Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@toetie: kan je bij mij ook niet ff komen strijken als je het toch leuk begint te vinden :D :D

2. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Oja traanbuisjes ;)

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, wat schrikken zeg? zou ze je helemaal niet gezien hebben? zou ook staan te trillen op mijn benen!

schatje, is dat voor djaydens traanbuisje?

daisy, wat lief dat lars vaak de laatste fles (en 's nachts) doet!

petra, vind je het vervelend als we zeggen dat je je moet melden of toespelingen maken op snel bevallen?
    heeft je moeder een leuke verjaardag gehad?

setteke, sooo die silke is verwend! leuke foto's! vooral die waar ze taart eet!

vogeltje, wat een lieve foto's ook. zijn bedje gesloopt! wat is ie sterk dan?

marleen, hoe gaat het met jasper? ben je nog naar buiten geweest?

het lijkt wel of we hier meer zwangeren dan niet zwangeren hebben! :D ik waan me af en toe weer in de augustus 2008 mama's van 1,5 jaar geleden.

binna en miepie, dank voor jullie leuke reacties op de foto op hyves!
    en binna, wat een leuke keukenblokjes!
    miepie, ik weet het niet. onze kat is een keer kwijt geweest toen wij in friesland zaten. ik zat al bijna in de auto terug en toen kwam de kat weer aanlopen.

vanavond ging het slapen al iets beter dan gisteren.
    ik denk dat ze weer een tand of kies krijgt. ze ging wel meteen slapen maar werd na 45 min wakker. ze is even een poosje op geweest en na de dentinox weer meteen gaan slapen. alleen een huilsessie toen ze wakker werd totdat ze mee naar beneden ging. hopelijk morgen nog weer wat beter, maar ik zie in ieder geval verbetering...

4. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Stuur je strijk maar op hoor! Weet alleen nog niet wanneer het dan klaar is ;)

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    schatje, wat hebben jullie gedaan met de voortuin?
    wij zijn ook met de tuin bezig. bijna klaar! wat een werk zeg!
    heb je een foto?

lique, keel of neusamandelen? of beide? hopelijk is djim daarna niet meer zo vaak ziek!

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Spannend zeg al die opnames in het ziekenhuis.
    Het is toch sneu ookal is het maar 1 dagje. Hopelijk hebben ze er weinig last van!!

Lauwie, gelukkig gaat het ietsje beter vanavond. vast elke dag een stapje dichterbij.
    Danique was vanavond ook vaak wakker en maar weer huilen.
    Ze ligt nu al wel een uurtje heerlijk te slapen. Hopelijk vannacht ook.

Oh ja Chantal, was net vergeten te reageren op je (was het even kwijt) maar wat een snert mens zeg! Kan toch wel ietsje beter opletten en dan ook nog doorrijden. Gelukkig is het goed afgelopen, maarkan me voorstellen dat het schrikken is.

Setteke en vogeltje, wat een superleuke foto's zeg van jullie kids. Je ziet ze echt genieten :D

Toetie, strijken leuk?? Ik ben erg benieuwd wanneer dat bij mij gaat komen ;)

Zwanger zijn: Echt al heel veel die zwanger zijn zeg. Ik voel af en toe ook de kriebels al wel hoor. Maar we zijn net verhuisd. Het geld is eventjes op en eigenlijk wil ik liever nog heel eventjes wachten tot Danique iets groter is en iets zelfstandiger.
    Ach we zien wel. De vorige keer hebben we ook snel besloten, gestopt met de pil en 9 maanden later was Danique er. Ik weet dat je daar nu niet vanuit mag gaan, maar je moet er toch altijd rekening mee houden dat dat kan. En ja nu is dat gewoon niet handig. Want binnen nu en 9 maanden hebben we nog niet het geld voor een 2e kindje ben ik bang. Wil eerst ons huis op orde hebben.

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goh ik was gisteravond de laatste die hier was en vanmorgen de eerste. dat is grappig!

