HOERA

@Mieppie, ik zou niet bellen naar die familie voor de hond. Het verpest hun vakantie en je kan het toch niet meer terug draaien.

@Vogeltje, wat een leuke foto's van toby. Ik vind het zo'n scheetje.

@Schatje, djayden kreeg toch buisjes? of een andere operatie? Sorry weet het niet meer ;) Snap wel dat je er tegenop ziet. Dikke knuffel.

@Lique, jeetje amandelen laten verwijderen. Haal maar een hoop ijsjes voor djim in huis :)

Ben goed bezig geweest :D Heb de hele strijk weg gewerkt met mijn nieuwe strijkijzer. Ging als een speer, het was bijna leuk ;)

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

het is maar een kleine ingreep maar ze gaan zijn traanbuisje doorprikken.. dus wordt een dag opname

Deel Deze Pagina