Ik ga zo op weg naar mijn beautydagje!
    Niet teveel kletsen vandaag en tot vanavond!!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Goedemorgen lieve Forumdinnen :D

Hier is Petra met de BIB (baby in buik)
    Ik vind het HEERLIJK dat er zo meegeleefd word. Tijdens de vorige zwangerschap een heel stel vriendinnen verloren......ging binnen 3 maanden van fulltime single feestbeest naar samenwonende zwangere huismus, dus vind het echt superleuk dat er namenlijstjes zijn/uitgerekende datum pool en meldplicht
    3 hoeratjes voor jullie ;)
    hoera hoera hoera

Als de grote knal er is ga ik zeker chantal sms-en

Mijn moeder heeft tegen iedereen gezegt dat ze door zoveel gefeliciteerd is, helemaal in dr nopjes, superleuk dus

@ Chantal, ik kan me voorstellen dat je geschokken bent, ik blijf het echt ongelovelijk vinden wat voor a-sociale lui je soms tegen kunt komen

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, ik ben blij dat je moeder zo leuk vindt, geweldig!!!!

Alieke, veel plezier!

Ik ga nu maar Jes wakker maken! En dan ontbijten (heb al yoghurt met cornflakes gegeten) maar ff beschuitje eten samen met Jes.

Werkse dames en fijne dag dames die niet hoeven werken vandaag!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meisje

Gisteren naar heb cb geweest vergeet ik helemaal te vertelen.

ze is nu 10035 en 77 cm niet gegroeit dus. maar ze was in een ander meet bak dus denk dat het niet klopt want in haar kleren is ze juist erg gegroeit van 68 naar 74 2 weken later 80

ze heeft ook prikjes gehad. de ene niet huilen ander wel. maar die vrouw zei al deze is gemeen.

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Pfff, lag al om 21u30 in bed, maar om 22u30 besloot Matthijs te gaan huilen En eerdat ik toen weer sliep :x En als hij me dan uit had laten slapen, maar nee, hij besloot om 5u30 :$wakker te worden. Ik ben nu al kapot en moet nog zo veel regelen voor morgen........

Een jaar geleden zat ik al volop in de weeën, raar idee :( (en helemaal als ik ga bedenken dat dat me over een half jaar weer te wachten staat

Liefs Silvia

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Goedemorgen!

Heerlijk vandaag een dagje thuis! Gisteravond wou malou niet slapen ze begon iedere keer te krijsen....Ze heeft even bij mij in bed gelegen tv kijken en had toen zoiets van nu moet je echt op bed!
    Wat bleek nou was vergeten haar girafje (knuffel) bij haar in bed te leggen....:)nadat ik dat had gedaan was ze muisstil.
    wie van de kids heeft ook zon knuffel die ze bij zich willen hebben?

Petra: leuk dat je moeder het zo geweldig vond! Gelukkig maar dat je het niet erg vind dat wij de oren van je hoofd zeuren!

alieke: veel plezier...hm heb ik ook wel weer eens zin in

Linka: Werkse vandaag!

schatje: Kan me voorstellen dat je er wel tegen opziet dat je kind naar het ziekenhuis moet! :( dikke knuffel voor jullie!

toetie: strijken leuk??????:$ wat voor machine heb je dan? Eentje die uit zichzelf strijkt en opvouwt? :Ddie wil ik wel namelijk...

lauwie: Fijn dat het al ietsje beter ging met het slapen! Als hier tandjes doorkomen slaapt ze ook heel slecht.

binna: dat 2e keukentje is ook gaaf zeg! hmm moet ook maar eens creabea gaan doen. Kan het wel maar geef me zelf er niet zoveel tijd voor. Heb nog 1 stoeltje staan waar ik het geboortekaartje op zal maken alleen heb ik em nog niet af en het kindje is al in feb geboren...:)

zo genoeg gekletst ik ga ff de was doen en ff de aardappels schillen daarna ga ik denk ik maar eens iets sociaals doen....namelijk op visite bij mn schoonzusje. :( Niet veel zin in maar kunnen ze in elk geval van mij niet zeggen dat ik nooit kom (ze zeggen altijd jullie komen nooit....maar bij ons komen ze ook niet.)
    (of waarom mogen we nooit op malou passen? ehh...omdat wij ook nooit op jullie kinderen mogen passen?)

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    duster: dikke knuffel voor jou meid! Ga vanmiddag anders ff een tukkie doen als matthijs slaapt? Of kan dat niet?

binna: jeetje zeg wat gaat silver snel zeg! 10 kilo alweer! zielig he die prikjes....maar ja t moet ff.

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    alieke veel plezier vandaag!
    Chantal jeetje wat n aso zeg..gelukkig is het nog net goed gegaan

Miepie heb je pb wel gehad hoor en stuur later wel ff wat terug je eet idd niet gek veel maar mischien kun je 1 boterham tussen de middag en 1 koekje bij de koffie minderen?dit is wat k eet op n normale dag, heb overgewicht en val bijna niet af door medicijngebruik:
    Ontbijt magere yochurt met creusli
    10.00 een appel of ander fruit
    13.00 2 boterhammen, 1 met ham en 1 met kaas of light jam
    18.00 avondeten, matig aardappels vlees en veel groente

Petra wat leuk dat je mams helemaal in haar nopjes is en wat vervelend voor jou dat je 'vriendinnen' je zo hebben laten vallen zeg!

Binna wat is het mooi geworden zeg!

Juudje ik ken t slechte eten alleen valt tess er ook nog bij af en weet hoe frustie het is, knuffel!

Ben vandaag onverwacht lekker vrij, we stonden met teveel op dienst en aangezien k toch veelsteveel uren maak kan k wel wegblijven. Tess is naar kdv dus ik ga zo nog even dutten aangezien t vanacht kwart voor 2 was en vanmiddag ff naar de liefwinkel in hengelo
    Truste!

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou het echt fijn voor je vinden als die vermoeidheid een beetje over zou gaan. Het eerste stuk van de zwangerschap is echt heel zwaar hè?
    Lukt het om tussen de middag nog een dutje te doen?

@ Binna, mooie cijfers en prachtige keukentjes, je bent echt goed met verf zeg

@ Miepie, Roos slaapt met "groentje" die ik nu ook in de roze variant heb gekocht, ik merk dat ze ook steeds meer gaat knuffelen

@ Linka, eet smakelijk

@ Alieke, heel veel plezier, ik ga ook binnenkort naar de beautyfarm, wat kom je dara toch altijd lekker loom vandaan

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    petra: Malou geeft ook alles en iedereen kusjes nu wel grappig. Dus ook de vaas of de bank krijgen kusjes....

tess: is wel goed hoor! Geniet van je vrije dag! Ben al een tijdje niet meer in hengelo geweest bij de liefwinkel....heb nog een bon van 13 euro van hun...Vind de collectie wel een beetje tegen vallen jij?

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hier trouwens ook n favo slaapknuffel,heb er uit voorzorg 1 bij gekocht, zal me niet gebeuren dat ik een heel verdrietig meisje heb als de knuf een keer kwijt is

En nu ga ik echt slapen (zonder knuffel haha)

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    tess: welterusten!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Veel plezier vandaag

@Vogeltje; Leuke foto's!

@Binna; Mooi gemaakt. En mooie cijfertjes hoor! Af en toe doen ze volgens mij maar wat met dat meten. De vorige keer was Matthijs 0,5cm gekrompen :(

@Miepie@Petra; Bedankt! Dirk heeft nachtdienst, dus ons bed is vanmiddag helaas al bezet :x En ik moet vandaag ook nog zo veel doen voor Matthijs zijn verjaardag. Boodschappen, huisje poetsen, etc, etc. Moet zo echt gaan beginnen ;)

@Tesske; Lekker zo onverwacht een dagje vrij :)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie hier ook een favo knufel heb er drie 2 thuis en 1 bij me ma. en wat anders op het kdv

Deel Deze Pagina